abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79109343
Hoi allemaal,

Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou doen, maar ik weet het niet meer dus ik post het maar eens op internet. Allereerst ben ik een man, maargoed dat zegt niks over waarom ik het niet hier zou proberen.
Mijn situatie is als volgt:

3 maanden geleden is er een relatie tussen mij en mijn huisgenoot ontstaan, we studeren allebei in het 1e jaar nu. Ik weet dat dit heel apart is, maar het voelde supergoed en we hadden er heel goed over nagedacht. Alles ging super en we voelden ons de gelukkigste mensen op aarde.
Tot afgelopen zondag toen mijn vriendin wat ging drinken met mensen van haar werk en haar ex tegenkwam. Vanaf toen voelde ze zich heel erg slecht. Ze vond het zo moeilijk om normaal tegen mij te doen terwijl ze eigenlijk nog aan iemand anders dacht. Inmiddels is de relatie uitgemaakt door haar (even in 3 dagen beslist), omdat ze het niet eerlijk vond naar mij toe en ze wil uitzoeken wat haar gevoelens voor haar ex zijn. Nu zo zei ze het mooi, maar inmiddels heeft ze al afspraken met haar ex gemaakt dat ze veel gingen praten en niet dezelfde fouten willen gaan maken en dan zien wat er gebeurt. Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het maar een kwestie van tijd voordat ze weer bij elkaar zijn.
Ik heb het hier ontzettend moeilijk mee omdat het plat op me dak viel en ik nog steeds van haar houdt. Daarnaast is het ontzettend vervelend dat we constant met elkaar geconfronteerd worden, behalve dat zij er niet al te veel last van blijkt te hebben.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.. Ik wil haar terug.. oprecht en ik kan niet afstandelijk gaan doen nu om het voor mezelf te verwerken. Ik zou ook niet weten hoe ik haar nu zou moeten bereiken.. want ze is van ma tm vr bij mij in huis continu, en ziet haar ex in het weekend. Nogmaals zijn die 2 nog niet bij elkaar, maar ik zie dat sowieso gebeuren omdat zij haast geobsedeerd lijkt ineens en de ex waarschijnlijk toch wel over te halen is, want die heeft namelijk in het begin van onze relatie hopeloos geprobeerd mijn vriendin (nu ex) terug te krijgen, maar ze heeft hem keer op keer afgewezen en gezegd dat hij kon oprotten.
Ik ben echt ten einde raad.. Ik kon ook nergens anders op internet hier iets over vinden..
Ik weet ook niet of hier alle noodzakelijke info in staat, maar vraag het anders maar gewoon.

Roberto
pi_79109572
Wat een vervelende situatie voor je, plattepoes.
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid in het vinden van een juiste weg vanuit deze nare toestand.

Bedenk je goed dat Jezus altijd van je zal houden en als je hem zoekt zal je hem ook vinden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_79109583
Er kunnen 2 dingen gebeuren.

Je valt of in een 'lets be friends" rol of je krijgt dikke ruzie.
Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan.

Hekel aan mensen die zogenaamd van je houden en dan opeens het meest egoistische iets ooit doen en dan nog verwachten dat je er okay mee bent ook.
(vooral als er een heel verhaal aan vooraf is gegaan en je dacht wat bijzonders te hebben)
pi_79109585
Relatie van 3 maanden.. achja.. jammer maar helaas zou ik zeggen. Beetje onhandig dat ze je huisgenoot is.
pi_79109612
Ik heb het niet helemaal gelezen. Maar dom van je om iets met je huisgenoot aan te gaan
pi_79109795
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er kunnen 2 dingen gebeuren.

Je valt of in een 'lets be friends" rol of je krijgt dikke ruzie.
Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan.

Hekel aan mensen die zogenaamd van je houden en dan opeens het meest egoistische iets ooit doen en dan nog verwachten dat je er okay mee bent ook.
(vooral als er een heel verhaal aan vooraf is gegaan en je dacht wat bijzonders te hebben)
maar dat is een beetje het punt.. wil namelijk niet vrienden met haar zijn.. wil dat ze terugkomt..
los hiervan misschien wat extra toevoeging: ik heb de hele week al staan lullen als brugman tegen haar, maar het lijkt alsof ze het niet wil weten. Woensdag had ze het uitgemaakt, en was ik 's avonds bij haar en huilde ze alleen maar dat ze niet wist of ze wel de juiste keuze had gemaakt. Inmiddels schijnt ze te weten dat dit goed voelt voor haar en het de juiste keuze is...
Daarnaast blijft ze wel zeggen dat ze misschien wel teruggaat naar haar ex, misschien niet. Misschien dat ze terugkomt naar mij zegt ze ook min of meer. Ze heeft in ieder geval al afgesproken met haar ex dat ze meer gaan afspreken de komende tijd en dat ze veel willen gaan praten en niet dezelfde fouten willen gaan maken.. Dus dat klinkt vrij definitief dat ze naar hem terug wil en het een kwestie van tijd is. Ook lijkt het dat ze de gevoelens voor mij steeds meer aan het wegdrukken is.. dus ik weet niet of het zo verstandig is om nu de boot af te houden of haar langzaam proberen terug te winnen zoals ik dat ook deed toen ik met haar de relatie kreeg. Want als het goed is wordt ze dan toch steeds geconfronteerd door haar gevoelens die ze nog voor mij heeft en kan ze dan toch nooit een fatsoenlijke relatie met haar ex opbouwen?
Los daarvan heeft ze letterlijk tegen me gezegd dat ik nu beter de boot kan afhouden omdat het dan als een soort ultimatum achtig iets overkomt zodat ze niet denkt dat ik achter haar aan blijf lopen, terwijl ze rustig uitzoekt wat ze voor haar ex voelt.
Ik was eerst van plan om dat te doen, maar ik heb het idee dat het niet werkt en ze juist meer het gevoel voor mij verliest..
pi_79109817
Wat jij kunt doen: Tegen haar roepen dat ze vooral naar haar EX moet teruggaan.
Serieus. Wel boos maar niet extreem.
Zo laat je zien dat zij je raakt; maar nog belangrijker: Je laat ook zien dat je je niet opstelt als tweede keus, in afwachting van wat mevrouw beslist.

Als iets niet aantrekkelijk is voor vrouwen is het een puppy die met grote, enigszins vochtige, ogen achter haar aanloopt nadat ze hem een schop heeft gegeven.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:55:27 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79109880
Laat haar los. Ze heeft al gekozen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79109964
je bent het niet waard om haar 'back-up plan' te zijn.
gewoon afkappen dus, hoe moeilijk ook
pi_79109980
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Laat haar los. Ze heeft al gekozen.
wat denk je dan dat er gaat gebeuren? ze heeft idd al gekozen, anders maakt ze het niet uit, maar toch weet ze niet 100% zeker waar ze terecht komt en wat er allemaal gebeurt in de toekomst.
daarnaast omdat we huisgenoten zijn: moet ik dan niet meer met haar samen eten of film kijken ofzo? of kan dat weer wel dan?

klinkt beetje stom dit allemaal, maar snap gewoon niet wat ik hier nu weer mee moet eerlijk gezegd
pi_79109998
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef plattepoes het volgende:

[..]

maar dat is een beetje het punt.. wil namelijk niet vrienden met haar zijn.. wil dat ze terugkomt..
los hiervan misschien wat extra toevoeging: ik heb de hele week al staan lullen als brugman tegen haar, maar het lijkt alsof ze het niet wil weten. Woensdag had ze het uitgemaakt, en was ik 's avonds bij haar en huilde ze alleen maar dat ze niet wist of ze wel de juiste keuze had gemaakt. Inmiddels schijnt ze te weten dat dit goed voelt voor haar en het de juiste keuze is...
Daarnaast blijft ze wel zeggen dat ze misschien wel teruggaat naar haar ex, misschien niet. Misschien dat ze terugkomt naar mij zegt ze ook min of meer. Ze heeft in ieder geval al afgesproken met haar ex dat ze meer gaan afspreken de komende tijd en dat ze veel willen gaan praten en niet dezelfde fouten willen gaan maken.. Dus dat klinkt vrij definitief dat ze naar hem terug wil en het een kwestie van tijd is. Ook lijkt het dat ze de gevoelens voor mij steeds meer aan het wegdrukken is.. dus ik weet niet of het zo verstandig is om nu de boot af te houden of haar langzaam proberen terug te winnen zoals ik dat ook deed toen ik met haar de relatie kreeg. Want als het goed is wordt ze dan toch steeds geconfronteerd door haar gevoelens die ze nog voor mij heeft en kan ze dan toch nooit een fatsoenlijke relatie met haar ex opbouwen?
Los daarvan heeft ze letterlijk tegen me gezegd dat ik nu beter de boot kan afhouden omdat het dan als een soort ultimatum achtig iets overkomt zodat ze niet denkt dat ik achter haar aan blijf lopen, terwijl ze rustig uitzoekt wat ze voor haar ex voelt.
Ik was eerst van plan om dat te doen, maar ik heb het idee dat het niet werkt en ze juist meer het gevoel voor mij verliest..
Ze weet niet wat ze wil maar blijkbaar weet ze wel dat jij niet achter haar aan moet gaan lopen en dat ze meer wil afspreken met hem.

Het is dus gewoon voorbij.
Het spijt me ik weet niet of je het verdiend hebt hoewel ik ervan uit ga van niet.

Dus wat nu? hmm ..verhuizen een optie?
Heb je hobbies waardoor je van huis moet?

Haar negeren lijkt me een lastig iets omdat jullie als het ware samenwonen.
Denk wel dat je keihard moet zijn.. zij maakt een keus voor haarzelf en dat is prima maar dat moet jij ook doen.
Wat dus inhoudt dat je wel achter haar aanblijft gaan of totaal niet.

Zo niet dan zul je veel afleiding moeten zoeken en zo min mogelijk met haar om moeten gaan.

Zul je zien dat juist zulk gedrag haar aandacht trekt.
Vrouwen.. zucht.
pi_79110601
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze weet niet wat ze wil maar blijkbaar weet ze wel dat jij niet achter haar aan moet gaan lopen en dat ze meer wil afspreken met hem.

Het is dus gewoon voorbij.
Het spijt me ik weet niet of je het verdiend hebt hoewel ik ervan uit ga van niet.

Dus wat nu? hmm ..verhuizen een optie?
Heb je hobbies waardoor je van huis moet?

Haar negeren lijkt me een lastig iets omdat jullie als het ware samenwonen.
Denk wel dat je keihard moet zijn.. zij maakt een keus voor haarzelf en dat is prima maar dat moet jij ook doen.
Wat dus inhoudt dat je wel achter haar aanblijft gaan of totaal niet.

Zo niet dan zul je veel afleiding moeten zoeken en zo min mogelijk met haar om moeten gaan.

Zul je zien dat juist zulk gedrag haar aandacht trekt.
Vrouwen.. zucht.
verhuizen is eigenlijk geen optie, zit prima op mn plek en een van mijn beste vrienden woont ook in ons studentenhuis.
Heb wel genoeg dingen waardoor ik redelijk wat avonden in de week van huis ben (student hehe), maar hoe trekt het dan de aandacht? Ik ben toch niet thuis waardoor ik haar kan negeren maar toch aanwezig kan zijn waardoor ze me mss eerder mist zegmaar.
Ik neig overigens wel naar haar geen aandacht geven, na een heel aantal reacties te hebben gelezen. Maar het lastige is dat we ook regelmatig met het huis samen aten enzo, en het is lastig om dan een beetje mooi weer te gaan spelen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:28:12 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79111080
Ga andere vrouwen neuken.

Ik weet niet of dat zal helpen om haar terug te krijgen, maar je gaat wel beter voelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:28:15 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79111083
Je hebt de gouden regel febroken TS. Nooit Nooit NOOIT iets met een huisgenoot beginnen.
pi_79112534
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt de gouden regel febroken TS. Nooit Nooit NOOIT iets met een huisgenoot beginnen.
naja, gebeurt is gebeurt. Ik heb er toen goed over nagedacht en zij ook. Alleen nu zitten we er aan vast en wordt het gewoon kut. Het blijft gewoon bruut dat na alles mij zo even bij het vuilnis neerzet. Ik deed echtalles voor haar.. was altijd lief voor haar enzo en dat zei ze ook.. dat had ze nog nooit gehad (en toch is ze nu terug naar haar ex ..
pi_79114416
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef plattepoes het volgende:

[..]

Ik deed echtalles voor haar.. was altijd lief voor haar enzo en dat zei ze ook.. dat had ze nog nooit gehad (en toch is ze nu terug naar haar ex ..
En daar ben je dus de fout ingegaan: Nice guys finish LAST. Lees het er maar op na.
pi_79114580
ga verhuizen, anders blijf je gefrustreerd

zo snel mogelijk vergeten en doorgaan met je leven, het komt nooit meer goed met haar, zet dat uit je hoofd
pi_79115786
Deze leus zal je wellicht bekend in de oren klinken: "Geen gekloot met uw huisgenoot"
En nu weet je waarom! (er komt zo ongeveer drie keer vaker gezeik van dan dat het goed gaat)

Overigens zou ik er wel op aandringen dat een van jullie gaat verhuizen, anders blijft de narigheid minstens een aantal maanden aanhouden. Ik heb het vaak genoeg gezien in mijn huis. Meestal eindigde het dan alsnog in verhuizen omdat het uiteindelijk toch te vervelend werd. Het heeft ook zo zijn weerslag op de rest van je huisgenoten.

BTW, als je hier zo goed over hebt nagedacht, waarom is er dan van tevoren niet een afspraak gemaakt over de eventuele exit strategie? Drie maanden lijkt mij nou niet zo lang dat er veel veranderd zou zijn in de tussentijd.
Hoe reageert de rest van je huis eigenlijk?

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 02:19:23 ]
pi_79120073
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:46 schreef ocf81 het volgende:
Deze leus zal je wellicht bekend in de oren klinken: "Geen gekloot met uw huisgenoot"
En nu weet je waarom! (er komt zo ongeveer drie keer vaker gezeik van dan dat het goed gaat)

Overigens zou ik er wel op aandringen dat een van jullie gaat verhuizen, anders blijft de narigheid minstens een aantal maanden aanhouden. Ik heb het vaak genoeg gezien in mijn huis. Meestal eindigde het dan alsnog in verhuizen omdat het uiteindelijk toch te vervelend werd. Het heeft ook zo zijn weerslag op de rest van je huisgenoten.

BTW, als je hier zo goed over hebt nagedacht, waarom is er dan van tevoren niet een afspraak gemaakt over de eventuele exit strategie? Drie maanden lijkt mij nou niet zo lang dat er veel veranderd zou zijn in de tussentijd.
Hoe reageert de rest van je huis eigenlijk?
Ja nouja, in het begin d8 ik serieus dat het geen kwaad kon. Over verhuizen kan ik nu nog niks zeggen, miss na deze week wel aangezien we dan een week in de situatie zoals die voorlopig gaat worden hebben geleefd.
Wat betreft het van tevoren een goede afspraak maken heb je een sterk punt. Het is werkelijk waar oliedom dat we het daar nooit over gehad hebben. Ik weet alleen nog dat ik altijd had gezegd dat mocht het ooit wat minder gaan we daar zelf bij zouden zijn en daar zelf met een oplossing uit moesten komen. Op zich een goede strategie, alleen trekt zij zich er nu in ieder geval niks van aan.
De rest van het huis reageert gematigd, het is kut allemaal, maar zij weten ook nog niet precies waar dit allemaal toe gaat lijden. 1 jongen die een hele goede vriend van mij is en waar ik en mn ex altijd mee naar onderwijs gingen (we doen alle 3 dezelfde studie in het 1e jaar.. ja het wordt steeds leuker ) die is het volkomen met mij eens en snapt niks van haar. Hij kan haar dan ook eigenlijk niet meer luchten of zien. Een andere huisgenoot die vriendinnen is met mn ex is ook een vriendin van mn ex haar ex waar ze nu weer voor wil gaan. Zij heeft ook al die tijd aan die ex verteld hoe ik met mijn ex leefde en wat we allemaal deden enzo. Ik kan haar nu ook wel schieten dus.
Maargoed, om eerlijk te zijn trek ik het momenteel niet. Ik wil oprecht afstand nemen van mn ex en daardoor haar natuurlijk te krengen, want ik heb niet het idee dat als een lamme achter haar aan blijven lopen gaat helpen, ook al heeft het voor haar ex wel gewerkt. Immers stelt ze nog steeds dat ook al wordt het niks tussen haar en haar ex, ze nog steeds denkt dat ze de juiste keuze heeft gemaakt om het op DIT moment uit te maken.
En ik weet dat iedere objectieve Fokker! het hier leest met grote ogen en denkt van: gast doe es normaal! Alleen het is makkelijker gezegd dan gedaan.. ik kan haar bijv niet met rust laten omdat ik nog steeds veel gevoelens voor haar heb kennelijk
pi_79127632
Jullie zitten in het eerste jaar, waarschijnlijk net op kamers, wat had je verwacht? Dat je met haar ging trouwen? Dacht je écht toen je wat met haar kreeg dat het zo goed zat, dat deze situatie niet ging komen? Denk eens reëel na!
pi_79128582
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef Buschetta het volgende:
Gouden regel my arsch.
pi_79128900
Misschien even een weekje ergens anders heen om wat stoom af te blazen?
pi_79129219
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef JoPiDo het volgende:
Jullie zitten in het eerste jaar, waarschijnlijk net op kamers, wat had je verwacht? Dat je met haar ging trouwen? Dacht je écht toen je wat met haar kreeg dat het zo goed zat, dat deze situatie niet ging komen? Denk eens reëel na!
Jij gaat wel relaties aan met van te voren de gedachte "dit loopt toch niet goed af" ?
pi_79129916
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef Merziyas het volgende:

[..]

Jij gaat wel relaties aan met van te voren de gedachte "dit loopt toch niet goed af" ?

nee, natuurlijk niet

maar de TS doet heel verongelijkt dat ze het heeft uitgemaakt, alsof dat niet in de afspraken stond die hij had toen hij wat met haar begon
pi_79130217
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Gouden regel my arsch.
Leg me even uit waarom jij dit zo stelt.
pi_79130473
''Geen gekloot met uw huisgenoot'' wordt weer eens bevestigd...
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 14 maart 2010 @ 16:24:29 #27
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_79130645
Nokken ermee, dit komt niet meer goed, het wordt niet meer zoals het was.
Ze ligt over een aantal weken weer te neuken met haar ex, in jouw studentenhuis...

Klinkt hard, maar het is de waarheid.
Zorg dat je er overheen komt, en geniet van de gedachte dat je haar gepaald hebt en wees niet te kinderachtig dat haar huidige vriend ook duidelijk te maken.
DIe heeft zich waarschijnlijk net zo gevoeld zoals jij je nu...
pi_79130870
Ze is eerlijk geweest, dus wat wil je nog van haar? Haar gevoelens kan ze ook niet zomaar veranderen.

Wees blij dat het maar bij 3 maanden is gebleven.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79131101
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef rijsttafel het volgende:
Ze is eerlijk geweest, dus wat wil je nog van haar? Haar gevoelens kan ze ook niet zomaar veranderen.

Wees blij dat het maar bij 3 maanden is gebleven.
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:41:51 #30
151157 Wupppie
pi_79131518
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:

[..]

eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
Ik herken je gevoel wel dat je je besodemieterd voelt, maar dat ben je niet.
Ze is eerlijk geweest en hoe hard dat ook voor jou is, het is over....
Probeer jezelf niet maanden hier klote om te voelen en te zwelgen in zelfmedelijden, dit gedumpt worden en liefdesverdriet hebben is OOK onderdeel van het spelletje verliefdheid.

Je hebt het leuk gehad met haar, maar het gevoel voor de ex is nou eenmaal sterker.
Lullig voor je, maar je verandert er geen moer aan en je hebt er maar mee om te gaan.
pi_79131528
quote:

[..]

volgens mij moet jij ergens achter komen, niet zij
pi_79131693
quote:

[..]

Hoe heeft ze je bedrogen dan? Dat haal ik niet terug uit je verhaal.

Gevoelens voor meerdere mensen hebben lijkt me maar verwarrend. In principe had zij geen relatie met je moeten beginnen in zo'n situatie, maar je wist ook zelf dat ze niet zo lang bij haar ex weg was (haal ik uit het feit dat hij haar nog probeerde terug te krijgen) en dus ongetwijfeld nog (verborgen) gevoelens had.

Nu heeft ze gewoon eerlijk gezegd dat die gevoelens er nog zijn en maakt ze het uit.

Ik weet niet wat je anders van haar had verwacht.. Ja, dat jij nu nog haar vriend was. Maar dat kan blijkbaar niet. Is kut, dat natuurlijk wel.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79131722
Hoe lang is ze met haar ex samengeweest, en hoe lang is hij haar ex geweest?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_79132207
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Hoe lang is ze met haar ex samengeweest, en hoe lang is hij haar ex geweest?
ze is bijna 3 jaar met haar ex geweest, net als ik met mn vorige vriendin. en toen we samen wat kregen, was hij een half jaar haar ex. Nu zijn we dus 9 maanden verder en is ze er dus nog niet overheen... Puntje is wel dat ze toen het uit was, ze met hem is blijven omgaan. Totdat wij dus iets kregen. Zij was nog verliefd, alleen hij hield haar aan het lijntje. Toen ging ze met mij en toen flipte hij hem omdat hij erachter kwam dat hij haar serieus kwijt was. Toen ging hij dus zielig doen enzo, en wilde hij straks een half jaar naar Wales voor onderwijs om haar te vergeten. Nu gaat hij dus niet meer omdat zn ex op hangende pootjes weer terugkomt en ze dus weer in haar oude rol terugvalt.

Los van alles verwacht ik niet dat ze heel anders gereageerd zou moeten hebben. Het enige wat mij verstandiger leek is dat ze het meer tijd zou gunnen. Je gaat niet als je je ex voor het eerst in 3 maanden weer ziet, ineens omslaan. Dan kijk je eerst of dat gevoel blijft voor een paar weken, terwijl ze vol voor haar huidige relatie blijft gaan. Blijven die gevoelens dan nog, dan zou ik er meer vrede mee hebben omdat je dan het gevoel hebt dat het echt niet werkt.
Maar dat lijkt mij dan zo he..
pi_79139391
dusja, weet gewoon niet hoe ik morgen tegen haar moet doen.. zitten in dezelfde trein dus zullen wss wel samen zitten en daar samen door naar onderwijs. Het is toch ook idioot dat de een 5 min eerder weg zou moeten gaan zodat je maar niet samen bent? en morgenavond zullen we wss wel samen eten 's avonds enzo..
ze zegt zelf dat ze zich goed voelt (mss om mij geen hoop aan te praten), maar wss voelt zich ze morgen weer kut om mij zo te zien.

Zit nog steeds met teveel vragen,, snap ook niet waarom ze mij vertelt wat zij het vervelendst zou vinden als ik zou gaan.. waardoor ze me het meest zal missen en mss zou twijfelen
pi_79140222
Ze wil gewoon nog steeds aandacht van je. Ik zou gewoon ASAP voor de move gaan, en als je het slim speelt zou ik haar laten verhuizen, met de redenering dat zij ook weg wou bij jou. Ze heeft gekozen en moet daar nu ook consequenties aan verbinden.
5 min eerder van huis om elkaar te ontwijken is niet stupid, eerder verstandig. IMNSHO althans. Anders blijft alles bij waar het nu is, en daar wil je van weg.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 20:05:15 ]
pi_79140713
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef ocf81 het volgende:
Ze wil gewoon nog steeds aandacht van je. Ik zou gewoon ASAP voor de move gaan, en als je het slim speelt zou ik haar laten verhuizen, met de redenering dat zij ook weg wou bij jou. Ze heeft gekozen en moet daar nu ook consequenties aan verbinden.
5 min eerder van huis om elkaar te ontwijken is niet stupid, eerder verstandig. IMNSHO althans. Anders blijft alles bij waar het nu is, en daar wil je van weg.
enige ervaring hiermee waarom je zo zeker van al die dingen bent? Kijk voor mij is het allemaal nieuw en ik weet nog steeds niet wat ik nu wel of niet moet doen en kan helaas niet ontkennen dat ik nog steeds veel voor haar voel en haar terug wil.. maarja voorlopig kan ik niet anders dan kijken hoe het loopt. Alhoewel ik het heel a-relaxt vindt dat ze veel met haar ex optrekt. Alles leuk en aardig maar je gaat niet ff in 3 dagen de zaak lopen uit te maken met mij en dan al direct weer vrolijk beginnen met je ex. Dan klopt er toch iets niet..
pi_79140742
10 jaar studentenhuis en enkele affaires, zowel zelf en ook als 'toeschouwer'. Helaas weet ik wel waar ik het over heb.
Wacht maar tot je d'r hoort sexen met d'r ex, da's pas klote. Slaap je gelijk die nacht niet meer. (ik niet iig)

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 20:14:44 ]
pi_79141007
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef ocf81 het volgende:
10 jaar studentenhuis en enkele affaires, zowel zelf en ook als 'toeschouwer'. Helaas weet ik wel waar ik het over heb.
Wacht maar tot je d'r hoort sexen met d'r ex, da's pas klote. Slaap je gelijk die nacht niet meer. (ik niet iig)
persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis.. doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?
pi_79141361
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef plattepoes het volgende:

[..]

persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis..
Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.
quote:
doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?
Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 20:29:08 ]
pi_79142585
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.
[..]

Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.
na een paar keer ter harte heb genomen? mag ik hieruit afleiden dat het je meerdere keren is overkomen?
en hoe heb je het in 1e instantie dan opgelost.. omdat je het wss niet gelijk op de juiste manier opgelost hebt de 1e keer (wat dan ook juist is). Want voor mij blijft het geen rare reactie dat ik haar nog steeds terug wil, juist veel contact met haar wil blijven houden, omdat als ik afstandelijk ga doen ik juist bang ben dat alle gevoelens die ze nu nog voor me heeft wegebben en ze nooit meer gaat twijfelen of dit wel de juiste keuze is..
Tuurlijk ben ik daarnaast ook afhankelijk van hoe het met haar ex ontwikkelt maar dat terzijde.
pi_79142830
Damn, man. kijk eens uit je doppen! Zij heeft allang gekozen, ze wil je alleen niet te veel kwetsen. Vrouwen denken vaak dat LJBF wel kan, maar voor mannen werkt dit lang niet altijd goed (AFAIK, zowel eigen ervaring als wat ik van anderen heb gehoord). Get her out of your system.

Mijn oplossing was ruzie maken met haar tot ze weg was/wou. Ik ben er misschien wat killer door geworden, want ik laat dit soort gevoelens nu niet zo snel meer toe.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 20:49:41 ]
pi_79143466
Dus ze dumpt jou, gaat terug naar haar ex, en jij gaat vervolgens op haar zittten wachten hoe dat zich ontwikkeld?
pi_79144333
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus ze dumpt jou, gaat terug naar haar ex, en jij gaat vervolgens op haar zittten wachten hoe dat zich ontwikkeld?
nouja, kijk, als het nu duidelijk was dat het nooit meer iets ging worden zou ik mss anders reageren. Weet nu dus niet echt wat te doen, want ze zegt wel van ''denk dat dit toch de juiste keuze is'' en ''het is uit'' etc. maar elke kan ze niet anders dan bevestigen dat het wel uit is maar nog niet klaar, en dat ze nog gevoelens voor mij heeft, en nadat ze het had uitgemaakt heeft ze me nog gewoon gekust, enzo
  zondag 14 maart 2010 @ 21:18:07 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79144934
Volgens mij weet ze wel zeker dat ze niet met jou verder wil, maar wil ze je niet kwetsen en zegt ze dus niet keihard wat ze echt bedoelt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79145042
Uhm.. ze houdt je aan het lijntje, voor als het niet meer lukt met der ex. Als jij dat een prima rol vindt, succes.
pi_79147584
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij weet ze wel zeker dat ze niet met jou verder wil, maar wil ze je niet kwetsen en zegt ze dus niet keihard wat ze echt bedoelt.
ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.
Ja ik bedoel, als het allemaal niks voorgesteld had, kun je mss wel zeker weten in 3 dagen dat ze niet met me verder wil, maar aangezien ook lang niet alles zeker is over hoe het gaat lopen met haar ex enzo, vraag ik me af wat hier gebeurt. Haar reacties op alles passen gewoon niet helemaal in het beeld? Je doet dan toch zoiets niet..
Vandaag is ze wel duidelijk, want ze is kortaf in smsjes omdat ze bang is dat ik dan weer hoop krijg.. maar ze weet ook dat het morgen heel anders is, omdat ze dan weer face-to-face met me is. In de zin dat ze gevoeliger is omdat ze ziet dat ik het niet chill vind. En zoals ik al zei.. ook al is het uit.. ze laat nog van allerlei dingen toe..
pi_79148965
Hrrug. Je bent hopeloos. (wellicht door de hormoontjes, dat is natuurlijk geheel plausibel)

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 22:18:42 ]
pi_79149208
Zij is een vrouw, haar ex is een man, zij wil hem, grote kans is dus dat ze gewoon sex gaan hebben, ook al komen ze vervolgens niet bij elkaar. Accepteer het, blijf samen in huis wonen, en doe alsof het je niks interesseert, uiteindelijk verwatert het gevoel wel. Kun je dit niet dan kun je het beste verhuizen.
  maandag 15 maart 2010 @ 07:50:59 #50
151157 Wupppie
pi_79157784
Plattepoes,
accepteer dat je liefdesverdriet heb, maar stop met hopen.
Dit is kansloos, het is voorbij en dit komt niet meer goed.

en, over een halfjaartje ga je inzien dat dat maar beter is ook...
Sterkte
pi_79164525
kom op man, zet je schouders eronder je bent net begonnen aan een studie en begint dus aan de tofste tijd van je leven. ga gewoon voor de dingen die nu belangrijk zijn en dat lijkt me voornamelijk je studie.

blijft klote maar ik denk dat je niet te lang stil moet staan bij iets van 3 maanden. er komt nog zat moois in het leven.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:04:48 #52
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_79165581
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef plattepoes het volgende:

[..]

ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.
Ja ik bedoel, als het allemaal niks voorgesteld had, kun je mss wel zeker weten in 3 dagen dat ze niet met me verder wil, maar aangezien ook lang niet alles zeker is over hoe het gaat lopen met haar ex enzo, vraag ik me af wat hier gebeurt. Haar reacties op alles passen gewoon niet helemaal in het beeld? Je doet dan toch zoiets niet..
Vandaag is ze wel duidelijk, want ze is kortaf in smsjes omdat ze bang is dat ik dan weer hoop krijg.. maar ze weet ook dat het morgen heel anders is, omdat ze dan weer face-to-face met me is. In de zin dat ze gevoeliger is omdat ze ziet dat ik het niet chill vind. En zoals ik al zei.. ook al is het uit.. ze laat nog van allerlei dingen toe..
Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.

Bovenstaande zijn de ingrediënten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_79200922
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Gewoon er als een puppy achteraan blijven lopen, veel aandacht geven en naar haar problemen luisteren van hoe ze zwaar ze het wel niet heeft. En proberen haar zoveel mogelijk te overtuigen met ellenlange gesprekken om maar weer terug bij jou te komen.

Bovenstaande zijn de ingrediënten voor een recept om een vrouw nog sneller dan jij "boeh" kunt zeggen haar benen te laten spreiden voor een ander.
eens, en waarschijnlijk gebeurd dat toch wel hoe dan ook, aangezien ze aangeeft dat alleen tijd ons nog terug bij elkaar kan brengen.
Maargoed, probleem blijft dat ik niet weet hoe ik tegen haar moet doen. Gisterochtend aardig gedaan enzo, voelde me er kut bij. Toen middag en avond genegeerd, voelde me ook heel kut.
Vandaag ben ik weer de hele dag thuis en ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan voor mijn gevoel niet aardig doen omdat ik weet dat ze met haar ex loopt te smsen/msnen enzo, en kan dat gewoon niet met lede ogen aan zien...maar als ik haar moet negeren, word ik ook gek aangezien nog precies hetzelfde gebeurd. Plus dat we alleen maar kut tegen elkaar lopen te doen dan. En écht ontwijken kan niet want we zijn huisgenoten en haar kamer is zelfs 1m naast die van mij..
pi_79202625
Gedane zaak dit, lijkt me. Zou er verder ook geen moeite meer instoppen. Bedenk je maar eens goed of je nog wel verder wil met zo'n snol. Je was duidelijk een zoethoudertje. En de relatie was nog vrij pril.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mint_Clansell op 16-03-2010 11:29:22 ]
pi_79213097
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gedane zaak dit, lijkt me. Zou er verder ook geen moeite meer instoppen. Bedenk je maar eens goed of je nog wel verder wil met zo'n snol. Je was duidelijk een zoethoudertje. En de relatie was nog vrij pril.
ben nu 2 dagen verder en het lukt gewoon niet als huisgenoten.. als ik vriendelijk tegen haar doe.. voel ik me fijner.. en zij ook.. maar dan wordt het af en toe iets te vriendelijk en dan is het ineens weer apart leven.. en als ik haar negeer word ik ook gek...

GODVER! ik zie geen oplossing.. want verhuizen kan ik voorlopig ook niet
pi_79213698
Eens meegemaakt dat een meiske het niet meer wist en ze was zoooo in de war, maar ondertussen hem wel liep te naaien. Op dat moment is mijn knop omgegaan en alles afgekapt. Ben er alleen maar gelukkiger op geworden.

En leuk dat jullie samen reizen en samen eten en samen studies volgen, maar het hoeft niet. Je zit toch ook niet met je hele klas in een coupe, je hebt je eigen kamer... Trek je even terug. Ze zal er toch niets van voelen als jij constant om haar heen loopt te dolen, ga maar ergens anders in die trein zitten en negeer haar maar lekker. Misschien beseft ze dat jij ook gevoel hebt. Succes, ik weet toch dat je wanhopig achter haar aan blijft lopen als een debiel. Maar misschien neem je het ter harte.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 15:52:35 ]
pi_79366866
Hoe hangt de vlag er een week later bij?
pi_79439937
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:02 schreef ocf81 het volgende:
Hoe hangt de vlag er een week later bij?
Redelijk, het blijft gewoon irritant om elkaar zo veel tegen te komen.. echt een afrader iets met huisgenoten krijgen, maargoed als je alles van te voren wist..
Nouja, begin me er steeds meer bij neer te leggen. Vorige week heeft ze ook nog even duidelijk gemaakt dat het gevoel voor mij niet terug gaat komen en dat ze toch echt denkt dat we niet bij elkaar passen. Dat het meer was dat het 2 weken wat minder ging bij ons en ze erachter kwam dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn was, en dat niet duidelijk heeft gemeld. En toen kwam ze der ex tegen en dat was de druppel, want daar voelde ze wel nog wat voor. Dus ze blijft met hem rustig nu een relatie opbouwen, en ik weet niet alles, ik weet alleen dat er nog niks gebeurd is en ze hem nauwelijks ziet in een week, maargoed wat zij vindt dat ze moet doen moet ze maar doen. Ik ga proberen verder te gaan en af en toe als ik es een avond echt niks te doen heb en mn andere huisgenoten niet beschikbaar ofzo is het ff wennen omdat je dan alleen zit en niet zoals de afgelopen 3 maanden met je vriendin. Nouja goed hoort er bij. Meest kutte is nog dat ze bij me in huis woont, want er blijven spanningen hangen en zeker als ze door gaat met haar ex worden die alleen maar erger. Ben in ieder geval wel gestopt met achter haar aan blijven lopen.
Conclusie: ik blijf het toch allemaal raar vinden hoe zij het heeft gedaan.. en ze vindt zelf dat ze geen schuld heeft alleen maar dat ze te vroeg doorgaat met haar ex. Nouja, vind dat een beetje dom beeld maargoed. Denk dat er ook veel meer in de relatie had gezeten maar het is nu eenmaal zo gelopen. En als ze dan zegt dat ze hoopte dat het gevoel terug kwam toen ze het uit had gemaakt en liever de makkelijke weg (bij mij blijven) had gekozen dan de moeilijke weg (terug naar ex).. dan doet me dat alleen maar pijn natuurlijk en snap ik er juist veel minder van. Maar in deze situatie heb ik weinig te willen en moet ik het maar accepteren op een manier die voor mij het beste is
  maandag 22 maart 2010 @ 18:36:21 #59
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79457009
geen gekloot met uw huisgenoot noviet.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79457902
Een ander huisgenootje neuken lijkt mij de beste oplossing. Het liefst in een gemeenschappelijke kamer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')