Jij vindt het normaal gedrag om iemand achter de balie uit te schelden? Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Daar is geen enkel bewijs voor.
Wat lul je nou? Als het om Marokkaantjes gaat dan is nuance altijd ver te zoeken. Niet geheel onterecht, omdat de straatterroristen ook daadwerkelijk voor overlast zorgen. Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Daar is geen enkel bewijs voor.
Heb je een filmpje of geluidstape oid van de gebeurtenis? Tot op heden heb ik nl slechts gezien dat deze man zich discriminerend en beledigend zou hebben uitgelaten. Dat zijn nogal vage en subjectieve termen, waar je heel veel kanten mee opkan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal gedrag om iemand achter de balie uit te schelden? Dat verklaart een hoop.
En als het bewijs er wel is zal hij wel weer links zijn geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als het om Marokkaantjes gaat dan is nuance altijd ver te zoeken. Niet geheel onterecht, omdat de straatterroristen ook daadwerkelijk voor overlast zorgen. Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
Die kans is inderdaad aanwezig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En als het bewijs er wel is zal hij wel weer links zijn geweest.
Godallemachtig. Als we een berichtje hebben dat er ergens ' hoer' geroepen is valt heel Nederland over elkaar heen om als eerste met pek en veren aan te komen, en bij dit soort berichten moeten we eerst driedubbel bewijs hebben om het te geloven, of zal ze het wel verdiend hebben. Je gelooft echt niet dat er mensen zijn die hiertoe in staat zijn? Ik zal je uit de droom helpen, het gebeurt vaker dan je ooit zal horen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je een filmpje of geluidstape oid van de gebeurtenis? Tot op heden heb ik nl slechts gezien dat deze man zich discriminerend en beledigend zou hebben uitgelaten. Dat zijn nogal vage en subjectieve termen, waar je heel veel kanten mee opkan.
En dat baseer je waarop? Het zijn niet de linksen die zich continu kritsch uitlaten over de islam. Althans, wel kritisch maar we zijn niet de weg kwijt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig.
Jíj vindt dat juist. Jíj.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad aanwezig.
Maar goed, het principiele en juiste punt is dat het uitdragen van je priveopvattingen als ambtenaar niet kan. Ik vind het raar dat zo velen dit niet onderscrhijven.
Yay! Ik heb een nieuwe sig... tenminste, tot deze kloon gebanned wordt natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je een filmpje of geluidstape oid van de gebeurtenis? Tot op heden heb ik nl slechts gezien dat deze man zich discriminerend en beledigend zou hebben uitgelaten. Dat zijn nogal vage en subjectieve termen, waar je heel veel kanten mee opkan.
Dan is het duidelijk wat geroepen is, dat is nu net volstrekt onduidelijk. Overigens kan dit in context best een terechte kwalificatie zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godallemachtig. Als we een berichtje hebben dat er ergens ' hoer' geroepen is
Ze droeg die hoofddoek, dat staat vast. Dat is mi zeer afkeurenswaardig. Je religie laat je thuis als ambtenaar. Wat er verder geroepen is, is onduidelijk. Slechts vast staat dat deze man zijn ongenoegen omtrent de hoofddoek kenbaar gheeft gemaakt. Hoe hij dat deed, is niet gegeven.quote:valt heel Nederland over elkaar heen om als eerste met pek en veren aan te komen, en bij dit soort berichten moeten we eerst driedubbel bewijs hebben om het te geloven, of zal ze het wel verdiend hebben.
Vast hoor, maar welk punt wil je hier nu maken?quote:Je gelooft echt niet dat er mensen zijn die hiertoe in staat zijn? Ik zal je uit de droom helpen, het gebeurt vaker dan je ooit zal horen.
Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in het oordeelsvermogen en juist handelen van de overheid. Die overheid is bv in staat geweest tot ontsporingen als in de zaak Spijkers.quote:Nog afgezien van wát de man roept, als je luidruchtig tekeer gaat, dien je er gewoon uitgeflikkerd te worden. En het is niet heel ondenkbaar wat hij dan geroepen heeft.
Inderdaad. En ieder beschaafd mens met gevoel voor rechtsstatelijkheid vindt dat juist.quote:
Bij het aanvragen van pakweg een verlenging van je rijbewijs in een gemeentehuis? Valt volgens mij best mee. Als iemand dan gaat schelden dan is het niet meer dan logisch dat daar tegen opgetreden wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je weet hoe goor je vaak behandeld wordt, absoluut.
Juist omdat er zoveel verschillende opvattingen zijn, en de meningen over de wenselijkheid van die opvattingen erg verdeeld zijn, dient de overheid - en haar vertegenwoordigers - neutraal te zijn. Dat dient het soepel en zonder al teveel strubbelingen lopen van de samenleving; het toelaten van priveopvattingen daarentegen leidt tot conflicten (zoals hier ook bewezen is). Dat is keiharde logica.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet zeker dat de beste man in alle kalmte om een andere medewerker heeft gevraagd, en toen dat niet lukte, z'n schouders heeft opgetrokken en is vertrokken met de mededeling dat hij het een andere dag probeert, no hard feelings, vrolijke dag nog!
Ja, dat zal 'm zijn geweest.
Dat je iets afkeurenswaardig vindt (iets wat ook nog 's subjectief is, ik vind bijvoorbeeld dat je gewoon je werk dient te doen, en dat je kleding je werk niet in de weg moet zitten maar verder niet van groot belang is), betekent nog niet dat je daar zo'n heisa van mag maken.
Ambtenaren zijn tuig hoor. Ivoren Toren mannetjes (m/v) die geen enkele boodschap aan "de klant" (de burger dus, die HEN betaalt) hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als het om Marokkaantjes gaat dan is nuance altijd ver te zoeken. Niet geheel onterecht, omdat de straatterroristen ook daadwerkelijk voor overlast zorgen. Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
Tja niet alles wordt in woord en beeld letterlijk vastgelegd bij een bezoek aan een gemeentehuis gelukkig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nu een of andere josti zich uitleeft in het gemeentehuis dan is er plots geen bewijs voor zijn wangedrag.
wat heeft je kleding verder met je functioneren te maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef Flyawaynow het volgende:
Ik vind dat iedereen een eigen geloof mag hebben.
Maar het zit in de manier hoe je het uit.
Ik vind dat je je moet aanpassen aan de cultuur en ik ben het er mee eens dat je geen geloofsovertuigingen uit in publieke functies.
Dus de Christelijke partijen moeten maar uit de kamer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef Flyawaynow het volgende:
Ik vind dat iedereen een eigen geloof mag hebben.
Maar het zit in de manier hoe je het uit.
Ik vind dat je je moet aanpassen aan de cultuur en ik ben het er mee eens dat je geen geloofsovertuigingen uit in publieke functies.
Jij denkt dat die vrouw elke ochtend haar hoofddoek aandoet om reclame te maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat ze reclame maakt voor haar opvattingen in de uitoefeing van haar ambt.
Kijk, jij bent tenminste een eerlijke linkse. Dat mag ik wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:07 schreef Monidique het volgende:
Hij komt er nog goed vanaf; als het aan mij lag, stond-ie nu al stenen te hakken in de goelag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |