quote:
Nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Chocobo het volgende:
HeerlijkDie mongolen van de buis!
http://www.telegraaf.nl/prive/6370154/__Doek_valt_voor_CQC__.html
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef Chocobo het volgende:
HeerlijkDie mongolen van de buis!
http://www.telegraaf.nl/prive/6370154/__Doek_valt_voor_CQC__.html
quote:
Dat kan kloppen,... 150.000 kijkers. Ik zap er wel eens op,... tenenkrommend. Belediging van je IQquote:
Ik kijk niks meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Holy shit
http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/videos/4121
Eind mei ofzo,... heerlijke zomer game Gijsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk niks meer.
Zeg me maar de releasedate
?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
http://godxiliary.com/alienvspooh/
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef Bastard het volgende:
Oh oh wat een mensen hier in het land
PVDA op de meeste zetels in de peiling en type mensen die dit doen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)edreigd__.html?p=7,2
Ja je kan er maar beter om gaan lachen ook hoor
Snap je ook niet he..quote:
Snap het hele nieuws niet meer. Verdachte drugs smokkel militair mag leiding geven aan 200 militairen straks. Bouterse zou een goede president zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap je ook niet he..
Zet er een ander mannetje neer en mensen denken dat de hele partij anders gaat doen ofzo.. het is maar een boegbeeld toch?
Ja die koppen inderdaad.. dan weet je toch genoeg Gijs.. wij doen toch niet mee aan die onzinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap het hele nieuws niet meer. Verdachte drugs smokkel militair mag leiding geven aan 200 militairen straks. Bouterse zou een goede president zijnPvdA hoog in de peilingen etc. etc.
Dikke emo
Wereldnieuws,................................> Nederland,..................................> PAD,......................................................> Gijsjes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die koppen inderdaad.. dan weet je toch genoeg Gijs.. wij doen toch niet mee aan die onzin
Hee ze kunnen ook lachen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Chocobo het volgende:
ARABS met humor![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)l_met_gelovigen.html
quote:Just 1 press conference on Monday morning, Sunday night is a "Project Natal" experience, not a press conference.
Ik zeg Boeien met een grote B.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws, de E3 conferentie van Microsoft krijgt niet de nadruk op Natal. Daar komt een aparte conferentie voor
[..]
De hele E3 boeit me niet zo Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed nieuws, de E3 conferentie van Microsoft krijgt niet de nadruk op Natal. Daar komt een aparte conferentie voor
[..]
quote:
G to the Een Ideequote:
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.quote:
Okay. Iets anders dan:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.
Wut?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elk jaar weer diezelfde onzin. Plaatjes, filmpjes,... hypes,... nieuwe IP's. Ben er een beetje klaar mee.
Ah mooi manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Iets anders dan:
Dochters verrassen Frans Duijts met gouden plaat
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?![]()
Mister hype man?
Jij maakt veranderingen door geloof ik he.
Geweldig voor hem Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Iets anders dan:
Dochters verrassen Frans Duijts met gouden plaat
Ja wat wil je, er gaat meer geld in om dan de filmindustrie meen ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.
Dat heb ik al jaren. Ik kan van de hele releaselijst van dit jaar aanwijzen welke games ik wel en niet ga kopen. Ongeacht reviewcijfers, hypes, graphics, consoles, etc. Maar een E3 Gijs, ik ben weer reuze benieuwd, net als elk jaar. Zeker nu ze aan ronde 2 van deze generatie gaan beginnen en Nintendo met de 3DS komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hypes worden inderdaad minder,... weet gewoon wat ik wil kopen en gamen. Boeit me niet zo wie dat wel of niet doet. Shows worden minder en minder en richt zich op jonger publiek. Omgang met gamers is veranderd.
Ja,... DLC's, Avatar props, motion dingen, themes met een prijs,... incomplete games releases,... wordt er zo moe vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat wil je, er gaat meer geld in om dan de filmindustrie meen ik.
Daar begin je al. Tweede ronde van deze generatie,.... Nintendo 3DS,... het boeit me allemaal niet Gijs!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren. Ik kan van de hele releaselijst van dit jaar aanwijzen welke games ik wel en niet ga kopen. Ongeacht reviewcijfers, hypes, graphics, consoles, etc. Maar een E3 Gijs, ik ben weer reuze benieuwd, net als elk jaar. Zeker nu ze aan ronde 2 van deze generatie gaan beginnen en Nintendo met de 3DS komt.
Ik ga dat ook allemaal niet meer bijhouden Gijs.. meerendeel op die xbox is reklame shit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... DLC's, Avatar props, motion dingen, themes met een prijs,... incomplete games releases,... wordt er zo moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |