quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man
en al die foto's in mn PM box helpen ook niet echt
dus je houdt wel van fellatio, afzuigen, blowjob, buizen, op z'n Frans, kluiven, lurken, nilfisken, oraleren, paal nathouden, paalzuigen, pijpen, snorkelen, staaflikken, stokslobberen, tandartsen, zuigenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in tegendeel
expres niet genoemd, dan krijg ik ook geen MI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
iedereen heb ik begrepenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
whuut ik kon net niet meer in et forum komen :S
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je houdt wel van fellatio, afzuigen, blowjob, buizen, op z'n Frans, kluiven, lurken, nilfisken, oraleren, paal nathouden, paalzuigen, pijpen, snorkelen, staaflikken, stokslobberen, tandartsen, zuigenwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Je had een banquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
Preventief lentebannetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
dacht ik eerst wel maar zou niet weten waarom
heel de KSC had een banquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
Die kale aap zat weer aan wat knopjes te mongolenquote:
blondquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
kut.. vergeten in de wagen van rotterdam te kruipen voor die sushi bar
ik heb het net gelezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kale aap zat weer aan wat knopjes te mongolen
* gf geeft LL een knuffel de volgende keer beterquote:
er komt wrs geen volgende keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft LL een knuffel de volgende keer beter![]()
als je zaterdag maar wel terug bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er komt wrs geen volgende keer
oh jawel, morgen komen nog rotterdammers. Dan maar in de auto kruipen
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je zaterdag maar wel terug bent
amateursquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |