quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Robbiev85 het volgende:
royal flush
straight flush
4 of a kind
full house
flush
hier ontbreekt er nog een!
3 of a kind
two pairs
1 pair
high card
Stand deel 1924quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Robbiev85 het volgende:
oh en straight tussen flush en 3 of a kind
uiteraardquote:
quote:
Nope. Ze kende in de apartheid maar 2 talen (*tip)quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Robbiev85 het volgende:
zoveel als er kleuren in de vlag zijn.. euh 9?
Ook al omdat de vlag maar 6 kleuren heeftquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Robbiev85 het volgende:
hmm, ik weet niet waar ik dat gehoord heb maar er blijkt inderdaad dus niets van waar te zijn
Stand deel 1924quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Robbiev85 het volgende:
lesotho
ST +1quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef Niox het volgende:
Euh, 3 euro dan? Wat moet je gedaan hebben wil je zo'n boete krijgen.
Artiest en naam van het nummer?quote:Hold my breath as I wish for death
Oh please god, wake me
Now the world is gone I'm just one
Oh god, help me
Respectquote:
Volgende keer een moeilijkere danquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ook wel de makkelijkste zinnen om eruit te halen hoor
The Doors?quote:
quote:
Voor deze keer dan, maar volgende keer niet meer zo vaak achter elkaar gokken hèquote:
PMmen lukt ook nog niet helemaal want ik heb niets ontvangenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik moet echt gaan slapen.
Heb een PM naar Lubje gestuurd.
Weet niet hoe ik een spoiler moet plaatsen.
Trusten.
Mijn hoop was op jou gevestigdquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Trusten tongIk weet 't antwoord helaas ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Burnett het volgende:
Wire...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobel streven maar volgens mij is er iets tussen gekomen of zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil het tempo erin houden:
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Michaella Krajicek
Een mijl is 1,609 kilometer lang.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:47 schreef Morendo het volgende:
Mijl?
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, bij nader inzien.![]()
Wie?quote:is een damesgroep die bij vele liefhebbers van soulmuziek bekend is, alsook bij het grote publiek. De groep was een van de boegbeelden van het Motown-geluid in de jaren '60 en had veel commercieel succes. Groepsleden waren (onder andere) Florence Ballard, Scherrie Payne, Diana Ross, Susaye Greene, Lynda Laurence, Mary Wilson, Cindy Birdsong en Jean Terrell.
Indeed.quote:
Beiden vice-president onder een president Bush.quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is de link tussen Dan Quayle en Dick Cheney?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Morendo op 25-03-2010 03:58:11 ]Die Lebenslust bringt dich um.
Gekeken, en goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
MLK en, ik denk, president Johnson...
Wat isquote:is een klassiek traditioneel Noord-Italiaans gerecht gemaakt van griesmeel van maïs. Naast in Noord-Italië wordt het gerecht ook als authentiek beschouwd in delen van Zwitserland (met name Ticino) en Oostenrijk.
Als Oostblok-freak moet je dat wel kennen, in Tsjechië e.d. serveren ze die bagger ook...quote:
het is New Moore, maar ik keur het goedquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
het is New Moore, maar ik keur het goed
Goh zeg, okéquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was een woordspeling op Moore, niet eens serieus bedoeld..
Dat zou tot de macht 6 zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef banaantjeEE het volgende:
megameter
Stand deel 1924quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
lichtjaar
Dat is al goed hoe heet ze.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Neleos het volgende:
Pff. Vriendinnetje van Dali?
Nopequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:39 schreef Neleos het volgende:
Isabella?
Correctquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Gala?
Wat is moserd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Moserd na de maaltijd...
Stand deel 1924quote:
goed herpaktquote:
En dat maakt 3quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef MadMaster het volgende:
O, alle 3...
Richard Dreyfuss dan ook nog.
Wat isquote:...
Men hoopte dat door de wetswijziging het illegale gokcircuit gauw zou verdwijnen. Dat is voor een gedeelte gelukt.-clubs zijn nu praktisch verdwenen. Dat heeft wel veel moeite gekost. In het verleden zijn diverse processen tegen
-clubs gevoerd. Deze liepen iedere keer stuk omdat rechters bewijzen moesten hebben dat de spelers geen invloed op het spel konden uitoefenen. Met andere woorden: het moest worden aangetoond dat het een kansspel was. In 1991 heeft de Hoge Raad gezegd dat dat het geval was.
valt nu onder de Wet op de Kansspelen. Justitie en politie kunnen nu doeltreffend optreden.
Eind jaren 80 als behendigheidsspel gepromoot om de regels rondom het bijna gelijke roulette, dat als kansspel was aangemerkt, te ontlopen. De Golden ten-clubs werden toen als paddestoelen uit de grond gestampt.quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:13 schreef Burnett het volgende:
Rote Armee Fraktion leden?
Jawel, de echte.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:28 schreef tomtomaat het volgende:
bonny en clyde?
Neleos +1quote:
Als je 'm upload krijg je wat mij betreft een punt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef Robbiev85 het volgende:
ik kan wel een stukje zingen, telt dat ook?
Dans la vallee oohhh de dana ladida dans la vallee oooh etc.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef Robbiev85 het volgende:
ik kan wel een stukje zingen, telt dat ook?
Welk nummer van wie?quote:I may not always love you
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Neleos het volgende:
Beach Boys - God Only Knows
quote:(少年ナイフ is an influential all-female Japanese pop-punk band formed in Osaka, Japan, in 1981.[1] Heavily influenced by 1960s girl groups, pop bands, The Beach Boys, and early punk rock acts, such as The Ramones, the trio crafts stripped-down songs expressing infectious melodies and simplistic, exuberant lyrics sung both in Japanese and English.[2]
Despite their pop-oriented nature, the trio maintains a distinctly underground garage rock sound rooted in edgy instrumentation and D.I.Y. aesthetics, which over the course of their 27-year career has earned them a solid, worldwide cult following and made avid fans out of seminal '90s alternative rock acts such as Sonic Youth, Nirvana, and Redd Kross.[3] The band has been credited with making "the international pop underground more international" by "opening it up to bands from Japan".[4] They have also performed as a Ramones tribute band under the name The Osaka Ramones.
Die zijn Nederlands, dacht ik...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
Of nakatoma, van children of the night iig
quote:
Deze hebben in het voorprogramma gestaan van Nirvan. Kurt Cobain was hun grootste fan volgens wikipedia.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha die afrirampo waar ik het over had hebben in het voorprogramma van sonic youth gestaan maar ik weet het even niet
Er komen veel van dit soort bandjes uit osaka
Stand deel 1924quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Robbiev85 het volgende:
honshu?
quote:
Foutquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Robbiev85 het volgende:
i +1
i in het kwadraatquote:
Juistquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef PhysicsRules het volgende:
0
Klopt maar deze geeft meer aan of je weet wat i is.quote:
Als je het dan toch correct wilt zeggen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Stand deel 1924
1 Rucebo
4 Robbiev85
1 slaveloos
1 Self-Catering
2 De_Hertog
3 ScottTracy
1 Niox
1 tong80
3 Burnett
1 lubje25
2 Ofyles2
2 Morendo
2 Madmaster
3 Zeroku
2 banaantjeEE
3 Bosbeetle
3 Neleos
1 tomtomaat
1 PhysicsRules
even voor de rest i is het getal wat je krijgt als je de wortel uit -1 neemt het kwadraat daarvan is dus -1 dan +1 is 0
Ja dat is beter gezegdquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Als je het dan toch correct wilt zeggen:
i is gedefinieerd als i2 = -1.
Want sqrt(-1) = i of -i.
rustig, rustig, ik heb nog 6 minuten om een vraag te bedenkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat is beter gezegd
jij moet een vraag stellen
driewerf ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Heuvels in Rome.
Programma's = meervoudquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
stratemaker op zee show
geen idee van de personages
Dat was van de AVRO en dat was qua cast weer een opvolger van Oebele.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef PhysicsRules het volgende:
In hetzelfde straatje:
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer?
late late Lien show inderdaadquote:
Stand deel 1924quote:
Stand deel 1924quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef Yankee het volgende:
eddie the eagle
quote:
Stand deel 1924quote:
Stand deel 1924quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Argentinië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |