Hoe meer je nu aan jezelf werkt, hoe makkelijker dat weerzien over een halfjaar wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef MOD het volgende:
...Zeker als je in het vooruitzicht heb dat je elkaar weer gaat treffen over een half jaar. Ik moet me er gewoon niet druk over maken...

Als je haar terug wil moet je juist zorgen dat ze je gaat missen, dus zo min mogelijk contact etc. En als ze je dan toch niet mist dan gaat het nooit lukken. Dus eigenlijk gewoon verdergaan met je leven en haar proberen te vergeten. Dat is en de beste manier om haar terug te krijgen en ook de beste manier om haar te vergeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Mido85 het volgende:
Hebben jullie wellicht tips om je vriendin weer terug te winnen? Zij heeft het afgelopen weekend uitgemaakt. Ze had persoonlijke problemen die ze uit de weg wilde hebben. Ik snap dat ik mijzelf er overheen moet zetten en door moet gaan met mijn leven. Maar ik wil haar zo graag terug zonder iets te forceren.

Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:01 schreef MOD het volgende:
Serieus. Ik heb de hoop opgegeven en geaccepteerd dat het klaar is.
Het is nou een week of zes verder en ik merk aan me zelf dat de pijn minder en minder word.
Maar ze BLIJFT in mijn hoofd rondspoken. Het gaat ALLEEN maar over haar.
Ik heb genoeg plannen en doelen voor ogen en goede vooruitzichten, genoeg aan mijn hoofd om mij druk over te maken, maar ze BLIJFT hangen. En het gaat alleen maar over waar ze nu mee bezig is, hoe erg ze me haat, wat voor leuke dingen ze doet zonder mij, hoe het in de toekomst gaat verlopen tussen ons en wat ik moet missen zonder haar.
Zo fucked up is dat, terwijl ik donders goed besef dat er een hele wereld mensen rond lopen met wie ik het net zo leuk kan hebben. Waarom blijf ik mij vast grijpen aan haar. Aargh!

Oh, dan weet ik alvast waar ik naar op uit kan kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Wat doet ze?
Wat zou ze denken?
Hoe zou ze nou over mij denken?
Zou ze me ook missen?
Zou ze ook denken dat ik haar mis?
Wat zou ze denken dat ik nu doe?
Denk dat ik eerst een ander nodig heb om mijn op te storten (letterlijk en figuurlijk)

Ik ken een jongen waarbij ze zonder ruzie uit elkaar zijn gegaan en waarbij ze het er allebei wel erg moeilijk mee hadden. Alleen zij moet nog even beseffen dat ze de verkeerde keuze heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn hier of kennen jullie mensen die opzich goed uit elkaar zijn gegaan of juist wel met een beetje ruzie en na een tijd ( maand, 2,3 of nog meer maanden ) toch weer bij elkaar zijn gekomen?
Hoe ging het in die tussentijd met beiden, wat deed je wel of juist niet en hoe gaat het dan als je opnieuw begint en de tijd erna?! Ik vroeg me dat gewoon af en ben er erg beniewd naar...

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik alvast waar ik naar op uit kan kijken.
Deze boodschap kwam voor mij te laat. Inmiddels ervaringsdeskundigequote:Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.![]()
Bovenstaande zijn de ingrediėnten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.

Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef MOD het volgende:
[..]
Oh das lang niet alles.. Als je denkt de grootste klap gehad te hebben begint het gedonder pas juist.
Mijn advies: Doen als of er geen ruk veranderd is en door gaan met je leven. Klinkt heel tegenstrijdig met alles wat er in dit topic beschreven staat, maar ik haal de volgende quote uit een ander topic:
[..]
Deze boodschap kwam voor mij te laat. Inmiddels ervaringsdeskundige

Ik denk dat iedereen dat hier heeft anders kwamen ze niet in dit topic terecht. Dat maakt het verwerken ook een stuk zwaarder. Succes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef Mido85 het volgende:
Bedankt voor het advies. Het is voor mij extra pijnlijk om haar los te laten omdat ze tevens mijn beste vriend is. We waren maatjes en deden alles samen. Die ben ik in 1 klap allebei kwijt.

Klopt, ik liet gem. om de 3 dagen nog wat van me horen maar dat vond zij ook heel fijn gaf ze aan. Maar ze begreep ook heel goed dat dat dubbel voor mij was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef INViCTuS het volgende:
In principe is het op de vlakte / stil houden de eerste weken wel verstandig denk ik ook...Het zal toch wel blijven kriebelen maar dat zou het bij de ander ook kunnen doen...

Ja, zonder ruzie uit elkaar gegaan, zij maakte het uit en kwam na 2 maanden terug. Vervolgens is het iets langer dan een half jaar goed gegaan waarna ze het weer om dezelfde reden (twijfel over gevoelens bla bla) uitmaakte. Niet meer aan beginnen dus (vooral niet op korte termijn zoals enkele maanden).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn hier of kennen jullie mensen die opzich goed uit elkaar zijn gegaan of juist wel met een beetje ruzie en na een tijd ( maand, 2,3 of nog meer maanden ) toch weer bij elkaar zijn gekomen?
Hoe ging het in die tussentijd met beiden, wat deed je wel of juist niet en hoe gaat het dan als je opnieuw begint en de tijd erna?! Ik vroeg me dat gewoon af en ben er erg beniewd naar...

Ja het is eerder met mijn ex uit geweest en we zijn toen goed uit elkaar gegaan. Eerste 2/3 maanden amper contact en toen op den duur weer afspreken, filmpjes, concerten dat soort dingen, gewoon een vriendschap. Ik heb haar in die tijd ook gewoon met andere jongens gezien. En toen verhuisde ik en woonde ik opeens heel dichtbij en we spraken steeds vaker af en was die "vonk" er opeens weer (was na ongeveer een jaar). Die vonk stak het vuurtje weer aan maar er was blijkbaar niet genoeg hout om het brandend te houden. En nu zijn we weer "goed" uit elkaar. Binnenkort weer eens afspreken maar dan zorg ik wel dat ik water bij me hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef INViCTuS het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |