abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79732590
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef MOD het volgende:
Hmm ik kan me denk ik niet echt slecht voelen als ze een ander heeft.. Op de een of andere manier heb ik zo iets als "ik ben blij voor haar als zij zich goed voelt". Dus ook met een ander. Face it. Het zal nooit zo leuk meer worden als dat je het hadden. Dan kan je beter van haar weg lopen en haar het beste gunnen me dunkt.

Ik voel me juist kut omdat zij mij volledig de rug toe keert.. Zal ik wel verdient hebben misschien, maar jah.. Had liever nog leuk met haar gepraat en alles... Dat je niet bij elkaar past is één ding, maar het hoeft niet in ruzie te ontaarden. Maar daar zal gewoon wel spanning overheen moeten. Ik wacht wel af en kijk ondertussen verder.

Btw.. Het helpt mij enorm om al mijn furie er uit te gooien tegen andere mensen.. Zodra ik helemaal uitgebrand ben over haar helpt het mij er vrede er mee te hebben en verder te gaan. Stukje bij beetje..
Ja dat is ook kut. Ik weet dat mijn vriendin nog alle tijd voor me zal hebben maar ik zal daar met opzet geen gebruik van maken. Ik zal zo min mogelijk mijn zwakke kant aan haar laten zien. Als we weer contact hebben krijgen we snel weer teveel contact en voelt het weer heel vertrouwt. Wanneer we ons daarna realiseren dat het niet goed is komt het verdriet en besef weer. (zij is ook verdrietiger als we meer contact hebben) Dus beter van geen contact. Soms is het zo tegenstrijdig en lijkt het wel of ze er helemaal niet achter staat dat het uit is. Vooral op momenten dat ze haar kut voelt. Maar goed daarom geen contact meer want daar wordt ik gek van.

Ik vind het knap dat je zegt "het beste voor haar" Ik wil dat ook wel maar gun die andere jongen niet zo'n leuk meisje Die wil ik!
pi_79732730
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:26 schreef fokvragen het volgende:
Soms is het zo tegenstrijdig en lijkt het wel of ze er helemaal niet achter staat dat het uit is. Vooral op momenten dat ze haar kut voelt.
Watte?
pi_79732866
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Watte?
Haha nu ik het voor de 2e keer lees moet ik lachen
pi_79732881
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef MOD het volgende:
Hmm ik kan me denk ik niet echt slecht voelen als ze een ander heeft.. Op de een of andere manier heb ik zo iets als "ik ben blij voor haar als zij zich goed voelt". Dus ook met een ander. Face it. Het zal nooit zo leuk meer worden als dat je het hadden. Dan kan je beter van haar weg lopen en haar het beste gunnen me dunkt.
Zo'n instelling heb ik ook. Maar omdat mijn ex zeer waarschijnlijk een borderliner is (zeker weten doe ik het niet ook al heeft ze alle symptomen en ze niet naar de psych wilde) wens ik haar en vooral haar nieuwe verovering veel succes en sterkte. Want als ze hetzelfde flikt bij hem wat ze allemaal bij mij heeft geflikt dan zal dat nog een hele klus worden voor die kerel.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:37 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Haha nu ik het voor de 2e keer lees moet ik lachen
Je bedoelt natuurlijk 'Vooral op momenten dat ze zich kut voelt.'
pi_79733255
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Zo'n instelling heb ik ook. Maar omdat mijn ex zeer waarschijnlijk een borderliner is (zeker weten doe ik het niet ook al heeft ze alle symptomen en ze niet naar de psych wilde) wens ik haar en vooral haar nieuwe verovering veel succes en sterkte. Want als ze hetzelfde flikt bij hem wat ze allemaal bij mij heeft geflikt dan zal dat nog een hele klus worden voor die kerel.
[..]

Dat bedoel ik inderdaad.

Ik vind het knap dat jullie er niet mee zitten dat ze een ander krijgt. Omdat onze relatie best goed liep en ik op haar eigenlijk niets had op te merken is het voor mij best moeilijk wanneer ze een ander krijgt. Dan krijgt die gast echt een pareltje wat ik niet kan hebben
pi_79733288
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hoeft toch niet, miss was ie wel heel goed tussen de lakens
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 30 maart 2010 @ 01:05:36 #132
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79733497
Ach ja... Ik gun mijn ex het beste. Dat er dadelijk een kerel rond loopt die dingen met haar gaat doen hoef ik eerlijk gezegd niet te weten, maar ik gun het haar van harte dat ze iemand krijgt waarbij zij wel het gevoel heeft dat hij een goede jongen voor haar is.

Dat ik dat ik haar dan niet meer heb is kut voor mij, maar denk je eens in wat er allemaal rond loopt. Je loopt zo veel mis door achter iemand aan te lopen die je niet meer kan krijgen. Koester dan de goede momenten en ga het met een ander naar je zin hebben denk ik dan.. Later kan je best nog ouwehoeren met elkaar, maar dat zit er nu niet meer in...

En Mint, volgens mij is het heel kut voor haar maar ben jij gewoon beter af bij een ander. Ik zou zeggen, steun haar in hoeverre je dat kan maar laat het voor de rest gaan. Als zij daar op zit te wachten iig..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79733586
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 01:05 schreef MOD het volgende:
Ach ja... Ik gun mijn ex het beste. Dat er dadelijk een kerel rond loopt die dingen met haar gaat doen hoef ik eerlijk gezegd niet te weten, maar ik gun het haar van harte dat ze iemand krijgt waarbij zij wel het gevoel heeft dat hij een goede jongen voor haar is.

Dat ik dat ik haar dan niet meer heb is kut voor mij, maar denk je eens in wat er allemaal rond loopt. Je loopt zo veel mis door achter iemand aan te lopen die je niet meer kan krijgen. Koester dan de goede momenten en ga het met een ander naar je zin hebben denk ik dan.. Later kan je best nog ouwehoeren met elkaar, maar dat zit er nu niet meer in...

En Mint, volgens mij is het heel kut voor haar maar ben jij gewoon beter af bij een ander. Ik zou zeggen, steun haar in hoeverre je dat kan maar laat het voor de rest gaan. Als zij daar op zit te wachten iig..
Heb je helemaal gelijk in. Het moeilijke voor mij is echter te beseffen dat een andere jongen het beter kan doen. Ik stond namelijk altijd voor haar klaar als dat moest en ging voor haar door het vuur. Toch mistte ze iets wat ik haar waarschijnlijk niet kon geven ofzo....of ze is nog jong en wil nog even lekker genieten van het vrij zijn. Zoals ik ook heb kunnen genieten toen ik 21 was. Dat begrijp ik heel goed. Ik was voor haar haar eerste. Terwijl zij voor mij de x veelste was. Ik begrijp best dat je nog wat van de wereld wilt zien voordat je serieus verder gaat. Maar daar is iedereen anders in.

Nu ga ik slapen. Tot morgen en welterusten!
pi_79734861
Goh wat komen veel reacties mij toch akelig bekend voor. Heb ook altijd klaar gestaan voor m'n ex en ging ook voor haar door het vuur (aantal keren ook echt gebeurd en dingen vergeven die ik achteraf misschien niet had moeten doen..) Maar goed, dat is helaas allemaal achteraf gelul
Ook het feit dat iemand anders het beter doet dan ik is lastig te verkroppen.. gun het haar wel maar net zoals anderen zeggen, ik gun het die gast niet!
Ik hoop dat ik er ook wat meer vrede in kan vinden maar vannacht heb ik wederom een kolere nacht gehad.. denk dat ik mij maar zwaar in mijn werk moet gaan storten, hopelijk vind ik daar wat afleiding in.
Maar goed, donderdag bier drinken! en gewoon lekker ouwehoeren en proberen een goeie tijd er van te maken ook als ik niet een meisje naast mijn zijde heb staan..
pi_79737729
Zondagavond even een dipje gehad, moest ineens heel erg huilen, meer door een samenkomst van vervelende dingen. Niet eens zo zeer om alles wat er tussen mijn ex en mij gebeurd is en gebeurt, maar wel om het gemis en om het feit dat ik hem juist op zo'n moment niet bij me heb.

Ik heb er afgelopen weekend zelf voor gekozen om voorlopig even wat afstand te bewaren tussen mijn ex en mij, maar op dat moment was dat toch wel écht heel moeilijk voor me. Gelukkig duurde de dip maar een uurtje en ben ik zo sterk geweest hem niet te SMSen, maar vandaag heb ik toch weer een rotdag.

Even doorbijten, ik doe het voor mezelf.
pi_79738536
Guys (and girls), even een quickie-question: wat moet ik met drie mailtjes van mijn ex in minder dan een week? Ik reageer op niets, toch blijft ze maar mailen.... Nu zit ik te dubben of ik moet reageren of niet. Any tips?

Ik vind haar taalgebruik afstandelijk (zelfde taalgebruik wat ik gebruikte om afstand te creëren). Maar mijn geweten knaagt dat ik niet reageer.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79738700
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Xanthas het volgende:
Guys (and girls), even een quickie-question: wat moet ik met drie mailtjes van mijn ex in minder dan een week? Ik reageer op niets, toch blijft ze maar mailen.... Nu zit ik te dubben of ik moet reageren of niet. Any tips?

Ik vind haar taalgebruik afstandelijk (zelfde taalgebruik wat ik gebruikte om afstand te creëren). Maar mijn geweten knaagt dat ik niet reageer.
Ik weet het niet, wat zegt je gevoel? Wil je sowieso nog wel contact met haar in de toekomst, of vind je het wel prima zo? Wat je zegt.. je herkent haar taalgebruik, ga na wat jij toen zelf wilde bereiken..
pi_79744563
quote:

Wat is de strekking van die mailtjes?

Als ik even bij mezelf naga dan wil ik juist met afstandig te doen er voor zorgen dat ze me mist en juist toenadering tot me zoekt. Misschien wou jij dat destijds ook en nu wil zij dat.. hou iig nog wel afstand!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:06:41 #139
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79745262
quote:

Zij heeft jou gedumpt? Laat haar dan lekker mailen. Ze zal moeten leren hoe het is om te leven zonder je.
pi_79745310
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Zij heeft jou gedumpt? Laat haar dan lekker mailen. Ze zal moeten leren hoe het is om te leven zonder je.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:30:48 #141
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79746231
Pfff vanmorgen de bloemen geregeld.
Dan komt het allemaal toch wel bovendrijven kwa emotie(s).
Voelde me tot dat moment leeg, emotieloos, maar nu .....
Zal wat worden de komende 2 dagen .......
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79747641
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Sjechov het volgende:
Pfff vanmorgen de bloemen geregeld.
Dan komt het allemaal toch wel bovendrijven kwa emotie(s).
Voelde me tot dat moment leeg, emotieloos, maar nu .....
Zal wat worden de komende 2 dagen .......
Sterkte!
pi_79747986
quote:

Confronteren met het feit waarom ze die mails stuurt?

Als mijn ex zou mailen zou ik ook reageren, maar wel afstandelijk blijven. Maar goed, die mailt echt niet (meer). Ze heeft wel allemaal van die fijne meeblernummers op dr Last.FM profiel, dus daaruit leid ik af dat ze ook niet van steen is.
pi_79748945
Ik ben zo bang dat ik bij mijzelf weer een soort van valse hoop ga creëren als ik weer contact ga opbouwen (vanuit het feit dat ik haar eigenlijk alleen maar ken terwijl wij van elkaar hielden). Zij heeft de relatie beeindigd, als ze me wilt opzoeken, doet ze dat maar via de telefoon ofzo. Mailtjes zijn zo afstandelijk.
pi_79749119
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Xanthas het volgende:
Ik ben zo bang dat ik bij mijzelf weer een soort van valse hoop ga creëren als ik weer contact ga opbouwen (vanuit het feit dat ik haar eigenlijk alleen maar ken terwijl wij van elkaar hielden). Zij heeft de relatie beeindigd, als ze me wilt opzoeken, doet ze dat maar via de telefoon ofzo. Mailtjes zijn zo afstandelijk.
Dan kan je aangeven in een e-mail dat je het niet ziet zitten om via de e-mail contact te hebben en dat ze jou maar moet bellen dan. Lastig he als je elkaar niet anders kan dan dat je een relatie met elkaar hebt en het leuk hebt samen. Ik heb dat ook met mijn ex, ik kon haar niet goed voordat we wat kregen en nu ben je opeens eigenlijk niets meer dan bekenden van elkaar maar je hoort niet meer bij elkaar.
pi_79749564
Dat meisje voor donderdag heb ik afgezegd. Ze reageerde steeds een dag later op een smsje van mij. Ik heb er geen zin in momenteel om daar op te gaan zitten wachten. Toedeledokie
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:42:42 #147
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79753780
Had ik dit topic weer een beetje links laten liggen, omdat ik me los en vrij voelde.
Speelt nu alles weer op.
Het feit dat ik er niet voor haar kan zijn in deze moeilijke periode vreet aan mij.
Het besef is wel dat ik niets aan kan doen, maar dan nog he ....
Pfffffff
Ben toch blij als ik mezelf door de komende 2 dagen geknokt heb.
Voor mijn gevoel kan me leven dan pas echt weer aanvang krijgen.
Dan maar eens de stad in om mensen te gaan leren kennen ofzo .......
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79758658
Zo, me ex en ik wonen praktisch nog samen maar heb haar nu duidelijk laten weten dat ik zelf ook gewoon niet meer verder wil en dat ze zo snel mogelijk een eigen slaap plek krijgt en hier niet meer hoeft te komen
Voel mij best sterk zo en ik ga zonnebanken om lekker te ontspannen!
Als ze dit wil, kan ze het krijgen ook
pi_79758721
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Lallend het volgende:
Zo, me ex en ik wonen praktisch nog samen maar heb haar nu duidelijk laten weten dat ik zelf ook gewoon niet meer verder wil en dat ze zo snel mogelijk een eigen slaap plek krijgt en hier niet meer hoeft te komen
Voel mij best sterk zo en ik ga zonnebanken om lekker te ontspannen!
Als ze dit wil, kan ze het krijgen ook
Goedzo! aanpakken die sletten
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:01:09 #150
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79759491
Serieus. Ik heb de hoop opgegeven en geaccepteerd dat het klaar is.
Het is nou een week of zes verder en ik merk aan me zelf dat de pijn minder en minder word.
Maar ze BLIJFT in mijn hoofd rondspoken. Het gaat ALLEEN maar over haar.
Ik heb genoeg plannen en doelen voor ogen en goede vooruitzichten, genoeg aan mijn hoofd om mij druk over te maken, maar ze BLIJFT hangen. En het gaat alleen maar over waar ze nu mee bezig is, hoe erg ze me haat, wat voor leuke dingen ze doet zonder mij, hoe het in de toekomst gaat verlopen tussen ons en wat ik moet missen zonder haar.

Zo fucked up is dat, terwijl ik donders goed besef dat er een hele wereld mensen rond lopen met wie ik het net zo leuk kan hebben. Waarom blijf ik mij vast grijpen aan haar. Aargh!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')