thnx!quote:
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.quote:
Nee de buurman van Senestaquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.
SLETJUHHHHquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef MikeyMo het volgende:
Is dit een Milly TT?
Milly? Niet meer hoorquote:
Nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
NietDie moet je met een kabeltje op je pc zetten, en dan naar je card
je zit gewoon op je werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
omfgwtfbbq!!!!
Tis warm. Ik ben naakt.
Ennu?
Altijd een leuke verrassingquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien had
Tis geloof ik de verjaardag van een collega die inmiddels al lang weer weg isquote:
wat voor symbooltje? uitleg? paint?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Fok doet stom.
En mn camera ook.
Er staat een symbooltje in mn beeld waarvan ik geen idee heb wat het is ,wat het doet, hoe het daar komt en hoe ik het weg krijg![]()
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streepquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor symbooltje? uitleg? paint?
Pfoeh dat is wel een heel verhaal hoorquote:
zit je geheugenkaartje er nu wel in?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streep
Damn... Jezes zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh dat is wel een heel verhaal hoor
[verhaal]
Jaaaaaaaaaaa die zit dr heus wel in nu hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit je geheugenkaartje er nu wel in?
zo nee, is het niet een symbooltje dat aangeeft da je geheugenkaartje er niet in zit?
Het is toch pas het tweede huis? Het jaar is nog niet lang genoeg voor het derde huis hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Zeg senes je moet vanavond wel in het zweet van 20 slagers baden want jupiter staat in het derde huis![]()
[ afbeelding ]
Worstje erbij?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
ik heb een baby en dat typt niet zo handig.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Chanty het volgende:
Hoi ik moet het ergens kwijt dus dan maar hier
Volgens mij hebben we er straks een derde kat bij. Mijn vriend is geloof ik op slag verliefd geworden op een kitten die vrijwel een exacte kopie is van onze overleden Bounty. Nu wil hij meer foto's zien, maar weet uit ervaring hoe dat meestal eindigt dan
Sorry ik kan je niet helpen. Daar heb je nix aan maar ik wilde het toch even zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een oranje ietsje met een streep dr door, dr staan twee letters in ik GOK een m en een f maar ik kan dat niet lezen vanwege die stomme streep
Oh leuk om vast te oefenen?quote:
Mn schoonmoeder duwde d'r in mijn handen voor de fles en om even te kroelen.quote:
Dat is minder leuk. Gaat het nu zo slecht?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder duwde d'r in mijn handen voor de fles en om even te kroelen.
Mijn schoonmoeder is tof.![]()
En waarschijnlijk de laatste keer dat we minetje zien.
Ik heb nog mijn twijfels. We willen wel drie katten, maar hebben ook gezegd dat we eigenlijk willen wachten tot we ruimer wonen en met tuin (wonen nu op 75m2 met balkon). Verder zal Poes een aantal maanden nodig hebben voor ze echt weer de oude knuffelpoes is, dus in eerste instantie doen we haar er geen plezier mee. En zelf heb ik toch nog altijd wel moeite met het verlies van Bounty en de gelijkenis is dus wel erg confronterend.quote:
Wat een creep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh dat is wel een heel verhaal hoor
Een jaar of zeven terug kwam hier een man wonen samen met zijn (thaise?) vrouw die op dat moment in verwachting was van hun eerste zoontje. Verder weinig aan het hand, in de korte gesprekken die ik met hem voerde bleek al wel dat hij echt enorm gelovig was maar dat is natuurlijk gewoon ieder voor zich. Een jaar na de geboorte van hun zoontje werd Samara geboren, Joey was 5 toen Samara werd geboren.
Toen zijn zoontje oud genoeg was om een beetje buiten te spelen kwamen eigenlijk de problemen. Hij was zonder werk en stond hier dag in en dag uit als een soort Napoleon in de buurt de kinderen te regeren en te vertellen wat ze wel en niet mochten bij elke misstap werden er toepasselijke bijbelse passages bijgehaald.
Op zich nog niet zo heel erg maar op een gegeven moment kwam mijn zoontje binnen met het verhaal dat hij niet meer met zijn waterpistooltje buiten mocht spelen van de buurman omdat zijn zoontje van hem in een geweldloze wereld moest opgroeien. Uiteraard volgde daar een gesprek op waarin ik hem duidelijk heb gemaakt dat er maar twee mensen zijn die bepalen waar Joey wel en niet mee mag spelen en dat hij daar geen deel van uitmaakte![]()
Grappig is ook dat ik een enorme ruzie met hem heb gehad omdat hij een jochie van 5 hiervoor op de grond gooide met een flinke duw omdat hij achter zijn zoontje aanrende, geweldloze wereld![]()
Dat maakt niet heel veel indrukWe hebben hem aan de deur gehad omdat hij vond dat we Joey tijdens een kinderenboekenweek maar thuis van school moesten houden, het thema was sprookjes en dat was duivels. Ook had hij er erg veel moeite mee dat wij Joey naar een school lieten gaan met een homosexuele leraar, ik geloof dat hij ons inmiddels al erg slechte ouders vond
![]()
Samara werd ook wat ouder en vond het leuk om met de kinderen buiten mee te spelen, ze was nog te klein om alleen te spelen en dus ging ik vaak voor zitten met een boekje en een bakkie koffie. Ik was destijds bezig met een opleiding astrologie en vaak waren dat dus astrologieboeken/huiswerk. Nou je voelt hem al![]()
Astrologie is van de duivel, en dat vertelde hij me dus ook. En ik stelde mijn kinderen bloot aan duivelse invloeden.
Daarnaast was ik destijds erg bezig met plantjes, zaaien en dat soort dingen. Mijn buurman had één plus één bij elkaar opgeteld: Planten en kruiden, astrologie....hij heeft besloten dat ik een heks ben![]()
Ik kreeg dus preken en toen ik hem vertelde daar niet van gediend te zijn (dat was het punt dat ik hem echt zat was) kreeg ik cd's van hem in mijn handen gedrukt over wat magie en hekserij met kinderen doet, bla bla bla.
Nou en dat naast het feit dat hij zijn vrouw slaat (tuchtigt), zijn zoontje bang maakt met de duivel en zichzelf meester laat noemenToen zijn vrouw van de winter een keer bij hem wegliep had hij de buurtbewoners hier gedreigd om een geweer te kopen en de hele buurt dood te schieten
![]()
Hij staat ook echt als een Napoleon hiervoor altijd, handen op zijn rug, schouders iets naar achter, benen wijd, heel erg dominant. Die kerel is gewoon gestoord![]()
Hij gaat weeeeeheeeeeg
Ze heeft gister een prednisonspuit gehad, maar ze heeft een tumor in haar keel, dus het is of doodhongeren of in laten slapen. Die keuze is niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is minder leuk. Gaat het nu zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |