Ik zap ook zo snel mogelijk hoor, maar soms zie je toch een paar secondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
waarom irriteert iedereen zich eraan?
hebben jullie maar 1 kanaal op de tv?
als ik iemand irritant vind kijk ik niet
maar goed, ieder zn mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind Volkert van der Graaf nog altijd een betere kandidaat...
of die gozer van 13 die een meisje van 3 verkrachtte
ik dus ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon zn stem ook toen ik dat typte
in dat geval mogen ze patty brard wel een nekschot geven dat mens kan ik niet uitstaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een pallet*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar ging me bier
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
in dat geval mogen ze patty brard wel een nekschot geven dat mens kan ik niet uitstaan
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een palletHoe erg denk je dat het wordt? Moet ik alvast een trauma heli voor je bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
bierenbeulquote:
shit, ik ben zwaar gewond door een bedrijfs ongeval met een palletHeb je de BHV-er geraadpleegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en had die wel gips om je te verbinden?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik kijk ook nooit, maar ik moest ooit VERPLICHT bij een opname aanwezig zijn (was op mijn werk, en wij moesten er in bedrijfskleding bij gaan staan van de baasquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
whehehe dan ben je genaaid ja, en dan niet op de positieve manierquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar ik moest ooit VERPLICHT bij een opname aanwezig zijn (was op mijn werk, en wij moesten er in bedrijfskleding bij gaan staan van de baas).
Man, wat is die vent een arrogante lul IRL. Denkt echt dat hij alles is.
vooral als ie dronken isquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dan ben je genaaid ja, en dan niet op de positieve manier
issie zo arrogant ja? hoorde ik al eerder
ik vind het wel een grappig persoon, levert leuke persiflages op
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe erg denk je dat het wordt? Moet ik alvast een trauma heli voor je bellen?
die viel flauw toen hij het zagquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je de BHV-er geraadpleegd?
en had die wel gips om je te verbinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die viel flauw toen hij het zag![]()
nu lijkt het op ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is ditwat een mietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb mn eigen afgehakte vinger er terug aangezet
(nja de scheur in mijn nagel gevijld)\
en wat de fuck is op de eerste foto gebeurd?![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
je kan zo bij de commando'squote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een mietje![]()
ik heb mn eigen afgehakte vinger er terug aangezet
(nja de scheur in mijn nagel gevijld)\
en wat de fuck is op de eerste foto gebeurd?![]()
ieeeeeuwquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan zo bij de commando's![]()
takje door het raam van de auto
zeg dat welquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ieeeeeuw
ze heeft wel geluk gehad zeg
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg dat wel
sym
pff bijna naar huis
maakt zo een herrie zonder achterraamquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag het achterraam van mijn auto eruit gereden.
Erg fijn een betonnen rand waar de parkeerplaats onder loopt.
Nou ja, het raam was toch vies, dus was het tijd voor een schone.
Morgen ga ik terug, wil nog een nieuw voorraam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |