Hier wel, goeie temp zo maar weer es op pad, wat loonbeslagen leggen.quote:
Ja welja de hele week familie over de vloerquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier wel, goeie temp zo maar weer es op pad, wat loonbeslagen leggen.
Kan ik as maandag ook al bij je terecht.
Kan ik dinsdag Brabant of limburg doen.
Heb je DJ Hero DLC? Zo ja, welke? David Guetta trackpack lijkt me wel okay. Volgende week maar eens MS Punten halenquote:
Ik had de eerste pack, maar daarna niet veel gespeeld. Misschien binnenkort Guetta pack kopen want Guettaquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je DJ Hero DLC? Zo ja, welke? David Guetta trackpack lijkt me wel okay. Volgende week maar eens MS Punten halen
Ma kwam niet he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja welja de hele week familie over de vloer
Nee die komen zaterdagquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ma kwam niet he.
Dinsdag slaap ik in Maasland, woensdag ws weer bij jou.
Voor welke console had 'm nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had de eerste pack, maar daarna niet veel gespeeld. Misschien binnenkort Guetta pack kopen want Guetta
Wat? Vliegen ze premium met de KLM ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ee-keer-zo-duur.html
Jaaaaa kom er maar in hoor
Ja .. hoe kan je er nou het DUBBELE naast zitten?? We hebben het hier niet over een paar tientjes ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Vliegen ze premium met de KLM ofzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor welke console had 'm nou?of
Serieus, politiekquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. hoe kan je er nou het DUBBELE naast zitten?? We hebben het hier niet over een paar tientjes ofzo.
Als ik een karwei ga doen weet ik grofweg wel wat het zal kosten, bereken 15% onvoorziene uitgave, WAT EEN PRUTSERS!!
En daarbij.. het stukje dat het DEMISSIONAIRE kabinet TOCH NOG militairen in 2011 heeft
Binnenkort maar eens back to back draaien dan!quote:
Etalagepop ophangen in de achterkeuken aan kettingen en al die draden er op aansluiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens een hoop meuk qua kabelsScartkabels, coaxkabels, netwerkkabels, scartblokjes, scartverdeelboxen, usb kabels, usb verlengkabels. Wat moet ik er mee?
Zeker de helft heeft een enkele reis prullenbak gekregen.
Scartkabels... Zo jaren '90
,..........................quote:
TMF muziek! Niks voor mij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zit hier in een kooi, en jij bent vrij.
Deze dan sjo![]()
De leugen heeft gewonnen van de traan... Wat ben jij voor een draak?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Etalagepop ophangen in de achterkeuken aan kettingen en al die draden er op aansluiten.
Gewoon ... .omdat het kan.
Krijg je nog subsidie van de gemeente ook als je het slim aanpakt... is kunst.
Halfnaakte vrouwen in een gevangenis? Geen idee.quote:
Lijkt wel een korte Tarantino film, incl. de Pussywagon uit Kill Billquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Halfnaakte vrouwen in een gevangenis? Geen idee.
Wes,... hou eens opquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lijkt wel een korte Tarantino film, incl. de Pussywagon uit Kill Bill, clipje
Clipje ok, plaatje ok, Lady gaga okquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lijkt wel een korte Tarantino film, incl. de Pussywagon uit Kill Bill, clipje
Ja dat vind ik dus weer grafmuziek.. kheb katten buiten lopen die niet onderdoen voor dit gejank.quote:
Ik blijf dit de beste vinden:quote:
Ik vind bijna alle muziek goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus weer grafmuziek.. kheb katten buiten lopen die niet onderdoen voor dit gejank.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echte mannen-muziek vind je overigens als video van de week op Roy-O-Rama
Whehe, 'tis vaak trance o.i.d, maar deze week 2Pacquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe, 'tis vaak trance o.i.d, maar deze week 2Pac
OMG,.........................quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
Nee tis niet allemaal kwalitatief hoogstaande muziek zoals dit:
Hey, die had ik ff gemist. Die introquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
Nee tis niet allemaal kwalitatief hoogstaande muziek zoals dit:
quote:
_____O_____quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef Bastard het volgende:
En die reactie ook van die eerste poster er onder![]()
__________O__________quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
Maar het vervaagd allemaal natuurlijk bij:
quote:
Ik vind heel veel muziek tof, maar daar ligt mijn grens zo'n beetje. Metal-achtige troep in mijn oren! Metallica heeft nog wel wat goeie dingen, System of a Down ook, maar dat zijn uitersten!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
Maar het vervaagd allemaal natuurlijk bij:
Gewoon vrolijke muziek van Timbaquote:
Ik ben breder georiënteerd dan jullie qua muziek. Dat blijkt wel weer.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben breder georiënteerd dan jullie qua muziek. Dat blijkt wel weer.
Dat komt omdat die Amerikanen al ons materieel niet willen overkopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ee-keer-zo-duur.html
Jaaaaa kom er maar in hoor
Ik weet het wel zeker Henk.quote:
Ik heb ook nog een doos vol. Intussen een grote knoop. Het is makkelijker om een nieuwe kabel te halen dan om daar in te gaan wroeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens een hoop meuk qua kabelsScartkabels, coaxkabels, netwerkkabels, scartblokjes, scartverdeelboxen, usb kabels, usb verlengkabels. Wat moet ik er mee?
Zeker de helft heeft een enkele reis prullenbak gekregen.
Scartkabels... Zo jaren '90
Wut?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die Amerikanen al ons materieel niet willen overkopen.
Jullie eerder vertrekken? Dan hoeven we jullie troep ook niet
Maar goed, die miljoenen waren die paar extra gemeeteraadszetels voor de PvdA zodat ze kunnen meebeslissen over de voetgangersbrug in Lutjesbroek wel waard toch?
Strol is weer helemaal terugquote:
quote:
Geen idee eigenlijk. Had bij jou altijd het idee dat je zo'n TMF man bent en voornamelijk van boem boem tsss en tropische muziek houd. Mijn smaak is heel breed, maar de music clip TMF awards sectie is niks voor mij.quote:
Oh jaaaa dat heerlijk.. lekker savonds als het nog warm is... *PLOP* chanchanquote:
Serieus Gijs. Dit land en politiek. Ben er helemaal klaar mee. Jarenlang genaaid door de PvdA. Eigen zaken vullen, slap optreden, land naar de klote helpen. Nu kiezen ze een nieuw poppetje als lijsttrekkers en krijgen er weer 10 zetels bij. Het overgrote deel van de inwoners van dit land zijn dom en vergeetachtig. Schapen die de politici krijgen die ze verdienen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol is weer helemaal terug
Als we straks het beleid hebben zoals in Amsterdam .. op landelijk niveau .. schaam je je toch dood voor de medeinwoners hier he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Dit land en politiek. Ben er helemaal klaar mee. Jarenlang genaaid door de PvdA. Eigen zaken vullen, slap optreden, land naar de klote helpen. Nu kiezen ze een nieuw poppetje als lijsttrekkers en krijgen er weer 10 zetels bij. Het overgrote deel van de inwoners van dit land zijn dom en vergeetachtig. Schapen die de politici krijgen die ze verdienen.
Ik blijf lekker mijn zaken vullen met belastinggeld en voor de rest kunnen ze me de pot op.
Ik luister ook voornamelijk trance/hardstyle. Maar ben opgegroeid met jaren '70 rock (pa) en jaren '70 soul (ma). Ik heb als kleine Roy zowel de LP's van de Jackson 5 als Led Zeppelin gedraaid! En wat denk je van Barry White of Marvin Gaye? Heb ik albums van staan. Queen. Rolling Stones. Eagles. Ben ook een trouwe luisteraar van de Top 2000 waar ik zeker de helft echt goede muziek vind. Trek alleen vaak Franstalige shit uit die lijst niet. Alleen deze is wel goed:quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Had bij jou altijd het idee dat je zo'n TMF man bent en voornamelijk van boem boem tsss en tropische muziek houd. Mijn smaak is heel breed, maar de music clip TMF awards sectie is niks voor mij.
Ok jij bent gay.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef Chocobo het volgende:
You're the one that I love oeeee oeeee oeeeeeeeee
![]()
Kippenvel!
You better shape up,.... cause I need a maaaaaaaaaaaaaannnn!!quote:
Gijs,... er is maar 1 goed Frans nummerquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs. Dit land en politiek. Ben er helemaal klaar mee. Jarenlang genaaid door de PvdA. Eigen zaken vullen, slap optreden, land naar de klote helpen. Nu kiezen ze een nieuw poppetje als lijsttrekkers en krijgen er weer 10 zetels bij. Het overgrote deel van de inwoners van dit land zijn dom en vergeetachtig. Schapen die de politici krijgen die ze verdienen.
Ik blijf lekker mijn zaken vullen met belastinggeld en voor de rest kunnen ze me de pot op.
Nee gijs, serieusquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
You better shape up,.... cause I need a maaaaaaaaaaaaaannnn!!![]()
MIJN OREN, WAT DOE JE!!!111!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... er is maar 1 goed Frans nummer![]()
Hanger he! Kan je oplossen met deze andere hangersquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MIJN OREN, WAT DOE JE!!!111!
Na 10 minuten in de rij ben ik al gillend gek geworden bij die attractie. Hoef die clip ook niet te beluisteren, hij speelt de komende drie dagen door mijn hoofd. Thnx Gijs
Oh Monsieur Cannibale j'n'veux pas mourir
Monsieur Cannibale laissez moi partir
Tum di dum Tum
quote:
Nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Chocobo het volgende:
HeerlijkDie mongolen van de buis!
http://www.telegraaf.nl/prive/6370154/__Doek_valt_voor_CQC__.html
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Chocobo het volgende:
HeerlijkDie mongolen van de buis!
http://www.telegraaf.nl/prive/6370154/__Doek_valt_voor_CQC__.html
quote:
Dat kan kloppen,... 150.000 kijkers. Ik zap er wel eens op,... tenenkrommend. Belediging van je IQquote:
Ik kijk niks meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Holy shit
http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/videos/4121
Eind mei ofzo,... heerlijke zomer game Gijsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk niks meer.
Zeg me maar de releasedate
?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
http://godxiliary.com/alienvspooh/
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef Bastard het volgende:
Oh oh wat een mensen hier in het land
PVDA op de meeste zetels in de peiling en type mensen die dit doen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)edreigd__.html?p=7,2
Ja je kan er maar beter om gaan lachen ook hoor
Snap je ook niet he..quote:
Snap het hele nieuws niet meer. Verdachte drugs smokkel militair mag leiding geven aan 200 militairen straks. Bouterse zou een goede president zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap je ook niet he..
Zet er een ander mannetje neer en mensen denken dat de hele partij anders gaat doen ofzo.. het is maar een boegbeeld toch?
Ja die koppen inderdaad.. dan weet je toch genoeg Gijs.. wij doen toch niet mee aan die onzinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap het hele nieuws niet meer. Verdachte drugs smokkel militair mag leiding geven aan 200 militairen straks. Bouterse zou een goede president zijnPvdA hoog in de peilingen etc. etc.
Dikke emo
Wereldnieuws,................................> Nederland,..................................> PAD,......................................................> Gijsjes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die koppen inderdaad.. dan weet je toch genoeg Gijs.. wij doen toch niet mee aan die onzin
Hee ze kunnen ook lachen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Chocobo het volgende:
ARABS met humor![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)l_met_gelovigen.html
quote:Just 1 press conference on Monday morning, Sunday night is a "Project Natal" experience, not a press conference.
Ik zeg Boeien met een grote B.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws, de E3 conferentie van Microsoft krijgt niet de nadruk op Natal. Daar komt een aparte conferentie voor
[..]
De hele E3 boeit me niet zo Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws, de E3 conferentie van Microsoft krijgt niet de nadruk op Natal. Daar komt een aparte conferentie voor
[..]
quote:
G to the Een Ideequote:
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.quote:
Okay. Iets anders dan:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.
Wut?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.
Ah mooi manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Iets anders dan:
Dochters verrassen Frans Duijts met gouden plaat
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?![]()
Mister hype man?
Jij maakt veranderingen door geloof ik he.
Geweldig voor hem Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Iets anders dan:
Dochters verrassen Frans Duijts met gouden plaat
Ja wat wil je, er gaat meer geld in om dan de filmindustrie meen ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.
Dat heb ik al jaren. Ik kan van de hele releaselijst van dit jaar aanwijzen welke games ik wel en niet ga kopen. Ongeacht reviewcijfers, hypes, graphics, consoles, etc. Maar een E3 Gijs, ik ben weer reuze benieuwd, net als elk jaar. Zeker nu ze aan ronde 2 van deze generatie gaan beginnen en Nintendo met de 3DS komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.
Ja,... DLC's, Avatar props, motion dingen, themes met een prijs,... incomplete games releases,... wordt er zo moe vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat wil je, er gaat meer geld in om dan de filmindustrie meen ik.
Daar begin je al. Tweede ronde van deze generatie,.... Nintendo 3DS,... het boeit me allemaal niet Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren. Ik kan van de hele releaselijst van dit jaar aanwijzen welke games ik wel en niet ga kopen. Ongeacht reviewcijfers, hypes, graphics, consoles, etc. Maar een E3 Gijs, ik ben weer reuze benieuwd, net als elk jaar. Zeker nu ze aan ronde 2 van deze generatie gaan beginnen en Nintendo met de 3DS komt.
Ik ga dat ook allemaal niet meer bijhouden Gijs.. meerendeel op die xbox is reklame shit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... DLC's, Avatar props, motion dingen, themes met een prijs,... incomplete games releases,... wordt er zo moe van
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga dat ook allemaal niet meer bijhouden Gijs.. meerendeel op die xbox is reklame shit.
Facebook, wtf heb je er aan, zune betalen, dlc betalen, pixelkleding voor je avatar betalen, extra content betalen.
Ik start Batman op en het eerste wat ik zie is dat er DLC voor is.. hallo, ik wil gewoon alleen dit spel gamen
Ja moet allemaal weer nieuwe verkopen genereren... wanneer zijn we tevreden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar begin je al. Tweede ronde van deze generatie,.... Nintendo 3DS,... het boeit me allemaal niet Gijs!
Sommigen zullen er vreselijk blij mee zijn. Mij boeit het niet meer. Ik game gewoon zo nu en dan op mijn consoles!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet allemaal weer nieuwe verkopen genereren... wanneer zijn we tevreden?
De grootste misdadigers in de wereld zijn de mensen in PR en Commercie.
Maar als je dit item apart plaatsen denk ik ook niet dat dat gebeurd. Wil best mijn tegoedbonnen er tegenaan gooien, maar dan hoop ik wel dat dit spel goed isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alan Wake SE: 70 euro.
Op dit moment nog geen gewone versie > special edition upgrade mogelijk...
FRS
Het is geen kwestie van kunnen Gijs.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oudjes kunnen de ontwikkelingen niet meer bijhouden...
De jonkies moeten het overnemen! Spreek jou over een paar jaar wel weer als je naast ons zit!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oudjes kunnen de ontwikkelingen niet meer bijhouden...
Woordgebruik +1quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen Gijs.
Het is een kwestie van ontevredenheid wat gevoed word.
Met mijn bonnen + kortingen zou het trouwens op zo'n 40 euro komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar als je dit item apart plaatsen denk ik ook niet dat dat gebeurd. Wil best mijn tegoedbonnen er tegenaan gooien, maar dan hoop ik wel dat dit spel goed is
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De jonkies moeten het overnemen! Spreek jou over een paar jaar wel weer als je naast ons zit!
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik wacht nog even. Vind het wel een toffe SE, maar weet niet of ik de game tof vind...
Ik wil ze allebei welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Red Dead Redemption of Alan Wake!
B. help me eens? Wat zou jij doen? Je vind beide titels ook cool toch?
Geruchten over FFVII remake, Sony FAIL, Nintendo MEGATON tegenvallers, etc. Nee. Ben er ook klaar mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Alan Wake lijkt me een mooi spel voor het najaar, als de dagen weer korter worden. Het is een beetje lastig om in de stemming te raken voor een duistere, koude en natte omgeving als je buiten tot 22:00 uur in je korte broek kunt rondlopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Red Dead Redemption of Alan Wake!
B. help me eens? Wat zou jij doen? Je vind beide titels ook cool toch?
Eens,... hoop motion gebeuren deze E3. Echt niet mijn ding. Nintendo's grootste nieuws zal wel Mario 2 zijn, een nieuwe Zelda en de 3DS ofzo? Xbox komt met Natal, Fable 3, etc. etc. De standaard shit zeg maar. Sony komt met,.... errhmmm,... alles is uit toch? Ohnee,... ICO 3 (geen idee hoe het heet).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geruchten over FFVII remake, Sony FAIL, Nintendo MEGATON tegenvallers, etc. Nee. Ben er ook klaar mee.
Ben nog wel een paar maanden zoet met FFXIII als ik het tempo zie waarin ik nu speel.
Persona 5 zou me wel hypen, of een westerse release van Valkyria Chronicles 2.
Dat had ik nodig,... Red Dead Redemption,.... 21 meiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alan Wake lijkt me een mooi spel voor het najaar, als de dagen weer korter wordt. Het is een beetje lastig om in de stemming te raken voor een duistere, koude en natte omgeving als je buiten tot 22:00 uur in je korte broek kunt rondlopen.Een open world wester daarentegen
Heeeel sterke reden inderdaad Strol!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alan Wake lijkt me een mooi spel voor het najaar, als de dagen weer korter wordt. Het is een beetje lastig om in de stemming te raken voor een duistere, koude en natte omgeving als je buiten tot 22:00 uur in je korte broek kunt rondlopen.Een open world wester daarentegen
Een World Westerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We zijn de doelgroep niet meer Gijs. Oldschool hardcore gamers boeit ze niet meer. Ze willen jonge consumenten met een korte aandachtspanne die het liefst zoveel mogelijk plastic troep of inspiratieloze vervolgen kopen. Al die waggle shit boeit me niet. Speelgoed. En Fable 3 zie ik wel als het verschijnt. Molyneux hype doe ik principieel niet aan mee. Daar draait de E3 eigenlijk om. Hype creeëren voor games die je anders niet zou overwegen om te kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... hoop motion gebeuren deze E3. Echt niet mijn ding. Nintendo's grootste nieuws zal wel Mario 2 zijn, een nieuwe Zelda en de 3DS ofzo? Xbox komt met Natal, Fable 3, etc. etc. De standaard shit zeg maar. Sony komt met,.... errhmmm,... alles is uit toch? Ohnee,... ICO 3 (geen idee hoe het heet).
Dan nog wat saaie cijfers en testosteronpraat en klaar ben je weer. Nee,... begrijp het allemaal niet meer.
Ik moet een beetje in de stemming zijn voor een spel. FFXIII is een heerlijk voorjaarspel. Al die kleuren. Echt een spel om de winter mee af te sluiten en het voorjaar mee in te gaan. Open World games waar je in het zonnetje kunt rondlopen zijn heerlijk voor ’s zomers. Waarschijnlijk ga ik Yakuza 3 dan uit het plastic halen. Beetje relaxen en chillen op Okinawa en in Tokyo. Maar ik raak ook wel gehyped voor RDR. Alan Wake en Heavy Rain (als deze in de aanbieding is) haal ik wel in het najaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Dat had ik nodig,... Red Dead Redemption,.... 21 mei
[ afbeelding ]
Die motion fysics engine ook
quote:14/6 - 18/6 onderwijs/roostervrij
Brutal Legend? Sinds wanneer vind je RTS op een console met brakke besturing tof?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Bastard het volgende:
Ik wil die rock game ook eens ophalen trouwens.. met die gitaar
Nee niet rockband.. maar met ja jezus die zanger hoe heet die
RTS? wat ik in de demo speelde had humor maar geen RTSquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brutal Legend? Sinds wanneer vind je RTS op een console met brakke besturing tof?
Klopt. Demo > Spelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
RTS? wat ik in de demo speelde had humor maar geen RTS
Guitar Hero?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Bastard het volgende:
Ik wil die rock game ook eens ophalen trouwens.. met die gitaar
Nee niet rockband.. maar met ja jezus die zanger hoe heet die
Bloedserieus Gijs, echt een afrader...quote:
Nee die Roy bedoeld...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Guitar Hero?
Als je wilt mag je deel 3 en de guitaar van me overnemen voor een Gijsjesprijs.
na Batman gameloos dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bloedserieus Gijs, echt een afrader...
Brütal Legend?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg ik nou gelijk van iedereen?!
Kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg ik nou gelijk van iedereen?!
Dat soort onzin is geen vereiste voor mij om een gelukkig leven te hebben Gijs.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat soort onzin is geen vereiste voor mij om een gelukkig leven te hebben Gijs.
Hotlinking failquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom de E3 sowieso de moeite waard is
[ afbeelding ]
Dat wil je toch niet missen?
Ja pffff. Ik ga wel in m'n eentje kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hotlinking fail
[..]
Ja pffff. Ik ga wel in m'n eentje kijken
Up and down Gijs, up and down. Vandaag weer een wat mindere dag.quote:
Klinkt zwaar allemaal Gijs.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Up and down Gijs, up and down. Vandaag weer een wat mindere dag.
Maar ik zit op het juiste pad. Moet het gewoon blijven volgen tot het einde.
PROESTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd.
Depressieachtig is wat te zwaar uitgedruk. Zwaarmoedig is het meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
Klinkt zwaar allemaal Gijs.
Up en down als in geestelijke gesteldheid begrijp ik? Depressieachtig?
Ik krijg maar een half verhaal, maar jullie komen er nog uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Depressieachtig is wat te zwaar uitgedruk. Zwaarmoedig is het meer.
Weet je, de emotionele fase is nu redelijk afgerond. Verdriet, woede, teleurstelling, etc. Nu moeten er opeens zakelijke dingen geregeld worden. Nu is het "echt".
Ik wil niet weten hoeveel users er geregistreerd zijn op fok geloof ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
#22 Strolie75 96183
#28 Bastard 92576
#29 Notorious_Roy 92213
#34 Chocobo 86079
Ik dacht dat 'ie gewoon weer weg wasquote:
Relatie in huidige vorm is klaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg maar een half verhaal, maar jullie komen er nog uit?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie gewoon weer weg was
Weekje erbij zou heerlijk zijn! Alhoewel ik wel moe wordt van al die PM's en PSN berichten!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad,.... het is vrijdag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh,... en hotlinking fix ik niet meer! Mocht het gebeuren!
PisNichtBerichtenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weekje erbij zou heerlijk zijn! Alhoewel ik wel moe wordt van al die PM's en PSN berichten!
HAHAHA Gijs... Pisnicht berichten... Zo slecht. Maar buikpijn van het lachenquote:
Laat staan dat ik toegang heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1423014
Niet lachen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
Niet lachen
Begrijp ik, hoef ook geen lid te zijn.quote:
Ach er staat van alles hoor, ook links naar gratis sites en natuurlijk zat wat op de fok porn server staatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Begrijp ik, hoef ook geen lid te zijn.
Zat gratis sites op het web.
Hoef me sex leven niet op het forum te plaatsen, mss bij de Gijsjes.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
Niet lachen
Vooruit, ik ook:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Wessiej het volgende:
Net voor mijzelf gekookt, was stralend lekker
[ afbeelding ]
Mooie kwaliteit pic ook, en ja ik had honger.
Ik proef nu al dat mijn varkenshaasje veel lekkerder was dan datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooruit, ik ook:
[ afbeelding ]
Dat appelmoesje,... die geef ik mijn kids ook altijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooruit, ik ook:
[ afbeelding ]
Appelmoesjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooruit, ik ook:
[ afbeelding ]
Eén tartaartje is genoeg voor me, zeker zo vroeg op de dag voordat ik ga werken. Vet is het verder niet, tartaar is mager en de aardappeltjes zijn gebakken in omega X bakboterzooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat appelmoesje,... die geef ik mijn kids ook altijdVerder vind ik het te weinig vlees en oogt het wat vet Gijs. Wat is het eigenlijk,... een doorbakte hamburger?
Noot
neequote:
Torpedo is nog niet 100% zeker he, maar oh oh is mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Zuid-Koreaans marineschip getorpedeerd in Gele Zee
Ow
Ochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Torpedo is nog niet 100% zeker he, maar oh oh is mijn eerste reactie
1 tartaar? Doorbakken ook? Beetje latente homofilie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén tartaartje is genoeg voor me, zeker zo vroeg op de dag voordat ik ga werken. Vet is het verder niet, tartaar is mager en de aardappeltjes zijn gebakken in omega X bakboterzooi
Die appelmoesjes zijn ideaal, ik eet het niet zo heel veel en zo'n pot gaat snel schimmelen... Dit is dan handiger.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Ow
Ik houd niet van vis en droge rijst vind ik niet te eten maar ik zou dat zo mijn keelgat in stoppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
Getver wat vet allemaal.
Zalm Teriyaki
[ afbeelding ]
En tegenwoordig neem ik een bakje sla mee naar mijn werk.
[ afbeelding ]
Rijst moet je met een beetje rijstazijn aanmaken, dan is het wat smeuïger.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
Ik houd niet van vis en droge rijst vind ik niet te eten maar ik zou dat zo mijn keelgat in stoppen
USA steunt Zuid Korea, China steunt Noord Korea. WWIII in the making. Hier, lees dit maar.quote:
Ja mijn moeder maakt het, maar ik vind droge rijst maar niets, het is ook zo droogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rijst moet je met een beetje rijstazijn aanmaken, dan is het wat smeuïger.
Sino-American War (2066-2077)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
USA steunt Zuid Korea, China steunt Noord Korea. WWIII in the making. Hier, lees dit maar.
http://fallout.wikia.com/wiki/People%27s_Republic_of_China
Fallout wordt werkelijkheid. Ik claim Vault 101.
Het zou nog zowaar een hete zomer kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
USA steunt Zuid Korea, China steunt Noord Korea. WWIII in the making. Hier, lees dit maar.
Vault moet ook nog gebouwd wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sino-American War (2066-2077)
O we hebben nog ff.
Nog erger. Mijn zomervakantiebestemming zit er midden tussen in.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is ook voor niets geweest dan:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.aolnews.com/wo(...)south-korea/19415409
Woops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gebeurt niet. Maar NK heeft wel duizenden stuk artillerie op Seoul gericht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.aolnews.com/wo(...)south-korea/19415409
Woops
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had als toetje trouwens 3 Chocolade-ijs van hertog. Nu heb ik een koude buik
*google*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Pssssstttt...Ker...
Marokkanenprobleem speelt in veel meer gemeenten
Weet je, het slappe optreden van overheid vind ik het ergstequote:
Ha,... wordt het toch nog spannend in 2010quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Ow
Hij ligt toch ook op stervenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Gijs...maak je niet druk...chill.
FFquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
FFXIII *check* *dubbel check*
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallenquote:
Oh dan kan je ook met Gijsje pratenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mezelf kennende zal ik wel weer onverwacht in slaap vallen
E3 2018quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Strolie75 het volgende:
Half Life 2 is de uitzondering. Daarvoor zet ik mijn principes opzij. Ik pijp Gabe Newell.
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen,... God mensen wat een spel!! Net weer een sessie van 5 uur gehad. Dat Half Life gebeuren geloof ik wel. Half Life 1 en 2 waren geweldig, maar zijn nu wel flink verouderd. Deel 3 lijkt me leuk, maar een aankondiging op E3 boeit me niet zo om eerlijk te zijn. Spel mag van mij ook in 2012 uitkomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sjo zit jij ernaast om ze schoon te likken?
Hoop checks, maar volgens mij hield het na de bier en wiet op voor je Gijs! Heb je niet meer gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bier *check*
Wiet *check*
Snacks *check*
Shag *check*
Zo nonchalant ook, ja joh die wil ik wel ff pijpen joh, geen probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil best de makers van Final Fantasy XIII eens klaarpijpen
Ja tuurlijk,... wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo nonchalant ook, ja joh die wil ik wel ff pijpen joh, geen probleem
Dus jullie gaan wel uitelkaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ben gaan zuipen in Leiden. Vriend van de beste vriendin van mijn toekomstige ex-vrouw.
Verwachtte afscheid. Hij zei dat hij de vriendschap wilde voortzetten. Hoe ongemakkelijk ook.
Soms sta je te kijken van mensen.
Die 12 maanden live begrijp ik wel, maar vind die MSP altijd zo zonde van mijn geld!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hop. 12 maanden XBL en 4200 MSP erbij voor maar 73 euro
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die 12 maanden live begrijp ik wel, maar vind die MSP altijd zo zonde van mijn geld!
Dan gaat 'ie er op het eind wel van door met de leukste chick van allemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jullie gaan wel uitelkaar
Je lijkt wel Ross van friends met al die scheidingen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie er op het eind wel van door met de leukste chick van allemaal
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik begrijp je wel Gijs. Ben zelf alleen niet zo van de DLC's. Rachel is wel een mooie meid inderdaad. Vond haar erg sexy in die film over scheiden met Vince Vaughn,... ben de naam even kwijt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.
[..]
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige DLC is echt goed. Fallout had geweldige DLC, GTAIV ook (al had ik de discversie). Mindere DLC was die van PoP en Fable 2. RE5 schijnt weer echt tof te zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel Gijs. Ben zelf alleen niet zo van de DLC's. Rachel is wel een mooie meid inderdaad. Vond haar erg sexy in die film over scheiden met Vince Vaughn,... ben de naam even kwijt!
Waarom is BS nep? Daar zaten best leuke missies tussen, verhoogde level-cap en nieuwe vijanden. Point Lookout vond ik ook het tofst denk ik, en Zeta was gewoon komisch met die taperecorders. Ik vond Anchorage het minste, maar deze had wel de tofste goodies. Indestructible armorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Fallout heeft 3 hele leuke DLC
Mothership Zeta vond ik maar matig.
En Broken Steel is gewoon nep.
Operation Anchorage is wel heel vet.
Met Point Lookout als topper, en the Pitt als goeie 2e.
Ze zoekt in het echt een man via een datingsitequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die Queen liedjes voor Rock Band hebben, en ik wil die twee RE5 episodes.
[..]
Rachel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe laat is morgen de start, weet jij dat? Je zat vanmorgen ook te kijken he?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zoekt in het echt een man via een datingsitegeloof je toch niet he .. mooie leuke vrouw.
Haha ja, ik zat te kijken. Zeker omdat ik een paar maanden geleden nog rondliep op dat circuit, blijft leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen de start, weet jij dat? Je zat vanmorgen ook te kijken he?
Volgorde even omdraaien volgende keerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop checks, maar volgens mij hield het na de bier en wiet op voor je Gijs! Heb je niet meer gezien
Nee geen reklame want de site word niet genoemd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Welke dating-site, meld ik me vandaag nog aan
(1 grote reclame-stunt natuurlijk)
Ken het.. liep met batman maar rondjes... was ik hier al niet geweestquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Volgorde even omdraaien volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |