abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79164525
kom op man, zet je schouders eronder je bent net begonnen aan een studie en begint dus aan de tofste tijd van je leven. ga gewoon voor de dingen die nu belangrijk zijn en dat lijkt me voornamelijk je studie.

blijft klote maar ik denk dat je niet te lang stil moet staan bij iets van 3 maanden. er komt nog zat moois in het leven.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:04:48 #52
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_79165581
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef plattepoes het volgende:

[..]

ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.
Ja ik bedoel, als het allemaal niks voorgesteld had, kun je mss wel zeker weten in 3 dagen dat ze niet met me verder wil, maar aangezien ook lang niet alles zeker is over hoe het gaat lopen met haar ex enzo, vraag ik me af wat hier gebeurt. Haar reacties op alles passen gewoon niet helemaal in het beeld? Je doet dan toch zoiets niet..
Vandaag is ze wel duidelijk, want ze is kortaf in smsjes omdat ze bang is dat ik dan weer hoop krijg.. maar ze weet ook dat het morgen heel anders is, omdat ze dan weer face-to-face met me is. In de zin dat ze gevoeliger is omdat ze ziet dat ik het niet chill vind. En zoals ik al zei.. ook al is het uit.. ze laat nog van allerlei dingen toe..
Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.

Bovenstaande zijn de ingrediënten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_79200922
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.

Bovenstaande zijn de ingrediënten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.
eens, en waarschijnlijk gebeurd dat toch wel hoe dan ook, aangezien ze aangeeft dat alleen tijd ons nog terug bij elkaar kan brengen.
Maargoed, probleem blijft dat ik niet weet hoe ik tegen haar moet doen. Gisterochtend aardig gedaan enzo, voelde me er kut bij. Toen middag en avond genegeerd, voelde me ook heel kut.
Vandaag ben ik weer de hele dag thuis en ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan voor mijn gevoel niet aardig doen omdat ik weet dat ze met haar ex loopt te smsen/msnen enzo, en kan dat gewoon niet met lede ogen aan zien...maar als ik haar moet negeren, word ik ook gek aangezien nog precies hetzelfde gebeurd. Plus dat we alleen maar kut tegen elkaar lopen te doen dan. En écht ontwijken kan niet want we zijn huisgenoten en haar kamer is zelfs 1m naast die van mij..
pi_79202625
Gedane zaak dit, lijkt me. Zou er verder ook geen moeite meer instoppen. Bedenk je maar eens goed of je nog wel verder wil met zo'n snol. Je was duidelijk een zoethoudertje. En de relatie was nog vrij pril.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mint_Clansell op 16-03-2010 11:29:22 ]
pi_79213097
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gedane zaak dit, lijkt me. Zou er verder ook geen moeite meer instoppen. Bedenk je maar eens goed of je nog wel verder wil met zo'n snol. Je was duidelijk een zoethoudertje. En de relatie was nog vrij pril.
ben nu 2 dagen verder en het lukt gewoon niet als huisgenoten.. als ik vriendelijk tegen haar doe.. voel ik me fijner.. en zij ook.. maar dan wordt het af en toe iets te vriendelijk en dan is het ineens weer apart leven.. en als ik haar negeer word ik ook gek...

GODVER! ik zie geen oplossing.. want verhuizen kan ik voorlopig ook niet
pi_79213698
Eens meegemaakt dat een meiske het niet meer wist en ze was zoooo in de war, maar ondertussen hem wel liep te naaien. Op dat moment is mijn knop omgegaan en alles afgekapt. Ben er alleen maar gelukkiger op geworden.

En leuk dat jullie samen reizen en samen eten en samen studies volgen, maar het hoeft niet. Je zit toch ook niet met je hele klas in een coupe, je hebt je eigen kamer... Trek je even terug. Ze zal er toch niets van voelen als jij constant om haar heen loopt te dolen, ga maar ergens anders in die trein zitten en negeer haar maar lekker. Misschien beseft ze dat jij ook gevoel hebt. Succes, ik weet toch dat je wanhopig achter haar aan blijft lopen als een debiel. Maar misschien neem je het ter harte.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 15:52:35 ]
pi_79366866
Hoe hangt de vlag er een week later bij?
pi_79439937
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:02 schreef ocf81 het volgende:
Hoe hangt de vlag er een week later bij?
Redelijk, het blijft gewoon irritant om elkaar zo veel tegen te komen.. echt een afrader iets met huisgenoten krijgen, maargoed als je alles van te voren wist..
Nouja, begin me er steeds meer bij neer te leggen. Vorige week heeft ze ook nog even duidelijk gemaakt dat het gevoel voor mij niet terug gaat komen en dat ze toch echt denkt dat we niet bij elkaar passen. Dat het meer was dat het 2 weken wat minder ging bij ons en ze erachter kwam dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn was, en dat niet duidelijk heeft gemeld. En toen kwam ze der ex tegen en dat was de druppel, want daar voelde ze wel nog wat voor. Dus ze blijft met hem rustig nu een relatie opbouwen, en ik weet niet alles, ik weet alleen dat er nog niks gebeurd is en ze hem nauwelijks ziet in een week, maargoed wat zij vindt dat ze moet doen moet ze maar doen. Ik ga proberen verder te gaan en af en toe als ik es een avond echt niks te doen heb en mn andere huisgenoten niet beschikbaar ofzo is het ff wennen omdat je dan alleen zit en niet zoals de afgelopen 3 maanden met je vriendin. Nouja goed hoort er bij. Meest kutte is nog dat ze bij me in huis woont, want er blijven spanningen hangen en zeker als ze door gaat met haar ex worden die alleen maar erger. Ben in ieder geval wel gestopt met achter haar aan blijven lopen.
Conclusie: ik blijf het toch allemaal raar vinden hoe zij het heeft gedaan.. en ze vindt zelf dat ze geen schuld heeft alleen maar dat ze te vroeg doorgaat met haar ex. Nouja, vind dat een beetje dom beeld maargoed. Denk dat er ook veel meer in de relatie had gezeten maar het is nu eenmaal zo gelopen. En als ze dan zegt dat ze hoopte dat het gevoel terug kwam toen ze het uit had gemaakt en liever de makkelijke weg (bij mij blijven) had gekozen dan de moeilijke weg (terug naar ex).. dan doet me dat alleen maar pijn natuurlijk en snap ik er juist veel minder van. Maar in deze situatie heb ik weinig te willen en moet ik het maar accepteren op een manier die voor mij het beste is
  maandag 22 maart 2010 @ 18:36:21 #59
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79457009
geen gekloot met uw huisgenoot noviet.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79457902
Een ander huisgenootje neuken lijkt mij de beste oplossing. Het liefst in een gemeenschappelijke kamer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')