Ok spoedcursus Chinees... Zover ik het begrijp.. heeft hij dus geen Chinese Nationaliteit enkel en alleen Chinese race licentie/rijbewijs en Nederlandse Nationaliteit(niet door China erkende chinese nationaliteit).quote:http://www.thatsmetro.com/space.php?uid=4022&do=blog&id=51017
姓名:董荷斌(Ho-Pin Tung)
效力车队:Meritus万里达车队
车号:58
出生日期:04/12 /1982
国籍:荷兰
驾照注
有外国驾照的只需要换证即可。考科目一时翻译好像可以同行,建议事先咨询车辆管理所。换证程序如下:
1、持境外机动车驾驶证换证的应当考试科目一。申请A1、A2、B1、B2准驾车型的,还应当考试科目三;
2、外国驻华使馆、领馆人员及国际组织驻华代表机构人员申请机动车驾驶证的,应当按照外交对等原则核发机动车驾驶证。
3、申请人应提交的资料
1)身份证明原件;
2)机动车驾驶证申请表;
3)机动车驾驶人身体条件证明(外国驻华使馆、领馆人员及国际组织驻华代表机构人员不须提供);
4)机动车驾驶证。属于非中文表述的,还应当出具中文翻译文本
Je zegt het goed vind ik: "gedeporteerd". Dat is toch geen manier van doen? Laat staan dat het een fundamentele oplossing is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met de dubbele nationaliteit maar neem dan ook de consequentie dat als je veroordeeld wordt je gedeporteerd wordt naar het land van je andere nationaliteit
En wat was nu je punt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef Drechthuis_Loosdrecht het volgende:
[..]
Je zegt het goed vind ik: "gedeporteerd". Dat is toch geen manier van doen? Laat staan dat het een fundamentele oplossing is.
Dat laatste kan juridisch niet, dat zou je zo langzamerhand toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
......als ze geen Nederlandse pas hebben of een Nederlandse pas hebben naast een andere nationaliteit?
Wat is daar op tegen?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Dat laatste kan juridisch niet, dat zou je zo langzamerhand toch wel moeten weten.
En waarom wordt dat gelijkheidsbeginsel aangetast?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Vanwege het gelijkheidsbeginsel in de rechtspraak.
Het gaat dan ook om veroordeelden die wel een 2e pas hebben, maar zo moeilijk is dat plan toch niet om te begrijpen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:00 schreef katerwater het volgende:
Het blijft onuitvoerbaar, hoor.
De meeste kleurlingen zijn gewoon Nederlander. Hier geboren en geen ID van land van herkomst. Die kan je moeilijk uitzetten.
Ik denk niet dat de Nederlandse overheid dat nog een keer zal doen.(hoop ik niet tenmiste)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
......als ze geen Nederlandse pas hebben of een Nederlandse pas hebben naast een andere nationaliteit?
Wat is daar op tegen?
Is toch niet af te dwingenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef bendk het volgende:
Twee weken geleden hier in Denemarken: een Pool had voor dkr 4800,- ( E 650,-) aan spullen gestolen in een supermarkt. Is opgepakt door de politie.
De rechter heeft hem veroordeeld tot 30 dagen onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Daarna moet hij Denemarken verlaten en heeft een inreisverbod voor 6 jaar.
Zo gaat het hier !
Je kunt niet lezen.quote:
Mohammed C niet en Mohammed B wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:56 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Nederlandse overheid dat nog een keer zal doen.(hoop ik niet tenmiste)
Kijk alleen maar naar Mohammed.C. die had trouwens ook geen Nederlandse nationaliteit,
Die werd na het uitzitten van jarenlange straf overgedragen aan Marokko,aangekomen daar is hij zowat van de aardbodem verdwenen,niemand die nog iets van hem vernomen heeft,hij is gewoon spoorloos en Marokko die houdt vol dat hij nooit aangekomen is,is het toch niet te geloven,zal hij dood zijn,zal hij nog steeds gemarteld worden..(dit kan en mag gewoon niet)
Voor hetzelfde geld is hij al die tijd zoals hij zegt onschuldig geweest te zijn en had hij niks met het het voorbereiden van een terreuraanslag,(dit zou hij niet mogen verdienen)
Als ze zo graag iemand terug willen sturen,moeten ze maar eens met Mohammed.B.beginnen die verdient het om "spoorloos" te zijn.
Das minimaal 2 veroordelingen te veelquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen.
In de motie staat drie veroordelingen, en dan in het eerste jaar met 2 weken straf. Twee hele weken!
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das minimaal 2 veroordelingen te veel
Het probleem ligt hem niet zozeer in het ´ongewenst vreemdeling´ verklaren. Het probleem ligt hem in het daadwerkelijk uitzetten/zelf weggaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef bendk het volgende:
De rechter heeft hem veroordeeld tot 30 dagen onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Daarna moet hij Denemarken verlaten en heeft een inreisverbod voor 6 jaar.
Natuurlijk, als buitenlandse (beroeps)criminelen hier willen komen wonen, dan moeten wij uitwijken en verhuizen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Ja hoor, weer zo'n goedprater, je hoort verdomme gewoon GEEN veroordelingen te hebben...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |