abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 02:11:20 #76
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79695273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:56 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

ja maar die slavin die sjanst met spartacus is wel heerlijk. en die is er ook later bijgekomen
Die is inderdaad goed te doen.

Baal nog steeds dat Varro dood is..wat een kut streek
pi_79712300
Wat een gigantisch slechte serie is dit. De special effects zijn zwaar nep. De manier waarop ze spreken klinkt heel erg geforceerd. Het verhaal is mwa, kan ik niet veel over zeggen gezien ik maar 2 afleveringen heb gezien., maar lijkt me niet heel boeiend. Als je zo'n view van een stad hebt lijkt het net alsof je travian aan het spelen bent... Hoe die gozer gisteravond dat wijf neukte in dat bad... ik moest echt fucking hard lachen! De mensen waarmee ik aan het kijken was ook trouwens hahaha... (ze had wel lekkere tieten!)

Tja, de dames zijn er wel lekker uit.. Verder is de serie echt een ramp.

De film gladiator is echt 10 keer beter, en ik had gedacht dat deze serie minstens net zo goed zou zijn... Helaas.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:14:54 #78
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79713049
Dan kijk je gewoon net en donder je op uit het topic. Nu weten we het wel.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_79713297
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef GasTurbine het volgende:
Dan kijk je gewoon net en donder je op uit het topic. Nu weten we het wel.
Ben je het niet met me eens dan? Alles in gladiator ziet er 10 keer beter uit. Dan denk ik dit is een nieuwe serie dat zou er juist nog beter uit moeten zien. Het is duidelijk dat er veel tijd in is gestoken. Verder zal ik de discussie over of het een leuke serie is of niet achterwege laten. Maar ben je het kritisch gezien niet met me eens dan?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:08 #80
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79713422
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ben je het niet met me eens dan? Alles in gladiator ziet er 10 keer beter uit. Dan denk ik dit is een nieuwe serie dat zou er juist nog beter uit moeten zien. Het is duidelijk dat er veel tijd in is gestoken. Verder zal ik de discussie over of het een leuke serie is of niet achterwege laten. Maar ben je het kritisch gezien niet met me eens dan?
Natuurlijk wel, maar als je bijvb topic 1 ziet staat jouw reactie al 40 keer in het topic. Dat is voor mensen die de show wel kunnen waarderen (bijvb de hoge amusementswaarde) nogal hinderlijk.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_79713574
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Het verschil tussen een tv-serie en een gigantische Hollywood producti is wel zo groot..als je met zulke verwachtingen begint..tja..Daarnaast zijn ze qua stijl gewoon niet te vergelijken. Er is gewoon duidelijk gekozen voor een 300-stijl, met veel slowmo's en cartoon-achtige beelden bij vlagen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79713990
Ik kijk hem op tv......bij mij is sura net dood.maar nu lees ik dat varro ook dood gaat
Ik vind het wel een vette serie...
  maandag 29 maart 2010 @ 18:59:06 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79716679
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef piekartz87 het volgende:
die scene van die laatste gif, echt briljant geacteerd. zeer geloofwaardig. dat stuk waar hij hem echt moest doden ook trouwens
zeer jammer van die varro, was een leuk karakter.
Zonde inderdaad
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_79716743
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef kimikkuh het volgende:
Ik kijk hem op tv......bij mij is sura net dood.maar nu lees ik dat varro ook dood gaat
Ik vind het wel een vette serie...
Wil je die spoilers echt weten dan

Er staat niet voor niets USA in de TT..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79717379
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wil je die spoilers echt weten dan

Er staat niet voor niets USA in de TT..
Ja stom ik had het niet gezien...
Nou dat van varro is nu toch te laat.... maar dat geeft niet zo heel veel ik heb er niks van gezien dus wacht ik wel af wanneer het op tv komt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79719283
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef kimikkuh het volgende:

[..]

Ja stom ik had het niet gezien...
Nou dat van varro is nu toch te laat.... maar dat geeft niet zo heel veel ik heb er niks van gezien dus wacht ik wel af wanneer het op tv komt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou gewoon niet in het topic kijken, om nou heel forum niet meer te bekijken
pi_79720917
Wat een aflevering dat zag ik echt niet aankomen ben benieuwd hou het nu verder gaat.:)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_79723352
ik heb alleen de eerste aflevering voor de helft gezien maar stoorde me aan de lelijke effecten en al dat nepbloed en slow motion is niet leuk als t bij iedere beweging gebruikt wordt.
pi_79723806
Het krijgt wel echt veel meer diepgang
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_79752164
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb alleen de eerste aflevering voor de helft gezien maar stoorde me aan de lelijke effecten en al dat nepbloed en slow motion is niet leuk als t bij iedere beweging gebruikt wordt.

We hebben we weer eentje hoor. Ga lekker je buren vervelen met je 30-min mening.
pi_79766060
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Het krijgt wel echt veel meer diepgang
Dat gaat inderdaad de goede kant op. Het is lang geleden dat ik zo uitkeek naar elke nieuwe aflevering van een serie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79766675
De serie begint pas echt leuk te worden na ep 2 en na ep 9 kun je niet wachten op de nieuwe ep, Zoals nu:(
pi_79768001
ep10 is er
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_79768411
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef Beach het volgende:
ep10 is er
Die is er toch al dagen?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:41:03 #95
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79768601
Vrijdag in de US dacht ik
pi_79785699
Eerste aflevering was schandalig slecht, maar daarna begint het toch wel erg leuk te worden
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:27:25 #97
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79785775
Dat leek alleen maar zo doordat je toen nog veel shots van het landschap en de verte enzo had, uit de computer.

Nu is heel veel in gebouwen, of op die buitenplaats. Dan lijkt het al snel minder slecht. Van verhaal is in weinig eerste afleveringen al sprake...
pi_79785862
ik vond dat slow motion en nepbloed zo storend, blijft dat?
pi_79786052
Slowmotion op ep 1 na niet zo veel meer. Nepbloed word ook minder alleen sommige animaties blijven slecht.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:33:30 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79786053
Jaah, dat blijft. Maar dat blijft niet storend, juist wel grappig als er weer extreem over the top iemand onthoofd wordt. + Tieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')