Ik was net even buiten, in de auto is het bloedheet maar buiten nog steeds niet hoor. De zon komt er bijna niet door en er staat een frisse wind. Al is het nog geen 14:00 - 15:00 uur natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je om 14:00-15:00 eens naar buiten gaan.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
C4, de beef jerky is van Mr. Z, zegt je dat wat? Heb het zakje nog niet losgemaakt, dus kan nog niet zeggen of ik het lekker vind
Jack Links is lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem altijd dit soort indianenvlees mee uit de USA:
[ afbeelding ]
Hier heb ik het nog niet zo vaak gezien...
2 x post gehad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
@Cobra: Heb jij ook meerdere keren per post de bevestiging ontvangen voor de 9 april trip?
Ik heb er nu al 2, met 2 parkeerkaarten dan ook...
Maar mbt het reisje heb ik vanochtend wel wat minder nieuws gekregen. Er bestaat een kans dat ik op 10 april voor een paar dagen naar A. moet om lessen te geven.quote:
Da's minder...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar mbt het reisje heb ik vanochtend wel wat minder nieuws gekregen. Er bestaat een kans dat ik op 10 april voor een paar dagen naar A. moet om lessen te geven.![]()
Overmorgen weet ik of ik moet of niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Beef jerky is goedgekeurdZoetig, best pittig en niet te taai
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's minder...
Alle verloven kunnen dus ingetrokken worden?
Hopelijk heb je een annuleringsverzekering...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Uit een automaat die in de kantine staat
Dan zit je mooi in een rothoekquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was net even buiten, in de auto is het bloedheet maar buiten nog steeds niet hoor. De zon komt er bijna niet door en er staat een frisse wind. Al is het nog geen 14:00 - 15:00 uur natuurlijk.
Prijzig?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook maar een klein zakje, zit 28 gram in
80 cent ofzoquote:
Mr Z zit ook in de automaten bij mij op het werk, vind het best prima spul. Helaas wel wat aan de prijs (1,80 per zakjequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
C4, de beef jerky is van Mr. Z, zegt je dat wat? Heb het zakje nog niet losgemaakt, dus kan nog niet zeggen of ik het lekker vind
GODMILJAAR! Nou ja, goed bekeken voor jou danquote:
Da's een euro goedkoper dan via internet.quote:
Hmm dan is de kans dik dat ik er een euro naast zit hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een euro goedkoper dan via internet.![]()
Hebben ze nog meer smaken in de automaat?
Mocht het toch zo goedkoop zijn dan stuur ik je wel een boodschappenlijstje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm dan is de kans dik dat ik er een euro naast zit hoorHeb een beetje een wazig dagje
Enige smaak die er in zit
Wat hebben konijnen en hondjes met rokjesdag te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Score van rokjesdag: een fietsstuurmandje met een hondje erin met daarover een rekje zodat 'ie er niet uit kan vallen...en een konijn dat buiten zijn konijnenhok zat, langs de weg en niemand in de buurt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben konijnen en hondjes met rokjesdag te maken?
Als dat het enige is wat je er van gemerkt hebt, dan is het kennelijk niet echt een rokjesdag.
Eén collega heeft vandaag wel een rok(je) aan, maar dat kan ze beter niet doen...
Het gaat om een collega. Dus ik neem aan douanepersoneel. Dat zijn meestal niet de moeilijkste wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zijn echt zeikerds hoor
Dat vond ik ook het idiote aan het artikel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las het ja maar "totaal getraumatiseerd"?
Flikker toch op.
Ja dat is erquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het idiote aan het artikel.
Zou dit d'r zijn: http://www.facebook.com/jo.margetson ?
Je kent haar?quote:
Nee maar ik zag ergens al bij een ander artikel de link naar haar Facebook staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent haar?
Lijkt me niet bepaald een type dat 'totaal getraumatiseerd ' raakt van wat aandacht van mannen.
Of ben ik nu te kort door de bocht?
Blijkbaar wel hequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent haar?
Lijkt me niet bepaald een type dat 'totaal getraumatiseerd ' raakt van wat aandacht van mannen.
Of ben ik nu te kort door de bocht?
He's then said to have '...leered and told her: "I love those gigantic t**s."'quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he![]()
Maar goed, bij zo'n opmerking zal het er nogal vanaf hangen hoe die gebracht is denk ik.
Hmm ik zou ook niet blij worden van zo'n opmerkingquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He's then said to have '...leered and told her: "I love those gigantic t**s."'
Da's inderdaad niet erg flatteus...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He's then said to have '...leered and told her: "I love those gigantic t**s."'
Nee totaal niet. Maar compleet traumatiserend?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet erg flatteus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |