Echt, stoppen met dat lezen van zijn Hyves/Facebook etc. Je kwelt alleen jezelf ermee, en waarvoor??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef Liebe het volgende:
Ah menn Mint_Clansell.. Dat lijkt me heftig. Sterkte ermee!
Ik ben zelf weer een beetje verdrietig nu. Vorige week ging heel goed. En het gaat ook gewoon goed tussen ons, op zich. Als vrienden. Maar ik ben bang dat ik nog steeds meer wil. Nog steeds hoop heb. Misschien moet ik hem gewoon een tijdje niet zien maar ik hou hem toch wel in de gaten via andere mensen, facebook of hyves. En dan staan er allemaal leuke berichtjes van zijn ex op. Waar hij ook weer heel erg leuk op reageert. En dat doet me pijn. Omdat dat me weer herinnert aan dat ik mezelf voor de gek heb gehouden. Omdat het tussen ons is mis gegaan omdat hij nog iets voor haar voelde, en zijn gevoel voor mij langzaam wegging. Ook al zei hij aan het einde van ons dat hij ook over haar heen was.. Het doet wel gewoon pijn. Ik was wel echt echt verliefd op hem. En hij was wel echt echt verliefd op haar. En ik heb niet echt een kans gekregen. En als ik dan zie hoe ze nog steeds zo leuk met elkaar om gaan ben ik zo bang dat ze nog iets voor elkaar voelen. Dat zou zoveel pijn doen gewoon. En ik word er gewoon steeds aan herinnerd dat ik niet goed genoeg was.
Ik ben in de war. Nu komen er ook allemaal weer andere dingen in mn hoofd op. Ik weet het niet meer. Ik vind het nu ook echt wel weer lang genoeg geduurd. Maar het lukt gewoon niet om door te gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Echt, stoppen met dat lezen van zijn Hyves/Facebook etc. Je kwelt alleen jezelf ermee, en waarvoor??
Hoe lang is het nu geleden dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:41 schreef Liebe het volgende:
Nieuwsgierigheid denk ik? Je ne sais pas. Maar ik zal het niet meer doen. Heb al ingesteld dat ik niet meer op háár hyves kan kijken. Scheelt al. Deed ik sowieso niet vaak meer hoor. Maar toch, soms werd de verleiding te groot
Maar echt. Jezus. Ik haat dit. (Liefdes)verdriet is maar klote. Ik wil gewoon weer door kunnen gaan maar ik kan er nog steeds niet meer omgaan. Bah! Dat je humeur de hele tijd zo kan omslaan. Ik vind het echt genoeg zo nou.
Ach vette onzin natuurlijk dat het niks is wat jij meemaakt. Na mijn 1e relatie van 2,5 jaar heb ik zelfs 1,5 jaar me kut gevoeld. Nu voel ik me af en toe ook wel down...het is vooral dat m'n hoofd nog volzit met haar en dat je vrijgezel bent...heeft even tijd nodig om er aan te wennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:56 schreef Liebe het volgende:
15 november. Toen was het echt voorbij.
Maar het is nooit echt iets officieels geweest.
Heel lang verhaal, maar ik voelde wel heel veel voor hem.
Hij had mij ontmaagd en zo.. (ja misschien hoor ik hier niet echt.. ben nog maar 20, maar liefdesverdriet is liefdesverdriet en dit is voor mij de eerste keer en het doet wel gewoon pijn)
Maar het komt er wel op neer dat ik vijf maanden lang op hem heb lopen wachten
gewoon omdat hij geen keuze kon maken, wat hij nou precies wilde.
in die vijf maanden wel gewoon veel afgesproken, bij elkaar geslapen ook,
het wás ook echt wel wat toen. Maar uiteindelijk wilde hij het toch niet met mij.
Hij was wel echt verliefd maar dat was langzaam weggegaan. En misschien is dat nog wel het pijnlijkste,
it just slipped away.
en hij kan er ook echt niks aan doen. heb mezelf gewoon voor de gek gehouden denk ik.
het is niks vergeleken met wat jullie allemaal doormaken, en dat weet ik. maar ik ben daar best gevoelig in.
Het is net als Superfokker zegt, niks geks aan hoe jeje voelt. Er is namelijk geen tijdslimiet op hoe lang de relatie geduurd moet hebben om er liefdes verdriet over te hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:56 schreef Liebe het volgende:
Hij had mij ontmaagd en zo.. (ja misschien hoor ik hier niet echt.. ben nog maar 20, maar liefdesverdriet is liefdesverdriet en dit is voor mij de eerste keer en het doet wel gewoon pijn)
het wás ook echt wel wat toen. Maar uiteindelijk wilde hij het toch niet met mij.
Hij was wel echt verliefd maar dat was langzaam weggegaan. En misschien is dat nog wel het pijnlijkste,
it just slipped away.
en hij kan er ook echt niks aan doen. heb mezelf gewoon voor de gek gehouden denk ik.
het is niks vergeleken met wat jullie allemaal doormaken, en dat weet ik. maar ik ben daar best gevoelig in.
Wie had het uitgemaakt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zo. ben zondag ingestort.
na 4 maanden geen emoties laten zien, niet gehuild te hebben,niks werd ik toch wel heel erg emotioneel.
huiluitbarstingen tot de volgende dag.![]()
wat mis ik die klootzak.![]()
Wat was de reden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Sabientjee het volgende:
Hier nog eentje!
We praatte over samenwonen, nog geen 3,5 week terug.
En ineens, uit het niets, zegt ie dat het voorbij is.
Ben al een paar dagen helemaal van slag! Huilen, huilen, huilen en afvragen waarom!
Ik wil hem alleen maar terug, omdat het zo plotseling en onlogisch is gegaan dat ik het niet goed begrijp.
Denk dat ik er nog wel even mee zit eer ik hem kan loslaten!
oke ik weet dat het lost laten van je ex- is maar..we hadden niet echt.quote:
Heel goed bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Maar het is toch de verleiding van het terug SMSen en toch weer contact met hem. En ik wil geen contact met hem buiten de keren dat we elkaar zien op de zaak. Gewoon omdat ik nu écht voor mezelf kies.
Dankjewel, lief dat je daar nog even op reageert! Ondertussen nogsteeds niets van hem gehoord & zelf ook niets laten horen. Reed net langs hun winkel en daar brandde licht, wich means dat hij daar was.. bezorgde me wel ff een knoop in m'n maag, maar ach. Gonna have to deal with that.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Heel goed bezignou volhouden he, maar ik denk dat je nu in ziet dat je zoveel beter verdient!
en Snikch, echt balen voor je, volgens mij blijft dat heel lang pijn doen, lekker huilen helpt echt,
sterkte mop![]()
Ik heb het druk gehad de laatste tijd en zoveel gemist hier zie ik wel, sterkte voor jullie allemaal!
Was jullie zelfs even kwijt![]()
En nog denk ik na bijna een jaar op de weinige rustige moment aan hem, als of ik hem niet mag vergeten, het lijkt wel een of andere vloek of zoIk word er gek van!
Ik had juist in het begin het gevoel dat hij aan het vervagen was, wat sommige nu later pas hebben, maar nu ik juist probeer verder te gaan met m'n leven, dringt zijn geur, zijn lieve gezicht en zijn aanrakingen zich elke x aan me op![]()
Ik mis hem zo!
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn ex, en ik heb toen voor hem gevochten en uiteindelijk hebben we toch 2,5 jaar een relatie gehad. Maar ik kan je vertellen, dat is geen goede basis, en ik kan je zelfs vertellen dat hoe het begonnen is ook oorzaak is van het uitgaan van ons. Je moet helemaal voor elkaar willen gaan, en als 1 persoon dat niet 100% wil, zal de ander zich toch altijd onzeker daarover voelen. Dus alsjeblieft, ik ben ook heel gevoelig zoals jij zegt, maar je wil het niet meemaken dat het uiteindelijk na 2,5 jaar uitgaat... het is heel erg kut nu, dat weet ik, want ik ben toen ook zo afgewezen. En ik weet niet of ik het wel zo goed had kunnen accepteren als ik geen relatie met hem had gekregen. Maar uiteindelijk had ik dat toch liever niet met hem gewild..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:56 schreef Liebe het volgende:
it just slipped away.
Maak je niet zo druk gek! Ten eerste...Hyves kijken is dodelijk inderdaad...moet je niet doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef achi het volgende:
Voel me weer even goed kut.
Beetje mijn eigen schuld, er kwam nog wat post voor haar binnen, heb ik dus nog even op d'r hyve gekeken.
Had ik beter niet kunnen doen. Zie ik daar een krabbel staan van een gozer waar ze nog geen week geleden vrienden mee is geworden, met liefs en xjes erin![]()
En ik voelde me zo goed vandaag en de afgelopen dagen, weer in 1 klap weg, stomstomstom dat ik er heb gekeken.
Ik kan er echt niet bij dat ze nu al weer zo verder is, en zo loopt te flirten met die gozer.
Terwijl ze telkens in onze relatie zei dat ze zo'n moeite had, en ik de eerste was voor haar waar ze zo zichzelf kon zijn.
Nou ik zie ineens andere dingen van haar, als ze nu al krabbels krijgt van lief en xjes, Kzooi.
Voel nu toch weer wat frustratie opkomen.![]()
Hou mezelf maar even voor dat het zo is om snel een leegte op te vullen, en dat het niet al te veel betekend, dan ka ik er nog een beetje mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |