zo onwerkelijk is dat niet, zitten vast een paar, misschien wel veel, juiste tussen. Iggy & the Stooges zijn volgens mij al eens geweest dus die denk ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
Bijna onwerkelijk deze geruchten?
Zou cool zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
http://www.rockblog.nl/festivals/lowlands-2010
All Time Low ,Bad Religion ,Billy Talent ,David Guetta ,Die Toten Hosen ,Ellie Goulding ,Faithless ,Foo Fighters ,,GWAR ,Iggy And The Stooges ,Kings Of Leon ,Madness ,Major Lazer ,Mumford and Sons ,NOFX ,Orquesta Buena Vista Social Club® ,Passion Pit ,Pendulum ,Placebo ,Queens Of The Stone Age, Scouting For Girls ,Sum 41 ,The Asteroids Galaxy Tour ,The Courteeners ,The Flaming Lips ,The Gaslight Anthem ,The Kooks ,The Offspring ,The Sounds ,The Specials ,Tim Knol ,Underground Star Power ,White Lies
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
Dinsdag een "dikke lijst namen"!
http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/11083503764
Laatste optreden van Them Crooked Vultures is begin augustus en dan stoppen ze met touren. Dus logisch dat ze er niet bij staan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef chansadres het volgende:
Wel Queens of the Stone Age en Foo Fighters maar geen Them Crooked Vultures
Dit nodigt uit om als travestiet met een horrorfilmpje voor de deur te gaan staanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Zocht er hier nog een dame een kaartje?
Gevonden op Marktplaats:
[ afbeelding ]
Agh ja, ik ga denk ik ook maar gewoon en zie wel wie ik daar allemaal tegen kom!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Er gaan altijd mensen die je kent. Er waren echt een stuk of 20 andere mensen die ik kende @LL terwijl ik dat niet wist
En in je eentje is het vast ook vet
oudquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Zocht er hier nog een dame een kaartje?
Gevonden op Marktplaats:
[ afbeelding ]
Als dit ook maar voor 50% klopt is het zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
*lijst*
Absoluut.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als dit ook maar voor 50% klopt is het zeker de moeite waard
Zit een hoop rotzooi tussen, inderdaad. Vooral veel skater/punker-shit die 15 jaar terug populair was... Enige voordeel is wel dat LL al is uitverkocht, zodat je in elk geval geen last hebt van volk dat speciaal daarvoor een ticket zal aanschaffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef frame-saw het volgende:
Die lijst met namen op het begin van de pagina![]()
Ik zou mijn kaartjes iig verkopen als het zo was.
GELUKKIG gaat het hem niet worden natuurlijk, zolang de Charlie er staat ben ik een tevreden mensch.
Daarom zijn het ook geruchten. gewoon afwachten tot dinsdag voor de eerste update.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:35 schreef Mailbox het volgende:
JA IDDD ONDERJAS!! PODVERDORIE ,
ik heb bewijs foto´s upload ik nog wel haha
The National ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef Grobbel het volgende:
Mumford & Sons lijkt me wel een zekerheidje, aangezien die een week eerder ook al op Haldern staan. In de buurt zijn ze sowieso wel.
Ik ga komende maandag wat maken met een vriendin van mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Haunter het volgende:
Iemand nog meegedaan aan die servettenaktie btw?Die van mij is in ieder geval opgestuurd
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef Mailbox het volgende:
Toch blij dat ik dit jaar niet ga
GELDTREKKERIJ DAT IS HET!!
Elk jaar kaartje 10 euro duurder , muntjes 10 cent duurder
DENK JE NOU ECHT DAT IK DAT NIET IN DE GATEN HEB!@!@!
JA PRECIES!!!!!!!! EN DE TELEGRAAF HAT ER OOK AL OVER MOETEN SCHREIVEN ZOOIETS:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1
Alberto is al begonnen hoor ik, hier een foto van hem als ie Eric van Eerdenburg confronteert, van een insider gekregen:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
JA PRECIES!!!!!!!! EN DE TELEGRAAF HAT ER OOK AL OVER MOETEN SCHREIVEN ZOOIETS:
MOJO ZIJN OPLIGTERS WANT TIS ECHT TE DUUR!!!!
Ik heb al anoniem misdaad gemeld!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1
Jij zou niet hetzelfde doen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Inflatie van meer dan 10 euro per jaar.
Hadden ze je in elkaar geramd ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef gepparidoga het volgende:
Wat zou het ontzettend tof zijn als GWAR komt. 15 jaar geleden een keer met een wit t-shirt naar hun toe geweest met die show. Helemaal rood terug: FANTASTISCH!!!
Zijn er zoveel mensen dood gegaan bij die show?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef gepparidoga het volgende:
Wat zou het ontzettend tof zijn als GWAR komt. 15 jaar geleden een keer met een wit t-shirt naar hun toe geweest met die show. Helemaal rood terug: FANTASTISCH!!!
Natuurlijk wel, vind het ook niet zo erg om beetje te betalen. Als het dit jaar even leuk is als vorig jaar ga ik volgend jaar niet meer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij zou niet hetzelfde doen wil je zeggen?
Zoek ff op youtube.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zijn er zoveel mensen dood gegaan bij die show?
Haha, als zij op Lowlands komen, ga ik er zeker kijken. Volgens mij is zo'n show hilarisch.quote:
quote:
Yaaaay.quote:Beste prijswinnaar,
In Biddinghuizen zal de 18e editie van A Campingflight to Lowlands plaatsvinden op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 augustus.
En jij hebt bij 3FM twee toegangsbewijzen gewonnen voor Lowlands 2010!
De kaarten zijn vandaag aangetekend naar je verzonden. Houd de postbode dus in de gaten!
Namens 3FM heel veel plezier bij Lowlands!
Hartelijke groet,
Angelia ***
3FM
Die had je toch al een paar weken terug gewonnen ofzo?quote:
Kings of Leonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
All Time Low
Bad Religion
Billy Talent
David Guetta
Die Toten Hosen
Ellie Goulding
Faithless
Foo Fighters
GWAR
Iggy And The Stooges
Kings Of Leon
Madness
Major Lazer
Mumford and Sons
NOFX
Orquesta Buena Vista Social Club®
Passion Pit
Pendulum
Placebo
Queens Of The Stone Age
Scouting For Girls
Sum 41
The Asteroids Galaxy Tour
The Courteeners
The Flaming Lips
The Gaslight Anthem
The Kooks
The Offspring
The Sounds
The Specials
Tim Knol
Underground Star Power
White Lies
Ja klopt maar ze worden nu dus verstuurd en daar was ik even blij mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die had je toch al een paar weken terug gewonnen ofzo?
Gefeliciteerd thoughwat ga je met het 2e kaartje doen?
JA EINDELIJK?! Don't get me excited for nothing!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet gaan en verkopen aan zonisdegod
owh... oke.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
uitgebreidere uitleg voor de sexisten onder ons; gul als in bloemen, milka chocola, home-made cadeau etc n_n
Wat moet ik daar nou meequote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
uitgebreidere uitleg voor de sexisten onder ons; gul als in bloemen, milka chocola, home-made cadeau etc n_n
Sorry dushi, she does and it is very loveable. n_____nquote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee
geef je je vriend ook dat soort dingen voor zijn verjaardag?
Geloof me, dat denken 99 van de 100 mannen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef zonisdegod het volgende:
als je vriendin die dingen op random momenten aan je zou geven (in een relatie) reageer je dan zo? Of denk. Van ''wat moet ik daar nou mee'' : <
Ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sorry dushi, she does and it is very loveable. n_____n
Maar ik zeg, streaken of een party tent in de voortuin van die persoon en een bbq feest (op haar kosten) voor alle fokkers die naar LL Gaan.
Wat voor wedstrijd was het dan?quote:
Jaaaa tuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Mr.DD het volgende:
Dat noemen we 3FM. Daar win je (bijna) altijd
Op 3FM moest je gewoon sms'en, bij Eric Corton.quote:
Ik had evenveel succes als op de zwarte cross helaas, hier een filmpje van hoe het mij daar vergingquote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef zonisdegod het volgende:
vandaar dat jullie allemaal een relatie met bimbo's hebben. Gaan voor uiterlijk ofcourse (:
meer heeft een meisje ook niet te bieden he (wat er toe doet)
*hoofd schud*
zeg eens julian, heb je vorig jaar op lowlands (een) meisje(s) gehosseld? : D : D : D
with a happy end i assume?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:13 schreef zonisdegod het volgende:
did I mention that i am a goddess in giving massages.
wat een misselijk figuur zeg. Gat-ver-dammequote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik had evenveel succes als op de zwarte cross helaas, hier een filmpje van hoe het mij daar verging
Hey da's niet lief.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
wat een misselijk figuur zeg. Gat-ver-damme
Niet haten op julian.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef zonisdegod het volgende:
vandaar dat jullie allemaal een relatie met bimbo's hebben. Gaan voor uiterlijk ofcourse (:
meer heeft een meisje ook niet te bieden he (wat er toe doet)
*hoofd schud*
zeg eens julian, heb je vorig jaar op lowlands (een) meisje(s) gehosseld? : D : D : D
sweetquote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
Dit jaar deel ik waarschijnlijk een tentje met een vriendin
"Want ze vond het vorige jaar niet zo leuk in haar kamp" Dus wil ze bij mij in de tent. Logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |