quote:
Redelijk, het blijft gewoon irritant om elkaar zo veel tegen te komen.. echt een afrader iets met huisgenoten krijgen, maargoed als je alles van te voren wist..
Nouja, begin me er steeds meer bij neer te leggen. Vorige week heeft ze ook nog even duidelijk gemaakt dat het gevoel voor mij niet terug gaat komen en dat ze toch echt denkt dat we niet bij elkaar passen. Dat het meer was dat het 2 weken wat minder ging bij ons en ze erachter kwam dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn was, en dat niet duidelijk heeft gemeld. En toen kwam ze der ex tegen en dat was de druppel, want daar voelde ze wel nog wat voor. Dus ze blijft met hem rustig nu een relatie opbouwen, en ik weet niet alles, ik weet alleen dat er nog niks gebeurd is en ze hem nauwelijks ziet in een week, maargoed wat zij vindt dat ze moet doen moet ze maar doen. Ik ga proberen verder te gaan en af en toe als ik es een avond echt niks te doen heb en mn andere huisgenoten niet beschikbaar ofzo is het ff wennen omdat je dan alleen zit en niet zoals de afgelopen 3 maanden met je vriendin. Nouja goed hoort er bij. Meest kutte is nog dat ze bij me in huis woont, want er blijven spanningen hangen en zeker als ze door gaat met haar ex worden die alleen maar erger. Ben in ieder geval wel gestopt met achter haar aan blijven lopen.
Conclusie: ik blijf het toch allemaal raar vinden hoe zij het heeft gedaan.. en ze vindt zelf dat ze geen schuld heeft alleen maar dat ze te vroeg doorgaat met haar ex. Nouja, vind dat een beetje dom beeld maargoed. Denk dat er ook veel meer in de relatie had gezeten maar het is nu eenmaal zo gelopen. En als ze dan zegt dat ze hoopte dat het gevoel terug kwam toen ze het uit had gemaakt en liever de makkelijke weg (bij mij blijven) had gekozen dan de moeilijke weg (terug naar ex).. dan doet me dat alleen maar pijn natuurlijk en snap ik er juist veel minder van. Maar in deze situatie heb ik weinig te willen en moet ik het maar accepteren op een manier die voor mij het beste is