abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79552564
Mijn ma is hartstikke relaxed, Rookt zelfs een jointje met mijn vrienden soms(En ik zit soms met 10 man op mijn kamer, En dat boeit haar niks)...
Mijn pa kan echt zeiken om de meest nutteloze dingen, vandaag bijvoorbeeld was ik er heel even, had ik 2 speculaasjes gepakt, En ik was vergeten de achterdeur weer op de klink te doen, en de voordeur dicht te draaien(Op slot.... gebeurt normaal NOOIT).

En hij belde me op mijn werk en het was meteen....

Ja je komt bij mijn huis!!!!!! en alles is open!!!! en je hebt al mijn koek opgegeten!!!!(2 speculaasjes maar ga verder...) IK BEN GODVERDOMME GEEN OPPAS!!!!! ANDERS LEVER JIJ JE SLEUTEL MAAR WEER IN!!!...

Dus ik"ok" waarop hij weer begon te kankeren over alles en nog wat, Toen heb ik maar opgehangen...

Het ergste was nog dat ik een keer bij mijn pa was met 2 vrienden, We lopen wat op mijn kamer, En mijn vader wordt gewoon ECHT boos.... Zo van, Godver de godver doe rustig!!!!!!!.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 23:02:56 ]
pi_79552586
quote:
Mijn ma is hartstikke relaxed, Rookt zelfs een jointje met mijn vrienden
Ik zou me dood schamen met zo'n moeder.
pi_79552736
Ik geef je pa groot gelijk. Je bent dan wel zijn zoon, maar je moet limieten kunnen stellen. Grenzen aangeven.

Kennelijk ben je over een stel van zijn grenzen heen gegaan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_79552753
Thuis wonen
pi_79552790
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik zou me dood schamen met zo'n moeder.
Zeur.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_79552830
Ik vind je een beetje een debiel TS
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79552831
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik geef je pa groot gelijk. Je bent dan wel zijn zoon, maar je moet limieten kunnen stellen. Grenzen aangeven.

Kennelijk ben je over een stel van zijn grenzen heen gegaan.
Hij begon meteen zo te schelden.
Dit doet hij van het ene op het andere moment, Het erge is ook:
Tegen zijn vrienden is hij heel ammikaal, Laatst tijdens zijn verjaardag(man werd 54, en gaf een groot feest) liet er iemand z`n glas bier kapot op de grond vallen... niks aan de hand zei hij, Hij ruimde het wel op...
Ik pak 2 speculaasjes en hij word hartstikke kwaad! en begint met allerlij ziektes te gooien(Nou ben ik blij dat het aan de telefoon was, En niet op mijn werk...)
pi_79552850
Ik kan niet ontsnappen aan het gevoel dat jij heel veel belangrijke feiten betreffende je verstandhouding met je vader hebt weggelaten in dit verhaal.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_79552869
Ammikaal? !
pi_79552881
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Ammikaal? !
Ja die voetballer van ADO, die is momenteel kaal.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_79552910
Nee.
Mijn vader is een rare man.
Het ene moment gaan we gezellig een weekend weg naar Belgič, En het andere moment word hij boos omdat ik bijvoorbeeld iets laat vallen op mijn kamer(, En dan word hij niet rustig boos( ) zoals "Brad wat gebeurt er?"
Nee meteen, GODVERDOMME!!, KAN HET NIET WAT ZACHTER!!!!!!!
pi_79552962
Ik bedoelde Amikaal, maar ik heb geen idee wat de correcte spelling is!
pi_79553038
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Braddie het volgende:
Nee.
Mijn vader is een rare man.
Het ene moment gaan we gezellig een weekend weg naar Belgič, En het andere moment word hij boos omdat ik bijvoorbeeld iets laat vallen op mijn kamer(, En dan word hij niet rustig boos( ) zoals "Brad wat gebeurt er?"
Nee meteen, GODVERDOMME!!, KAN HET NIET WAT ZACHTER!!!!!!!
Luister.
Je vader is er niet om je te haten en van top tot teen af te branden. Als het goed is houdt hij zelfs van je en heeft hij het beste met je voor. Wellicht is het een temperamentvol type, maar hey, iedereen heeft z'n minpuntjes.

Waarschijnlijk heb je het er zo zelf naar gemaakt, omdat wanneer hij je op rustige wijze vraagt of je de volgende keer alstublieft de deur op slot wil draaien, het niet tot je doordringt en exact hetzelfde nog een keer doet.
pi_79553059
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Braddie het volgende:
Ik bedoelde Amikaal, maar ik heb geen idee wat de correcte spelling is!
"Amicaal" dus.
pi_79553084
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:

[..]

Luister.
Je vader is er niet om je te haten en van top tot teen af te branden. Als het goed is houdt hij zelfs van je en heeft hij het beste met je voor. Wellicht een temperamentvol type, maar hey, iedereen heeft z'n minpuntjes.

Waarschijnlijk heb je het er zo zelf naar gemaakt, omdat wanneer hij je op rustige wijze vraagt of je de volgende keer alstublieft de deur op slot wil draaien, het niet tot je doordringt en exact hetzelfde nog een keer doet.
Het is een heel temperament vol type!.

En, Ik luister eerder naar hem als hij iets rustig vraagt(wat dus 99 van de 100x NIET het geval is) dan wanneer hij tegen me schreeuwt en kankert...
pi_79553563
Misschien zou je eens een goed gesprek met je vader aan moeten gaan over alle dagelijkse dingen, waarbij jij denkt dat er wrijving bij ontstaat en dus ruzie. Uit dat gesprek komen dan concrete afspraken voort en kan je compromissen sluiten.

Het is maar een idee.

Rest wel, het is en blijft je vader. Gezien het feit dat je vader en moeder gescheiden zijn kan je vanalles en nog wat uitvreten bij je moeder omdat zij er toch weinig aan doet / alles wel prima vindt en je vader van rust en orde houdt, moet je je kunnen aanpassen aan de situatie. Er zullen vast ook wel regeltjes zijn bij je moeder, maar bij je vader is die stapel regels even wat hoger en dus zul je ze gewoon moeten accepteren zoals ze zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 24-03-2010 23:35:39 ]
pi_79554635
Ok, Ik ben net de confrontatie aangegaan via msn met hem, ik zei dat ik er niet meer tegen kon dat hij zo schreeuwde, En dat ik het raar vind dat hij een van mijn beste vrienden niet mag maar 1 van mijn ergste vijanden wel....

Ik zei hem ook of hij niet gewoon normaal kon praten inplaats van altijd maar te schreeuwen, En waarom hij het nooit goed vindt als ik met 6-7 man chill(Zit dan gewoon op mijn kamer..)

Hij reageerde met" IK MOET NIKS MET JOU MONGOLEN KANKERVRIENDJES TE MAKEN HEBBEN, ZE VRETEN EN ZUIPEN MIJN HELE HUIS LEEG EN ER LIGGEN PEUKEN IN DE ASBAK, IK MOET DIE KLANTEN NIET, HET IS AFGELOPEN IK HAAL MORGEN DE SLEUTEL WEER OP EN JE BEKIJKT HET MAAR, MIJN HUIS GAAT OP SLOT"

Dus ik heb hem terug geschreven dat hij mij de komende paar maanden niet meer hoeft te verwachten... ik vind het heel zwak van hem dat hij meteen zo raar reageerd omdat ik de deur ben vergeten op slot te draaien, En 2 koekjes had gepakt(VOlgens mijn vader GEJAT!!!!!!! BIJ MIJN EIGEN HUIS, VAN MIJN PA, IETS JATTEN!!!! 111111)

Dus, Ik ben er ook klaar mee....
pi_79554903
Misschien moet die vader van jou eens naar de psychiater?
pi_79555003
Tering, jullie kunnen wel zeggen het is je vader, maar als mij pa zo zou lopen fucken.. dadaa Het houd 1x op he, als hij jou geen kans geeft wat kan je dan nog doen. Het moet wel wederzijds zijn
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_79555171
Hij zei dat hij mij vaak zat een kans had gegeven, nou..... dus niet!.

Tuurlijk hij heeft me wel een paar keer de sleutel terug gegeven, maar telkens als ik met vrienden langs kwam en er was 1 fles cola leeg en 1 pak koekjes dan was ik hem meteen weer kwijt, WANT hij tollereert dat niet en wil dat ik respect heb.

bij mijn ma was ik laatst met 9 man, Ze had vrijdag boodschappen gedaan, En vrijdag avond werd er gechilled, Zaterdag ochtend was al het drinken en de koek en snoep op, En ze zij, ja Brad , dat is pech, Als je nieuw wilt haal je maar zelf...

Dat vind ik veel tolleranter, En mijn ma doet gewoon gezellig mee af en toe(jointje roken, Met ze beneden op de bank even lullen.. Op de Playstation etc etc)
pi_79564480
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Braddie het volgende:

Tuurlijk hij heeft me wel een paar keer de sleutel terug gegeven, maar telkens als ik met vrienden langs kwam en er was 1 fles cola leeg en 1 pak koekjes dan was ik hem meteen weer kwijt, WANT hij tollereert dat niet en wil dat ik respect heb.

bij mijn ma was ik laatst met 9 man, Ze had vrijdag boodschappen gedaan, En vrijdag avond werd er gechilled, Zaterdag ochtend was al het drinken en de koek en snoep op, En ze zij, ja Brad , dat is pech, Als je nieuw wilt haal je maar zelf...

Dat vind ik veel tolleranter, En mijn ma doet gewoon gezellig mee af en toe(jointje roken, Met ze beneden op de bank even lullen.. Op de Playstation etc etc)
Ik vind het sowieso al brak dat er een breed gat zit tussen de manier van opvoeden tussen je pa en je ma, je moeder vindt 'alles wel prima' terwijl je vader zich aan regelmaat vasthoudt. Je zou op z'n minst als ouders onderlinge afspraken moeten maken over 'hoe we het kind behandelen en opvoeden'.

Maar daar heb jij niets aan.

I ran out of ideas.
pi_79564925
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Braddie het volgende:

Vind je dat zelf normaal dan? Dat je moeder samen met jou joints gaat zitten roken? .
Dat lijkt me nou echt iets dat ze net niet moet gaan stimuleren.

Ik bedoel, ze hoeft het je niet te gaan verbieden ofzo, maar het samen met jou doen vind ik nog weer een ander uiterste. Mijn ouders hadden tegenover blowen altijd zoiets van: "als we het je gaan verbieden, heeft het toch geen effect, dus dat doen we niet, maar we laten wel duidelijk merken dat we het afkeuren".

Die reactie lijkt me een stuk gezonder.
pi_79564971
Rookte je moeder ook wiet tijdens de zwangerschap want dat verklaart een hoop namelijk.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')