Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:35 schreef Mailbox het volgende:
JA IDDD ONDERJAS!! PODVERDORIE ,
ik heb bewijs foto´s upload ik nog wel haha
The National ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef Grobbel het volgende:
Mumford & Sons lijkt me wel een zekerheidje, aangezien die een week eerder ook al op Haldern staan. In de buurt zijn ze sowieso wel.
Ik ga komende maandag wat maken met een vriendin van mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Haunter het volgende:
Iemand nog meegedaan aan die servettenaktie btw?Die van mij is in ieder geval opgestuurd
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef Mailbox het volgende:
Toch blij dat ik dit jaar niet ga
GELDTREKKERIJ DAT IS HET!!
Elk jaar kaartje 10 euro duurder , muntjes 10 cent duurder
DENK JE NOU ECHT DAT IK DAT NIET IN DE GATEN HEB!@!@!
JA PRECIES!!!!!!!! EN DE TELEGRAAF HAT ER OOK AL OVER MOETEN SCHREIVEN ZOOIETS:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1
Alberto is al begonnen hoor ik, hier een foto van hem als ie Eric van Eerdenburg confronteert, van een insider gekregen:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
JA PRECIES!!!!!!!! EN DE TELEGRAAF HAT ER OOK AL OVER MOETEN SCHREIVEN ZOOIETS:
MOJO ZIJN OPLIGTERS WANT TIS ECHT TE DUUR!!!!
Ik heb al anoniem misdaad gemeld!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!! ALBERTO STEGEMAN ZOU MOJO HIER EENS MEE MOETEN CONFRONTEREN!!!1
Jij zou niet hetzelfde doen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Inflatie van meer dan 10 euro per jaar.
Hadden ze je in elkaar geramd ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef gepparidoga het volgende:
Wat zou het ontzettend tof zijn als GWAR komt. 15 jaar geleden een keer met een wit t-shirt naar hun toe geweest met die show. Helemaal rood terug: FANTASTISCH!!!
Zijn er zoveel mensen dood gegaan bij die show?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef gepparidoga het volgende:
Wat zou het ontzettend tof zijn als GWAR komt. 15 jaar geleden een keer met een wit t-shirt naar hun toe geweest met die show. Helemaal rood terug: FANTASTISCH!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |