abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:16:37 #51
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79620108
Vandaag is het precies een half jaar uit, en ik heb in die tijd geen domme dingen gedaan. Dus ik vier een feestje vanavond!
pi_79620204
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 26-03-2010 20:37:19 (ga buiten spelen) ]
World Order
pi_79621582
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef MOD het volgende:
Even mijn progressie:
Verschillende gevoelens van boosheid, geluk, blijdschap, genegenheid, respect, irritatie, afkeer etc etc. zijn allemaal in de race om uiteindelijk als "winnaar" de eindstreep te halen, mocht ik eenmaal over haar heen zijn. Heel irritant want het is echt een trommelmachine vol met gevoelens die helemaal in de war zijn en ik ben benieuwd welke uit eindelijk gaat overheersen. Het maakt naderhand toch niet meer uit, maar ik wil gewoon niet boos zijn terwijl het toch een overheersende is.. Ik zie het nog wel aan.
Daar heb ik jammer genoeg ook nog steeds last van, hoewel ik niet meer boos ben. Ik zou gewoon graag eens normaal met haar willen praten. Zoals we dat ooit deden voordat we close werden. Maar ik weet niet of dat er ooit nog inzit. Vanuit haar kant is het verdacht stil en ik wil me ook niet laten kennen, vooral omdat de laatste paar keren dat we contact hadden niet echt geaccepteerd werden van haar kant.
pi_79627049
Al het contact kwam in de tijd na onze breakup steeds van mij. Ik wacht niet op haar, maar maak zelf ook geen contact meer. In de relatie was ze op het einde al weinig ondernemend, nu mag ze zelf eens iets ondernemen.

Ik wacht niet, ik zie het allemaal wel verschijnen als de tijd daar is. Maar ik ga geen contact meer zoeken (en tot op hede lukt dat goed)
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:53:06 #55
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79627519
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:44 schreef Xanthas het volgende:
Al het contact kwam in de tijd na onze breakup steeds van mij. Ik wacht niet op haar, maar maak zelf ook geen contact meer. In de relatie was ze op het einde al weinig ondernemend, nu mag ze zelf eens iets ondernemen.

Ik wacht niet, ik zie het allemaal wel verschijnen als de tijd daar is. Maar ik ga geen contact meer zoeken (en tot op hede lukt dat goed)
Verstandige zet
pi_79627795
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:53 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Verstandige zet
Het heeft even geduurd, maar ook ik zie het licht weer Nu nog even de rest van mijn probleempjes aanpakken
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:10:34 #57
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79630881
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef MOD het volgende:

Even mijn progressie:
Verschillende gevoelens van boosheid, geluk, blijdschap, genegenheid, respect, irritatie, afkeer etc etc. zijn allemaal in de race om uiteindelijk als "winnaar" de eindstreep te halen, mocht ik eenmaal over haar heen zijn. Heel irritant want het is echt een trommelmachine vol met gevoelens die helemaal in de war zijn en ik ben benieuwd welke uit eindelijk gaat overheersen. Het maakt naderhand toch niet meer uit, maar ik wil gewoon niet boos zijn terwijl het toch een overheersende is.. Ik zie het nog wel aan.
Dit ziet er ook wel erg bekend uit. ik ben soms best boos maar te gevoelig op dit moment om dat te uiten naar haar en wil nog teveel doen waarvan ik denk dat dat goed is en helpt om het enigzins weer te "lijmen" zoals ze nu doet en reageert is soms zo erg tegenstrijdig dat ik het soms totaal niet snap of begrijp. Af en toe word je daar best boos over maar je uit het niet.

We spreken elkaar nog wel is via msn al gaat het soms niet echt ergens over en het is het heel globaal. Het was haar idee om elkaar een maand weinig te spreken en niet of nauwelijks te zien en makkelijk zou dat hoe dan ook niet worden met verjaardagen van haar, ikzelf, mijn vader en haar vader. Nu is er dus wel contact en belden we dinsdag bijna 3 kwartier... kom ik daar vanavond even om zo vriendelijk te zijn om even de post te brengen die nog bij mij was bezorgd, werd ik vrij snel weer verzocht te gaan... opzich vrij bot en heel tegenstrijdig met eerder deze week.

Alsof ze zelf moeite heeft met loslaten en het zien van mij dat juist tegenwerkt en even spreken of praten op msn wel gewoon kan. Ik vind het ook leuk om de kat even te zien hoe gek dat ook klinkt want je hecht je ook wel aan een een beest en zij heeft um meegenomen en in die zin heeft zij die om haar heen en ik dus niet.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79631154
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dit ziet er ook wel erg bekend uit. ik ben soms best boos maar te gevoelig op dit moment om dat te uiten naar haar en wil nog teveel doen waarvan ik denk dat dat goed is en helpt om het enigzins weer te "lijmen" zoals ze nu doet en reageert is soms zo erg tegenstrijdig dat ik het soms totaal niet snap of begrijp. Af en toe word je daar best boos over maar je uit het niet.

We spreken elkaar nog wel is via msn al gaat het soms niet echt ergens over en het is het heel globaal. Het was haar idee om elkaar een maand weinig te spreken en niet of nauwelijks te zien en makkelijk zou dat hoe dan ook niet worden met verjaardagen van haar, ikzelf, mijn vader en haar vader. Nu is er dus wel contact en belden we dinsdag bijna 3 kwartier... kom ik daar vanavond even om zo vriendelijk te zijn om even de post te brengen die nog bij mij was bezorgd, werd ik vrij snel weer verzocht te gaan... opzich vrij bot en heel tegenstrijdig met eerder deze week.

Alsof ze zelf moeite heeft met loslaten en het zien van mij dat juist tegenwerkt en even spreken of praten op msn wel gewoon kan. Ik vind het ook leuk om de kat even te zien hoe gek dat ook klinkt want je hecht je ook wel aan een een beest en zij heeft um meegenomen en in die zin heeft zij die om haar heen en ik dus niet.
De eerste 6 weken nadat het uit ging zijn bij mij ook zo gegaan. We zagen of spreken elkaar nog dagelijks en dat terwijl je los moet komen. Inmiddels hebben we elkaar in de afgelopen 2 weken elkaar 1 gezien en verder dus ook niet gebeld. En geloof me, het is beter voor je. Het is heeel erg moeilijk om niet te bellen of op een andere manier contact te zoeken, maar elke dag dat het lukt voelt weer als een (hele kleine) overwinning en daardoor wordt het de dag daarop weer een heeeel klein beetje makkelijker om niet te bellen.

En oh ja, die post kan je ook gewoon in de brievenbus doen
pi_79632826

It's really over, you made your stand
You got me crying, as was your plan
But when my loneliness is through, I'm gonna find another you

You take your sweaters
You take your time
You might have your reasons but you will never have my rhymes
I'm gonna sing my way away from blue
I'm gonna find another you

When I was your lover
No one else would do
If I'm forced to find another, I hope she looks like you
Yeah and she's nicer too

So go on baby
Make your little get away
My pride will keep me company
And you just gave yours all away
Now I'm gonna dress myself for two
Once for me and once for someone new
I'm gonna do some things you wouldn't let me do
Oh I'm gonna find another you
pi_79633242
Goed nummer

Tevens TVP

Tevens terugval
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79633879
Terugval in de zin van..?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:38:39 #62
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79638091
Ik heb geen zin meer om de hele tijd mij bezig te houden met haar leven en de dingen die ik nu niet meer heb. Het is belangrijk om mijn eigen zaken te regelen. Het loopt allemaal wel lekker en ik heb mijn plannetjes. Het is alleen zo naar dat zij er niet meer is. Dus storten op andere dingen, nieuwe mensen leren kennen en weer op nieuw verliefd worden.

Haar volledig weg schrijven uit mijn leven. Niet meer aan denken, er helemaal klaar mee zijn. Want hoe leuk het ook was, zij heeft een nieuwe invulling aan haar leven en waarom zou ze mij er nog bij willen hebben na al het leed dat ik veroorzaakt heb door het uit te maken. Terug komen doet ze toch niet meer, want ze heeft nieuwe vrienden, nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, zat nieuwe gasten waar ze weer wat leuks mee kan doen. Ik pas er gewoon niet meer bij.

En dat moet ik dus ook gaan doen. Hoe wrang het ook klinkt, want dat wat wij hadden was echt goed. Niks op aan te merken. Maar de markt ligt weer open en waarom terug gaan bij die ene als er genoeg ander materiaal aanwezig is.

Dus elkaar nooit meer zien of spreken zou het beste zijn. Elkaar nooit meer tegen komen, omdat elke keer dat je elkaar afspreekt, de magie er toch niet meer is en er een shitload aan spanning ontstaat. Het is dan niet eens meer mogelijk om het ouderwets leuk en gezellig te hebben omdat je alle twee met een fikse spanning rond loopt en van elkaar weet, zonder het te zeggen, wat voor geschiedenis er aan vooraf is gegaan. Dus wat is het dan nog waard als je zo blij bent met je nieuwe leven.

Dus dan is elkaar nooit meer opzoeken toch het beste. Anders kom je nooit los van elkaar.
Ik walg van de gedachte dat ik over een half jaar bij haar in het zelfde gebouw rond loop. Dat ik haar dan weer zie, dat ik zie hoe leuk ze het heeft, maar dat ík er geen deel meer van uit maak, terwijl het ooit zo leuk was.

Ik haat het en ik krijg het nooit meer terug. Wel met een ander meisje hoor. De toekomst ligt voor me open, maar niet met haar.

Ik denk dat ik een poging ga wagen mij niet meer bezig te houden op dit forum. Geen liefdes liedjes meer, geen lange analyses meer schrijven, niet meer nadenken over wat ze op dit moment aan het doen is, niks achter de hand houden met wat ik met haar kan delen, helemaal niks meer.

Net zo lang tot ik blij ben met mijn eigen leven. Op dat moment komen de meisjes wel naar mij toe en heb ik ws geen behoefte meer aan haar.

Haar helemaal vergeten...................................
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79638587
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Terugval in de zin van..?
In de zin van dat ik het ongeveer 1 op de 7 dagen niet leuk vind om in een leeg huis thuis te komen. Niet dat ik haar per se mis.. maar wel iemand in het algemeen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:30:30 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79644826
ik geloof dat ex geen ex meer is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79645189
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Murmeli het volgende:
sja t was al de 3e keer he dat ie het had uitgemaakt. weliswaar was het de eerste 2x niet officieel aan, maar waren allebei wel gek op elkaar en wisten dat ook van elkaar.
Maargoed, nu dus niet meteen teruggerend nee, gaat ook niet op korte termijn gebeuren.
Niet op korte termijn he?

Maar na 3x aan-uit zou ik toch wel eens even gaan nadenken hoor, hopelijk heb je dat ook gedaan. Maar gefeliciteerd.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:12:47 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79645715
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Niet op korte termijn he?

Maar na 3x aan-uit zou ik toch wel eens even gaan nadenken hoor, hopelijk heb je dat ook gedaan. Maar gefeliciteerd.
ja heb ik gedaan, hij ook. en hij weet ook dat het nog wel ff gaat duren voor ik hem echt vertrouw.
ook veel gepraat erover de korte samenvatting is dat ie zn issues nu zelf ook ziet en ze aan het oplossen is, en dat ik dat heel erg merk in zn gedrag naar mij maar ook zn gedrag in het algemeen, naar anderen dus
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:56:48 #67
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79646934
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja heb ik gedaan, hij ook. en hij weet ook dat het nog wel ff gaat duren voor ik hem echt vertrouw.
ook veel gepraat erover de korte samenvatting is dat ie zn issues nu zelf ook ziet en ze aan het oplossen is, en dat ik dat heel erg merk in zn gedrag naar mij maar ook zn gedrag in het algemeen, naar anderen dus
Hoe weet je dit...?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:02:29 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79647072
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:56 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Hoe weet je dit...?
omdat hij dingen zegt die hij niet zou kunnen zeggen als hij ze niet wist
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:51:41 #69
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79648361
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

omdat hij dingen zegt die hij niet zou kunnen zeggen als hij ze niet wist
Jij hebt het nooit met hem over zijn issues gehad?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:20:59 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79649137
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:51 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Jij hebt het nooit met hem over zijn issues gehad?
jawel, maar ik kwam er niet echt doorheen bij hem, liet ie niet toe. nu ineens wel en volgens mij snapte ie niet dat hij zich door zijn issues tegen mij lullig gedroeg en dat dat niet eerlijk was. snapt ie nu wel.
ik weet ook niet wat ie met zichzelf gedaan heeft, maar het bevalt me wel. geeft mij ook de ruimte om mezelf te zijn en ook mijn issues aan te pakken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:58:56 #71
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79650292
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

jawel, maar ik kwam er niet echt doorheen bij hem, liet ie niet toe. nu ineens wel en volgens mij snapte ie niet dat hij zich door zijn issues tegen mij lullig gedroeg en dat dat niet eerlijk was. snapt ie nu wel.
ik weet ook niet wat ie met zichzelf gedaan heeft, maar het bevalt me wel. geeft mij ook de ruimte om mezelf te zijn en ook mijn issues aan te pakken
Als iemand met als opleiding psychologie ga ik ervan uit dat je weet hoe onbetrouwbaar self-report is, en dat sociaal wenselijk antwoorden iets is wat men vooral tegen een geliefde doet...

Niet dat ik lullig wil doen, want ik hoop dat het werkelijk is zoals jij het denkt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:17:15 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79650778
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Als iemand met als opleiding psychologie ga ik ervan uit dat je weet hoe onbetrouwbaar self-report is, en dat sociaal wenselijk antwoorden iets is wat men vooral tegen een geliefde doet...

Niet dat ik lullig wil doen, want ik hoop dat het werkelijk is zoals jij het denkt
eh ja klopt, maar als je meerdere onderzoeksmethoden tegelijk toepast wordt de kans op onbetrouwbare metingen kleiner
en zekerheid heb je idd nooit
maar ik vertrouw redelijk om mijn vermogens om mensen te doorzien. (soms wilde ik dat ik daar minder goed in was eigk)

--> nu naar de suri eten halen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:24:38 #73
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79651000
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

eh ja klopt, maar als je meerdere onderzoeksmethoden tegelijk toepast wordt de kans op onbetrouwbare metingen kleiner
en zekerheid heb je idd nooit
maar ik vertrouw redelijk om mijn vermogens om mensen te doorzien. (soms wilde ik dat ik daar minder goed in was eigk)

--> nu naar de suri eten halen
Dat doorzien enzo, dat heb ik ook... Maar als afsluiter wil toch nog zeggen: The closer you are the harder it is to see..

In ieder geval óók veel geluk, en eet smakelijk! Ik ga Enschede onveilig maken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:09:18 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79652445
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dat doorzien enzo, dat heb ik ook... Maar als afsluiter wil toch nog zeggen: The closer you are the harder it is to see..

In ieder geval óók veel geluk, en eet smakelijk! Ik ga Enschede onveilig maken
thanx! ga je stappen?
veel plezier
en hoe was het eigenlijk gisteravond? je vierde toch dat het een half jaar uit was en dat je geen domme dingen had gedaan?
pi_79664441
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:38 schreef MOD het volgende:
Haar volledig weg schrijven uit mijn leven. Niet meer aan denken, er helemaal klaar mee zijn. Want hoe leuk het ook was, zij heeft een nieuwe invulling aan haar leven en waarom zou ze mij er nog bij willen hebben na al het leed dat ik veroorzaakt heb door het uit te maken. Terug komen doet ze toch niet meer, want ze heeft nieuwe vrienden, nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, zat nieuwe gasten waar ze weer wat leuks mee kan doen. Ik pas er gewoon niet meer bij.
kleine vraag, hoelang is het al uit ?

ik zelf heb het negen maand geleden uitgemaakt met mijn ex, maar de laatste twee maanden denk ik steeds vaker aan haar ( vannacht zelfs over haar gedroomd ).
als ik er nuchter over na denk dan wil ik niks meer met haar, en volgens mij komt het feit dat ik zoveel aan haar denk voort uit de gedachte dat ik graag weer iemand in mijn leven wil waarmee ik het net zo leuk had als met haar.
maar het is wel kut als je continu aan haar denkt terwijl je weet dat het toch nooit meer wat wordt.

heb btw sinds dat ik het heb uitgemaakt geen contact meer met haar gehad en haar sindsdien maar een paar keer gezien in het café, dus het contact compleet verbreken met je ex werkt niet altijd goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')