quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man
en al die foto's in mn PM box helpen ook niet echt
dus je houdt wel van fellatio, afzuigen, blowjob, buizen, op z'n Frans, kluiven, lurken, nilfisken, oraleren, paal nathouden, paalzuigen, pijpen, snorkelen, staaflikken, stokslobberen, tandartsen, zuigenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in tegendeel
expres niet genoemd, dan krijg ik ook geen MI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
iedereen heb ik begrepenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
whuut ik kon net niet meer in et forum komen :S
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je houdt wel van fellatio, afzuigen, blowjob, buizen, op z'n Frans, kluiven, lurken, nilfisken, oraleren, paal nathouden, paalzuigen, pijpen, snorkelen, staaflikken, stokslobberen, tandartsen, zuigenwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Je had een banquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
Preventief lentebannetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
dacht ik eerst wel maar zou niet weten waarom
heel de KSC had een banquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
Die kale aap zat weer aan wat knopjes te mongolenquote:
blondquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
kut.. vergeten in de wagen van rotterdam te kruipen voor die sushi bar
ik heb het net gelezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kale aap zat weer aan wat knopjes te mongolen
* gf geeft LL een knuffel de volgende keer beterquote:
er komt wrs geen volgende keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft LL een knuffel de volgende keer beter![]()
als je zaterdag maar wel terug bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er komt wrs geen volgende keer
oh jawel, morgen komen nog rotterdammers. Dan maar in de auto kruipen
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je zaterdag maar wel terug bent
amateursquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mij
fhaquote:
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mij
Collegaquote:
Fritsquote:
Je bent gek, het is prachtig weer, zonder ook maar een zuchtje wind..quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
er komt helemaal geen donder terecht van het beloofde mooie weer![]()
![]()
Hooguit een waterig beetje zon, en het waait nog ook. Er zijn al veeel betere terrasjezitdagen geweest dit jaar. Bijvoorbeeld gisteren
kom bij mij wonen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
Jij zit zeker weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
hier ook mooi weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent gek, het is prachtig weer, zonder ook maar een zuchtje wind..![]()
(hier toch)
Daar is het toch hartstikke linkquote:
hier is het prachtig weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
volgens de laatste berichten welquote:
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef Giertje het volgende:
biw live vanuit uit het pittoreske vaassen
whehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.
Het is prachtig weer om te vissen? wat jij?
*buigt microfoon naar verbaasd jongentje*
".."
Nou, bedankt voor je commentaar, terug naar het weer van volgende week...[/Piet Paulisma]
whehehehe ik heb al in geen jaren meer gevist vroeger deed ik dat nog wel esquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.
".."
Nou, bedankt voor je commentaar, terug naar het weer van volgende week...[/Piet Paulisma]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschotquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
".."
Ik hoorde gewoon zn stem ook toen ik dat typtequote:
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschot
Vreselijk irritante kwal, inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschot
Die mogen zo ook mee, maar de PP gaat ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...
of die gozer van 13 die een meisje van 3 verkrachtte
Ik zap ook zo snel mogelijk hoor, maar soms zie je toch een paar secondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
waarom irriteert iedereen zich eraan?
hebben jullie maar 1 kanaal op de tv?
als ik iemand irritant vind kijk ik niet
maar goed, ieder zn mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...
of die gozer van 13 die een meisje van 3 verkrachtte
ik dus ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon zn stem ook toen ik dat typte
in dat geval mogen ze patty brard wel een nekschot geven dat mens kan ik niet uitstaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een pallet*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar ging me bier
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
in dat geval mogen ze patty brard wel een nekschot geven dat mens kan ik niet uitstaan
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een palletHoe erg denk je dat het wordt? Moet ik alvast een trauma heli voor je bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
bierenbeulquote:
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een palletHeb je de BHV-er geraadpleegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en had die wel gips om je te verbinden?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik kijk ook nooit, maar ik moest ooit VERPLICHT bij een opname aanwezig zijn (was op mijn werk, en wij moesten er in bedrijfskleding bij gaan staan van de baasquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
whehehe dan ben je genaaid ja, en dan niet op de positieve manierquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar ik moest ooit VERPLICHT bij een opname aanwezig zijn (was op mijn werk, en wij moesten er in bedrijfskleding bij gaan staan van de baas).
Man, wat is die vent een arrogante lul IRL. Denkt echt dat hij alles is.
vooral als ie dronken isquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dan ben je genaaid ja, en dan niet op de positieve manier
issie zo arrogant ja? hoorde ik al eerder
ik vind het wel een grappig persoon, levert leuke persiflages op
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe erg denk je dat het wordt? Moet ik alvast een trauma heli voor je bellen?
die viel flauw toen hij het zagquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de BHV-er geraadpleegd?
en had die wel gips om je te verbinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die viel flauw toen hij het zag![]()
nu lijkt het op ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is ditwat een mietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb mn eigen afgehakte vinger er terug aangezet
(nja de scheur in mijn nagel gevijld)\
en wat de fuck is op de eerste foto gebeurd?![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
je kan zo bij de commando'squote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een mietje![]()
ik heb mn eigen afgehakte vinger er terug aangezet
(nja de scheur in mijn nagel gevijld)\
en wat de fuck is op de eerste foto gebeurd?![]()
ieeeeeuwquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan zo bij de commando's![]()
takje door het raam van de auto
zeg dat welquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ieeeeeuw
ze heeft wel geluk gehad zeg
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg dat wel
sym
pff bijna naar huis
maakt zo een herrie zonder achterraamquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag het achterraam van mijn auto eruit gereden.
Erg fijn een betonnen rand waar de parkeerplaats onder loopt.
Nou ja, het raam was toch vies, dus was het tijd voor een schone.
Morgen ga ik terug, wil nog een nieuw voorraam...
ik hoef hier nog niet dood gevonden te worden iddquote:
als je nu ook nog eens zorgt dat de zetter de ruit laat vallen, krijg je misschien een gratis zonneband omdat het gewone glas niet meer voorradig isquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ook voorzichtig afsluitenquote:
whehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
wokquote:
is het een glazen deurquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
is het een glazen deur
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je nu ook nog eens zorgt dat de zetter de ruit laat vallen, krijg je misschien een gratis zonneband omdat het gewone glas niet meer voorradig is
(ons gebeurd, echt waar)
[..]
ik ga ook voorzichtig afsluiten
dat dacht ik alquote:
eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, had net zo goed de baan op kunnen gaan vandaag. Verveel me de tiefes
Nou, niet echt dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens kijken of het eten al opschiet (het ontdooien ervan toch)
staat op de verpakking maar normaal tussen de 5 en de 7 minutenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moet macaroni koken?? Wie weet dat ff snel?
Tot het gaar isquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moet macaroni koken?? Wie weet dat ff snel?
OAquote:
Die voorraadbus? Daar staat "Macaroni" op. Meer niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat op de verpakking maar normaal tussen de 5 en de 7 minuten
is niet ergquote:
7 minuten danquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die voorraadbus? Daar staat "Macaroni" op. Meer niet.
Als je vork er goed doorheen kan is het mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die voorraadbus? Daar staat "Macaroni" op. Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |