eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef rijsttafel het volgende:
Ze is eerlijk geweest, dus wat wil je nog van haar? Haar gevoelens kan ze ook niet zomaar veranderen.
Wees blij dat het maar bij 3 maanden is gebleven.
Ik herken je gevoel wel dat je je besodemieterd voelt, maar dat ben je niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
eerlijk in een relatieve zin van het woord.. anderzijds heeft ze me gewoon bedrogen..
Alleen ze moet er eens achter komt wat ze echt voelt. Want ze zegt wel elke keer dat ze zo zeker is van het feit dat het beter is dat ze het nu heeft uitgemaakt, maar elke keer als ze me ziet is ze anders. En ze heeft nog steeds gevoelens ook voor mij.. dus waarom kan ze dan wel opnieuw met haar ex een relatie proberen op te bouwen? want doorgaan met mij ging niet omdat ze nog gevoelens had voor hem. Ze heeft gevoelens voor beide.. werkt niet?
Hoe heeft ze je bedrogen dan? Dat haal ik niet terug uit je verhaal.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef plattepoes het volgende:
[..]
ze is bijna 3 jaar met haar ex geweest, net als ik met mn vorige vriendin. en toen we samen wat kregen, was hij een half jaar haar ex. Nu zijn we dus 9 maanden verder en is ze er dus nog niet overheen... Puntje is wel dat ze toen het uit was, ze met hem is blijven omgaan. Totdat wij dus iets kregen. Zij was nog verliefd, alleen hij hield haar aan het lijntje. Toen ging ze met mij en toen flipte hij hem omdat hij erachter kwam dat hij haar serieus kwijt was. Toen ging hij dus zielig doen enzo, en wilde hij straks een half jaar naar Wales voor onderwijs om haar te vergeten. Nu gaat hij dus niet meer omdat zn ex op hangende pootjes weer terugkomt en ze dus weer in haar oude rol terugvalt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Hoe lang is ze met haar ex samengeweest, en hoe lang is hij haar ex geweest?
enige ervaring hiermee waarom je zo zeker van al die dingen bent? Kijk voor mij is het allemaal nieuw en ik weet nog steeds niet wat ik nu wel of niet moet doen en kan helaas niet ontkennen dat ik nog steeds veel voor haar voel en haar terug wil..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef ocf81 het volgende:
Ze wil gewoon nog steeds aandacht van je. Ik zou gewoon ASAP voor de move gaan, en als je het slim speelt zou ik haar laten verhuizen, met de redenering dat zij ook weg wou bij jou. Ze heeft gekozen en moet daar nu ook consequenties aan verbinden.
5 min eerder van huis om elkaar te ontwijken is niet stupid, eerder verstandig. IMNSHO althans. Anders blijft alles bij waar het nu is, en daar wil je van weg.
persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis.. doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef ocf81 het volgende:
10 jaar studentenhuis en enkele affaires, zowel zelf en ook als 'toeschouwer'. Helaas weet ik wel waar ik het over heb.
Wacht maar tot je d'r hoort sexen met d'r ex, da's pas klote. Slaap je gelijk die nacht niet meer. (ik niet iig)
Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef plattepoes het volgende:
[..]
persoonlijk trip ik hem helemaal als ze hem ook maar langs durft te laten komen in ons studentenhuis..
Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.quote:doet ze maar lekker in het weekend dan.. en niet dit, want dan is het huis te klein. Kan me niet voorstellen dat je zo rustig gereageerd hebt toen?
na een paar keer ter harte heb genomen? mag ik hieruit afleiden dat het je meerdere keren is overkomen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel doen denk ik. Tenminste, als die ex ook in dezelfde stad woont of als ie langs komt, en dat gaat gebeuren.
[..]
Ik heb het wel afgereageerd op allerlei dingen, maar meestal indirect zodat ik de sfeer in huis niet te veel overhoop haalde. Het heeft me wel redelijk wat studiepuntjes gekost door aan stress gerelateerde productiviteitsverlies. Ik ben ook fanatiek gaan sporten als afleiding, gewoon om weg te zijn en een focus te hebben buiten het huis. Na een paar keer heb ik dus resoluut de regel "geen gekloot met uw huisgenoot" ter harte genomen. Dat is beter te doen dan er wel aan toegeven en op de blaren moeten zitten. Maar eens in de zoveel tijd zijn er huisgenoten die wel wat met elkaar beginnen, den ben je dus 'toeschouwer'.
nouja, kijk, als het nu duidelijk was dat het nooit meer iets ging worden zou ik mss anders reageren. Weet nu dus niet echt wat te doen, want ze zegt wel van ''denk dat dit toch de juiste keuze is'' en ''het is uit'' etc. maar elke kan ze niet anders dan bevestigen dat het wel uit is maar nog niet klaar, en dat ze nog gevoelens voor mij heeft, en nadat ze het had uitgemaakt heeft ze me nog gewoon gekust, enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus ze dumpt jou, gaat terug naar haar ex, en jij gaat vervolgens op haar zittten wachten hoe dat zich ontwikkeld?
ja maarja, dan vraag ik me af wat de afgelopen 3 maanden dan moesten voorstellen? toen ze het net had uitgemaakt kwam ik bij haar en was ze alleen maar aan het huilen en aan het twijfelen of ze de juiste keuze maakte en dat ze graag tegen me aan wilde kruipen enzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij weet ze wel zeker dat ze niet met jou verder wil, maar wil ze je niet kwetsen en zegt ze dus niet keihard wat ze echt bedoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |