thnx!quote:
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.quote:
Nee de buurman van Senestaquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.
SLETJUHHHHquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef MikeyMo het volgende:
Is dit een Milly TT?
Milly? Niet meer hoorquote:
Nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
NietDie moet je met een kabeltje op je pc zetten, en dan naar je card
je zit gewoon op je werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
omfgwtfbbq!!!!
Tis warm. Ik ben naakt.
Ennu?
Altijd een leuke verrassingquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien had
Tis geloof ik de verjaardag van een collega die inmiddels al lang weer weg isquote:
wat voor symbooltje? uitleg? paint?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Fok doet stom.
En mn camera ook.
Er staat een symbooltje in mn beeld waarvan ik geen idee heb wat het is ,wat het doet, hoe het daar komt en hoe ik het weg krijg![]()
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streepquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor symbooltje? uitleg? paint?
Pfoeh dat is wel een heel verhaal hoorquote:
zit je geheugenkaartje er nu wel in?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streep
Damn... Jezes zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh dat is wel een heel verhaal hoor
[verhaal]
Jaaaaaaaaaaa die zit dr heus wel in nu hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit je geheugenkaartje er nu wel in?
zo nee, is het niet een symbooltje dat aangeeft da je geheugenkaartje er niet in zit?
Het is toch pas het tweede huis? Het jaar is nog niet lang genoeg voor het derde huis hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Zeg senes je moet vanavond wel in het zweet van 20 slagers baden want jupiter staat in het derde huis![]()
[ afbeelding ]
Worstje erbij?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
ik heb een baby en dat typt niet zo handig.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi ik moet het ergens kwijt dus dan maar hier
Volgens mij hebben we er straks een derde kat bij. Mijn vriend is geloof ik op slag verliefd geworden op een kitten die vrijwel een exacte kopie is van onze overleden Bounty. Nu wil hij meer foto's zien, maar weet uit ervaring hoe dat meestal eindigt dan
Sorry ik kan je niet helpen. Daar heb je nix aan maar ik wilde het toch even zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streep
Oh leuk om vast te oefenen?quote:
Mn schoonmoeder duwde d'r in mijn handen voor de fles en om even te kroelen.quote:
Dat is minder leuk. Gaat het nu zo slecht?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder duwde d'r in mijn handen voor de fles en om even te kroelen.
Mijn schoonmoeder is tof.![]()
En waarschijnlijk de laatste keer dat we minetje zien.
Ik heb nog mijn twijfels. We willen wel drie katten, maar hebben ook gezegd dat we eigenlijk willen wachten tot we ruimer wonen en met tuin (wonen nu op 75m2 met balkon). Verder zal Poes een aantal maanden nodig hebben voor ze echt weer de oude knuffelpoes is, dus in eerste instantie doen we haar er geen plezier mee. En zelf heb ik toch nog altijd wel moeite met het verlies van Bounty en de gelijkenis is dus wel erg confronterend.quote:
Wat een creep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een jaar of zeven terug kwam hier een man wonen samen met zijn (thaise?) vrouw die op dat moment in verwachting was van hun eerste zoontje. Verder weinig aan het hand, in de korte gesprekken die ik met hem voerde bleek al wel dat hij echt enorm gelovig was maar dat is natuurlijk gewoon ieder voor zich. Een jaar na de geboorte van hun zoontje werd Samara geboren, Joey was 5 toen Samara werd geboren.
Toen zijn zoontje oud genoeg was om een beetje buiten te spelen kwamen eigenlijk de problemen. Hij was zonder werk en stond hier dag in en dag uit als een soort Napoleon in de buurt de kinderen te regeren en te vertellen wat ze wel en niet mochten bij elke misstap werden er toepasselijke bijbelse passages bijgehaald.
Op zich nog niet zo heel erg maar op een gegeven moment kwam mijn zoontje binnen met het verhaal dat hij niet meer met zijn waterpistooltje buiten mocht spelen van de buurman omdat zijn zoontje van hem in een geweldloze wereld moest opgroeien. Uiteraard volgde daar een gesprek op waarin ik hem duidelijk heb gemaakt dat er maar twee mensen zijn die bepalen waar Joey wel en niet mee mag spelen en dat hij daar geen deel van uitmaakte![]()
Grappig is ook dat ik een enorme ruzie met hem heb gehad omdat hij een jochie van 5 hiervoor op de grond gooide met een flinke duw omdat hij achter zijn zoontje aanrende, geweldloze wereld![]()
Dat maakt niet heel veel indrukWe hebben hem aan de deur gehad omdat hij vond dat we Joey tijdens een kinderenboekenweek maar thuis van school moesten houden, het thema was sprookjes en dat was duivels. Ook had hij er erg veel moeite mee dat wij Joey naar een school lieten gaan met een homosexuele leraar, ik geloof dat hij ons inmiddels al erg slechte ouders vond
![]()
Samara werd ook wat ouder en vond het leuk om met de kinderen buiten mee te spelen, ze was nog te klein om alleen te spelen en dus ging ik vaak voor zitten met een boekje en een bakkie koffie. Ik was destijds bezig met een opleiding astrologie en vaak waren dat dus astrologieboeken/huiswerk. Nou je voelt hem al![]()
Astrologie is van de duivel, en dat vertelde hij me dus ook. En ik stelde mijn kinderen bloot aan duivelse invloeden.
Daarnaast was ik destijds erg bezig met plantjes, zaaien en dat soort dingen. Mijn buurman had één plus één bij elkaar opgeteld: Planten en kruiden, astrologie....hij heeft besloten dat ik een heks ben![]()
Ik kreeg dus preken en toen ik hem vertelde daar niet van gediend te zijn (dat was het punt dat ik hem echt zat was) kreeg ik cd's van hem in mijn handen gedrukt over wat magie en hekserij met kinderen doet, bla bla bla.
Nou en dat naast het feit dat hij zijn vrouw slaat (tuchtigt), zijn zoontje bang maakt met de duivel en zichzelf meester laat noemenToen zijn vrouw van de winter een keer bij hem wegliep had hij de buurtbewoners hier gedreigd om een geweer te kopen en de hele buurt dood te schieten
![]()
Hij staat ook echt als een Napoleon hiervoor altijd, handen op zijn rug, schouders iets naar achter, benen wijd, heel erg dominant. Die kerel is gewoon gestoord![]()
Hij gaat weeeeeheeeeeg
Ze heeft gister een prednisonspuit gehad, maar ze heeft een tumor in haar keel, dus het is of doodhongeren of in laten slapen. Die keuze is niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is minder leuk. Gaat het nu zo slecht?
Er is sowieso al iemand anders voor ons die komt kijken, maar als die voor een van de andere poesjes kiest, gaan we gewoon kijken en dan maar zien hoe dat verder aanvoeltquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef Ynske het volgende:
Haaaai
Wat een heerlijk weertje vandaag. Isa wist niet dat ik kwam, die kwam dus met grote ogen op me afrennen bij school. Heerlijk
@chanty. moeilijk maar misschien je gevoel volgen?
Ach wat naar voor haar, en voor jullie natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze heeft gister een prednisonspuit gehad, maar ze heeft een tumor in haar keel, dus het is of doodhongeren of in laten slapen. Die keuze is niet zo moeilijk lijkt me.
Heb ik ElisaB gemist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een creep.
Zijn vrijheid houdt op waar die van een ander begint en vrouwen sla je niet tenzij in goed overleg.
Hier staat de Alruin al bijna in bloei, het Kaukasisch Bilzekruid komt mooi open de wolfskers heeft zich waarschijnlijk niet uitgezaaid dit jaar.
![]()
Strega zegt, ze is erg moe en komt ws. niet meer online.
ElisaB
Dit was het verhaal nog maar in een notendopquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:37 schreef Taiga het volgende:
Tering zeg, wat een verhaal Senes...![]()
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je blij bent dat hij weg is! En inderdaad...ik zou zijn gezicht wel willen zien als jij ineens in de woning tegenover hem staat!![]()
"You can't run away from us!!!![]()
"
![]()
Ja dat is zeker rot, voor die vrouw en haar zoontje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit was het verhaal nog maar in een notendopEn ach gelukkig ben ik niet zo snel te intimideren en heb ik nogal snel dat ik de lol ergens wel van in zie
![]()
Ik heb alleen echt echt een intens medelijden met zijn vrouw en zoontje. Zij is zo enorm lief.
Aaaah, getverquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:45 schreef Pagan het volgende:
[SC] # 689 met panda-eieren en zonneschijn!
post 202, Rocky is overleden in het DTH.
Daar kun je lol aan beleven, zo'n buurman. Da's iedere dag een lach en je kunt tenminste je kinderen leren waar ze al hun evilness op kunnenbotvieren. Jammer juist dat ie weggaatquote:
Dat heeft Joey ook zeker gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kun je lol aan beleven, zo'n buurman. Da's iedere dag een lach en je kunt tenminste je kinderen leren waar ze al hun evilness op kunnenbotvieren. Jammer juist dat ie weggaat![]()
Laat je ze alleen maar met Harry Potterdingen spelen als zijn kind in de buurt is en zo.
quote:
Ik ken dat helemaal nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heeft Joey ook zeker gedaanMan wat had die een hekel aan die man. We hebben hier ook luilakken he
Daar zijn het katten voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Het is lente.![]()
Dus de balkon deur kan weer open. nieuw terrein voor Yjko en Satsu dus die hebben heel voorzichtig hun territorium verkend. Maar nu weten ze de weg.
[ link | afbeelding ]
En zit ik weer te zenuwen... dit jaar 3 katten op het smalle randje!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Het is lente.![]()
Dus de balkon deur kan weer open. nieuw terrein voor Yoko en Satsu dus die hebben heel voorzichtig hun territorium verkend. Maar nu weten ze de weg.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Van Naartjie (en da's de lompste) weet ik dat hij er niet vanaf valt. En Yoko heb ik al over het randje van de schutting zien wiebelen. Dus Satsu was de risicofactor, maar dat lijkt best goed te gaan. Evengoed mogen ze alleen op het balkon als ik in de kamer ben. Voor de rest kunnen ze zich prima in de tuin amuseren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik zou idd ook doodsangsten uitstaan. Ik laat Puk nu ook af en toe op het balkon, en wij hebben een ronde railing dus hij gaat daar niet op gok ik. Hij steekt wel z'n kop onder of door de spijlen, en maar kijken naar beneden en de vogels
Dat vind ik al eng
Gelukkig is hij zelf ook vrij bang aangelegd en als hij het niks meer vindt schiet ie weer terug naar binnen
Daarom hebben wij dus dat kattennet en dat werkt perfect. Veilige poezjes FTWquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Het is lente.![]()
Dus de balkon deur kan weer open. nieuw terrein voor Yoko en Satsu dus die hebben heel voorzichtig hun territorium verkend. Maar nu weten ze de weg.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ah okequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van Naartjie (en da's de lompste) weet ik dat hij er niet vanaf valt. En Yoko heb ik al over het randje van de schutting zien wiebelen. Dus Satsu was de risicofactor, maar dat lijkt best goed te gaan. Evengoed mogen ze alleen op het balkon als ik in de kamer ben. Voor de rest kunnen ze zich prima in de tuin amuseren.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Vooral Donna staat 's morgens hier met smart te wachten tot de balkondeur open gaat. Ze rent dan echt op en nneer voor de deur![]()
Kijk mevrouw nou, met haar haartjes in de wind.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik had hem op zn bek gehoektquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Een jaar of zeven terug kwam hier een man wonen samen met zijn (thaise?) vrouw die op dat moment in verwachting was van hun eerste zoontje. Verder weinig aan het hand, in de korte gesprekken die ik met hem voerde bleek al wel dat hij echt enorm gelovig was maar dat is natuurlijk gewoon ieder voor zich. Een jaar na de geboorte van hun zoontje werd Samara geboren, Joey was 5 toen Samara werd geboren.
Toen zijn zoontje oud genoeg was om een beetje buiten te spelen kwamen eigenlijk de problemen. Hij was zonder werk en stond hier dag in en dag uit als een soort Napoleon in de buurt de kinderen te regeren en te vertellen wat ze wel en niet mochten bij elke misstap werden er toepasselijke bijbelse passages bijgehaald.
Op zich nog niet zo heel erg maar op een gegeven moment kwam mijn zoontje binnen met het verhaal dat hij niet meer met zijn waterpistooltje buiten mocht spelen van de buurman omdat zijn zoontje van hem in een geweldloze wereld moest opgroeien. Uiteraard volgde daar een gesprek op waarin ik hem duidelijk heb gemaakt dat er maar twee mensen zijn die bepalen waar Joey wel en niet mee mag spelen en dat hij daar geen deel van uitmaakte![]()
Grappig is ook dat ik een enorme ruzie met hem heb gehad omdat hij een jochie van 5 hiervoor op de grond gooide met een flinke duw omdat hij achter zijn zoontje aanrende, geweldloze wereld![]()
Dat maakt niet heel veel indrukWe hebben hem aan de deur gehad omdat hij vond dat we Joey tijdens een kinderenboekenweek maar thuis van school moesten houden, het thema was sprookjes en dat was duivels. Ook had hij er erg veel moeite mee dat wij Joey naar een school lieten gaan met een homosexuele leraar, ik geloof dat hij ons inmiddels al erg slechte ouders vond
![]()
Samara werd ook wat ouder en vond het leuk om met de kinderen buiten mee te spelen, ze was nog te klein om alleen te spelen en dus ging ik vaak voor zitten met een boekje en een bakkie koffie. Ik was destijds bezig met een opleiding astrologie en vaak waren dat dus astrologieboeken/huiswerk. Nou je voelt hem al![]()
Astrologie is van de duivel, en dat vertelde hij me dus ook. En ik stelde mijn kinderen bloot aan duivelse invloeden.
Daarnaast was ik destijds erg bezig met plantjes, zaaien en dat soort dingen. Mijn buurman had één plus één bij elkaar opgeteld: Planten en kruiden, astrologie....hij heeft besloten dat ik een heks ben![]()
Ik kreeg dus preken en toen ik hem vertelde daar niet van gediend te zijn (dat was het punt dat ik hem echt zat was) kreeg ik cd's van hem in mijn handen gedrukt over wat magie en hekserij met kinderen doet, bla bla bla.
Nou en dat naast het feit dat hij zijn vrouw slaat (tuchtigt), zijn zoontje bang maakt met de duivel en zichzelf meester laat noemenToen zijn vrouw van de winter een keer bij hem wegliep had hij de buurtbewoners hier gedreigd om een geweer te kopen en de hele buurt dood te schieten
![]()
Hij staat ook echt als een Napoleon hiervoor altijd, handen op zijn rug, schouders iets naar achter, benen wijd, heel erg dominant. Die kerel is gewoon gestoord![]()
Hij gaat weeeeeheeeeeg
Luilakkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heeft Joey ook zeker gedaanMan wat had die een hekel aan die man. We hebben hier ook luilakken he
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Ze wordt ook steeds liever. Ze geeft zich niet zo makkelijk, behalve aan Joel. Die houdt ze dan ook wel nachten wakker met haar vrijages.
Ziet het voor zich.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had hem op zn bek gehoektal bij het eerste incident
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet teruggelezen, ik zit net pas...
We gingen vanuit mn werk lekker wandelen, mn buurmeisje ging mee, haaaaaaaartstikke gezellig
Op het allerlaatste stukje van het veldpad bleef Chico 20 meter achter om te snuffelen, en het schemerde al.
Wij liepen langzaam door en stonden op een gegeven moment zelfs te wachten.
Chico is uitgesnuffeld, kijkt op,ziet ons niet, en begint de verkeerde kant op te lopen.
Buurmeisje en ik roepen, fluiten, hij hoorde het wel en ging sneller lopen, de verkeerde kant op![]()
Wij begonnen ook te rennen, maar hij zette het dus ineens echt op een racen, helemaal de verkeerde kant op, dwars door weien met schrikdraad heen, richting manege![]()
En het werd donker, we zagen m amper nog lopen.
Buurmeisje rent voor me uit, kruipt onder schrikdraad door, ik dr achteraan, de andere 4 honden voor me uit, vliegen dr daar twee van een wei met paarden in![]()
Dus ik lig onder dat schrikdraad die honden aan te lijnen![]()
Hoorde ik uiteindelijk buurmeisje gillen IK HEB HEM!
Hij was dus dwars door alle weien heen richting het enige licht gehold, bij de paardenbak van de manege, en daar zo bij een vrouw in de armen gesprongen.
Godallejezus![]()
En daar rijden tractoren en daar lopen mechelaren los om te waken ...
Maar goed, eind goed al goed, meneer was niet moe en niet onder de indruk of niks![]()
MAAR WIJ WEL![]()
Nu even pizza eten en bijlezen, ik kon linea recta de douche in, we waren alletwee helemaal bruin van de modder![]()
Kees en Sjon zijn nu met haar mee, even spelen en wennen daar, ze gaan er zaterdag logeren.
Jammer juist. Je kunt juist zoveel lol hebben om zo'n buurman.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had hem op zn bek gehoektal bij het eerste incident
Belangrijker is dat hij dat doet als ze niet meer kan drinken. Rosa had dat ook, maar dan onder haar tong. Was een helom te zien. Maar ze had er zoveel zin in nog. Ze probeerde wel te drinken, maar het liep zo haar bekkie uit en alles zat onder het kwijl. En toch vocht ze gewoon door, al kon haar bekkie gewoon niet meer dicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Minet heeft dus een tumor in haar keel en heet gewoon al een week niet meer. Ze heeft echt last en kijkt je echt aan met zo'n ik wil echt niet meer-blik. Schoonvader wil haar pas in laten slapen als ze niet meer kan lopen.![]()
![]()
En de rabobank heeft mijn rekening geblokkeerd. Omdat ik 20 euro in de min zou staan, maar dat stond ik niet eens meer op de datum dat de brief was verstuurd. Ook willen ze als het nog een keer voorkomt een incassoprocedure gaan starten en me een BKR-registratie geven.
Alsof ik elke maand diep in de min sta ofzo.
Oh dat vind ik wel cru dat ze Minet zo laten lijden zeg...quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Minet heeft dus een tumor in haar keel en heet gewoon al een week niet meer. Ze heeft echt last en kijkt je echt aan met zo'n ik wil echt niet meer-blik. Schoonvader wil haar pas in laten slapen als ze niet meer kan lopen.![]()
![]()
En de rabobank heeft mijn rekening geblokkeerd. Omdat ik 20 euro in de min zou staan, maar dat stond ik niet eens meer op de datum dat de brief was verstuurd. Ook willen ze als het nog een keer voorkomt een incassoprocedure gaan starten en me een BKR-registratie geven.
Nou weet je wat het gekke is, al die dingen die hij zegt en zo over astrologie en zo boeit me niet zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer juist. Je kunt juist zoveel lol hebben om zo'n buurman.
Bovendien is het wel heel aso om dat te doen, denk je niet.
Wat belachelijk van die BKR registratie, ik sta regelmatig rood aan het eind van de maand (de huur word drie dagen vóór mijn loon afgeschreven) en ik heb er nog nooit iets van gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Mijn vorige bank deed dat ook nooit, ook rabobank maar andere vestiging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat belachelijk van die BKR registratie, ik sta regelmatig rood aan het eind van de maand (de huur word drie dagen vóór mijn loon afgeschreven) en ik heb er nog nooit iets van gehoord.
Voor 2 tientjes!
OMG wat een verhaalquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet teruggelezen, ik zit net pas...
We gingen vanuit mn werk lekker wandelen, mn buurmeisje ging mee, haaaaaaaartstikke gezellig
Op het allerlaatste stukje van het veldpad bleef Chico 20 meter achter om te snuffelen, en het schemerde al.
Wij liepen langzaam door en stonden op een gegeven moment zelfs te wachten.
Chico is uitgesnuffeld, kijkt op,ziet ons niet, en begint de verkeerde kant op te lopen.
Buurmeisje en ik roepen, fluiten, hij hoorde het wel en ging sneller lopen, de verkeerde kant op![]()
Wij begonnen ook te rennen, maar hij zette het dus ineens echt op een racen, helemaal de verkeerde kant op, dwars door weien met schrikdraad heen, richting manege![]()
En het werd donker, we zagen m amper nog lopen.
Buurmeisje rent voor me uit, kruipt onder schrikdraad door, ik dr achteraan, de andere 4 honden voor me uit, vliegen dr daar twee van een wei met paarden in![]()
Dus ik lig onder dat schrikdraad die honden aan te lijnen![]()
Hoorde ik uiteindelijk buurmeisje gillen IK HEB HEM!
Hij was dus dwars door alle weien heen richting het enige licht gehold, bij de paardenbak van de manege, en daar zo bij een vrouw in de armen gesprongen.
Godallejezus![]()
En daar rijden tractoren en daar lopen mechelaren los om te waken ...
Maar goed, eind goed al goed, meneer was niet moe en niet onder de indruk of niks![]()
MAAR WIJ WEL![]()
Nu even pizza eten en bijlezen, ik kon linea recta de douche in, we waren alletwee helemaal bruin van de modder![]()
Kees en Sjon zijn nu met haar mee, even spelen en wennen daar, ze gaan er zaterdag logeren.
Ik zou er absoluut opstandig van worden, maar de man met zijn eigen woorden onderuit halen. Als hij zulke opvattingen heeft zijn er nog wel wat bijbelcitaten aan te halen om hem zijn eigen dwalingen te laten zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou weet je wat het gekke is, al die dingen die hij zegt en zo over astrologie en zo boeit me niet zo.
Waar mijn nekharen wel van overeind gaan staan is zijn houding, heel erg dominant en dreigend altijd en daar word ik opstandig van
Ik kan wel rood staan, er word niets geblokkeerd. Wel is het zo dat ik dan niet meer kan pinnen. Automatische incaasso's en zo lopen wel door.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn vorige bank deed dat ook nooit, ook rabobank maar andere vestiging.
Maar nu moet ik dus morgen weer bellen om de blokkering er af te laten halen en dan gaan ze dus weer zeggen dat ik gewoon moet zorgen dat ik altijd in de min kan staan.
Geloof me, dat is hem volkomen duidelijk verteld zowel door mij als door mijn manquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou er absoluut opstandig van worden, maar de man met zijn eigen woorden onderuit halen. Als hij zulke opvattingen heeft zijn er nog wel wat bijbelcitaten aan te halen om hem zijn eigen dwalingen te laten zien
Ik zou hem overigens wel zeggen dat ie de mijne zou zijn als ie zich met mijn kinderen zou bemoeien.
Dat lijkt me zo moeilijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, dat dacht ik ook, oh-oh. Er werd echt gesmeten met kreten als wanbetaler enzo. Terwijl ik echt nooit in de min sta. Ja, nu een keer.
En het doet me echt pijn om Minet te zien lijden, ze is toch de eerste kat waar ik echt iets mee had. De kat die mij over m'n kattenangst heen heeft geholpen. De kat die me altijd kwam troosten als ik verdrietig was, toen Asko was overleden bijvoorbeeld en bij m'n opa. Of als ik ziek was, dan kwam ze ook altijd bij me liggen.
Hoe lief en zorgzaam ze was tegen onze ratjes toen ze hier was en tegen Rinske.
Ik zal d'r nog missen, maar ik wil niet dat ze pijn heeft. Maar die keuze is niet aan mij.
O bah. Gewoon onverschillig dus. Want het is maar een beest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonpa geeft echt helemaal niks om Minet, sowieso niet om dieren. Toen Asko dood was maakte hij daar echt een fout grapje over, iets met worst en boerenkool (Asko was een teckel).
Hij heeft er gewoon niks mee. M'n schoonmoeder zei dat het of twee weken doodhongeren was of in laten slapen. Ze zei dus ook dat dit waarschijnlijk de laatste keer was dat we haar zouden zien.
Ze heeft zich vanmiddag ook nog uitgebreid laten knuffelen door WJ's nichtje van drie.
Mijn stiefvader is net zo, die mensen zouden eigenlijk gewoon geen dieren moeten hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O bah. Gewoon onverschillig dus. Want het is maar een beest.
Mijn schoonouders zijn juist helemaal gek met Baloequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is net zo, die mensen zouden eigenlijk gewoon geen dieren moeten hebben.
Zo gaat het met mij en de hond bij mijn ouders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn juist helemaal gek met Baloe
Als ik daar langs ga, hoef ik het niet te wagen om zonder die hond aan te komen. Dan kan ik terug de auto in en die hond halen. Want ze hebben die hond dan al minstens 3 dagen niet gezien ja! Schandalig!![]()
Baloe vindt het ook helemaal niet erg daar. Dat beest is nog geen 2 sec binnen of mn schoonmoeder zit hem mandarijn en banaan te voeren
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
Trouwens Q, je onderste links in je sig doen het niet.
Top, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef senesta het volgende:
Overigens ook even een kleine mededeling. Volgende week word Samara een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis, ze word dan aan de hartmonitor gelegd omdat ze willen proberen om de ritmestoornissen waar ze over klaagt vast te leggen. Omdat Elies er ook al wat minder is kijkt MissHobje tot en tijdens die dagen ook mee in F&F, samen met Greys die al mee keek natuurlijk. Is misschien wel prettig voor jullie om te weten
Vervelend voor Samara dat ze daar last van heeft. Maar wel fijn dat er serieus naar gekeken wordt. Sterkte volgende weekquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef senesta het volgende:
Overigens ook even een kleine mededeling. Volgende week word Samara een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis, ze word dan aan de hartmonitor gelegd omdat ze willen proberen om de ritmestoornissen waar ze over klaagt vast te leggen. Omdat Elies er ook al wat minder is kijkt MissHobje tot en tijdens die dagen ook mee in F&F, samen met Greys die al mee keek natuurlijk. Is misschien wel prettig voor jullie om te weten
Sterkte volgende week (en nu natuurlijk), ritmestoornissen zijn erg vervelend. Understatement.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef senesta het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Voor wie nog niet slaapt, een nieuw Braddie topic:
Mijn ouders!
De sneuheid![]()
Ik ben naar bed nu
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef nieslief het volgende:
Prima Senes Samara gaat eerst. Ik hoop voor je dat er wat uitkomt en ze er wat mee kunnen doen.
Verder niet echt teruggelezen dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor wie wat nodig heeft.
Uitslag MRI is binnen, qua ruggegraat en zenuwen enzo ziet het er erg mooi uit. Ik mocht de beelden ook helemaal zien erg fascinerend. Er is ook nog wat anders gevonden, niet ernstig maar ook niet leuk. Alleen dat ga ik niet zo op het forum gooien![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef senesta het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef nieslief het volgende:
Prima Senes Samara gaat eerst. Ik hoop voor je dat er wat uitkomt en ze er wat mee kunnen doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitslag MRI is binnen, qua ruggegraat en zenuwen enzo ziet het er erg mooi uit. Ik mocht de beelden ook helemaal zien erg fascinerend. Er is ook nog wat anders gevonden, niet ernstig maar ook niet leuk. Alleen dat ga ik niet zo op het forum gooien![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Voor wie nog niet slaapt, een nieuw Braddie topic:
Mijn ouders!
De sneuheid![]()
Ik ben naar bed nu
Sterkte! Fijn dat je ruggegraat en zenuwen er goed uit zagen. Het is inderdaad fascinerend om die beelden dan te zien. Ik heb het ook altijd met de rontgenfoto's.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte ermee. Ik hoop dat er wat uitkomt, zodat het aangepakt kan worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef senesta het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb takkeveel spierpijn van dat rennen van gisteren
![]()
Chico heul nie en die is 72 in mensenjaren
Ja lach maarquote:
Geeft je weer het gevoel dat je leeft he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik voel me ineens erg gammel
Ik heb leven op plekken waar ik niet eens van wist dat ik ze had jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Geeft je weer het gevoel dat je leeft he?
Ohja das fijn.....maar niet heus. Maar aan de andere kant...het is een mooie dag!quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!![]()
Hoefde vanmorgen pas half 9 op eigenlijk, werd ik al half 8 wakkerBen er na een half uur maar uitgegaan,
Hopeloos!
Tis wel heerlijk weer zeg![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb leven op plekken waar ik niet eens van wist dat ik ze had ja
Haha jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ohja das fijn.....maar niet heus. Maar aan de andere kant...het is een mooie dag!
[..]
Die quote ik evenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Beste mevrouw Senesta, veel sterkte met kleine Samara volgende week.
Hopenlijk kan ze goed geholpen worden.
Qwea en ik zullen er zorg voor dragen dat er tijdens uw afwezigheid niet gereld zal worden hier.
Met vriendelijke groet.
oh-oh
quote:
Veel plezier!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben wegMoet vandaag naar school
![]()
![]()
Tot vanavond!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Beste mevrouw Senesta, veel sterkte met kleine Samara volgende week.
Hopenlijk kan ze goed geholpen worden.
Qwea en ik zullen er zorg voor dragen dat er tijdens uw afwezigheid niet gereld zal worden hier.
Met vriendelijke groet.
oh-oh
Sssssssssssssssshhhhhhhhhhhquote:
~quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:Ik ga es eindelijk ontbijten, tis al een gekkenhuis hier
*In broek pist*quote:
Luie kuthoer, doe maar es iets zelfquote:
Takke teefquote:
Beste mevrouw.quote:
Laat ze haar huis achter in handen van andere goed ingelichte kattenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou als dr katten zijn dan ben ik pleite hoor
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu echt even weg want ik moet helaas even taart gaan eten
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke kersenverkeerdtaartquote:
Lekkah! Ik mag volgende week taart etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke kersenverkeerdtaart
Wij hebben hier nu weer heel veel jarigen de komende tijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Taiga het volgende:
[..]
Lekkah! Ik mag volgende week taart eten
Vaag verhaal hoor. Vind het een rare gang van zaken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb net de rabobank gebeld en die zeggen dat als ik bijvoorbeeld de volgende keer in de min sta er een incassoprocedure gestart gaat worden. Dus algehele beslaglegging op mijn rekening en ik ook een BKR-registratie krijg. Ook voor 2 euro ja.
Er is echt niet meer aan de hand. Sta verder ook nooit in de min. In ieder geval geen grote bedragen en ik heb voldoende op m'n spaarrekening.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vaag verhaal hoor. Vind het een rare gang van zaken.
Dus ze willen voor een paar euro, die je een volgende keer dan rood staat, een incassoprocedure starten? Is er niet meer aan de hand? Dat ga je bijna denken. Maar ik ken de rabobank verder niet...zit bij de ABN.
Misschien kan je een persoonlijk gesprek aanvragen bij hun? Dan praat soms wat makkelijker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er is echt niet meer aan de hand. Sta verder ook nooit in de min. In ieder geval geen grote bedragen en ik heb voldoende op m'n spaarrekening.
Eerst zat ik wel bij de rabobank, maar in een klein dorp. Daar deden ze dat echt nooit.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Misschien kan je een persoonlijk gesprek aanvragen bij hun? Dan praat soms wat makkelijker.
Misschien kan je je vraag eens in WGR stellen? Misschien dat daar meer mensen zitten die er wat meer van weten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ga ik nog doen ja. En dan voor een klein bedrag van 50 euro oid in de min staan.
Ik werd vanochtend gewekt door kattekopjes.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehe, alles is afgetekend.nu moet alleen de examencomissie het nog goedkeuren maar daar zag hij geen probleem in
Huh wat hoe waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb net de rabobank gebeld en die zeggen dat als ik bijvoorbeeld de volgende keer in de min sta er een incassoprocedure gestart gaat worden. Dus algehele beslaglegging op mijn rekening en ik ook een BKR-registratie krijg. Ook voor 2 euro ja.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef Qwea het volgende:
wehehehehehe, alles is afgetekend.nu moet alleen de examencomissie het nog goedkeuren maar daar zag hij geen probleem in
Wat idioot. Heb je een normale rekening of een studentenrekening?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen Rossi nog even geknuffeldFire wil mij niet meer kennen
![]()
@nieslief gelukkig niks ernstig sterkte met het andere
@senesta sterkte met Samara hopelijk kunnen ze iets voor haar doen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Taiga het volgende:![]()
yeah me bloed was goed! Bezinking....7!!!
En de andere bloedwaardes zijn ook goed. Dus de blauwe plekken zullen waarschijnlijk van het krabben komen
Oh wat leuk, kun je foto's maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Sterkte en knufs voor wie het nodig heeft,voor iedereen
![]()
Vanuit m'n werk heb ik tegenwoordig uitzicht op een ooievaarsnest(ok, 600+ meter afstand maar toch)
Maar wat we ons nu afvragen, als ooievaars mensenbabies brengen, wie brengt dan de kleine ooievaars? Binnenkort hopen we 't te weten
Ik ga er morgen op af, misschien kan ik dichterbij komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat leuk, kun je foto's maken?
Ik denk dat de mensen kleine ooievaartjes brengen
Oh leuk!! Als Hagenees ben ik gek op ooievaars...quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Sterkte en knufs voor wie het nodig heeft,voor iedereen
![]()
Vanuit m'n werk heb ik tegenwoordig uitzicht op een ooievaarsnest(ok, 600+ meter afstand maar toch)
Maar wat we ons nu afvragen, als ooievaars mensenbabies brengen, wie brengt dan de kleine ooievaars? Binnenkort hopen we 't te weten
dat is wel ontzettend tof zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.beleefdelente.nl/ooievaar Ik kijk ook altijd even naar de ooievaar hier, leuk
Moet je dat filmpje checken met de titel "Vrouwtje krijgt straf"quote:
Oh superquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ga er morgen op af, misschien kan ik dichterbij komen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje checken met de titel "Vrouwtje krijgt straf"
Hebben ze goed bekeken, die ooievaar-mannenquote:Door onderdanig gedrag moet zij zijn vertrouwen weer terugwinnen om aan te tonen dat zij het geschiktste vrouwtje voor hem is.
In dit stukje Westland zijn ze soms algemener dan reigers, van een stuk of vijf in een weiland kijkt men niet meer opquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh super![]()
Ooievaren zie je hier nooit.
In Ouwehands zijn wel ook altijd nesten, op de vogelverblijven, daar wonen wilde ooievaars
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje checken met de titel "Vrouwtje krijgt straf"
Als je hier een stukje gaat fietsen kom je ze ook tegenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In dit stukje Westland zijn ze soms algemener dan reigers, van een stuk of vijf in een weiland kijkt men niet meer op
Zelfs reigers zie je hier niet heel veel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In dit stukje Westland zijn ze soms algemener dan reigers, van een stuk of vijf in een weiland kijkt men niet meer op
dit dan:quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze goed bekeken, die ooievaar-mannen
quote:Zoals Arda al vertelde: het mannetje is in de regel het eerst terug. Hij maakt het nest wat op orde in afwachting van haar. Maar als het hem te lang duurt, wil hij wel eens proberen om het aan te leggen met een ander. Lukt dat en het oorspronkelijke vrouwtje keert alsnog terug, dan kan er een hevig gevecht ontstaan tussen de dames. En hij? Hij wacht wel af wie het wint.
ik heb echt veel gemist, tombola poezenmoeder?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik ben thuis, wat weer een hectische dag at the office. Maar het is klaar voor vandaag. Even lekker zitten (buiten)
Ik lees net dat Tombolala poezenmoeder wordtSenesta tijdelijk de leiding uit handen heeft gegeven
voor een minder leuke reden, succes volgende week, Senesta en dochter
![]()
En ooievaars? die zitten hier gewoon bij het Kralingse bos hoor. Druk bezig met het nest.
Apple
De stop zit er nog inquote:
Ja van twee bejaarde poezelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt veel gemist, tombola poezenmoeder?![]()
en what's with apple?
Zorro mis ik ook. Het is ook niet leuk als ze heel hard voor je wegrennen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Wat zul je ze missen! (Rossi en Fire dan hé)
ja dat wist ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:43 schreef Maes het volgende:
[..]
De stop zit er nog in![]()
(Apple is het teefje dat in verwachting is van mijn toekomstige puppy)
Hihi ik ga d'r appelstroopje noemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat wist ik![]()
maar dacht dat er iets mis was met d'r (behalve dan dat ze zo traag is als dikke appelstroop)
2 katten zoeken tehuis, spoed! Ivm overlijden eigenaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat wist ik![]()
maar dacht dat er iets mis was met d'r (behalve dan dat ze zo traag is als dikke appelstroop)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Reigers
Ik heb maar weer nieuwe visjes gekocht gister.
Vijf, deze keer
Ja ze zijn leuk, maar niet als ze mijn met liefde aangelegde vijvertje met troetelvissen gaan leegvreten.quote:
Dat is de natuuuuuuuuuuuuurquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Reigers
Vijf, deze keer
Dan moet je maar zo'n net over je vijver spannenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk, maar niet als ze mijn met liefde aangelegde vijvertje met troetelvissen gaan leegvreten.
Dan koopt ie voortaan maar een haring
Ik heb niet op je linkje geklikt maar ik deel je mening over emo'squote:
Dat zou wat wezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is de natuuuuuuuuuuuuur![]()
5 deze keer daar moet toch iets van overblijven? En straks komt de olympische ploeg ook nog boven drijvenDan is het druk in je vijvertje
Ik heb zitten graven met een netje, geen Olympische ploeg meer helaasquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is de natuuuuuuuuuuuuur![]()
5 deze keer daar moet toch iets van overblijven? En straks komt de olympische ploeg ook nog boven drijvenDan is het druk in je vijvertje
Dat heb ik nu dan ook gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je maar zo'n net over je vijver spannenEn de arme mooie reiger laten omkomen van de honger
Reigermoordenaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dan ook gedaan
Maar ik had geen reiger verwacht in mijn voortuin, zeg maar.
Vissenmoordenaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop wel een lekkerbekkie voor 'm.
Met het netje zal het beter gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zitten graven met een netje, geen Olympische ploeg meer helaas
Heb er deze keer een netje overheen gespannen
Nu ik je toch spreek... heb je 15 mei al iets te doen, toevallig?
Want dan word je verwacht op de ESF meet door Dirkh!
Ja nou, dat weer wel dan ja.quote:
Roep dat even in de ESF SC dan als je wilt, zal ie leuk vindenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Met het netje zal het beter gaan![]()
Wat lief van DirkhIk kan wel, ik zal erover nadenken
Whehe, niemand hier eet zoveel vlees als mijn hond en katquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, dat weer wel dan ja.
Hoe heb je jouw hond en kat vegetarisch gekregen eigenlijk?
Dan ga ik dat ook eens proberen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Roep dat even in de ESF SC dan als je wilt, zal ie leuk vinden
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, dat weer wel dan ja.
Hoe heb je jouw hond en kat vegetarisch gekregen eigenlijk?
Dan ga ik dat ook eens proberen.
Welnee, stel je niet aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hup, loods de laatste posters hier ook nog maar die kant op !
Ik zou niet te hard lachen, ik ken iemand die dat dus deed , dr hond vegetarisch voeren.quote:
Omgquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard lachen, ik ken iemand die dat dus deed , dr hond vegetarisch voeren.
Dat vond ik echt dierenmishandeling
Hoezee!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik ben weer terug, telt dat niet?
Ja hoor ik ken er ook genoegquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard lachen, ik ken iemand die dat dus deed , dr hond vegetarisch voeren.
Dat IS ook dierenmishandeling, vind ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, en dan ook nog beledigd lopen doen als ik dr zei dat ze beter een konijn kon kopen danquote:
Ok lamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt ziek als je dat doet...quote:
Met welke reden dan in vredesnaam?quote:
Omdat vlees consumptie tegen hun principes in gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Met welke reden dan in vredesnaam?
Da's hetzelfde als dat je een konijn hebt dat je elke dag biefstuk wilt laten eten.
ik eet ook geen vlees. Maar ik weet wel iets van biologie en weet dus dat mijn hond en kat geen vegetarisch dieet moeten krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt ziek als je dat doet...
Als je uit principe geen vlees wil eten, prima, maar als je dan je honden en katten ook op je groenvoerdieet wil zetten, neem dan geen carnivoren
Oh dat was ook zo ziek idd, echt zwaar idioot wijf was dat!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik eet ook geen vlees. Maar ik weet wel iets van biologie en weet dus dat mijn hond en kat geen vegetarisch dieet moeten krijgen. Maar ik zou het mijn kinderen ook niet opdringen o.i.d. Twee of drie keer in de week 'goed' vlees, als in geen vette spek e.d. en daarna beslist 't kind lekker zelf. Of van die vegetariërs die komen zeiken als je een frikandel naar binnen werkt
Heeft iemand in 08 of 09 dat programma op tv gezien? Van die moeder die alleen rauwe groente at, en haar zoon kreeg geen keuze in deze
Ja ik kan het ook echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt ziek als je dat doet...
Als je uit principe geen vlees wil eten, prima, maar als je dan je honden en katten ook op je groenvoerdieet wil zetten, neem dan geen carnivoren
We kunnen ze beter elke dag een gezonde salade voorzettenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook echt niet begrijpen.
Wij hebben jaren brokken gevoerd en toen ik hoorde over KVV en Barf, snapte ik dus niet dat ik ooit brokken had gegeven!
Mensen en fietsbellen
Ja en een droge boterham met kaas...ohnee geen kaas, dat komt van koeienquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We kunnen ze beter elke dag een gezonde salade voorzetten
Ja, dat mens waar ik het over had at dat alles ook niet volgens mij. Geen vlees, geen zuivel, geen normaal etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:15 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja en een droge boterham met kaas...ohnee geen kaas, dat komt van koeien
Geen leren schoenen en kleding van wolquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat mens waar ik het over had at dat alles ook niet volgens mij. Geen vlees, geen zuivel, geen normaal etenEn alles moest rauw want anders hield je geen vitamine over.
Ja ook nooit begrepen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Het ergste vind ik, als je koeien niet melkt gaan ze gewoon dood, en als je schapen niet scheert worden ze dr ook niet blij van, en kippen leggen die eieren toch wel, dus wat het probleem daar nou van is
Ik geloof van wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.vetvrij.com/documentaire-rauw-eten.html Deze was het toch?
Maar dat komt omdat koeien nu zonder kalveren zijn. Met kalveren zou dat probleem niet bestaat oid. Ik eet kaasquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ook nooit begrepen.![]()
Wel snap ik dat die hele bioindustrie fout is. Maar om nou te zeggen...ik eet geen vlees meer? Nee.
Trouwens...Bram is gek op fruit. Misschien dat ik dat dan kan geven.
Fuck heb geen geluid hier...thuis maar ff kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.vetvrij.com/documentaire-rauw-eten.html Deze was het toch?
Mijnes worden heul niet blij als ze geen vlees meer zouden krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ook nooit begrepen.![]()
Wel snap ik dat die hele bioindustrie fout is. Maar om nou te zeggen...ik eet geen vlees meer? Nee.
Trouwens...Bram is gek op fruit. Misschien dat ik dat dan kan geven.
Charlie wil alles wel etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes worden heul niet blij als ze geen vlees meer zouden krijgen![]()
Chico zou nog wel overleven op zuivel, maar als dat dan ook niet meer mocht![]()
Karel is de enige bij mij die flipt van meloen, appel, banaan, radijs en zulke dingen
Ja hier ook. Bram flipt ook als wij fruit eten en tegenwoordig Taiga ook, want Bram eet het...dus zij ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes worden heul niet blij als ze geen vlees meer zouden krijgen![]()
Chico zou nog wel overleven op zuivel, maar als dat dan ook niet meer mocht![]()
Karel is de enige bij mij die flipt van meloen, appel, banaan, radijs en zulke dingen
We kregen vorig jaar ook heel veel waarschuwingen inderdaad. Maar ik heb maar 2 teken of zo van de hond moeten halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Taiga het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rlijke-bacterie.html
Ter info...
Dank ook aan de anderen. Niet ernstig maar wel zo dat ik er last van heb en dat kan nog veeeeel erger gaan worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Sterkte! Fijn dat je ruggegraat en zenuwen er goed uit zagen. Het is inderdaad fascinerend om die beelden dan te zien. Ik heb het ook altijd met de rontgenfoto's.
Sterkte met het andere wat gevonden is, zoals je zegt is het niet ernstig, dus dat is al goed. Ik hoop dat er geen last van hebt.
En of ik me Guido nog kan herinneren!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Maes het volgende:
Greys, kan je je Guidonog herinneren? Die was toch getrouwd met die muts die anorexia had/heeft? Haar hond was ook vegetarisch, arme Jack (naam hond) hij was een buldog
He bah dan....sterktequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dank ook aan de anderen. Niet ernstig maar wel zo dat ik er last van heb en dat kan nog veeeeel erger gaan worden.
Ja af en toe heeft hij contact met meneer Maes maar verder niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En of ik me Guido nog kan herinneren!
En dat heb ik nooit geweten van die hond. Arm beest![]()
Nog wel eens iets gehoord van Guido eigenlijk?
Fijn dat de heren er blij mee zijn. Ik ben alweer aan het sparen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:42 schreef nieslief het volgende:
MAESSSSS!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat veul!!!!!!! Wat heb ik blije jongetjes nou. Die heel geduldig elk zakje openpieren en vervolgens gaan prutsen met die dingen.
Is er iets speciaals wat jij lekker vind???![]()
Niets ernstigs, hoop ik?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk. de hondjes en ik zijn de hele middag buiten in de zon geweest!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:Voor Strega in de zon!
Voor Qwea en dr stage!
Maar![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Tombolaaaaaaaaaaaaaa en de arme ouwe poesjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Zorro natuurlijk ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zorro mis ik ook. Het is ook niet leuk als ze heel hard voor je wegrennen.
Hoe is het verder met je?
Leuk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Reigers
Vijf, deze keer
Nou heel on- Ml's fuck slb-ersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn klasgenootje trakteerde me vandaag op een sundae-ijsje.![]()
Ik had samen met haar en nog iemand anders slb-gesprek en dat ging niet zo lekker, ik was een paar minuutjes te laat en daar was onze slb-er heel erg boos over. Ik had het wel doorgegeven.
Ging het over mensen die samenwonen die dan een heel ander tijdschema hadden en over mensen die altijd te laat waren. En dat ik laks was, omdat ik m'n studiepunten nog niet uitgerekend had.
Hij vindt namelijk dat je in je studentenstad op kamers MOET en dan elke avond op stap moet. En ik heb daar geen behoefte meer aan. Vindt ie stom.
Good for you Stregaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk. de hondjes en ik zijn de hele middag buiten in de zon geweest!
Net een kwartiertje binnen nu!![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat we ook zo'n heerlijk paasweekend krijgen en het weekend erop ook,
kunnen Catje en Tombo hier ook lekker in de tuin zitten!
Met Boor alles weer in orde?quote:
Nee idd SLB is wel het minste problematischquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Nja, gelukkig is dat niet mijn probleem.
Maar schatjes, wat doen jullie allemaal moeilijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga een sojatuintje aanleggen voor Charlie denk ik.
Ja, ik hou de wond ook verbonden buiten (vliegen enz. wat ik dan niet voel) En broek erom.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit weekend gaat alles naar de opslag. Ma krijgen we de sleutel en woe moeten wij hier de sleutel inleveren. Dis dan woon ik weer even bij mijn ouders en zie ik onze katjes weer.
Pas je wel op met de zon en je been? dat weet je vast allang maar toch.
Nee, ga jij lekker je eigen gang zeg. Alsof iedereen in een hokje moet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Nja, gelukkig is dat niet mijn probleem.
Ik van de Liefdequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar schatjes, wat doen jullie allemaal moeilijk.
Mijn honden, katten, wijzelf en zelfs de kippen leven al jaaaaaaaren alleen van het licht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vonden we hier zo aardsquote:
Ze gaan in lucht op?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vonden we hier zo aards![]()
![]()
![]()
(Onze honden en katten zijn ook erg etherisch)
Pagan zegt hier: Dus NokMANda staat in z'n blote fluit achter het fornuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |