abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2010 @ 20:31:27 #241
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79978813
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Een cursus algemene ontwikkeling lijkt me geen overbodige luxe voor je

Leg het maar gewoon even uit, want het zal wel weer de zoveelste achterlijke gedachtenkronkel jouwerzijds zijn
Intelligent, but fucked up.
pi_79978898
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Alsof dat gewoon is
  maandag 5 april 2010 @ 20:34:29 #243
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79978906
quote:

Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Bron?
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een cursus algemene ontwikkeling lijkt me geen overbodige luxe voor je
@ F_C: Dat is dus zijn bijzondere kijk op de wereld. Hij denkt dat er werkelijk zoveel gekke mensen in NL wonen dat ze ervoor kunnen zorgen dat er wetten ingevoerd kunnen worden die ontzettend tegen onze grondwet zijn...
  maandag 5 april 2010 @ 20:39:32 #244
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79979065
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn bijna allemaal genaturaliseerd
Nee, die zijn bijna allemaal geboren in een gezin waarvan minstens 1 van de ouders genaturaliseerd waren tot Nederlander, en hebben dus automatisch bij de geboorte de Nederlandse nationaliteit gekregen. Omdat (1 van) de ouders ook nog de Marokkaanse draagt (of dus allebei zoals meestal het geval) wordt ook die nationaliteit automatisch verkregen door het geboren kind.

Mijn kinderen zouden ook zowel Nederlands en Amerikaans zijn, zelfs al zou ik alleen Nederlander zijn, en mijn vrouw alleen Amerikaan. Mijn kinderen zouden in dat geval inderdaad op hun 21e moeten kiezen. Maar ze zijn als ze in Nederland geboren zouden worden en in Nederland opgroeiden niet minder Nederlander dan iemand anders.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 april 2010 @ 20:40:23 #245
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79979097
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feiten
Feiten zijn aan te tonen. Toon ze aan.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79979161
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

[..]

@ F_C: Dat is dus zijn bijzondere kijk op de wereld. Hij denkt dat er werkelijk zoveel gekke mensen in NL wonen dat ze ervoor kunnen zorgen dat er wetten ingevoerd kunnen worden die ontzettend tegen onze grondwet zijn...
Onderbouwing or it didnt happen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79979182
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, die zijn bijna allemaal geboren in een gezin waarvan minstens 1 van de ouders genaturaliseerd waren tot Nederlander, en hebben dus automatisch bij de geboorte de Nederlandse nationaliteit gekregen. Omdat (1 van) de ouders ook nog de Marokkaanse draagt (of dus allebei zoals meestal het geval) wordt ook die nationaliteit automatisch verkregen door het geboren kind.

Mijn kinderen zouden ook zowel Nederlands en Amerikaans zijn, zelfs al zou ik alleen Nederlander zijn, en mijn vrouw alleen Amerikaan. Mijn kinderen zouden in dat geval inderdaad op hun 21e moeten kiezen. Maar ze zijn als ze in Nederland geboren zouden worden en in Nederland opgroeiden niet minder Nederlander dan iemand anders.
Lees de topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79979237
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Leg het maar gewoon even uit, want het zal wel weer de zoveelste achterlijke gedachtenkronkel jouwerzijds zijn
Nee, ik heb geen zin om aan jou uit te leggen hoe wetten in Nederland tot stand komen
  maandag 5 april 2010 @ 20:47:18 #249
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79979404
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Onderbouwing or it didnt happen
Waarom? Dat is toch jouw 'kijk' op de wereld? En F_C noemt het nou eenmaal bijzonder. Ik leg het alleen maar uit.
Tenzij je nu zegt dat dat niet klopt.. maar dan moet jij alsnog aan F_C uitleggen waarom het niet klopt, aangezien hij (en ik dan ook?) het niet begrijpt.
  maandag 5 april 2010 @ 20:47:59 #250
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79979427
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen zin om aan jou uit te leggen hoe wetten in Nederland tot stand komen
Als je bereid bent een internationale pariah te worden dan kun je best de internationale rechtsorde laten varen en besluiten dat je eruit zet wie je eruit wil zetten.

Ik zie dat (en de noodzakelijke grondwetswijziging) er echter niet zo 1, 2, 3 van komen.

Maar als je betoog is dat het technisch gezien mogelijk is dan heb je groot gelijk.

Helaas koop je daar in de praktijk niets voor.
Intelligent, but fucked up.
pi_79979594
Het is een wetswijzing en je wordt geen internationale pariah

Misschien moet je net als Melkert nu met het boek van Anne Frank komen, doet het altijd goed bij je achterban
pi_79983723
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:34 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Alsof dat gewoon is
Vroegâh heette dat kattekwaad.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79984878
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vroegâh heette dat kattekwaad.
Vreemde omgeving kom jij vandaan dan.
  maandag 5 april 2010 @ 23:50:24 #254
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79988808
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de topic
Gedaan. Onderbouwingen vind ik niet terug.

Alleen jouw oeverloos gebazel over een ideale wereld waar in Nederland geborenen die zich niet gedragen gede-naturaliseert kunnen worden en vervolgens gedeporteerd kunnen worden naar een ander land.

En dan ook nog eens het lef hebben om zelf te vragen om onderbouwingen....
-
  maandag 5 april 2010 @ 23:55:19 #255
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79989020
Ach waarom reageer ik ook..... dit is weer zo'n typisch DAM topic dat op niets uitloopt omdat hij zelf niets fatsoenlijk kan onderbouwen....
-
pi_79991623
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Gedaan. Onderbouwingen vind ik niet terug.

Alleen jouw oeverloos gebazel over een ideale wereld waar in Nederland geborenen die zich niet gedragen gede-naturaliseert kunnen worden en vervolgens gedeporteerd kunnen worden naar een ander land.

En dan ook nog eens het lef hebben om zelf te vragen om onderbouwingen....
Dat wordt dan nog een keer lezen want het staat er gewoon
pi_79994317
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef maartena het volgende:

[..]

Je bent al net zo slecht in het onderbouwen als DAM.

Laat ik dat nou van jou vinden? Jij gooit mensen die het niet met jou eens zijn op een hoop, verwart het bericht van ene poster met dat van de ander en herhaalt tegen diegenen die het met jou niet eens zijn, dat ze niets kunnen onderbouwen. Dat noem ik nou zwak. Heb je niets anders te melden?

Jij bent degene die stelt dat je weer voor 100% Nederlander bent zodra je in Nederland op bezoek bent.

Get real man.
quote:
Ik ben in 2006, met behoud van Nederlandse nationaliteit, ook Amerikaan geworden.

Leg mij eens uit waarom ik als ik in Nederland op bezoek ben..... niet 100% Nederlander zou zijn? Met andere woorden, wat voor effect heeft die Amerikaanse nationaliteit nou op het wel of niet Nederlander zijn van mijn persoon, en hoe kun JIJ dat precies beoordelen over mij?
Het gaat mij erom dat er iets gedaan moet worden aan de criminaliteit. Ik zit te wachten op een partij die daar iets aan wil doen. De Nederlanders, ouderen en allochtonen die wel normaal doen hebben net zo goed rechten als het straattuig dat hier toch niet willen integreren, en als er mensen uitgezet moeten worden om de situatie te verbeteren, dan sta ik daar volledig achter.

Straattuig dat het risico loopt uitgezet te worden naar het land van het tweede paspoort (wat ze zelf graag willen houden) met alle gevolgen voor hun uitkering van dien, denkt wel twee keer na.

Dat hele gedoe met die dubbele paspoorten kan toch niet eeuwig doorgaan dus daar kan net zo goed nu al serieus iets aan gedaan worden. Bovendien kost het de Nederlandse staat veel geld.

Hetzelfde geldt trouwens voor de scholen, een openbare school voor alle geloven is veel beter voor de integratie en het is veel goedkoper.
pi_79994378
Als je niet uitgezet wil worden regel je gewoon dat je geen 2e nationaliteit hebt
pi_79994562
Er worden in Nederland ieder jaar ongeveer 250.000 mensen veroordeeld voor een misdaad en ongeveer 2% is Marokkaan dus als ze niet crimineler zijn dan andere mensen gaat het ongeveer om 5000 mensen

Dat is toch al snel 10 boeings vol naar Rabbat, oftewel iedere maand een
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:02:33 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79995058
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef dylany het volgende:
Jij bent degene die stelt dat je weer voor 100% Nederlander bent zodra je in Nederland op bezoek bent.

Get real man.
Leer de wet kennen.

Als ik in Nederland ben, ben ik onder alle Nederlandse bestaande wetten 100% Nederlander.

Hint:

Rijkswet op het Nederlanderschap.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')