abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79590695
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Daar is geen enkel bewijs voor.
Jij vindt het normaal gedrag om iemand achter de balie uit te schelden? Dat verklaart een hoop.
pi_79590718
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Daar is geen enkel bewijs voor.
Wat lul je nou? Als het om Marokkaantjes gaat dan is nuance altijd ver te zoeken. Niet geheel onterecht, omdat de straatterroristen ook daadwerkelijk voor overlast zorgen. Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:49:42 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79590785
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal gedrag om iemand achter de balie uit te schelden? Dat verklaart een hoop.
Heb je een filmpje of geluidstape oid van de gebeurtenis? Tot op heden heb ik nl slechts gezien dat deze man zich discriminerend en beledigend zou hebben uitgelaten. Dat zijn nogal vage en subjectieve termen, waar je heel veel kanten mee opkan.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79590787
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Als het om Marokkaantjes gaat dan is nuance altijd ver te zoeken. Niet geheel onterecht, omdat de straatterroristen ook daadwerkelijk voor overlast zorgen. Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
En als het bewijs er wel is zal hij wel weer links zijn geweest.
pi_79590827
Ik hoop dat deze man op het gemeentehuis was voor een nieuw rijbewijs, wat hij nu een jaar niet kan krijgen. Dat zal hem leren.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:51:53 #106
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79590858
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

En als het bewijs er wel is zal hij wel weer links zijn geweest.
Die kans is inderdaad aanwezig.

Maar goed, het principiele en juiste punt is dat het uitdragen van je priveopvattingen als ambtenaar niet kan. Ik vind het raar dat zo velen dit niet onderscrhijven.
pi_79590909
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Heb je een filmpje of geluidstape oid van de gebeurtenis? Tot op heden heb ik nl slechts gezien dat deze man zich discriminerend en beledigend zou hebben uitgelaten. Dat zijn nogal vage en subjectieve termen, waar je heel veel kanten mee opkan.
Godallemachtig. Als we een berichtje hebben dat er ergens ' hoer' geroepen is valt heel Nederland over elkaar heen om als eerste met pek en veren aan te komen, en bij dit soort berichten moeten we eerst driedubbel bewijs hebben om het te geloven, of zal ze het wel verdiend hebben. Je gelooft echt niet dat er mensen zijn die hiertoe in staat zijn? Ik zal je uit de droom helpen, het gebeurt vaker dan je ooit zal horen.

Nog afgezien van wát de man roept, als je luidruchtig tekeer gaat, dien je er gewoon uitgeflikkerd te worden. En het is niet heel ondenkbaar wat hij dan geroepen heeft.
pi_79590954
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

En dat baseer je waarop? Het zijn niet de linksen die zich continu kritsch uitlaten over de islam. Althans, wel kritisch maar we zijn niet de weg kwijt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79590955
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Maar goed, het principiele en juiste punt is dat het uitdragen van je priveopvattingen als ambtenaar niet kan. Ik vind het raar dat zo velen dit niet onderscrhijven.
Jíj vindt dat juist. Jíj.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 22:56:30 #110
230491 Zith
pls tip
pi_79591036
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Yay! Ik heb een nieuwe sig... tenminste, tot deze kloon gebanned wordt natuurlijk
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:57:37 #111
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79591072
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Godallemachtig. Als we een berichtje hebben dat er ergens ' hoer' geroepen is
Dan is het duidelijk wat geroepen is, dat is nu net volstrekt onduidelijk. Overigens kan dit in context best een terechte kwalificatie zijn.
quote:
valt heel Nederland over elkaar heen om als eerste met pek en veren aan te komen, en bij dit soort berichten moeten we eerst driedubbel bewijs hebben om het te geloven, of zal ze het wel verdiend hebben.
Ze droeg die hoofddoek, dat staat vast. Dat is mi zeer afkeurenswaardig. Je religie laat je thuis als ambtenaar. Wat er verder geroepen is, is onduidelijk. Slechts vast staat dat deze man zijn ongenoegen omtrent de hoofddoek kenbaar gheeft gemaakt. Hoe hij dat deed, is niet gegeven.
quote:
Je gelooft echt niet dat er mensen zijn die hiertoe in staat zijn? Ik zal je uit de droom helpen, het gebeurt vaker dan je ooit zal horen.
Vast hoor, maar welk punt wil je hier nu maken?
quote:
Nog afgezien van wát de man roept, als je luidruchtig tekeer gaat, dien je er gewoon uitgeflikkerd te worden. En het is niet heel ondenkbaar wat hij dan geroepen heeft.
Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in het oordeelsvermogen en juist handelen van de overheid. Die overheid is bv in staat geweest tot ontsporingen als in de zaak Spijkers.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:59:46 #112
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79591160
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jíj vindt dat juist. Jíj.
Inderdaad. En ieder beschaafd mens met gevoel voor rechtsstatelijkheid vindt dat juist.
pi_79591227
Ik weet zeker dat de beste man in alle kalmte om een andere medewerker heeft gevraagd, en toen dat niet lukte, z'n schouders heeft opgetrokken en is vertrokken met de mededeling dat hij het een andere dag probeert, no hard feelings, vrolijke dag nog!

Ja, dat zal 'm zijn geweest.

Dat je iets afkeurenswaardig vindt (iets wat ook nog 's subjectief is, ik vind bijvoorbeeld dat je gewoon je werk dient te doen, en dat je kleding je werk niet in de weg moet zitten maar verder niet van groot belang is), betekent nog niet dat je daar zo'n heisa van mag maken.
pi_79591314
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je weet hoe goor je vaak behandeld wordt, absoluut.
Bij het aanvragen van pakweg een verlenging van je rijbewijs in een gemeentehuis? Valt volgens mij best mee. Als iemand dan gaat schelden dan is het niet meer dan logisch dat daar tegen opgetreden wordt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:06:22 #115
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79591374
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet zeker dat de beste man in alle kalmte om een andere medewerker heeft gevraagd, en toen dat niet lukte, z'n schouders heeft opgetrokken en is vertrokken met de mededeling dat hij het een andere dag probeert, no hard feelings, vrolijke dag nog!

Ja, dat zal 'm zijn geweest.

Dat je iets afkeurenswaardig vindt (iets wat ook nog 's subjectief is, ik vind bijvoorbeeld dat je gewoon je werk dient te doen, en dat je kleding je werk niet in de weg moet zitten maar verder niet van groot belang is), betekent nog niet dat je daar zo'n heisa van mag maken.
Juist omdat er zoveel verschillende opvattingen zijn, en de meningen over de wenselijkheid van die opvattingen erg verdeeld zijn, dient de overheid - en haar vertegenwoordigers - neutraal te zijn. Dat dient het soepel en zonder al teveel strubbelingen lopen van de samenleving; het toelaten van priveopvattingen daarentegen leidt tot conflicten (zoals hier ook bewezen is). Dat is keiharde logica.
pi_79591418
Hij komt er nog goed vanaf; als het aan mij lag, stond-ie nu al stenen te hakken in de goelag.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:08:39 #117
297223 Flyawaynow
Sky is the limit
pi_79591446
Ik vind dat iedereen een eigen geloof mag hebben.
Maar het zit in de manier hoe je het uit.
Ik vind dat je je moet aanpassen aan de cultuur en ik ben het er mee eens dat je geen geloofsovertuigingen uit in publieke functies.
pi_79591488
quote:

[..]

Ambtenaren zijn tuig hoor. Ivoren Toren mannetjes (m/v) die geen enkele boodschap aan "de klant" (de burger dus, die HEN betaalt) hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79591590
quote:
Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
Tja niet alles wordt in woord en beeld letterlijk vastgelegd bij een bezoek aan een gemeentehuis gelukkig.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:14:14 #120
297223 Flyawaynow
Sky is the limit
pi_79591618
Weet je wat ik zo grappig vind?
Altijd als het om dit soort onderwerpen gaat: 'hoofddoekjes' 'marokkanen' 'islam', ontstaan er altijd ruzies!
pi_79591641
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef Flyawaynow het volgende:
Ik vind dat je je moet aanpassen aan de cultuur en ik ben het er mee eens dat je geen geloofsovertuigingen uit in publieke functies.
wat heeft je kleding verder met je functioneren te maken?
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:15:35 #122
295721 Niss
Schipluiden Centrum
pi_79591665
Mij is geleerd dat je bij het aanspreken van iemand de hoofddeksel afneemt. Men hoort dit te doen bij een pet, hoed en naar mijn mening ook een hoofddoek. Straks word je nog geholpen door iemand met een cowboyhoed.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:16:15 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79591686
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef Flyawaynow het volgende:
Dus de Christelijke partijen moeten maar uit de kamer?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79591689
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat ze reclame maakt voor haar opvattingen in de uitoefeing van haar ambt.
Jij denkt dat die vrouw elke ochtend haar hoofddoek aandoet om reclame te maken?

Dat betwijfel ik. Bovendien is het niet opdringerig. Het is niet alsof ze elke klant bij de gemeente een koran aanbiedt. Het is een ingetogen uiting van levensbeschouwing. Dat mag in een vrij land.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:16:35 #125
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79591695
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:07 schreef Monidique het volgende:
Hij komt er nog goed vanaf; als het aan mij lag, stond-ie nu al stenen te hakken in de goelag.
Kijk, jij bent tenminste een eerlijke linkse. Dat mag ik wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')