fhaquote:
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, die gozers houden het niet vol tot zaterdag met mij
Collegaquote:
Fritsquote:
Je bent gek, het is prachtig weer, zonder ook maar een zuchtje wind..quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
er komt helemaal geen donder terecht van het beloofde mooie weer![]()
![]()
Hooguit een waterig beetje zon, en het waait nog ook. Er zijn al veeel betere terrasjezitdagen geweest dit jaar. Bijvoorbeeld gisteren
kom bij mij wonen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
Jij zit zeker weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
hier ook mooi weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent gek, het is prachtig weer, zonder ook maar een zuchtje wind..![]()
(hier toch)
Daar is het toch hartstikke linkquote:
hier is het prachtig weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent zelf gek
Hier is het matig gewoon
volgens de laatste berichten welquote:
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef Giertje het volgende:
biw live vanuit uit het pittoreske vaassen
whehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.
Het is prachtig weer om te vissen? wat jij?
*buigt microfoon naar verbaasd jongentje*
".."
Nou, bedankt voor je commentaar, terug naar het weer van volgende week...[/Piet Paulisma]
whehehehe ik heb al in geen jaren meer gevist vroeger deed ik dat nog wel esquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[Piet Paulisma]Ik sta hier in het pittoreske vaassen, bij de lokale visvereniging.
".."
Nou, bedankt voor je commentaar, terug naar het weer van volgende week...[/Piet Paulisma]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschotquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
".."
Ik hoorde gewoon zn stem ook toen ik dat typtequote:
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschot
Vreselijk irritante kwal, inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou een kandidaat voor een nekschot
Die mogen zo ook mee, maar de PP gaat ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...
of die gozer van 13 die een meisje van 3 verkrachtte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |