Leg het maar gewoon even uit, want het zal wel weer de zoveelste achterlijke gedachtenkronkel jouwerzijds zijnquote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een cursus algemene ontwikkeling lijkt me geen overbodige luxe voor je
Alsof dat gewoon isquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bron?
@ F_C: Dat is dus zijn bijzondere kijk op de wereld. Hij denkt dat er werkelijk zoveel gekke mensen in NL wonen dat ze ervoor kunnen zorgen dat er wetten ingevoerd kunnen worden die ontzettend tegen onze grondwet zijn...quote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een cursus algemene ontwikkeling lijkt me geen overbodige luxe voor je
Nee, die zijn bijna allemaal geboren in een gezin waarvan minstens 1 van de ouders genaturaliseerd waren tot Nederlander, en hebben dus automatisch bij de geboorte de Nederlandse nationaliteit gekregen. Omdat (1 van) de ouders ook nog de Marokkaanse draagt (of dus allebei zoals meestal het geval) wordt ook die nationaliteit automatisch verkregen door het geboren kind.quote:Op maandag 5 april 2010 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn bijna allemaal genaturaliseerd
Feiten zijn aan te tonen. Toon ze aan.quote:Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feiten
Onderbouwing or it didnt happenquote:Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
[..]
@ F_C: Dat is dus zijn bijzondere kijk op de wereld. Hij denkt dat er werkelijk zoveel gekke mensen in NL wonen dat ze ervoor kunnen zorgen dat er wetten ingevoerd kunnen worden die ontzettend tegen onze grondwet zijn...
Lees de topicquote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, die zijn bijna allemaal geboren in een gezin waarvan minstens 1 van de ouders genaturaliseerd waren tot Nederlander, en hebben dus automatisch bij de geboorte de Nederlandse nationaliteit gekregen. Omdat (1 van) de ouders ook nog de Marokkaanse draagt (of dus allebei zoals meestal het geval) wordt ook die nationaliteit automatisch verkregen door het geboren kind.
Mijn kinderen zouden ook zowel Nederlands en Amerikaans zijn, zelfs al zou ik alleen Nederlander zijn, en mijn vrouw alleen Amerikaan. Mijn kinderen zouden in dat geval inderdaad op hun 21e moeten kiezen. Maar ze zijn als ze in Nederland geboren zouden worden en in Nederland opgroeiden niet minder Nederlander dan iemand anders.
Nee, ik heb geen zin om aan jou uit te leggen hoe wetten in Nederland tot stand komenquote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Leg het maar gewoon even uit, want het zal wel weer de zoveelste achterlijke gedachtenkronkel jouwerzijds zijn
Waarom? Dat is toch jouw 'kijk' op de wereld? En F_C noemt het nou eenmaal bijzonder. Ik leg het alleen maar uit.quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onderbouwing or it didnt happen
Als je bereid bent een internationale pariah te worden dan kun je best de internationale rechtsorde laten varen en besluiten dat je eruit zet wie je eruit wil zetten.quote:Op maandag 5 april 2010 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om aan jou uit te leggen hoe wetten in Nederland tot stand komen
Vroegâh heette dat kattekwaad.quote:
Gedaan. Onderbouwingen vind ik niet terug.quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de topic
Dat wordt dan nog een keer lezen want het staat er gewoonquote:Op maandag 5 april 2010 23:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Gedaan. Onderbouwingen vind ik niet terug.
Alleen jouw oeverloos gebazel over een ideale wereld waar in Nederland geborenen die zich niet gedragen gede-naturaliseert kunnen worden en vervolgens gedeporteerd kunnen worden naar een ander land.
En dan ook nog eens het lef hebben om zelf te vragen om onderbouwingen....
Laat ik dat nou van jou vinden? Jij gooit mensen die het niet met jou eens zijn op een hoop, verwart het bericht van ene poster met dat van de ander en herhaalt tegen diegenen die het met jou niet eens zijn, dat ze niets kunnen onderbouwen. Dat noem ik nou zwak. Heb je niets anders te melden?quote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Je bent al net zo slecht in het onderbouwen als DAM.
Het gaat mij erom dat er iets gedaan moet worden aan de criminaliteit. Ik zit te wachten op een partij die daar iets aan wil doen. De Nederlanders, ouderen en allochtonen die wel normaal doen hebben net zo goed rechten als het straattuig dat hier toch niet willen integreren, en als er mensen uitgezet moeten worden om de situatie te verbeteren, dan sta ik daar volledig achter.quote:Ik ben in 2006, met behoud van Nederlandse nationaliteit, ook Amerikaan geworden.
Leg mij eens uit waarom ik als ik in Nederland op bezoek ben..... niet 100% Nederlander zou zijn? Met andere woorden, wat voor effect heeft die Amerikaanse nationaliteit nou op het wel of niet Nederlander zijn van mijn persoon, en hoe kun JIJ dat precies beoordelen over mij?
Leer de wet kennen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef dylany het volgende:
Jij bent degene die stelt dat je weer voor 100% Nederlander bent zodra je in Nederland op bezoek bent.![]()
Get real man.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |