Ik weet het, ik heb net vandaag dit account aan gemaakt. Ik ben normaal gesproken een lurker maar ik moet het vandaag gewoon wat van mij af zien te praten..

Ik ben er helemaal doorheen, het is nu 5 dagen uit en nog hartstikke vers.. maar ik voel mij gewoon kut en ik snap ook wel dat dit er bij hoort. (ex heeft het uit gemaakt en ik hou nog ontzettend veel van haar helaas..)
ik wil hier overheen komen en ik ben heel druk bezig om weer contacten te leggen met vrienden die ik helaas uit het oog ben verloren omdat ik teveel in mijn ex op ging.. dit is gewoon erg dom van mij geweest..
Het vervelende is dat ik nu probeer de klap zo groot mogelijk voor mijzelf te maken omdat ik rationeel denkend het idee heb dat de verwerking voor mij dan makkelijker zal worden ook al voel ik mij hierdoor nog kutter op het moment.. Nee ik zal hier niet door onderuit gaan maar hopelijk sterker worden en zodat ik niet altijd met de vraag blijf zitten wat er nou fout is gegaan.. is dit een goede oplossing? mijn verstand roept heel hard van ja maar dit kan wel eens een inschattingsfout zijn dus aan jullie om mij hier op te wijzen!
Helaas heeft ze gevoelens voor een ander en heb ik wraak genomen op die ander (die heeft ook een relatie en straks misschien niet meer..) mijn ex helemaal boos dat ik het recht niet heb om dit te doen maar ik vind dat dit de meest eerlijke manier hiervoor is. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat mijn ex en die jongen hebben lopen rommelen...
Ik heb echt tips nodig om hier over heen te komen en hoe ik mijn tijd met leuke dingen in kan vullen
ik zal ook proberen anderen oprecht te helpen wanneer mogelijk dus ik kom hier niet om alleen te profiteren. Dus please don't hate me.. ik voel mij al zo kut

Edit: typo