Ik zou me dood schamen met zo'n moeder.quote:Mijn ma is hartstikke relaxed, Rookt zelfs een jointje met mijn vrienden
Zeur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zou me dood schamen met zo'n moeder.
Hij begon meteen zo te schelden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik geef je pa groot gelijk. Je bent dan wel zijn zoon, maar je moet limieten kunnen stellen. Grenzen aangeven.
Kennelijk ben je over een stel van zijn grenzen heen gegaan.
Ja die voetballer van ADO, die is momenteel kaal.quote:
Luister.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Mijn vader is een rare man.
Het ene moment gaan we gezellig een weekend weg naar Belgič, En het andere moment word hij boos omdat ik bijvoorbeeld iets laat vallen op mijn kamer(, En dan word hij niet rustig boos() zoals "Brad wat gebeurt er?"
Nee meteen, GODVERDOMME!!, KAN HET NIET WAT ZACHTER!!!!!!!
"Amicaal" dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Braddie het volgende:
Ik bedoelde Amikaal, maar ik heb geen idee wat de correcte spelling is!
Het is een heel temperament vol type!.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister.
Je vader is er niet om je te haten en van top tot teen af te branden. Als het goed is houdt hij zelfs van je en heeft hij het beste met je voor. Wellicht een temperamentvol type, maar hey, iedereen heeft z'n minpuntjes.
Waarschijnlijk heb je het er zo zelf naar gemaakt, omdat wanneer hij je op rustige wijze vraagt of je de volgende keer alstublieft de deur op slot wil draaien, het niet tot je doordringt en exact hetzelfde nog een keer doet.
Ik vind het sowieso al brak dat er een breed gat zit tussen de manier van opvoeden tussen je pa en je ma, je moeder vindt 'alles wel prima' terwijl je vader zich aan regelmaat vasthoudt. Je zou op z'n minst als ouders onderlinge afspraken moeten maken over 'hoe we het kind behandelen en opvoeden'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Braddie het volgende:
Hij zei dat hij mij vaak zat een kans had gegeven, nou..... dus niet!.
Tuurlijk hij heeft me wel een paar keer de sleutel terug gegeven, maar telkens als ik met vrienden langs kwam en er was 1 fles cola leeg en 1 pak koekjes dan was ik hem meteen weer kwijt, WANT hij tollereert dat niet en wil dat ik respect heb.
bij mijn ma was ik laatst met 9 man, Ze had vrijdag boodschappen gedaan, En vrijdag avond werd er gechilled, Zaterdag ochtend was al het drinken en de koek en snoep op, En ze zij, ja Brad , dat is pech, Als je nieuw wilt haal je maar zelf...
Dat vind ik veel tolleranter, En mijn ma doet gewoon gezellig mee af en toe(jointje roken, Met ze beneden op de bank even lullen.. Op de Playstation etc etc)
Vind je dat zelf normaal dan? Dat je moeder samen met jou joints gaat zitten roken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Braddie het volgende:
Hij zei dat hij mij vaak zat een kans had gegeven, nou..... dus niet!.
Tuurlijk hij heeft me wel een paar keer de sleutel terug gegeven, maar telkens als ik met vrienden langs kwam en er was 1 fles cola leeg en 1 pak koekjes dan was ik hem meteen weer kwijt, WANT hij tollereert dat niet en wil dat ik respect heb.
bij mijn ma was ik laatst met 9 man, Ze had vrijdag boodschappen gedaan, En vrijdag avond werd er gechilled, Zaterdag ochtend was al het drinken en de koek en snoep op, En ze zij, ja Brad , dat is pech, Als je nieuw wilt haal je maar zelf...
Dat vind ik veel tolleranter, En mijn ma doet gewoon gezellig mee af en toe(jointje roken, Met ze beneden op de bank even lullen.. Op de Playstation etc etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |