Ik kom eigenlijk alleen even hier (in dit topic) om te zeggen dat dat best een feestje waard is! Well done Alex!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef EviL_AleX het volgende:
Vandaag is het precies een half jaar uit, en ik heb in die tijd geen domme dingen gedaan. Dus ik vier een feestje vanavond!

Gaat 't verder goed met je?
 Ojee.. Nouja, doe voorzichtig, denk aan jezelf, en verder.. gefeliciteerd!quote:

Blij mee?quote:

quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
thanx! ga je stappen?
veel plezier
en hoe was het eigenlijk gisteravond? je vierde toch dat het een half jaar uit was en dat je geen domme dingen had gedaan?
Dank, dames! Ja, ik ben wezen stappen tot in de kleine uurtjes. Was leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen even hier (in dit topic) om te zeggen dat dat best een feestje waard is! Well done Alex!

[..]
Ojee.. Nouja, doe voorzichtig, denk aan jezelf, en verder.. gefeliciteerd!

hehe, die drag heb ik soms ook wel om dan de stad weer in te gaan omdat ik weinig zin heb als het ware niks te doen...niet dat ik dat voorheen niet kon maar nu is het toch anders. Ik vraag me dan ook wel is af wat ik er dan uiteindelijk doe...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:35 schreef fokvragen het volgende:
Nog steeds stil hier rond mijn ex en mij. Heb eigenlijk nog wel dat ik er dagelijks even aan denk en bij het uitgaan wanneer ik me niet helemaal vermaak denk ik "Waarom ben ik nu weer vrijgezel en heb ik weer de drang om hier te staan" Dan zou ik het wel anders willen.

Haha ja klopt. Als ik in mijn eigen stad naar de kroeg ga waar ik regelmatig kom en veel bekenden zijn heb ik dat gevoel niet. Maar wel als in een onbekende stad uitga in een soort discotheek met een hoog "kijk-mij-eens" gehalte.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hehe, die drag heb ik soms ook wel om dan de stad weer in te gaan omdat ik weinig zin heb als het ware niks te doen...niet dat ik dat voorheen niet kon maar nu is het toch anders. Ik vraag me dan ook wel is af wat ik er dan uiteindelijk doe...

Nu inmiddels langer dan een jaar officieel uit. We hebben nog zeker een jaar aangekloot. Ik kreeg na een half jaar keihard spijt en zij wilde mij ook graag terug, maar uiteindelijk is gebleken dat het niet meer ging werken. Nu achteraf bekeken zie ik welke fouten ik gemaakt heb die het allemaal zo hebben laten lopen, maar daar koop je weinig voor. We passen heel goed bij elkaar, maar woede en de vertrouwensbreuk overheerst bij haar en ziet nu in dat andere jongens ook heul leuk kunnen zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:09 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
kleine vraag, hoelang is het al uit ?
ik zelf heb het negen maand geleden uitgemaakt met mijn ex, maar de laatste twee maanden denk ik steeds vaker aan haar ( vannacht zelfs over haar gedroomd).
als ik er nuchter over na denk dan wil ik niks meer met haar, en volgens mij komt het feit dat ik zoveel aan haar denk voort uit de gedachte dat ik graag weer iemand in mijn leven wil waarmee ik het net zo leuk had als met haar.
maar het is wel kut als je continu aan haar denkt terwijl je weet dat het toch nooit meer wat wordt.
heb btw sinds dat ik het heb uitgemaakt geen contact meer met haar gehad en haar sindsdien maar een paar keer gezien in het café, dus het contact compleet verbreken met je ex werkt niet altijd goed.

Maar uiteindelijk zal het contact met je ex ook minder worden en zelfs helemaal verdwijnen als ze bijvoorbeeld een ander heeft. Dan krijg je dan opeens nog die klap. Ik denk dat het het beste is om zo snel mogelijk het contact te verbreken en vanuit daar later weer kijken of er contact mogelijk is op vriendschappelijke basis.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:09 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
heb btw sinds dat ik het heb uitgemaakt geen contact meer met haar gehad en haar sindsdien maar een paar keer gezien in het café, dus het contact compleet verbreken met je ex werkt niet altijd goed.

Ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef fokvragen het volgende:
Ik merk dat ik steeds zondags me kut voel als ik wat thuis achter de computer zit...eigenlijk constant dezelfde sites bezoek waarop niets veranderd...net of wacht ik ergens op.

Heel herkenbaar. Zondagen zijn voor mij ook een ramp.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef fokvragen het volgende:
Ik merk dat ik steeds zondags me kut voel als ik wat thuis achter de computer zit...eigenlijk constant dezelfde sites bezoek waarop niets veranderd...net of wacht ik ergens op.

Het is op zich wel goed om te lezen dat je dit niet alleen mee maakt. Maar aan de andere kant word ik er wel steeds weer aan herinnerd door dit topicquote:Op zondag 28 maart 2010 16:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
Meestal gingen we op zondag iets doen, langs de familie, uit eten, of gewoon de hele dag in bed liggen en 's avonds op de bank tegen elkaar aanhangen met een filmpje. Dat mis ik wel. Weer invulling geven aan je leven wanneer je dat allemaal moet missen is toch moeilijker dan ik had verwacht. Maar het is niet anders...
Gelukkig bestaan er topics zoals dit waar ik me lekker kan afreageren.

Dit is super herkenbaar. Tijdens het uitgaan rond je heen kijken en je afvragen wat doe ik hierquote:Op zondag 28 maart 2010 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hehe, die drag heb ik soms ook wel om dan de stad weer in te gaan omdat ik weinig zin heb als het ware niks te doen...niet dat ik dat voorheen niet kon maar nu is het toch anders. Ik vraag me dan ook wel is af wat ik er dan uiteindelijk doe...

Daarom post ik ook niet meer van die echt diepe reacties. Ik heb gemerkt dat als ik dat doe, ik zoveel wonden bij mijzelf openhaal. Ik heb mijzelf echt laten verzuren door de relatie, maar ik merk dat ik nu op de hele goede weg terug zit. Toch..., hier lezen blijft interessant.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Het is op zich wel goed om te lezen dat je dit niet alleen mee maakt. Maar aan de andere kant word ik er wel steeds weer aan herinnerd door dit topic

Ik ga zo maar even weg en voortaan een afleiding zoeken op zondag.

dat heb ik nog zo heel af en toe, vooral vandaag is het erg, maar dat komt omdat ik vandaag ook niks leuks te doen heb. heb deze week toetsweek dus ben daar voor aan het 'leren' ..quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef fokvragen het volgende:

. Maar wel fijn dat ik wat dingen kon voorleggen waar ik mee zat, niet over hem maar moest ff goed advies over wat andere dingen. Gelukkig kon ik niet lang blijven door een andere afspraak.
 . Maar wel fijn dat ik wat dingen kon voorleggen waar ik mee zat, niet over hem maar moest ff goed advies over wat andere dingen. Gelukkig kon ik niet lang blijven door een andere afspraak.

Toch leuk dat het leuk was en dat je hem om advies kon vragen? Geeft alleen maar aan dat jullie nog goed overweg kunnen en dús wel uit kan groeien tot een goede vriendschap? Geef het nog wat tijd. Het komt wel goedquote:Op zondag 28 maart 2010 18:34 schreef Tegan het volgende:
Vandaag bij mijn ex langs geweest. Was erg leuk, wat stom. Maar wel fijn dat ik wat dingen kon voorleggen waar ik mee zat, niet over hem maar moest ff goed advies over wat andere dingen. Gelukkig kon ik niet lang blijven door een andere afspraak.

Ja, misschien. Maar, nu is hij ook nog single. Ik kan het echt niet hebben dat hij me gaat vertellen dat hij een ander date ofzo. En ook gewoon als ik hem zie dan wil ik gewoon een relatie en geen vriendschap. Ik weet niet of het wel gaat lukken. Zie hem nu vrijwel nooit, dus dan heb je sowieso een hoop bij te praten wat dan automatisch wel gezellig is. Ik probeer me mooi af te leiden als ik zulke gedachten heb, en dat lukt aardig voor nu.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef MOD het volgende:
[..]
Toch leuk dat het leuk was en dat je hem om advies kon vragen? Geeft alleen maar aan dat jullie nog goed overweg kunnen en dús wel uit kan groeien tot een goede vriendschap? Geef het nog wat tijd. Het komt wel goed

Jeeetje, dat is me ff een jaar geweest voor je zeg..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:51 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
[..]
Dank, dames! Ja, ik ben wezen stappen tot in de kleine uurtjes. Was leuk!
Het gaat zeker goed met me, alles begint weer op rolletjes te lopen. Maar wat was 2009 een klote-jaar. Chronologisch: psychologisch vader-figuur ligt op sterven, hond dood, vriendin weg, sterk verminderde financiële zekerheid, biologische vader dood. 2010 kon alleen maar beter worden, en dat klopt zeker!
 Wat dat betreft kon en kan 2010 alleen nog maar betyer worden inderdaad. Fijn dat je dat nu ook mag ervaren!
 Wat dat betreft kon en kan 2010 alleen nog maar betyer worden inderdaad. Fijn dat je dat nu ook mag ervaren!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
Meestal gingen we op zondag iets doen, langs de familie, uit eten, of gewoon de hele dag in bed liggen en 's avonds op de bank tegen elkaar aanhangen met een filmpje. Dat mis ik wel. Weer invulling geven aan je leven wanneer je dat allemaal moet missen is toch moeilijker dan ik had verwacht. Maar het is niet anders...
Gelukkig bestaan er topics zoals dit waar ik me lekker kan afreageren.
 Ik zat net in de auto mezelf af te vragen of ik wel echt m'n ex mis als persoon, of gewoon de dingen die we samen deelden. Maar het is wel echt het eerste, helaas.
 Ik zat net in de auto mezelf af te vragen of ik wel echt m'n ex mis als persoon, of gewoon de dingen die we samen deelden. Maar het is wel echt het eerste, helaas.

Daarom ben ik dus ook gestopt met uitgaan. Eigenlijk vond ik er geen zak meer aan, tenzij ik genoeg had gezopen. en iemand leren kennen gebeurt toch vaak niet met stappen is mijn ervaring. dus ik doe het gewoon niet meer, of ik nou single ben of nietquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef fokvragen het volgende:
Haha volgens mij denkt iedereen dat. Maar elke week is iedereen er wel weer cool te kijken
Behalve in de kroeg, daar is het gezellig

quote:
 ja, t gaat goed nu. ik weet niet hoe het komt, maar er is opeens gewoon normaal een gesprek te voeren tussen ons. erg vreemd, maar wel fijn
 ja, t gaat goed nu. ik weet niet hoe het komt, maar er is opeens gewoon normaal een gesprek te voeren tussen ons. erg vreemd, maar wel fijn  voel me helemaal happy (en nog steeds wel bang dat ie weer wegloopt, helaas)
 voel me helemaal happy (en nog steeds wel bang dat ie weer wegloopt, helaas)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |