maar dat is een beetje het punt.. wil namelijk niet vrienden met haar zijn.. wil dat ze terugkomt..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er kunnen 2 dingen gebeuren.
Je valt of in een 'lets be friends" rol of je krijgt dikke ruzie.
Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan.
Hekel aan mensen die zogenaamd van je houden en dan opeens het meest egoistische iets ooit doen en dan nog verwachten dat je er okay mee bent ook.
(vooral als er een heel verhaal aan vooraf is gegaan en je dacht wat bijzonders te hebben)
wat denk je dan dat er gaat gebeuren? ze heeft idd al gekozen, anders maakt ze het niet uit, maar toch weet ze niet 100% zeker waar ze terecht komt en wat er allemaal gebeurt in de toekomst.quote:
Ze weet niet wat ze wil maar blijkbaar weet ze wel dat jij niet achter haar aan moet gaan lopen en dat ze meer wil afspreken met hem.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef plattepoes het volgende:
[..]
maar dat is een beetje het punt.. wil namelijk niet vrienden met haar zijn.. wil dat ze terugkomt..
los hiervan misschien wat extra toevoeging: ik heb de hele week al staan lullen als brugman tegen haar, maar het lijkt alsof ze het niet wil weten. Woensdag had ze het uitgemaakt, en was ik 's avonds bij haar en huilde ze alleen maar dat ze niet wist of ze wel de juiste keuze had gemaakt. Inmiddels schijnt ze te weten dat dit goed voelt voor haar en het de juiste keuze is...
Daarnaast blijft ze wel zeggen dat ze misschien wel teruggaat naar haar ex, misschien niet. Misschien dat ze terugkomt naar mij zegt ze ook min of meer. Ze heeft in ieder geval al afgesproken met haar ex dat ze meer gaan afspreken de komende tijd en dat ze veel willen gaan praten en niet dezelfde fouten willen gaan maken.. Dus dat klinkt vrij definitief dat ze naar hem terug wil en het een kwestie van tijd is. Ook lijkt het dat ze de gevoelens voor mij steeds meer aan het wegdrukken is.. dus ik weet niet of het zo verstandig is om nu de boot af te houden of haar langzaam proberen terug te winnen zoals ik dat ook deed toen ik met haar de relatie kreeg. Want als het goed is wordt ze dan toch steeds geconfronteerd door haar gevoelens die ze nog voor mij heeft en kan ze dan toch nooit een fatsoenlijke relatie met haar ex opbouwen?
Los daarvan heeft ze letterlijk tegen me gezegd dat ik nu beter de boot kan afhouden omdat het dan als een soort ultimatum achtig iets overkomt zodat ze niet denkt dat ik achter haar aan blijf lopen, terwijl ze rustig uitzoekt wat ze voor haar ex voelt.
Ik was eerst van plan om dat te doen, maar ik heb het idee dat het niet werkt en ze juist meer het gevoel voor mij verliest..
verhuizen is eigenlijk geen optie, zit prima op mn plek en een van mijn beste vrienden woont ook in ons studentenhuis.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze wil maar blijkbaar weet ze wel dat jij niet achter haar aan moet gaan lopen en dat ze meer wil afspreken met hem.
Het is dus gewoon voorbij.
Het spijt me ik weet niet of je het verdiend hebt hoewel ik ervan uit ga van niet.
Dus wat nu? hmm ..verhuizen een optie?
Heb je hobbies waardoor je van huis moet?
Haar negeren lijkt me een lastig iets omdat jullie als het ware samenwonen.
Denk wel dat je keihard moet zijn.. zij maakt een keus voor haarzelf en dat is prima maar dat moet jij ook doen.
Wat dus inhoudt dat je wel achter haar aanblijft gaan of totaal niet.
Zo niet dan zul je veel afleiding moeten zoeken en zo min mogelijk met haar om moeten gaan.
Zul je zien dat juist zulk gedrag haar aandacht trekt.
Vrouwen.. zucht.
naja, gebeurt is gebeurt. Ik heb er toen goed over nagedacht en zij ook. Alleen nu zitten we er aan vast en wordt het gewoon kut. Het blijft gewoon bruut dat na alles mij zo even bij het vuilnis neerzet. Ik deed echtalles voor haar.. was altijd lief voor haar enzo en dat zei ze ook.. dat had ze nog nooit gehad (en toch is ze nu terug naar haar exquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt de gouden regel febroken TS. Nooit Nooit NOOIT iets met een huisgenoot beginnen.
En daar ben je dus de fout ingegaan: Nice guys finish LAST. Lees het er maar op na.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef plattepoes het volgende:
[..]
Ik deed echtalles voor haar.. was altijd lief voor haar enzo en dat zei ze ook.. dat had ze nog nooit gehad (en toch is ze nu terug naar haar ex..
Ja nouja, in het begin d8 ik serieus dat het geen kwaad kon. Over verhuizen kan ik nu nog niks zeggen, miss na deze week wel aangezien we dan een week in de situatie zoals die voorlopig gaat worden hebben geleefd.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef ocf81 het volgende:
Deze leus zal je wellicht bekend in de oren klinken: "Geen gekloot met uw huisgenoot"
En nu weet je waarom! (er komt zo ongeveer drie keer vaker gezeik van dan dat het goed gaat)
Overigens zou ik er wel op aandringen dat een van jullie gaat verhuizen, anders blijft de narigheid minstens een aantal maanden aanhouden. Ik heb het vaak genoeg gezien in mijn huis. Meestal eindigde het dan alsnog in verhuizen omdat het uiteindelijk toch te vervelend werd. Het heeft ook zo zijn weerslag op de rest van je huisgenoten.
BTW, als je hier zo goed over hebt nagedacht, waarom is er dan van tevoren niet een afspraak gemaakt over de eventuele exit strategie? Drie maanden lijkt mij nou niet zo lang dat er veel veranderd zou zijn in de tussentijd.
Hoe reageert de rest van je huis eigenlijk?
Gouden regel my arsch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt de gouden regel febroken TS. Nooit Nooit NOOIT iets met een huisgenoot beginnen.
Jij gaat wel relaties aan met van te voren de gedachte "dit loopt toch niet goed af" ?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef JoPiDo het volgende:
Jullie zitten in het eerste jaar, waarschijnlijk net op kamers, wat had je verwacht? Dat je met haar ging trouwen? Dacht je écht toen je wat met haar kreeg dat het zo goed zat, dat deze situatie niet ging komen? Denk eens reëel na!
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef Merziyas het volgende:
[..]
Jij gaat wel relaties aan met van te voren de gedachte "dit loopt toch niet goed af" ?
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef rijsttafel het volgende:
Ze is eerlijk geweest, dus wat wil je nog van haar? Haar gevoelens kan ze ook niet zomaar veranderen.
Wees blij dat het maar bij 3 maanden is gebleven.
Ik herken je gevoel wel dat je je besodemieterd voelt, maar dat ben je niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
Hoe heeft ze je bedrogen dan? Dat haal ik niet terug uit je verhaal.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
ze is bijna 3 jaar met haar ex geweest, net als ik met mn vorige vriendin. en toen we samen wat kregen, was hij een half jaar haar ex. Nu zijn we dus 9 maanden verder en is ze er dus nog niet overheen... Puntje is wel dat ze toen het uit was, ze met hem is blijven omgaan. Totdat wij dus iets kregen. Zij was nog verliefd, alleen hij hield haar aan het lijntje. Toen ging ze met mij en toen flipte hij hem omdat hij erachter kwam dat hij haar serieus kwijt was. Toen ging hij dus zielig doen enzo, en wilde hij straks een half jaar naar Wales voor onderwijs om haar te vergeten. Nu gaat hij dus niet meer omdat zn ex op hangende pootjes weer terugkomt en ze dus weer in haar oude rol terugvalt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Hoe lang is ze met haar ex samengeweest, en hoe lang is hij haar ex geweest?
enige ervaring hiermee waarom je zo zeker van al die dingen bent? Kijk voor mij is het allemaal nieuw en ik weet nog steeds niet wat ik nu wel of niet moet doen en kan helaas niet ontkennen dat ik nog steeds veel voor haar voel en haar terug wil..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef ocf81 het volgende:
Ze wil gewoon nog steeds aandacht van je. Ik zou gewoon ASAP voor de move gaan, en als je het slim speelt zou ik haar laten verhuizen, met de redenering dat zij ook weg wou bij jou. Ze heeft gekozen en moet daar nu ook consequenties aan verbinden.
5 min eerder van huis om elkaar te ontwijken is niet stupid, eerder verstandig. IMNSHO althans. Anders blijft alles bij waar het nu is, en daar wil je van weg.
persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis.. doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef ocf81 het volgende:
10 jaar studentenhuis en enkele affaires, zowel zelf en ook als 'toeschouwer'. Helaas weet ik wel waar ik het over heb.
Wacht maar tot je d'r hoort sexen met d'r ex, da's pas klote. Slaap je gelijk die nacht niet meer. (ik niet iig)
Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef plattepoes het volgende:
[..]
persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis..
Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.quote:doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?
na een paar keer ter harte heb genomen? mag ik hieruit afleiden dat het je meerdere keren is overkomen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.
[..]
Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.
nouja, kijk, als het nu duidelijk was dat het nooit meer iets ging worden zou ik mss anders reageren. Weet nu dus niet echt wat te doen, want ze zegt wel van ''denk dat dit toch de juiste keuze is'' en ''het is uit'' etc. maar elke kan ze niet anders dan bevestigen dat het wel uit is maar nog niet klaar, en dat ze nog gevoelens voor mij heeft, en nadat ze het had uitgemaakt heeft ze me nog gewoon gekust, enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus ze dumpt jou, gaat terug naar haar ex, en jij gaat vervolgens op haar zittten wachten hoe dat zich ontwikkeld?
ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij weet ze wel zeker dat ze niet met jou verder wil, maar wil ze je niet kwetsen en zegt ze dus niet keihard wat ze echt bedoelt.
Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef plattepoes het volgende:
[..]
ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.
Ja ik bedoel, als het allemaal niks voorgesteld had, kun je mss wel zeker weten in 3 dagen dat ze niet met me verder wil, maar aangezien ook lang niet alles zeker is over hoe het gaat lopen met haar ex enzo, vraag ik me af wat hier gebeurt. Haar reacties op alles passen gewoon niet helemaal in het beeld? Je doet dan toch zoiets niet..
Vandaag is ze wel duidelijk, want ze is kortaf in smsjes omdat ze bang is dat ik dan weer hoop krijg.. maar ze weet ook dat het morgen heel anders is, omdat ze dan weer face-to-face met me is. In de zin dat ze gevoeliger is omdat ze ziet dat ik het niet chill vind. En zoals ik al zei.. ook al is het uit.. ze laat nog van allerlei dingen toe..
eens, en waarschijnlijk gebeurd dat toch wel hoe dan ook, aangezien ze aangeeft dat alleen tijd ons nog terug bij elkaar kan brengen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.![]()
Bovenstaande zijn de ingrediënten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.
ben nu 2 dagen verder en het lukt gewoon niet als huisgenoten.. als ik vriendelijk tegen haar doe.. voel ik me fijner.. en zij ook.. maar dan wordt het af en toe iets te vriendelijk en dan is het ineens weer apart leven.. en als ik haar negeer word ik ook gek...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gedane zaak dit, lijkt me. Zou er verder ook geen moeite meer instoppen. Bedenk je maar eens goed of je nog wel verder wil met zo'n snol. Je was duidelijk een zoethoudertje. En de relatie was nog vrij pril.
Redelijk, het blijft gewoon irritant om elkaar zo veel tegen te komen.. echt een afrader iets met huisgenoten krijgen, maargoed als je alles van te voren wist..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |