quote:Betrayed by the Romans. Forced into slavery. Reborn as a Gladiator. The classic tale of the Republic’s most infamous rebel comes alive in the graphic and visceral new series, Spartacus: Blood and Sand. Torn from his homeland and the woman he loves, Spartacus is condemned to the brutal world of the arena where blood and death are primetime entertainment. But not all battles are fought upon the sands. Treachery, corruption, and the allure of sensual pleasures will constantly test Spartacus. To survive, he must become more than a man. More than a gladiator. He must become a legend.
Starring Australian actor, Andy Whitfield (McLeod's Daughters) as Spartacus, Lucy Lawless (Xena: Warrior Princess) as Lucretia, John Hannah (The Mummy, Four Weddings and A Funeral) as Batiatus and Peter Mensah (300, The Incredible Hulk) as Doctore, this unique mix of live action, graphic novel effects and brutal battle sequences is set to make "Spartacus: Blood and Sand" an epic television event.
release 2010 januari
Je vergeet pussyquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef iFries het volgende:
GE-WEL-DIG-E serieVrijdag ep 10
Edit: Serie had overigens beter Blood en Tits kunnen heten![]()
Idemquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
Gave serie inderdaad, gisteren ep9 gezien. Kan niet wachten op het vervolg
misschien blijft het volk dat na 10min in de pilot is afgehaakt dan weg ja..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:03 schreef mediaconsument het volgende:
Had misschien beter [USA] in de TT erbij kunnen zetten, dus als een aardige mod dit leest.
Zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:41 schreef resque het volgende:
ik blijf de serie wel kijken hoor. brainless action!
Met veel bloedquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Tvp!
Ben benieuwd naar Ep. 10, 9 eindigde goed!
Daar krijg je idd ook nog wel het e.e.a van te zienquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Laat Xena haar naakte lichaam ook nog zien? En zo ja, is de boel nog een beetje strak of kan ze niet tippen aan die andere 2 jonge mokkels?
Zolang er maar geen penissen worden gepost in dit topic. Net zozeer als een close-up van die gast op het einde van aflevering 8 niet zal worden gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:02 schreef Son-Goku het volgende:
Screenshots van naakte chicks uit de serie posten mag natuurlijk altijd hier he
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:02 schreef Son-Goku het volgende:
Screenshots van naakte chicks uit de serie posten mag natuurlijk altijd hier he
Je bedoelt die ZONDER penisquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zolang er maar geen penissen worden gepost in dit topic. Net zozeer als een close-up van die gast op het einde van aflevering 8 niet zal worden gewaardeerd.
Niet teveel spoileren.quote:
26 maart wordt deze op tv uitgezonden in de USA.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:46 schreef weekontol het volgende:
heeft iemand aflevering 10 ook al ergens kunnen vinden??
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel grappig hoe de "fanbase" hier steeds verder groeit.
Pfft. dictatuur van de hetero'squote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zolang er maar geen penissen worden gepost in dit topic. Net zozeer als een close-up van die gast op het einde van aflevering 8 niet zal worden gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:27 schreef Happel het volgende:
Heb nu al zin in de aflevering van volgende week.
Gebeurt denk ik gewoon om het wat spannender/leuker te maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te kijken en ik vraag me af waarom ze in het begin opeens met ketens om moesten vechten, dat was toch eerst niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ShiroYasha op 27-03-2010 17:45:02 ]
Spartacus Blood and Sand S01E10 720p HDTV X264 DIMENSIONquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:01 schreef El_Bassie het volgende:
Kan geen fatsoenlijke torrent vinden van ep10, of is die er nog niet?
Ik ben u zeer erkentelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Spartacus Blood and Sand S01E10 720p HDTV X264 DIMENSION
Spoiler, dude, spoiler.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:39 schreef ShiroYasha het volgende:
Ep 9 was geniaal!
Zelfs zonder geweld kan ik me met deze serie vermaken
Geweldig hoe ze Spartacus met de verkeerde liet neuken
hehe, okquote:
Ik vind r wel sexy.quote:
Ik zou haar keihard doen, ze is zo fuckin hot.quote:
Wat?!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen, ze is zo fuckin hot.
Ook hoe ze dat joch ging neuken, damn![]()
uitgezonden in usa, dus geen spoiler nodig.quote:
zeker door in het begin hij zijn vrouw weer zagquote:Op zondag 28 maart 2010 00:08 schreef Pixell het volgende:
serieus, net aflevering 10 gezien..
WTF is dit, echt verneukt man..
Jammer dat het zo moest gaan, ik mocht die gast wel
15 toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:33 schreef IkWilbert het volgende:
je 16 jarige verjaardag was wel een bijzonder iets in die tijd
Ja, wel balen dat Varro dood is, ik vond hem wel gaaf. Dat gesprekje als die slavin hem komt bedanken wasquote:Op zondag 28 maart 2010 00:08 schreef Pixell het volgende:
serieus, net aflevering 10 gezien..
WTF is dit, echt verneukt man..
Jammer dat het zo moest gaan, ik mocht die gast wel
Ze is zo heerlijk evilquote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef DemonRage het volgende:
In de volgende episodes moet Ilithyia maar weer eens flink vernederd worden.
ja maar die slavin die sjanst met spartacus is wel heerlijk. en die is er ook later bijgekomenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:54 schreef AffenStrudel het volgende:
Allejezus, wat een aflevering weer![]()
![]()
Puur zonde van varro, ik vond hem echt tof. Ze moeten de cast een beetje gaan aanvullen want die dunt behoorlijk uit de laatste afleveringen
Die is inderdaad goed te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:56 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja maar die slavin die sjanst met spartacus is wel heerlijk. en die is er ook later bijgekomen
Ben je het niet met me eens dan? Alles in gladiator ziet er 10 keer beter uit. Dan denk ik dit is een nieuwe serie dat zou er juist nog beter uit moeten zien. Het is duidelijk dat er veel tijd in is gestoken. Verder zal ik de discussie over of het een leuke serie is of niet achterwege laten. Maar ben je het kritisch gezien niet met me eens dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef GasTurbine het volgende:
Dan kijk je gewoon net en donder je op uit het topic. Nu weten we het wel.
Natuurlijk wel, maar als je bijvb topic 1 ziet staat jouw reactie al 40 keer in het topic. Dat is voor mensen die de show wel kunnen waarderen (bijvb de hoge amusementswaarde) nogal hinderlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ben je het niet met me eens dan? Alles in gladiator ziet er 10 keer beter uit. Dan denk ik dit is een nieuwe serie dat zou er juist nog beter uit moeten zien. Het is duidelijk dat er veel tijd in is gestoken. Verder zal ik de discussie over of het een leuke serie is of niet achterwege laten. Maar ben je het kritisch gezien niet met me eens dan?
Het verschil tussen een tv-serie en een gigantische Hollywood producti is wel zo groot..als je met zulke verwachtingen begint..tja..Daarnaast zijn ze qua stijl gewoon niet te vergelijken. Er is gewoon duidelijk gekozen voor een 300-stijl, met veel slowmo's en cartoon-achtige beelden bij vlagen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ben je het niet met me eens dan? Alles in gladiator ziet er 10 keer beter uit. Dan denk ik dit is een nieuwe serie dat zou er juist nog beter uit moeten zien. Het is duidelijk dat er veel tijd in is gestoken. Verder zal ik de discussie over of het een leuke serie is of niet achterwege laten. Maar ben je het kritisch gezien niet met me eens dan?
Zonde inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef piekartz87 het volgende:
die scene van die laatste gif, echt briljant geacteerd. zeer geloofwaardig. dat stuk waar hij hem echt moest doden ook trouwens
zeer jammer van die varro, was een leuk karakter.
Wil je die spoilers echt weten danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef kimikkuh het volgende:
Ik kijk hem op tv......bij mij is sura net dood.maar nu lees ik dat varro ook dood gaat![]()
Ik vind het wel een vette serie...
Ja stom ik had het niet gezien...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je die spoilers echt weten dan![]()
Er staat niet voor niets USA in de TT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
Ja stom ik had het niet gezien...
Nou dat van varro is nu toch te laat.... maar dat geeft niet zo heel veel ik heb er niks van gezien dus wacht ik wel af wanneer het op tv komt....zou gewoon niet in het topic kijken, om nou heel forum niet meer te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb alleen de eerste aflevering voor de helft gezien maar stoorde me aan de lelijke effecten en al dat nepbloeden slow motion is niet leuk als t bij iedere beweging gebruikt wordt.
Dat gaat inderdaad de goede kant op. Het is lang geleden dat ik zo uitkeek naar elke nieuwe aflevering van een serie.quote:
Het is het dan in beide gevallen ook niet waard om er aandacht aan te besteden...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef HiZ het volgende:
Je kunt er gif op innemen; als er een CGI in een aflevering heeft gezeten heeft er binnen een uur iemand een opmerkinge 'wat een belabberde CGI ze toch hebben voor een zo goede serie' of woorden van die strekking.
Zijn de pipo's die dat zo nodig moeten bang soms bang dat ze homo worden als ze een andere pipi dan hun eigen dingetje zien?
qftquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef One_conundrum het volgende:
Jaah, dat blijft. Maar dat blijft niet storend, juist wel grappig als er weer extreem over the top iemand onthoofd wordt. + Tieten
zaterdag ochtend al hoor. Je bent over de helftquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:39 schreef Gripper het volgende:
Verdorie, weer zo lang op ep 11 (en 12&13) wachten !
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond dat slow motion en nepbloed zo storend, blijft dat?
3 april ep 11, 9 april 12, 16 april 13quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Roony het volgende:
Wanneer komt episode 11 en 12 en 13 enzo dan?
Ik MOET verder kijken aaaarrrghhh!!!!
Meer iets voor dig, maar met wat voor software doe je dat?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze is zo heerlijk evil![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
It will be answered in Blood![]()
[ afbeelding ]
mobiel internet FTW![]()
Gewoon Photoshop CS4.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:47 schreef iFries het volgende:
[..]
Meer iets voor dig, maar met wat voor software doe je dat?
yupquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Staat de 720p van DIMENSION ook al ergens?
Denk het wel. Ze zijn nogal goedkoop.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:55 schreef Mekkalomp het volgende:
ben ik de enige die de special effect mooi vind voor een tv-serie?
Ze ogen goedkoop omdat er veel slowmotion-effecten en overdadig bloed in de gevechten worden gebruikt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze zijn nogal goedkoop.
Deels. Deels is het een gebrek aan geld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:11 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
Ze ogen goedkoop omdat er veel slowmotion-effecten en overdadig bloed in de gevechten worden gebruikt.
Dat is meer een stijl van de serie.
Vast op nieuwsgroepen ofzo... op torrents issie nog nergens te vinden.quote:
2mbquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:36 schreef PirE het volgende:
Aflevering 11 was weer top![]()
.
Dat dubbelspel van Ashur om 2 vliegen in één klap te vangen was.
Enige minpuntje: geen Ilithyia![]()
![]()
[ afbeelding ]
Breedband FTWquote:
Natuurlijk krijg je dit te zien in de serie, het hele verhaal (en eigenlijk alles wat bekend is) van Spartacus draait hierom...quote:Op zondag 4 april 2010 01:08 schreef mash_ het volgende:
echt deze serie is echt![]()
![]()
"Lentulus Batiatus
Lentulus Batiatus was rond 73 v.Chr. de eigenaar van een Romeinse gladiatorschool in de Italiaanse stad Capua. Een van de gladiatoren in zijn school was Spartacus, die als leider van een leger van ontsnapte gladiatoren en andere slaven een beroemd geworden slavenopstand begon, die echter bloedig neergeslagen zou worden.
"
heel erg benieuwd of je dit nog te zien krijgt in deze serie
mwa nee. het draait in de serie tot nu toe meer om het leven in de ludus. Niet om een plan te bedenken hoe hij er uit komt met een slaven leger. maar zal nog wel komen in ander seizoenquote:Op zondag 4 april 2010 15:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je dit te zien in de serie, het hele verhaal (en eigenlijk alles wat bekend is) van Spartacus draait hierom...
Lijkt me mooi, genoeg lijnen om volgende seizoenen op voort te borduren.quote:Op zondag 4 april 2010 16:50 schreef mash_ het volgende:
mwa nee. het draait in de serie tot nu toe meer om het leven in de ludus. Niet om een plan te bedenken hoe hij er uit komt met een slaven leger. maar zal nog wel komen in ander seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |