abonnement Unibet Coolblue
pi_79510838
Tuttebellen verzamelen!
We gaan het hier over haar hebben.



Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!

Voorgaande delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09



En zie hier, Evil-Cherry haar wijsheid om heel kekke krullen te krijgen. voor het delen en opschrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door tliciouz op 23-03-2010 22:20:07 ]
All good things are wild and free.
pi_79510930
tvpftw!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_79511122
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een gedeelte waar verf inzit van drie jaar oud of zo , dat was dus ook best droog. Maar na een paar maskers zag je echt al veel verschil. Ik heb toen eerst twee keer per week een masker gedaan, en dat een uur laten zitten. Nu doe ik t nog een keer per maand of zo.
Ja van verven word je haar ook zo droog ik weet het Welke maskers gebruik jij als ik vragen mag?
All good things are wild and free.
pi_79512058
yay, tvp
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79521161
tvp
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:04:54 #7
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_79526114
Vraagje voor de krullenkopjes onder jullie, heeft iemand ervaring met het product ''Mixed Chicks''?
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 maart 2010 @ 17:18:55 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79537711
Oke. Na lang wikken en wegen toch maar besloten ik wil mn haar zelf gaan 'dusten'. (Je haar in plukjes rollen en de uitspringende punten wegknippen) Schijnt een erg mooi resultaat te geven . Heeft iemand hier tips voor, behalve dat je echt een kappersschaar moet gebruiken? Moet ik nog letten op bepaalde dingen?

Oh, of heeft iemand een idee of ze dit bij sommige kappers nog doen ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_79537787
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke. Na lang wikken en wegen toch maar besloten ik wil mn haar zelf gaan 'dusten'. (Je haar in plukjes rollen en de uitspringende punten wegknippen) Schijnt een erg mooi resultaat te geven . Heeft iemand hier tips voor, behalve dat je echt een kappersschaar moet gebruiken? Moet ik nog letten op bepaalde dingen?

Oh, of heeft iemand een idee of ze dit bij sommige kappers nog doen ?
Hahahaha, mijn oma doet dit altijd bij mij. Ik merk trouwens niet heel veel verschil erna.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 maart 2010 @ 17:25:32 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79537944
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hahahaha, mijn oma doet dit altijd bij mij. Ik merk trouwens niet heel veel verschil erna.
Oh ahaha
Nouja, ik heb alleen nog maar erg positieve verhalen gehoord dusjeh maar eens proberen he!
Woont je oma toevallig in Groningen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_79537959
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh ahaha
Nouja, ik heb alleen nog maar erg positieve verhalen gehoord dusjeh maar eens proberen he!
Woont je oma toevallig in Groningen?
Nee sorry, Den haag.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79542926
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef spanishgirl het volgende:
Vraagje voor de krullenkopjes onder jullie, heeft iemand ervaring met het product ''Mixed Chicks''?
Bevat siliconen, dus nee. Ruikt wel lekker tho.

Tevens tvp.

Over dat dusten, een soortgelijk iets doe ik als ik mijn haar knip. Het is alleen niet lang genoeg om het goed te bekijken, wat je met dusten wel hoort te doen. "Erg mooi" resultaat vind ik overdreven, maar het is een handige en veilige manier om zelf je puntjes bij te knippen zonder lengte te verliezen. Je krijgt ook bij lange na niet alle dode puntjes eruit, maar het frist wel een beetje op.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:06:20 #13
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79546729
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Bevat siliconen, dus nee. Ruikt wel lekker tho.

Tevens tvp.

Over dat dusten, een soortgelijk iets doe ik als ik mijn haar knip. Het is alleen niet lang genoeg om het goed te bekijken, wat je met dusten wel hoort te doen. "Erg mooi" resultaat vind ik overdreven, maar het is een handige en veilige manier om zelf je puntjes bij te knippen zonder lengte te verliezen. Je krijgt ook bij lange na niet alle dode puntjes eruit, maar het frist wel een beetje op.
Shampoo is silliconen vrij hoor.

Of zie ik iets over het hoofd?

Ingredients for Mixed Chicks Shampoo:
Water, Ammonium Lauryl Sulfate, Tea Lauryl Sulfate, Cocamide MEA, Glycol Disterate, Panthenol, Avocado Oil, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Soy Protein, Ginger (Zinglber Officinale) Extract, Malvasylvestris (Mallow) Extract, Borage (Borago Officinalis) Seed Oil, Cinnmidopropyl Trimonium Chloride, Polyqatermium 10, Allantoin, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Fragrance, FD&C Yellow #5, FD&C Yellow #6.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:51:16 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79568738
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja van verven word je haar ook zo droog ik weet het Welke maskers gebruik jij als ik vragen mag?
Ik heb eigenlijk geen vast merk wat haarmaskers betreft. Atm gebruik ik http://www.drogisterij.ne(...)e_nutrition/P/176845 en die vind ik zelf wel fijn. De geur vind ik niet heel geweldig, totdat ik mijn haar uitwas, dan ruikt het prettig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79589032
ik heb net Lush Hue When Sua whatsoever haarmasker gebruikt. Nais!
pi_79589856
Hoi!

Ik wil mijn haar door mijn zus laten verven (die heeft wel ervaring ) in de kleur hieronder (de lichtere roodtint). Ik ben van mezelf licht-blond en heb er (nu nog ) niets doorheen zitten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik heb via via via gehoord dat ik paars of blauw haar zou krijgen als het mislukte.
En heeft verder iemand dan nog tips?

Mvg.


  donderdag 25 maart 2010 @ 22:55:54 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79591012
Ik lees weer ff mee voor tips voor krullend haar
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79622199
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:06 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Shampoo is silliconen vrij hoor.

Of zie ik iets over het hoofd?

Ingredients for Mixed Chicks Shampoo:
Water, Ammonium Lauryl Sulfate, Tea Lauryl Sulfate, Cocamide MEA, Glycol Disterate, Panthenol, Avocado Oil, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Soy Protein, Ginger (Zinglber Officinale) Extract, Malvasylvestris (Mallow) Extract, Borage (Borago Officinalis) Seed Oil, Cinnmidopropyl Trimonium Chloride, Polyqatermium 10, Allantoin, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Fragrance, FD&C Yellow #5, FD&C Yellow #6.
Meh, weinig bijzonders, dat vind je in elke drogist. (Yes To... bijvoorbeeld). Zou er niet het geld voor over hebben..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:38:48 #19
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79626757
Wat is nou een goede haarborstel/kam? Ik zie echt door het bomen het bos niet meer..zoveel kammen/borstels in zoveel maten en materialen. Ik gebruik eigenlijk al jaren zo'n plastic kammetje

Nu denk ik er de laatste tijd aan om eindelijk eens een goede haarborstel aan te schaffen. Waar moet ik op letten? Is een borstel met dierenhaar goed? en 'werkt' het ook op mijn dikke haar?

Ik zag van de week de borstelset van TOM in de etos, heeft iemand ze al geprobeerd?
pi_79686160
T_C:

Doe het alsjeblieft niet met een permanente verf, daar krijg je alleen maar gedonder van.
Verder, smeer het niet teveel naast je haar want dat rooie krijg je ontzettend moeilijk weg
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 28 maart 2010 @ 21:56:33 #21
123170 alors
zlata1234
pi_79686919
Ik zou zeggen doe het helemaal niet, ik vind neprood haar eigenlijk nooit mooi. En hoe gaat dat uitgroeien?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_79689839
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Ik zou zeggen doe het helemaal niet, ik vind neprood haar eigenlijk nooit mooi. En hoe gaat dat uitgroeien?
Nou, als je dus een spoeling neemt groeit het überhaupt niet uit. Het blijft een beetje wazig en dan kun je er zo weer blond overheen gooien.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_79712997
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Ik zou zeggen doe het helemaal niet, ik vind neprood haar eigenlijk nooit mooi. En hoe gaat dat uitgroeien?
Boeiend wat jij vindt en uitgroei kan bijgewerkt worden. D'oh.

Wat een zinloze post.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
T_C:

Doe het alsjeblieft niet met een permanente verf, daar krijg je alleen maar gedonder van.
Verder, smeer het niet teveel naast je haar want dat rooie krijg je ontzettend moeilijk weg
Ik had dus permanente verf gekocht van de etos in de kleur mahoniebruin.
Om een lang verhaal kort te maken; het heeft niet goed gepakt en mijn haar is lichtrood/bruinig.
Dat is jammer, maar ik heb wel al veel complimenten gekregen.
pi_79713402
Ook leuk, maar wat ga je nu doen met de uitgroei en als je de kleur zat bent?

edit: ik zie dat je daar niet om geeft
Nou veel plezier met je haarkleur, maar als je het donkerder wilt dan je eigen kleur, ik raad je echt aan om een spoeling te nemen!

Ik ben van lichtbruin/donkerblond naar via bruin naar zwart gegaan,
nou dat heb ik geweten.. Ik moet nu weer helemaal terugkleuren naar lichtbruin.
Als ik bij spoeling was gebleven had ik nu geen problemen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 29 maart 2010 @ 17:50:53 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79714335
Ik heb haar tot m`n taille maar dat is een aardig karwei met verven De kapper is reteduur en zelf doen valt niet helemaal mee. En het is wel absoluut noodzakelijk omdat ik zo grijs ben als een dakduif
En altijd aan dezelfde kleur vastzitten vind ik eigenlijk ook maar saai
Eigenlijk denk ik er al een hele tijd over om het af te knippen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79714879
Grijs lang haar kan heel mooi zijn, vind ik.

Ik zit met uitgroei, lichter dan mijn eigen haar. Het valt nu nog wel mee, maar hoe langer dat wordt, hoe lelijker het wordt. En het haar lijkt vet door de donkerbruine uitgroei.
Dus wil ik het misschien terugverven. Kan ik dat zelf doen, of moet de kapper dat doen? Dat is zo duur namelijk...
En hoe bepaal ik welke kleur ik heb? Hebben de Kruidvat-meisjes daar genoeg verstand van?
pi_79716209
Ik vind Lush zo fijn voor mijn haar, het word er krulliger van. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 29 maart 2010 @ 18:49:05 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79716292
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef B.ertha het volgende:
Grijs lang haar kan heel mooi zijn, vind ik.
Juh maar ik ben nog geen 30
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79720412
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Juh maar ik ben nog geen 30
Oh, dan begrijp ik waarom je het niet wilt
  maandag 29 maart 2010 @ 22:14:27 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79726293
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb haar tot m`n taille maar dat is een aardig karwei met verven De kapper is reteduur en zelf doen valt niet helemaal mee. En het is wel absoluut noodzakelijk omdat ik zo grijs ben als een dakduif
En altijd aan dezelfde kleur vastzitten vind ik eigenlijk ook maar saai
Eigenlijk denk ik er al een hele tijd over om het af te knippen
Als je altijd verft, kun je dan niet beter aan de henna of zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:16:57 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79729733
Weet ik niet? Geeft dat ook een goede grijsdekking? En is dat niet ook enorm veel werk? Ik ken dat alleen van vroeger van m`n marokkaanse vriendinnetje..dan kreeg ik dat in m`n haar en ging ik er mee slapen en de volgende ochtend was ik vuurtorenrood
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:28:15 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79730308
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet ik niet? Geeft dat ook een goede grijsdekking? En is dat niet ook enorm veel werk? Ik ken dat alleen van vroeger van m`n marokkaanse vriendinnetje..dan kreeg ik dat in m`n haar en ging ik er mee slapen en de volgende ochtend was ik vuurtorenrood
Nou, ik vind het wel wat makkelijker maar je bent niet in vijf minuutjes klaar of zo. En het is tig keer beter voor je haar

Googlen op henna grijs haar levert aardig wat hits op, o.a. deze http://www.heelnatuurlijk.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=68
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:37:30 #33
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79730700
even voor de beeldvorming
Ik ga me eens verdiepen in Henna en natuurlijke verf enzo
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:38:40 #34
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79730755
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke. Na lang wikken en wegen toch maar besloten ik wil mn haar zelf gaan 'dusten'. (Je haar in plukjes rollen en de uitspringende punten wegknippen) Schijnt een erg mooi resultaat te geven . Heeft iemand hier tips voor, behalve dat je echt een kappersschaar moet gebruiken? Moet ik nog letten op bepaalde dingen?

Oh, of heeft iemand een idee of ze dit bij sommige kappers nog doen ?
Nog even terugkomend hierop. Wist niet dat dat dusten heet. Dat wil ik eigenlijk ook wel laten doen, ik heb heel veel gespleten punten maar dan ongeveer op de onderste 10 cm van mijn haar, zou sonde zijn dat allemaal af te knippen dus het zou ideaal zijn voor mij!
Weet iemand of kappers zoiets nog doen? ik kan er niet echt iets over vinden op internet..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 29 maart 2010 @ 23:39:03 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79730774
oohh, wat een bos. . Maar ik zou er wel een maskertje ingooien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:39:58 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79730828
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Nog even terugkomend hierop. Wist niet dat dat dusten heet. Dat wil ik eigenlijk ook wel laten doen, ik heb heel veel gespleten punten maar dan ongeveer op de onderste 10 cm van mijn haar, zou sonde zijn dat allemaal af te knippen dus het zou ideaal zijn voor mij!
Weet iemand of kappers zoiets nog doen? ik kan er niet echt iets over vinden op internet..
Huh, je wil niet al je gespleten punten weghalen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:44:32 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79731086
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
oohh, wat een bos. . Maar ik zou er wel een maskertje ingooien
ja tis droog! Als het waait dan hoor ik het kraken
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:45:59 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79731168
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

ja tis droog! Als het waait dan hoor ik het kraken
Daarom lijkt iets natuurlijks mij een goed idee. Maar niet afknippen zeg En als je bij gewone verf moet blijven gewoon wekelijks een masker erin doen Dat scheelt iig al een hoop
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:46:06 #39
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79731179
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Huh, je wil niet al je gespleten punten weghalen?
Jawel, juist door middel van die techniek, dan knip je alleen de onderste millimeter af van elk haartje met een gespleten punt haha
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 29 maart 2010 @ 23:49:54 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79731403
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Jawel, juist door middel van die techniek, dan knip je alleen de onderste millimeter af van elk haartje met een gespleten punt haha
Ah, ik las het als 10cm gespleten punten en dat je daar dus maar een stukje vanaf wilde halen

Denk dat je echt op zoek zult moeten naar een kapper die dit doet, want meestal doen ze droog sowieso al niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79732464
Ik heb een vraagje. Ik heb van mezelf blond tot donkerblond haar tot op bhbandjeslengte. Nu heb ik afgelopen oktober een donkere kleurspoeling erin laten zetten bij de kapper. Deze sleet er heel langzaam uit, in ieder geval veel langzamer dat de 13 wassingen waar de kapper het over had. Toen deze eind december toch wel heel vaal was geworden en ik uitgroei had, heb ik diezelfde spoeling opnieuw laten zetten. Met als resultaat dat ik weer een paar maanden donker haar heb. Nu ben ik weer op het punt dat de kleur een beetje vaal is, en dat ik best wel uitgroei heb. Ik wil alleen weer terug naar blond, en het liefst nog een paar tinten lichter dan mijn eigen haar. Kan ik dat zelf doen? Of is een kapper verstandiger? En is zoiets in één keer te doen?
Aids.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:12:27 #42
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79754814
Misschien kunnen jullie mij tips geven, ik heb al een aantal keer mijn haar zelf een spoeling gegeven die er dan een paar maanden in zou moeten blijven zitten. Hiervan heb ik 2 keer een donkerbruine kleur gepakt waarvan ze vaak uitvallen met een rode gloed(of paars) dit vind ik echt jammer. Ook als ik mijn haar zelf wat wil highlighten valt het wat oranje-achtig uit. Hoe komt dit?
Een half jaar geleden heb ik het bij de kapper laten doen, en toen was de kleur echt super! Waarom lukt de kapper het wel en mij niet? ik zoek juist de kleuren uit waar ging tint in zit
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:18:21 #43
123170 alors
zlata1234
pi_79755068
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
even voor de beeldvorming
Ik ga me eens verdiepen in Henna en natuurlijke verf enzo
WAUW!!! Had ik maar krullen
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien kunnen jullie mij tips geven, ik heb al een aantal keer mijn haar zelf een spoeling gegeven die er dan een paar maanden in zou moeten blijven zitten. Hiervan heb ik 2 keer een donkerbruine kleur gepakt waarvan ze vaak uitvallen met een rode gloed(of paars) dit vind ik echt jammer. Ook als ik mijn haar zelf wat wil highlighten valt het wat oranje-achtig uit. Hoe komt dit?
Een half jaar geleden heb ik het bij de kapper laten doen, en toen was de kleur echt super! Waarom lukt de kapper het wel en mij niet? ik zoek juist de kleuren uit waar ging tint in zit
Volgens mij komt dat door roodpigmenten in je haar, de kapper ziet dat en past zelf de kleur daarop aan, maar als je dat zelf wilt doen moet je daar dus ook op letten.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:13:17 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79792840
Hoe maak je zo'n vlecht? Dat je dus maar aan één kant die strengen hebt?



[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 31-03-2010 16:22:04 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79793168
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe maak je zo'n vlecht? Dat je dus maar één kant die strengen hebt?

[ afbeelding ]
dat is mij ook een waar mysterie, ik zie ook wel eens meisjes die een vlecht van hun eigen haar om hun hoofd hebben ingevlochten, gewoon om 8 uur bij de bushalte, ik vraag me ook af hoe ze dat flikken
know'm sayin?
×
word? word.
pi_79800182
Gewoon een simpele french braid. Bij het plaatje van Harajuku hebben ze maar van 1 kant plukken erbij gepakt ipv 2, wat je met een normale french braid doet.
pi_79839142
Weet iemand misschien wat je het beste in de zomer/winter kan gebruiken..
Inivisi Gel van L'oreal en die L'oreal mousse voor futloze krullen heb ik alleen weet niet welke ik het beste kan gebruiken ivm weersomstandigheden
pi_79839508
Ligt eraan wat je wilt bereiken, hoe je haar reageert en hoe vochtig het buiten is. Glycerine, honing, sorbitol, ed zijn doorgaans goed in "normale" omstandigheden. Is het droog heb je meer echt vocht nodig en is het vochtig, dan heb je een vochtblokkade nodig (of dusdanige hoeveelheden vocht dat je haar sowieso niets opneemt).

Er zijn mensen die mousse fijner vinden in de zomer en ik deel die mening als het e-norm warm en vochtig is buiten (gebeurd 2x per jaar ).
  donderdag 1 april 2010 @ 18:29:33 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79839647
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gewoon een simpele french braid. Bij het plaatje van Harajuku hebben ze maar van 1 kant plukken erbij gepakt ipv 2, wat je met een normale french braid doet.
Dat is voor jou misschien gewoon en simpel, maar ik kan met geen mogelijkheid op die manier vlechten hoor
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79844669
Ik kan een franse vlecht niet makkelijker maken dan het is Hara, als jij het niet kunt, dan kun je het niet. Jij vraagt hoe het moet, ik zeg hoe het moet, dus wat wil je nog meer van me horen?
  donderdag 1 april 2010 @ 20:48:34 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79845084
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kan een franse vlecht niet makkelijker maken dan het is Hara, als jij het niet kunt, dan kun je het niet. Jij vraagt hoe het moet, ik zeg hoe het moet, dus wat wil je nog meer van me horen?
French braid was de vraag niet, strengen aan één kant is de vraag. En last time I checked was dit niet waar french braid voor staat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79875575
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ligt eraan wat je wilt bereiken, hoe je haar reageert en hoe vochtig het buiten is. Glycerine, honing, sorbitol, ed zijn doorgaans goed in "normale" omstandigheden. Is het droog heb je meer echt vocht nodig en is het vochtig, dan heb je een vochtblokkade nodig (of dusdanige hoeveelheden vocht dat je haar sowieso niets opneemt).

Er zijn mensen die mousse fijner vinden in de zomer en ik deel die mening als het e-norm warm en vochtig is buiten (gebeurd 2x per jaar ).
Dus als het vochtig weer is, is het beter om een gel te gebruiken ipv mousse?
pi_79876803
Euh, als dat je conclusie is, dan zou ik nog maar eens mijn post lezen..
pi_79876836
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

French braid was de vraag niet, strengen aan één kant is de vraag. En last time I checked was dit niet waar french braid voor staat.
Ik heb altijd van die strengetjes met een french braid.
pi_79886535
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Euh, als dat je conclusie is, dan zou ik nog maar eens mijn post lezen..
Nee het is een vraag.
Welk product (ingredienten) geeft het haar meer vocht en welk product geeft juist een vochtblokkade..?
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:31:11 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79886609
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:17 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik heb altijd van die strengetjes met een french braid.
Eh, ja. Want zo vlecht je. Met strengen aan beide kanten. Deze, however, heeft strengen aan één kant.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79887857
Maar als je nou eens maar aan een kant haar bijpakt, en aan de andere kant niet? Je hebt en houdt sowieso 3 strengen om te vlechten toch?
On zeh laptop
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:10:08 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79887899
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Maar als je nou eens maar aan een kant haar bijpakt, en aan de andere kant niet? Je hebt en houdt sowieso 3 strengen om te vlechten toch?
Ja, dat probeerde ik, maar dat lukt niet

Heb je al een masker in je haar? En dan wil ik over een maand een nieuwe foto zien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79888512
Ik heb een masker van 'say yes to carrots' gehaald, en voor volgende week een afspraak voor de kapper staan om de puntjes er af te halen. Is alweer een jaar geleden dus mag wel weer
Zal over een tijdje een update-pic plaatsen
On zeh laptop
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:30:44 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79888728
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik heb een masker van 'say yes to carrots' gehaald, en voor volgende week een afspraak voor de kapper staan om de puntjes er af te halen. Is alweer een jaar geleden dus mag wel weer
Zal over een tijdje een update-pic plaatsen
In 't begin mag je wel wat vaker een masker erin doen eh
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79888780
Zal ik doen
On zeh laptop
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:34:53 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79888893
Nice.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79889083
Gut wat ben ik weer braaf vandaag
On zeh laptop
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:42:09 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79889183
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Gut wat ben ik weer braaf vandaag
't Is voor je eigen bestwil.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79889252
Ja mama
On zeh laptop
pi_79892384
Wat is nou echt een goed haarmasker tegen droog haar dat snel vet wordt? Het is ook nog eens krullend.
En ik doe wel aan siliconen en shit, dus mag ook mét zijn.
Mag ook wel wat duurder zijn, of eventueel van de Lush (zit in Engeland dus lekker goedkoop hier ).

Ik heb van de week mijn haar met henna behandeld en zou het nu wel elke week willen, zo zacht is het er van geworden. Maar dat is me net iets te veel gedoe, haha. Ik heb ook een beetje beschadigd haar bij mijn pony, door het stijlen.
  zaterdag 3 april 2010 @ 02:02:30 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79892525
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 01:52 schreef frame-saw het volgende:
Wat is nou echt een goed haarmasker tegen droog haar dat snel vet wordt? Het is ook nog eens krullend.
En ik doe wel aan siliconen en shit, dus mag ook mét zijn.
Mag ook wel wat duurder zijn, of eventueel van de Lush (zit in Engeland dus lekker goedkoop hier ).

Ik heb van de week mijn haar met henna behandeld en zou het nu wel elke week willen, zo zacht is het er van geworden. Maar dat is me net iets te veel gedoe, haha. Ik heb ook een beetje beschadigd haar bij mijn pony, door het stijlen.
Ik denk dat maskers weinig verschil maken eik, als je toch niets om die crap geeft die erin zit. Als het vet wordt zou ik iig niet één nemen die all about re-nutrion is enzo, en verder zou ik er gewoon eens één uitproberen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zondag 4 april 2010 @ 18:02:17 #68
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_79939662
na esf kan dit topic er ook nog wel bij, tvp
🐙
pi_79941930
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 01:52 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb van de week mijn haar met henna behandeld en zou het nu wel elke week willen, zo zacht is het er van geworden. Maar dat is me net iets te veel gedoe, haha. Ik heb ook een beetje beschadigd haar bij mijn pony, door het stijlen.
Henna = eiwitten. Dus als je haar dat fijn vind, zou ik op zoek gaan naar een conditioner/haarmasker met eiwitten erin. Alles met proteinen, aminozuren,... zijn eiwitten.
pi_79947957
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Henna = eiwitten. Dus als je haar dat fijn vind, zou ik op zoek gaan naar een conditioner/haarmasker met eiwitten erin. Alles met proteinen, aminozuren,... zijn eiwitten.
Oké, thanks Zal er naar zoeken.

En sorry maar ik geloof er niet in dat siliconen slecht zijn. Haar is dood, als het goed voelt met siliconen, dan 'is' het ook goed. Bij sommigen maakt het misschien slap en futloos, maar daar heb ik geen last van
  maandag 5 april 2010 @ 01:26:16 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79955868
Wat vinden jullie van brilcreem, heeeeeeeeeeeeeeeeeel oldskool spul.
Mini likje door mijn haar is best ok eigenlijk

Vrijdag lekker naar de kapper geweest, eindelijk weer eens echt goed geknipt met mijn krullen. Voelt meteen weer een stuk fijner, ze springen de goede kanten op jeeeeuh!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_79958991
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:02 schreef frame-saw het volgende:

[..]
En sorry maar ik geloof er niet in dat siliconen slecht zijn. Haar is dood, als het goed voelt met siliconen, dan 'is' het ook goed.
Ik weet niet waarom je dat zegt als je mij quote, maar ik heb ook nog nooit beweerd dat siliconen slecht zijn. In sommige omstandigheden erg nuttig ook.

En je merkt heus wel het verschil tussen gezond haar en beschadigd haar, zodra je het laagje wat-dan-ook (siliconen, olie, minerale olie, *insert productnaam*, etc) wegwast. Siliconen hebben een tijdelijke werking, zodra je het wegwast is het effect ook weg. Er zijn ingredienten die wel een langdurig effect hebben op je haar, ook nadat je het wegwast (zoals eiwitten bijvoorbeeld). Haar heeft geen voeding meer van binnenuit en is dus dood, maar dat betekent niet dat we er dus maar slecht voor moeten zorgen. Je hebt wel degelijk een écht effect op de staat van je haar.

Ik ga vandaag maar eens misbruik maken van de groeiende kope-kope-kope-cultuur en ik ga op zoek naar kokosolie.
pi_79963995
Ik bedoelde het niet tegen jou hoor, sorry. Maar ik heb ook producten zonder siliconen gebruikt, want daar let ik nooit op en ben niet zo merkvast, maar ik zag geen verschil.
pi_79964332
tvp voor meer krullend haar tips!

Iemand nog een goeie tip om het sneller te laten groeien? Mijn haar groeit redelijk snel maar omdat het krult gaat het vooral de breedte in
  Designer maandag 5 april 2010 @ 13:37:47 #75
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_79965368
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
tvp voor meer krullend haar tips!

Iemand nog een goeie tip om het sneller te laten groeien? Mijn haar groeit redelijk snel maar omdat het krult gaat het vooral de breedte in
pokon
🐙
  maandag 5 april 2010 @ 13:39:03 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79965412
Ja, geheime toverdrankjes.

Nee. Gemiddelde is een cm per maand, met ongezond haar/gespleten punten/dode punten red je dat niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79965945
Nah dat red ik nu dus wel. Alleen krult het op.
  maandag 5 april 2010 @ 13:55:52 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79965975
Heel gek
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79966010
Gewoon afwachten dus maar
Mijn haar groeit trouwens wel heel snel, ook met krul. 2 Jaar geleden was het boven m`n schouders..nu komt het tot m`n taille. Kun je niet beinvloeden
On zeh laptop
pi_79967060
Er zijn wel middeltjes die je haar sneller laat groeien, maar die moet je innemen en ik vertrouw dat nooit zo.
Gewoon goed voor je haar zorgen en ook gezond eten. Meer kan je er niet aan doen.
  maandag 5 april 2010 @ 15:12:09 #81
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79968095
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:32 schreef frame-saw het volgende:
Er zijn wel middeltjes die je haar sneller laat groeien, maar die moet je innemen en ik vertrouw dat nooit zo.
Gewoon goed voor je haar zorgen en ook gezond eten. Meer kan je er niet aan doen.
Dat zijn gewoon voedingssupplementen.. Dat is samengesteld uit heel veel extra vitamines en mineralen die je normaal niet allemaal uit je voeding op kan nemen.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je ook gezond eet maar het is verder totaal niet schadelijk.

Ik heb verschillende supplementen wel eens geprobeerd en de Etos(hema, kruidvat) bijvoorbeeld verkoopt ook haargroeiformule (ook goed voor huis en nagels) die bij mij het beste werkte. Verwacht alleen geen extreme resultaten. Je haar heeft een bepaalde grens waarna het moeilijker is om NOG langer haar te krijgen. (erfelijk bepaald)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79968303
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heel gek
Rustig maar hoor, was gewoon een vraag, ik dacht misschien bestaat er wel een natuurlijk goedje wat het stimuleert. Hoef je niet gelijk zo sarcastisch te doen
pi_79968422
Maargoed ehhh, vorig jaar had ik nog echt een kort koppie omdat ik eens helemaal met een schone lei wilde beginnen, en nu tot mijn schouders dus dat gaat al wel hard
  maandag 5 april 2010 @ 16:13:14 #84
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79969807
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, geheime toverdrankjes.

Nee. Gemiddelde is een cm per maand, met ongezond haar/gespleten punten/dode punten red je dat niet.
15 cm per jaar om precies te zijn
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 5 april 2010 @ 16:25:39 #85
123170 alors
zlata1234
pi_79970140
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon voedingssupplementen.. Dat is samengesteld uit heel veel extra vitamines en mineralen die je normaal niet allemaal uit je voeding op kan nemen.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je ook gezond eet maar het is verder totaal niet schadelijk.

Ik heb verschillende supplementen wel eens geprobeerd en de Etos(hema, kruidvat) bijvoorbeeld verkoopt ook haargroeiformule (ook goed voor huis en nagels) die bij mij het beste werkte. Verwacht alleen geen extreme resultaten. Je haar heeft een bepaalde grens waarna het moeilijker is om NOG langer haar te krijgen. (erfelijk bepaald)
Dat hoor ik wel vaker, maar ik vind het altijd zo raar. Hoe kan je haar (dat vanuit je hoofd groeit) nou weten hoe lang het van onderen is?

Of je moet haar hebben dat niet sterk genoeg is waardoor het altijd bij een bepaalde lengte 'op' is en afbreekt...
know'm sayin?
×
word? word.
  Designer maandag 5 april 2010 @ 16:31:27 #86
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_79970290
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:25 schreef alors het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker, maar ik vind het altijd zo raar. Hoe kan je haar (dat vanuit je hoofd groeit) nou weten hoe lang het van onderen is?

Of je moet haar hebben dat niet sterk genoeg is waardoor het altijd bij een bepaalde lengte 'op' is en afbreekt...
na een tijdje is je haarwortel "op" en valt uit, bij de een duurt dat langer dan bij de ander

je haar weet niet hoe lang het is, maar als je het nooit knipt, zal uiteindelijk alles zijn "maximale" lengte hebben

als jij je haar knipt, groeit je haar gewoon door, en valt er misschien wel een keer een haar uit van vijf cm lang

die haar groeit al een tijdje, maar jij knipt het er dan steeds af, misschien heeft die wortel al een meter haar gemaakt
🐙
  maandag 5 april 2010 @ 16:37:07 #87
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79970454
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:25 schreef alors het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker, maar ik vind het altijd zo raar. Hoe kan je haar (dat vanuit je hoofd groeit) nou weten hoe lang het van onderen is?

Of je moet haar hebben dat niet sterk genoeg is waardoor het altijd bij een bepaalde lengte 'op' is en afbreekt...
Dat weet ik ook niet precies.. het is ook niet dat je been haar als een gek blijft groeien haha
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 5 april 2010 @ 16:47:28 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79970789
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon voedingssupplementen.. Dat is samengesteld uit heel veel extra vitamines en mineralen die je normaal niet allemaal uit je voeding op kan nemen.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je ook gezond eet maar het is verder totaal niet schadelijk.

Ik heb verschillende supplementen wel eens geprobeerd en de Etos(hema, kruidvat) bijvoorbeeld verkoopt ook haargroeiformule (ook goed voor huis en nagels) die bij mij het beste werkte. Verwacht alleen geen extreme resultaten. Je haar heeft een bepaalde grens waarna het moeilijker is om NOG langer haar te krijgen. (erfelijk bepaald)
Heel veel extra vitamines en/of mineralen zijn niet echt best voor je. Te weinig is niet goed, te veel is ook niet goed.
Wel degelijk flink schadelijk dus.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 april 2010 @ 16:53:39 #89
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79970985
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heel veel extra vitamines en/of mineralen zijn niet echt best voor je. Te weinig is niet goed, te veel is ook niet goed.
Wel degelijk flink schadelijk dus.
Bij wateroplosbare vitamines worden ze gewoon door je lijf weer afgevoerd (urine) en dan is het dus niet schadelijk.. maar je moet niet de hoeveelheid die aanbevolen op zo'n potje staat gaan overdrijven natuurlijk.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79971608
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:53 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Bij wateroplosbare vitamines worden ze gewoon door je lijf weer afgevoerd (urine) en dan is het dus niet schadelijk.. maar je moet niet de hoeveelheid die aanbevolen op zo'n potje staat gaan overdrijven natuurlijk.
Volgens mij kan je alleen van vitamine B (alle dus)+C geen 'overdosis' krijgen. Ik weet niet welke met haargroei te maken heeft?
  maandag 5 april 2010 @ 17:12:36 #91
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79971626
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:53 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Bij wateroplosbare vitamines worden ze gewoon door je lijf weer afgevoerd (urine) en dan is het dus niet schadelijk.. maar je moet niet de hoeveelheid die aanbevolen op zo'n potje staat gaan overdrijven natuurlijk.
Inderdaad, ik heb ook die pillen en maximaal 2 per dag is voorgeschreven en als je je daaraan houdt is het absoluut niet schadelijk.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 5 april 2010 @ 17:14:51 #92
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79971704
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen van vitamine B (alle dus)+C geen 'overdosis' krijgen. Ik weet niet welke met haargroei te maken heeft?
Klopt, haar heeft voornamelijk baat bij vitamine B en daar kun je geen overdosis van krijgen. Maar zoals met alles; met mate, overschrijdt niet de maximaal aanbevolen aantal.

http://www.drogisterij.net/Bloem_haar_totaal_balans/P/BE644

^deze gebruik ik al 2 jaar en ben er zeer tevreden mee, ook niet al te duur, zeker niet als je er 1 per dag neemt.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 5 april 2010 @ 17:17:31 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79971783
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:14 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Klopt, haar heeft voornamelijk baat bij vitamine B en daar kun je geen overdosis van krijgen. Maar zoals met alles; met mate, overschrijdt niet de maximaal aanbevolen aantal.

http://www.drogisterij.net/Bloem_haar_totaal_balans/P/BE644

^deze gebruik ik al 2 jaar en ben er zeer tevreden mee, ook niet al te duur, zeker niet als je er 1 per dag neemt.
B-vitamines zitten in volkorenproducten, peulvruchten, ei, vlees, vis, aardappelen, sojaproducten en groenten

Normale, gezonde mensen hebben toch echt geen B-tekort.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 april 2010 @ 17:20:30 #94
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79971871
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

B-vitamines zitten in volkorenproducten, peulvruchten, ei, vlees, vis, aardappelen, sojaproducten en groenten

Normale, gezonde mensen hebben toch echt geen B-tekort.
en toch heeft mn haar er baat bij

daarbij zijn er genoeg dagen dat ik niet gezond eet (fastfood, etc) en dan is zo'n pil voor het slapen gaan toch wel lekker.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 5 april 2010 @ 17:23:10 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79971958
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

en toch heeft mn haar er baat bij

daarbij zijn er genoeg dagen dat ik niet gezond eet (fastfood, etc) en dan is zo'n pil voor het slapen gaan toch wel lekker.
Dat lijkt me sterk, want een overschot wordt gewoonweg niet opgenomen door je lichaam. Dus of je hebt een tekort of het zit in je hoofd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 april 2010 @ 17:25:01 #96
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79972023
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, want een overschot wordt gewoonweg niet opgenomen door je lichaam. Dus of je hebt een tekort of het zit in je hoofd.
tekorten worden aangevuld.

dit is met alle vitamine pillen zo, daarom is die industrie zo groot, het is gewoon heel lastig om alles elke dag binnen te krijgen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 5 april 2010 @ 17:26:21 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79972075
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

tekorten worden aangevuld.

dit is met alle vitamine pillen zo, daarom is die industrie zo groot, het is gewoon heel lastig om alles elke dag binnen te krijgen.
Dat zeg ik, dan heb je blijkbaar wel een tekort en dan kan het inderdaad prima werken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79972413
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dan heb je blijkbaar wel een tekort en dan kan het inderdaad prima werken.
Precies, en volgens mij was de vraag gewoon of er een haargroeimiddel bestond.
Als je gezond eet dus niet.

Ik neem ook een vitaminetablet en ik zeg niet dat het slecht is hoor, maar ik probeer zo gezond mogelijk te eten maar ben bang voor een vitamine B-12 tekort, omdat ik geen vlees eet. Ik neem het niet omdat ik geen zin heb om elke dag te koken ofzo
  maandag 5 april 2010 @ 17:39:25 #99
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_79972555
Schaamteloze tvp.

Heb het idee dat mijn haar droger of in ieder geval wat pluiziger aan het worden is, dus een tvptje voor alle tips & trucs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nemain op 05-04-2010 18:03:18 (Typooo) ]
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  Designer maandag 5 april 2010 @ 17:41:22 #100
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_79972613
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef Nemain het volgende:
Schaamteloze tvp.

Heb het idee dat mijn haar was droger of in ieder geval wat pluiziger aan het worden is, dus een tvptje voor alle tips & trucs.
heeft jouw wasdroger haar?
🐙
  maandag 5 april 2010 @ 18:02:03 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79973274
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:53 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Bij wateroplosbare vitamines worden ze gewoon door je lijf weer afgevoerd (urine) en dan is het dus niet schadelijk.. maar je moet niet de hoeveelheid die aanbevolen op zo'n potje staat gaan overdrijven natuurlijk.
Klopt, maar dan is het gewoon zonde om de vitaminefabrikanten te sponsoren, als je het toch weer uitplast.
En voor haargroei zijn ook eiwitten en in vet oplosbare vitamines belangrijk.
Mineralen kunnen ook fijn gaan stapelen in je lichaam en dat wil je ook niet, kan jaaaaren duren voor je er last van hebt en dan is dit ook weer lastig op te lossen. Bovendien kost het een hoop geld en is het onzin om teveel te nemen.
Iets extra als je een tekort hebt is natuurlijk geen probleem.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 april 2010 @ 18:03:49 #102
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_79973341
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

heeft jouw wasdroger haar?
Dat komt ervan als je twee dingen tegelijk wil doen.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_80016107
Ik kwam van de week de nieuwe Syoss stylingsproducten tegen. Twee mousses, drie haarlakken , een gel en een hittebeschermer zijn zonder siliconen of polyquats.
Gewoon ter info
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:50:51 #104
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80016347
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kwam van de week de nieuwe Syoss stylingsproducten tegen. Twee mousses, drie haarlakken , een gel en een hittebeschermer zijn zonder siliconen of polyquats.
Gewoon ter info
Ik vind die producten niet fijn
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  FOK!fotograaf dinsdag 6 april 2010 @ 19:51:59 #105
148247 taxibabe
pi_80016381
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kwam van de week de nieuwe Syoss stylingsproducten tegen. Twee mousses, drie haarlakken , een gel en een hittebeschermer zijn zonder siliconen of polyquats.
Gewoon ter info
Na het fiasco met de Syoss conditioner ga ik die stylingproducten echte niet gebruiken . Mijn haar is helemaal verpest door Syoss.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:08:56 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80017008
Mijn zusje heeft het ook geprobeerd, werd ook helemaal niets.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80056215
Het was maar een tip...
pi_80056307
Ik vind die Syoss producten ook een dikke faal. Die heb ik dan ook weggegooid.

Heb vandaag sinds tijden weer eens conditioner gebruikt, mijn haren voelen meteen wat dikker aan en het glanst
All good things are wild and free.
  FOK!fotograaf woensdag 7 april 2010 @ 20:14:22 #109
148247 taxibabe
pi_80056918
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het was maar een tip...
Goed bedoeld van je hoor!!
Maar zo te lezen valt Syoss een beetje (heel erg) tegen bij de mensen die het geprobeerd hebben.
pi_80057469
Wat valt er dan zo aan tegen? Want stylingproducten zonder siliconen zijn zo moeilijk aan te komen, dat dit misschien iets zou zijn voor mij
  FOK!fotograaf woensdag 7 april 2010 @ 20:52:55 #111
148247 taxibabe
pi_80058878
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef B.ertha het volgende:
Wat valt er dan zo aan tegen? Want stylingproducten zonder siliconen zijn zo moeilijk aan te komen, dat dit misschien iets zou zijn voor mij
Over de stylingproducten durf ik niks te zeggen, maar ik heb de conditioner geprobeerd. Binnen 2 weken waren mijn haren knetterdroog, ontzettend statisch, binnen no time knopen in mn haar. Nu heb ik 5-10 cm eraf moeten knippen omdat de punten gespleten waren.

Owja en ik had het gevoel dat ik meer haarverlies had.
pi_80061810
Oké, dat klinkt niet erg aantrekkelijk inderdaad.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:45:06 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80061898
Oh, hier ging het over de shampoo, van de stylingproducten weet ik ook niets.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80091246
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Oké, dat klinkt niet erg aantrekkelijk inderdaad.
Syoss gebruikt veel proteinen, als je haar dat niet prettig vind, dan gaat het alleen maar bergaf. Enige wat ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn.
pi_80092310
Is het eigenlijk goed voor je haarpunten om ze te bewerken met een scheermesje? Ik gebruik altijd nieuwe, ze zijn vrij scherp. Maar ik weet niet of je dan misschien eerder gespleten haarpunten heb?
Ik ben nog steeds te dwars om naar de kapper te gaan Doe het overigens alleen bij mn pony, de rest krult en dat zie je toch niet als het met een schaar is gedaan.
  donderdag 8 april 2010 @ 18:20:19 #116
123170 alors
zlata1234
pi_80092379
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:17 schreef frame-saw het volgende:
Is het eigenlijk goed voor je haarpunten om ze te bewerken met een scheermesje? Ik gebruik altijd nieuwe, ze zijn vrij scherp. Maar ik weet niet of je dan misschien eerder gespleten haarpunten heb?
Ik ben nog steeds te dwars om naar de kapper te gaan Doe het overigens alleen bij mn pony, de rest krult en dat zie je toch niet als het met een schaar is gedaan.
hihi dat doe ik ook om mijn lok een beetje bij te werken Lijkt me sowieso beter dan een stompe schaar. Ik zie helemaal geen gespleten punten trouwens
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:28:55 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80097487
Ik moet maar weer laagjes denk ik, mn haar wordt te zwaar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 21:41:43 #118
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80101412
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet maar weer laagjes denk ik, mn haar wordt te zwaar.
te zwaar? wat moet ik me daar bij voorstellen?
🐙
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2010 @ 22:13:08 #119
148247 taxibabe
pi_80103152
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Syoss gebruikt veel proteinen, als je haar dat niet prettig vind, dan gaat het alleen maar bergaf. Enige wat ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn.
Dus als je haar niet van proteinen houd, gebeurd er dus wat er met mijn haar is gebeurd? Want als ik ga zoeken op proteine in cremespoeling zou het juist voedend moeten zijn, en goed zijn voor droog, beschadigd haar? Begrijp ik dat goed?

Je zei laatst ergens in dit topic dat Henna = eiwit = proteine. Maar dat werkt juist weer supergoed bij mij...
Of heb ik gewoon raar haar?
  donderdag 8 april 2010 @ 22:15:17 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103271
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

te zwaar? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Lang en veel haar, dat trekt alles naar beneden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:16:13 #121
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80103330
Eiwitten zijn goed voor je als je dun haar hebt.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 22:16:21 #122
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80103338
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Lang en veel haar, dat trekt alles naar beneden.
maar haar hangt toch altijd naar beneden?
🐙
  donderdag 8 april 2010 @ 22:16:57 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103364
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

maar haar hangt toch altijd naar beneden?
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:20:20 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103535
OP zulke momenten ga ik ook weer bijna overstag om een pony te nemen, maar de volgende dag weet ik dan weer hoe kut een pony is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 22:20:39 #125
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80103551
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

.
ja of hangt je hoofdhuid nu over je schouders?
🐙
  donderdag 8 april 2010 @ 22:21:44 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103611
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja of hangt je hoofdhuid nu over je schouders?
Laagjes zorgt voor meer volume. Lang haar hangt vaak vlak naast je hoofd naar beneden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 22:23:05 #127
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80103689
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Laagjes zorgt voor meer volume. Lang haar hangt vaak vlak naast je hoofd naar beneden.
nog niets van gemerkt
🐙
  donderdag 8 april 2010 @ 22:23:59 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103736
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nog niets van gemerkt
Nee, met je krullen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:24:24 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103763
Laat hier nog eens een voor en na zien, trouwens.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 23:35:37 #130
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80106900




zoiets?
🐙
  Designer donderdag 8 april 2010 @ 23:36:35 #131
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80106953
voor de oplettende kijkers links een konijn in een wortel
🐙
  donderdag 8 april 2010 @ 23:40:41 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80107154
telefoonsnoer
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:46:10 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80107399
Wat een verbetering toch ook hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 00:00:11 #134
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80107978
alhoewel er binnenkort toch de schaar in zal moeten, dooie puntjes weghalen
🐙
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 00:04:58 #135
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80108166
eentje gevonden met meer krullen in beeld



en een bad hair / good afro day:



🐙
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:06:47 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80108229
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80108275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
eentje gevonden met meer krullen in beeld

[ afbeelding ]

en een bad hair / good afro day:

[ afbeelding ]

What's in a name. Hahahaha.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:50:06 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80109498
Ik vind die afro echt veel leuker hoor
Nette lange krullen vind ik niet leuk bij mannen, daar moet het wat ruiger
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:54:37 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80109598
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind die afro echt veel leuker hoor
Nette lange krullen vind ik niet leuk bij mannen, daar moet het wat ruiger
Zo'n dode, pluizige bos haar kan mij echt niet bekoren. Maar ik zou het wel een leuker kapsel vinden als het wat korter was, met wat model erin.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:04:13 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80109813
Hehe, snap ik wel hoor, bij vrouwen vind ik dat ook niks, maar bij mannen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:15:51 #141
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_80110048
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:38 schreef bellabeauti het volgende:
Wat is nou een goede haarborstel/kam? Ik zie echt door het bomen het bos niet meer..zoveel kammen/borstels in zoveel maten en materialen. Ik gebruik eigenlijk al jaren zo'n plastic kammetje

Nu denk ik er de laatste tijd aan om eindelijk eens een goede haarborstel aan te schaffen. Waar moet ik op letten? Is een borstel met dierenhaar goed? en 'werkt' het ook op mijn dikke haar?

Ik zag van de week de borstelset van TOM in de etos, heeft iemand ze al geprobeerd?
Niemand die hier antwoord op heeft? Of was het al een keer eerder gevraagd...
  vrijdag 9 april 2010 @ 02:07:10 #142
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_80110672
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
eentje gevonden met meer krullen in beeld

[ afbeelding ]

en een bad hair / good afro day:

[ afbeelding ]


Ik vind die Afro ook wel wat hebben hoor . ( )
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_80111641
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dus als je haar niet van proteinen houd, gebeurd er dus wat er met mijn haar is gebeurd? Want als ik ga zoeken op proteine in cremespoeling zou het juist voedend moeten zijn, en goed zijn voor droog, beschadigd haar? Begrijp ik dat goed?

Je zei laatst ergens in dit topic dat Henna = eiwit = proteine. Maar dat werkt juist weer supergoed bij mij...
Of heb ik gewoon raar haar?
Henna is een one off thing elke 4,5,6 (??) weken, dat smeer je niet elke dag of elke twee dagen in je haar. Mijn haar vind eiwitten ook fijn, maar ik hoef ook weer niet te overdrijven, want dan krijg ik ook van dat draad-achtige, droge haar. Evengoed kun je andersom (dus geen proteinen, maar emolients) ook overdoseren, dan krijg je heel zacht, pluizig, vormloos haar.
Ik doe 'vaak' een testje met 1 haar. Het schijnt echt bullshit te zijn, maar het werkt voor mij heel goed om te kiezen voor de juiste producten als mijn haar niet mee werkt. Je neemt een haar en trekt die voorzichtig uit. Hij moet zo'n 30% uitrekken voor hij breekt. Breekt hij sneller: te veel eiwit, te weinig emolient. Breekt hij minder snel en veert niet meer te terug: te veel emolient, te weinig eiwit.
Heb dit al eens eerder in het topic gezegd, maar toen ging deze vlieger ook niet op voor iedereen. Helaas is niemands haar hetzelfde, zou wel enorm makkelijk zijn. Hadden we ook niet van die idioot grote schappen met shampoo in de drogist



Euhm, terug naar Syoss, ik denk dat je sowieso een goede balans moet vinden in je haarproducten. Wellicht heb je twee setjes nodig, eentje met minder proteinen na een henna-behandeling en eentje met meer proteinen voor wanneer het effect van de henna aan het wegtrekken is. Is maar net waar je zin in hebt (letterlijk, uiteraard )
  FOK!fotograaf vrijdag 9 april 2010 @ 08:12:35 #144
148247 taxibabe
pi_80112016
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 07:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Henna is een one off thing elke 4,5,6 (??) weken, dat smeer je niet elke dag of elke twee dagen in je haar. Mijn haar vind eiwitten ook fijn, maar ik hoef ook weer niet te overdrijven, want dan krijg ik ook van dat draad-achtige, droge haar. Evengoed kun je andersom (dus geen proteinen, maar emolients) ook overdoseren, dan krijg je heel zacht, pluizig, vormloos haar.
Ik doe 'vaak' een testje met 1 haar. Het schijnt echt bullshit te zijn, maar het werkt voor mij heel goed om te kiezen voor de juiste producten als mijn haar niet mee werkt. Je neemt een haar en trekt die voorzichtig uit. Hij moet zo'n 30% uitrekken voor hij breekt. Breekt hij sneller: te veel eiwit, te weinig emolient. Breekt hij minder snel en veert niet meer te terug: te veel emolient, te weinig eiwit.
Heb dit al eens eerder in het topic gezegd, maar toen ging deze vlieger ook niet op voor iedereen. Helaas is niemands haar hetzelfde, zou wel enorm makkelijk zijn. Hadden we ook niet van die idioot grote schappen met shampoo in de drogist



Euhm, terug naar Syoss, ik denk dat je sowieso een goede balans moet vinden in je haarproducten. Wellicht heb je twee setjes nodig, eentje met minder proteinen na een henna-behandeling en eentje met meer proteinen voor wanneer het effect van de henna aan het wegtrekken is. Is maar net waar je zin in hebt (letterlijk, uiteraard )
Bedankt voor je uitgebreide reactie!
Na het Syoss-fiasco ben ik terug gegaan naar mijn basisproducten die eigenlijk altijd goed hebben gewerkt voor mijn haar. Ik ben daar tegelijk met het henna-en mee gestart. Dat zijn de lichtroze conditioner van Palmolive en de antiklit van Schwarzkopf. Daarnaast 1 x per maand toch nog een keer shampoo (ook van Palmolive).

Verder gebruik ik eigenlijk zelden stylingproducten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:34:55 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80134750
Zwabber, doe je nu ook wat ik zei of alleen dat kokosspul? If so, dan ben ik wel eens benieuwd naar hoe het er zonder kokosspul uitziet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 20:23:46 #146
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80136793
de foto ziet er pluiziger uit dan het is

🐙
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 20:24:55 #147
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80136853
wacht ik pak m'n camera dit is een kutfoto
🐙
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 20:36:20 #148
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80137384
geheugenkaartje is deaud, andere keer
🐙
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:39:56 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80137545
Anticlimax.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer vrijdag 9 april 2010 @ 21:06:00 #150
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80138762
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Anticlimax.
kaartje gefixt met tape,

maar de foto maak ik lekker morgen pas
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:02:02 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80147041
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
de foto ziet er pluiziger uit dan het is

[ afbeelding ]
Works for me!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:03:03 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80147080
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Works for me!
Ziet er ook al beter uit dan before foto
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 00:09:37 #153
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80147299
dat is niet echt moeilijk, meer dan drie jaar niets aan gedaan, niet eens gekamd ofzo alleen af en toe de klitten uitgeknipt

nu geen klitten meer
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:02:16 #154
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80150177
Kom op kerel ga eens naar de kapper, zeker die eerste foto met stylingproduct staat te verwijft en op die Afro look foto daaronder zie ik niet zo veel behalve een hoop pluis.

Als je lang haar wilt prima maar wees dan wel commited om er het beste uit te halen.

Verder niets persoonlijk, je lijkt me een aardige gast
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 02:06:06 #155
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80150247
oh, ik wist niet dat het verplicht was het beste uit mijn haar te halen
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:11:40 #156
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80150344
Wel als je lang haar wilt, jij zit er niet mee maar wij moeten tegen die kop aankijken
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:14:30 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80150409
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wel als je lang haar wilt, jij zit er niet mee maar wij moeten tegen die kop aankijken
Dude, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:17:13 #158
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80150460
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dude, .
Jij slaapt nou werkelijk nooit zo lijkt het
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:17:51 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80150471
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dude, .
Whehehehehe
We hebben een metro in tha house
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 02:25:01 #160
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80150583
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Jij slaapt nou werkelijk nooit zo lijkt het
tuurlijk niet, tis hara
🐙
pi_80156355
Voor mijn haar gebruik ik altijd Herbal Essences.

Als gel gebruik ik Goldwell Lagoom Jam
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:06:13 #162
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80156906
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Whehehehehe
We hebben een metro in tha house
Niks mis met metro
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:45:39 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80157935
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Niks mis met metro
Klopt, maar er is ook niets mis met een caveman
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 14:40:44 #164
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80159376
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt, maar er is ook niets mis met een caveman
mag ik mijzelf tussen die twee in plaatsen?

ook al word er op straat mij nageroepen dat ik op Hagrid lijk
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:49:08 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80159586
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

mag ik mijzelf tussen die twee in plaatsen?
Dat mag
quote:
ook al word er op straat mij nageroepen dat ik op Hagrid lijk

Ik vind er nog steeds niks mis mee trouwens
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:50:43 #166
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80159640
Nee je vergelijk hem indirect alleen maar met een caveman
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:53:47 #167
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80159725
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nee je vergelijk hem indirect alleen maar met een caveman
Ach, dat kan die gozer best hebben joh
Neem aan dat hij nu niet in een hoekje zit te janken.
En het was natuurlijk ook wel een béétje een overdrijving.

Net als dat jij vast niet de hele dag antirimpelcrème op je gezicht en aparte crème op je ogen aan het smeren bent nadat je een scrubbeurtje en ene maskertje hebt opgedaan en je oksels hebt geschoren, toch?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 14:58:46 #168
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80159836
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ach, dat kan die gozer best hebben joh
Neem aan dat hij nu niet in een hoekje zit te janken.
En het was natuurlijk ook wel een béétje een overdrijving.

Net als dat jij vast niet de hele dag antirimpelcrème op je gezicht en aparte crème op je ogen aan het smeren bent nadat je een scrubbeurtje en ene maskertje hebt opgedaan en je oksels hebt geschoren, toch?
*snik* *snik*

*sabbelt op deekie*
🐙
pi_80162775
Eindelijk een kleine pot kokosolie gevonden, ipv dat enorme ding van De Tuinen. Net in mijn haar gedaan en hoewel het altijd maar even aankijken is hoe je haar erop reageert op langere termijn, bevalt het me prima! Kokos ruikt van origine toch ook een heel stuk lekkerder dan de chemische variant...
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:05:44 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80163005
Ik zit hier ook nog steeds te kloten om m'n haar in een beetje fatsoenlijke conditie te krijgen.
Het is gelukkig ook niet een beetje té lang geworden, komt al voorbij m'n borst.

[ Bericht 48% gewijzigd door Lastpost op 10-04-2010 17:12:03 ]
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 17:07:09 #171
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80163042
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Eindelijk een kleine pot kokosolie gevonden, ipv dat enorme ding van De Tuinen. Net in mijn haar gedaan en hoewel het altijd maar even aankijken is hoe je haar erop reageert op langere termijn, bevalt het me prima! Kokos ruikt van origine toch ook een heel stuk lekkerder dan de chemische variant...
ik doe er hier soms kokos wax conditioner in, krullenfeest is het dan
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:30:22 #172
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80163647
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

*snik* *snik*

*sabbelt op deekie*
[ afbeelding ]
Ahhhhh, zieligerd!

Mijn haar ziet er momentele niet uit, heb net het plafond gewit, dus allemaal latex in mijn haar
Gelukkig 2 dagen niet gewassen, dus dan gaat de latex makkelijker uit mijn vettige haar
En nu ga ik de muren nog even doen
Daarna lekker badderen en maskertje erin
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80163825
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]
Mijn haar ziet er momentele niet uit, heb net het plafond gewit, dus allemaal latex in mijn haar
Mijn vriendin (en ik ook) werkt in een voedingsmiddelenfabriek, die gebruikt altijd haarnetjes. Staat voor geen meter, maar werkt wel!
pi_80164306
Wat is nou het meest geweldige masker dat er is?

Voor bosjes stro ?
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:12:15 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80164666
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhhh, zieligerd!

Mijn haar ziet er momentele niet uit, heb net het plafond gewit, dus allemaal latex in mijn haar
Gelukkig 2 dagen niet gewassen, dus dan gaat de latex makkelijker uit mijn vettige haar
En nu ga ik de muren nog even doen
Daarna lekker badderen en maskertje erin
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 18:15:08 #176
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80164738
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef Lelijkerd het volgende:
Wat is nou het meest geweldige masker dat er is?

Voor bosjes stro ?
veet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
pi_80164779
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

veet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet lief
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 18:18:59 #178
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80164850
mijn haar is ook een lange tijd droog stro geweest hoor

maar ik geloof niet dat het zo simpel is als in droog stro = deze oplossing

maar daar kan de rest hier wat meer over vertellen, ik doe maar wat
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:21:17 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80164912
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
mijn haar is ook een lange tijd droog stro geweest hoor
No shit

Ik ben niet van de Product X want daar zit ingrediënt A niet in of product G juist wel omdat daar ingrediënt K in zit, dus ik blijf wel toekijken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80165361
Ik hou het erop dat wonderproducten nog steeds niet bestaan
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:38:47 #181
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_80167110
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef spanishgirl het volgende:
Vraagje voor de krullenkopjes onder jullie, heeft iemand ervaring met het product ''Mixed Chicks''?
Jaaa sinds kort...echt geweldig
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:40:22 #182
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_80167162
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
eentje gevonden met meer krullen in beeld

[ afbeelding ]

en een bad hair / good afro day:

[ afbeelding ]


leeeeeuk
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 19:43:12 #183
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80167224
oh kut ik zie dat mijn foto's het niet meer doen
🐙
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 19:44:42 #184
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80167264
nja, zoiets stond er eerst:

🐙
pi_80167508
Ik ga volgende week mijn haren terugverven. Ik heb nu donkere uitgroei, mijn haar lijkt steeds vet. Ik vind de huidige kleur eigenlijk wel mooi, maar ik heb geen zin om het iedere 6 weken te (laten) verven (en het is duur en slecht voor mijn haar). Daarna zal ik ook eens een foto plaatsen
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 19:55:25 #186
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80167576
Ik ben eindelijk weer eens naar de kapper geweest Resultaat: lekker zacht haar, geen klitten en goed handelbaar
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:57:29 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80167629
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
nja, zoiets stond er eerst:

[ afbeelding ]
Ik wil geen dubbele, ik wil nieuwe zonder kokos.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80167660
Is die foto zo onduidelijk of heb je een fatboy omgetoverd tot trui?
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 20:00:11 #189
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80167700
ja i kneuw, ben er vandaag niet aan toegekomen

morgen overdag even roepen dan denk ik er aan, tis nu vrij donker hier
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:00:53 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80167714
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Is die foto zo onduidelijk of heb je een fatboy omgetoverd tot trui?
Hahahaha, dat lijkt inderdaad wel een beetje.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 20:05:20 #191
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80167840
nu je het zo zegt, dat ziet er raar uit

zal wel de crappy webcam zijn, is gewoon een zwart katoenen t-shirt
🐙
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 20:06:28 #192
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80167879
en niet in maat 7XL ofzo
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:08:02 #193
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_80167926
Wat heb je in je haar zitten? Of is het gewoon nat?
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 20:10:50 #194
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80168009
het is niet nat, wel een beetje leave-in conditioner er in

maar het glanst op de foto meer dan in het echt, het is gewoon normaal droog haar, niet vet en niet nat

again, crappy webcam
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 01:15:21 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80176429
Whehehe, net of je in een zwarte dwangbuis zit

En vet haar boeit mij niet zo als ik aan het klussen ben, alleen maar zonde van de tijd om er dan energie in te steken, bovendien gaat de latex er dus heel makkelijk uit
Makkelijk hoor

Nu weer schone zachte haartjes met leave-in erin van Gühl, lekker spul is dat.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zondag 11 april 2010 @ 01:50:35 #196
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80176907
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, net of je in een zwarte dwangbuis zit
misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgeving
quote:
Nu weer schone zachte haartjes met leave-in erin van Gühl, lekker spul is dat.
je moet het niet opeten
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 02:03:17 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80177042
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgeving
[/quote

Ja, al die captain cavemans in de buurt hier moeten we niet hebben los lopen

[quote]
[..]

je moet het niet opeten
1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip etc etc
Of hoort dat niet zo?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zondag 11 april 2010 @ 02:08:28 #198
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80177088
ligt er aan wat je er mee wilt bereiken
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 02:15:59 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80177165
quote:
Op zondag 11 april 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ligt er aan wat je er mee wilt bereiken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 april 2010 @ 04:53:04 #200
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80177868
Ik zie een romance ontstaan!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer zondag 11 april 2010 @ 05:01:55 #201
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80177889
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 08:56:31 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80178397
Whehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 april 2010 @ 16:16:01 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80189442
It's funny cuz it's true.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zondag 11 april 2010 @ 16:36:58 #204
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80190379
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
It's funny cuz it's true.
joh krijg krullen
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 16:45:15 #205
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80190693
Zoenen zoenen zoenen..
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2010 @ 17:12:06 #206
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80191730
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

joh krijg krullen
wat een comeback
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80210444
Ik ben mn haar nu alweer beu, ik was zo hard op weg om het volledig uit te laten groeien tot mijn natuurlijke haarkleur maar het is echt vreselijk nu. Het zwarte deel moet nog zo'n 20 cm en het bovenste deel is groenig geworden door die k.. spoeling. Het is niet heeeeeeeeeel erg, en alleen te zien in daglicht maar heb al diverse mensen gehad die zeiden dat t groenig leek, dus ik baal er van.

Ik wil het gewoon weer helemaal blond, geen twee kleuren haar meer! Maar geen geel dit keer, ik wil meer richting een natuurlijke kleur blond, zoals ik vroeger had. Iedereen dacht toendertijd dat het mijn natuurlijke haarkleur was.



Dat was ik, 5 jaar geleden ofzo...
  maandag 12 april 2010 @ 22:46:32 #208
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80246227
Ik ga maar weer eens wat shampoo's uitproberen!

Heb 3 MOP shampoo's besteld:

http://www.lookfantastic.(...)il-mint-shampoo.html

http://www.lookfantastic.(...)drating-shampoo.html

http://www.lookfantastic.(...)hancing-shampoo.html

Iemand ervaring met deze shampoo's?

en deze conditioner besteld:

http://www.curlmart.com/store/product.php?productid=478&cat=0&page=1

Edit: en Kerastase Nutritive Oleo Curl Bain besteld, ben heel benieuwd om te zien of mijn haar nu wel of niet beter wordt van silliconen.... want gebruik al anderhalf jaar lang producten zonder SLS en silliconen erin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Salt_Seafood op 12-04-2010 23:10:53 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80246283
Ik wil ook een haarmasker welke is goed?
pi_80247437
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil ook een haarmasker welke is goed?
Die van L'Oreal, met Royal Jelly, lijkt me wel goed. Zitten ook geen siliconen in.
pi_80249062
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil ook een haarmasker welke is goed?
Ik heb l'oreal Elvive speciaal voor highlights. De gele pot is dat. Krijg er een supermooie kleur blond van in mijn haar en een hele mooie glans, echt super is ie
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80249167
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Die van L'Oreal, met Royal Jelly, lijkt me wel goed. Zitten ook geen siliconen in.
Okay !
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb l'oreal Elvive speciaal voor highlights. De gele pot is dat. Krijg er een supermooie kleur blond van in mijn haar en een hele mooie glans, echt super is ie
Ik heb alleen geen blond haar of highlights zou 'ie dan nog zo goed zijn?
  maandag 12 april 2010 @ 23:57:01 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80249237
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen vast merk wat haarmaskers betreft. Atm gebruik ik http://www.drogisterij.ne(...)e_nutrition/P/176845 en die vind ik zelf wel fijn. De geur vind ik niet heel geweldig, totdat ik mijn haar uitwas, dan ruikt het prettig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80249263
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]
Best wel duur nog hoe lang/vaak doe je met zo'n masker?
  maandag 12 april 2010 @ 23:58:59 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80249300
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Best wel duur nog hoe lang/vaak doe je met zo'n masker?
Nou ja, je gebruikt het niet elke dag hè dus je doet er best even mee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80249359
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, je gebruikt het niet elke dag hè dus je doet er best even mee.
Niet elke dag nee, joh ! Maar okay.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:02:17 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80249412
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Niet elke dag nee, joh ! Maar okay.
Nou, ik gebruik het samen met mijn moeder en ik gok dat wij een half jaartje met een pot doen. Zo beter?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80249431
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik gebruik het samen met mijn moeder en ik gok dat wij een half jaartje met een pot doen. Zo beter?
HIHIHI, wat cute ! Maar oké dat is aardig lang ja en dan gebruik je het één keer per week ofzo?
pi_80249432
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Okay !
[..]

Ik heb alleen geen blond haar of highlights zou 'ie dan nog zo goed zijn?
Vast wel, het onderste deel van mijn haar is bruin en dat glanst ook heel mooi! maar misschien doet een andere elvive hetzelfde
op de extra foto in mn fobo kun je het eventueel zien
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80249486
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef princess-a het volgende:

[..]

Vast wel, het onderste deel van mijn haar is bruin en dat glanst ook heel mooi! maar misschien doet een andere elvive hetzelfde
op de extra foto in mn fobo kun je het eventueel zien
M'n internet is zo langzaam dat je fobo niet wil laden maar ik geloof je op je woord dat het mooi en glanzend is ! Al zou ik dan inderdaad een andere van Elvive nemen aangezien ik niets heb dat ook maar op highlights lijkt !
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:08:21 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80249564
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

HIHIHI, wat cute ! Maar oké dat is aardig lang ja en dan gebruik je het één keer per week ofzo?
Ligt eraan. Soms een keer per week, soms per twee, soms per drie, ik wil het nog wel eens vergeten. . Maar ook nog wel eens twee keer per week. Dus ja, valt weinig over te zeggen Alleen in het begin sowieso wel even twee of drie keer per week.

Maar jij had last van droog haar toch? Dan zou je een renutrition kunnen proberen. Die van mijn linkje is dat ook, en die werkt goed bij mijn uitgedroogde verf.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80249733
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ligt eraan. Soms een keer per week, soms per twee, soms per drie, ik wil het nog wel eens vergeten. . Maar ook nog wel eens twee keer per week. Dus ja, valt weinig over te zeggen Alleen in het begin sowieso wel even twee of drie keer per week.

Maar jij had last van droog haar toch? Dan zou je een renutrition kunnen proberen. Die van mijn linkje is dat ook, en die werkt goed bij mijn uitgedroogde verf.
Aan het begin gewoon lekker veel smeren dus

Neuh mijn haar is niet echt droog wel pluizig though. Is de renutrition dan nog steeds een goede?
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:17:24 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80249799

Ik ben er verliefd op!
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:29:37 #224
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80250140
Mensen vinden een haar masker waar ze een half jaar mee doen van 7,50 duur maar
je hoort niemand klagen als ze 6/7 euro moeten neerleggen in de kroeg voor een wodka redbull ik begrijp dat nooit
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer dinsdag 13 april 2010 @ 00:34:58 #225
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80250248
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen vinden een haar masker waar ze een half jaar mee doen van 7,50 duur maar
je hoort niemand klagen als ze 6/7 euro moeten neerleggen in de kroeg voor een wodka redbull ik begrijp dat nooit
ik ook niet, wie besteld er nou wodka redbull
🐙
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:36:35 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80250270
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen vinden een haar masker waar ze een half jaar mee doen van 7,50 duur maar
je hoort niemand klagen als ze 6/7 euro moeten neerleggen in de kroeg voor een wodka redbull ik begrijp dat nooit
Ze wist toch niet dat ze er een half jaar mee zou doen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:42:51 #227
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80250372
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik ook niet, wie besteld er nou wodka redbull
Ik (a) en een masker gaat toch sowieso lang mee, een masker moet je sowieso niet vaker gebruiken dan 1 maal per week.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80254132
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen vinden een haar masker waar ze een half jaar mee doen van 7,50 duur maar
je hoort niemand klagen als ze 6/7 euro moeten neerleggen in de kroeg voor een wodka redbull ik begrijp dat nooit
Ik vind het niet duur, maar t.o.v. van mijn shampoo en conditioner is het in een stuk hogere 'prijsklasse' ja, en stel je doet maar 3 keer met zo'n ding (weet ik veel) dan is het toch behoorlijk duur.
pi_80254468
Ooh en S_S, als ik voor een wodka redbull dat bedrag kwijt ben vind ik dat ook asociaal veel. Niet iedereen is zo 'rijk' als jij, als ik uitga hou ik het mooi op wijntjes van drie euro.
pi_80255094
Waar is zo'n haarmasker goed voor? Of is het alleen slim om dat te gebruiken als je je haar iedere dag stijlt?
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:54:00 #231
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80258387
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en S_S, als ik voor een wodka redbull dat bedrag kwijt ben vind ik dat ook asociaal veel. Niet iedereen is zo 'rijk' als jij, als ik uitga hou ik het mooi op wijntjes van drie euro.
Ik ben niet rijk, ik werk gewoon 2 dagen in de week en verdien daar goed zodat ik niet als typische Hollanders bij alles moet zeuren dat het duur is. Terwijl ik wel zeik over Wodka Redbull van 7 Euro waar ze zelfs nog zo'n goedkoop alternatief voor RedBull gebruiken, dat gaat me dan wel weer te ver
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:35:13 #232
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80259764
Overigens moet je een masker qua prijs sowieso niet vergelijken met je shampoo, aangezien je een masker veel en veel minder vaak gebruikt. Dat is net als een liter fles bier vergelijken met een liter fles whisky om in de alcoholische sfeer te blijven
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80263316
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik ben niet rijk, ik werk gewoon 2 dagen in de week en verdien daar goed zodat ik niet als typische Hollanders bij alles moet zeuren dat het duur is. Terwijl ik wel zeik over Wodka Redbull van 7 Euro waar ze zelfs nog zo'n goedkoop alternatief voor RedBull gebruiken, dat gaat me dan wel weer te ver
Suggereer je nu dat ik zeur dat alles duur is ?
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:10:56 #234
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80268031
Hier kun je trouwens écht veel verschillende producten bestellen:

http://www.fruugo.com/nl/nl/eur/productsearch.htm;jsessionid=Kbhfa7X+IIGmfWWA1ZoYtg**.webshop-eu1-3?departmentId=WS02000000&category=WS02050000&intref=searchresults-categorynavigation-categorypage

En ze verzenden ook nog eens super snel, gisteravond besteld (die MOP shampoo's) en vanmorgen al verstuurd
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:03:27 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80270634
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat ik zeur dat alles duur is ?
Ja, laat hem praten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:44:02 #236
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80272143
Het is toch zo, een haarmasker van 7 Euro "duur " noemen kan je alleen als je referentiekader het huismerk van Kruidvat is.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:46:01 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80272210
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is toch zo, een haarmasker van 7 Euro "duur " noemen kan je alleen als je referentiekader het huismerk van Kruidvat is.
En al zou dat zo zijn, wat dan nog? Ik dacht eerst ook Wtf, 7 euro voor zo'n potje Dat jij 100 euro aan een fles shampoo uitgeeft maakt het niet normaal hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:56:27 #238
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80272611
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En al zou dat zo zijn, wat dan nog? Ik dacht eerst ook Wtf, 7 euro voor zo'n potje Dat jij 100 euro aan een fles shampoo uitgeeft maakt het niet normaal hoor.
Je mag best zeuren dat iets duur is maar als dat al begint vanaf de 7 euro dan kan je het beter gewoon altijd bij het huismerk houden ipv op alles wat een paar euro meer kost lopen roepen dat je het duur vindt.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:14:47 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80273225
Ja fine, ik houd erover op.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:16:07 #240
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80273275
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ja fine, ik houd erover op.
Doet jij dat maar ja, ajb .
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80273748
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is toch zo, een haarmasker van 7 Euro "duur " noemen kan je alleen als je referentiekader het huismerk van Kruidvat is.
Mijn Andrelon shampoo koop ik voor 5 euro per 3 flessen in een goede aanbieding, daar doe ik gemakkelijk meer dan een jaar mee.

Dan is 7 euro voor zo'n mini potje haarmasker best duur ja.

Vreemd he, dat we niet allemaal duizend potjes en flesjes a 18 euro per stuk op onze badkamer hebben staan zoals jij.

Echt, please niet iedereen mikt elke week voor 20 euro aan producten in z'n haar.
pi_80274138
Ik vind het wel duur, en ik vind een wodka-redbull van 6 of 7 euro ook duur. Ik doe nooit erg lang met maskers eigenlijk, mijne vorige masker was na 4 of 5 keer al op en ik heb niet overdreven veel gebruikt ofzo. Maar dat was een goedkopere van de kruidvat, misschien heb je daar weer meer van nodig...

Maar die re-nutrition is dus die met Royal Jelly, die wil ik zelf ook kopen als mijn haartjes straks ontkleurd en blond worden. Ik heb al een mooie kleur haarverf gevonden, ik neem aan dat ze bij de kapper ook zoiets hebben:

  dinsdag 13 april 2010 @ 18:43:28 #243
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80274175
Ja dat zeg ik, als 1,50 euro je referentiekader is kun je alles wel duur noemen! Overigens is het geen mini potje, maar een behoorlijk grote pot. Bovendien ligt het ook aan hoe lang je met iets doet natuurlijk.

En buiten mijn bestelling van december heb ik al 9 maanden niks aan haarproducten uit gegeven. Dus niet zo overdrijven.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:44:40 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80274218
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef Snowcold het volgende:
Ik vind het wel duur, en ik vind een wodka-redbull van 6 of 7 euro ook duur. Ik doe nooit erg lang met maskers eigenlijk, mijne vorige masker was na 4 of 5 keer al op en ik heb niet overdreven veel gebruikt ofzo. Maar dat was een goedkopere van de kruidvat, misschien heb je daar weer meer van nodig...

Maar die re-nutrition is dus die met Royal Jelly, die wil ik zelf ook kopen als mijn haartjes straks ontkleurd en blond worden. Ik heb al een mooie kleur haarverf gevonden, ik neem aan dat ze bij de kapper ook zoiets hebben:

[ afbeelding ]
What the hell, 4 keer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80274273
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja dat zeg ik, als 1,50 euro je referentiekader is kun je alles wel duur noemen! Overigens is het geen mini potje, maar een behoorlijk grote pot. Bovendien ligt het ook aan hoe lang je met iets doet natuurlijk.

En buiten mijn bestelling van december heb ik al 9 maanden niks aan haarproducten uit gegeven. Dus niet zo overdrijven.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hier kun je trouwens écht veel verschillende producten bestellen:

http://www.fruugo.com/nl/nl/eur/productsearch.htm;jsessionid=Kbhfa7X+IIGmfWWA1ZoYtg**.webshop-eu1-3?departmentId=WS02000000&category=WS02050000&intref=searchresults-categorynavigation-categorypage

En ze verzenden ook nog eens super snel, gisteravond besteld (die MOP shampoo's) en vanmorgen al verstuurd
Ooh die shampoo's van 15 euro per stuk van gisteren tellen niet ?
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:46:43 #246
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80274280
Als je na 4x door zo'n pot heen bent doe je echt iets verkeerd ben ik bang
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:49:26 #247
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80274380
Ja die tellen wel. Maar je betaalt inderdaad meer voor goede producten met natuurlijke ingrediënten ipv een shampoo die bom en bom vol zit met silliconen (waar Anderlon om bekend staat) om je haar er nog enigszins goed uit te laten zien.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80274628
Oh, goede comeback, suggereren dat mijn haar er niet uit ziet. Nouja weet je, ik laat je lekker in de waan ik weet dat ik voor een paar cent per week gewoon een mooie volle bos glanzend haar op mijn hoofd heb.

In tegenstelling tot veel anderen die er een stuk meer geld aan uitgeven dan ik.
pi_80274644
Shampoos bevatten meestal geen siliconen hoor, S_S

@Breathtaking: wel een pluizige bos...
pi_80274793
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Shampoos bevatten meestal geen siliconen hoor, S_S

@Breathtaking: wel een pluizige bos...
Pluizend op de zware dagen des levens ja, maar daar staat tegenover dat ik mijn haar niet verveel met oneindig veel crèmepjes, sprays, wax, haarlak of wat dan ook.

Ik kan in ieder geval van mezelf zeggen dat ik 's morgens maar 5 seconden nodig heb om mijn haar te doen, ik schud het, haal mijn hand er doorheen, en krijg er meer dan genoeg complimentjes over.
pi_80274812
Geniet ervan (y)
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:18:28 #252
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80275422
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Shampoos bevatten meestal geen siliconen hoor, S_S

@Breathtaking: wel een pluizige bos...
Bijna elke Andrelon shampoo hoor en mijn punt was gewoon dat als je zoiets duur noemt je bijna alles wel duurt kunt noemen, en daar kleeft verder helemaal geen waardeoordeel aanvast.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80276244
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als je na 4x door zo'n pot heen bent doe je echt iets verkeerd ben ik bang
Misschien wat overdreven, maar ik heb er echt geen half jaar mee gedaan. :S
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:54:10 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80277007
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Misschien wat overdreven, maar ik heb er echt geen half jaar mee gedaan. :S
Hoe vaak gebruik je het dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80277239
Is lang geleden dat ik het heb gebruikt, maar ik gebruikte het niet heel erg vaak. Ik vergat het regelmatig dus het was net zoiets als jij eerder aangaf (dus één keer in de 2 weken, één keer in de 3 weken en soms 1 keer per maand). Uiteindelijk duurde het dus wel een paar maanden, maar ik heb er echt geen 10 keer uit gepakt, toch hoogstens 6.
pi_80330657
Ik kocht eentje van Gliss Kur, speciaal voor lang haar. Wel maar 200 ml en alsnog 7 euro, dus ik mag hopen dat ie nog veeeel beter is dan de Elvive
pi_80330728
Hij ruikt in ieder geval wel erg lekker !
  Redactie Frontpage donderdag 15 april 2010 @ 09:34:12 #258
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80333403
Is er nog een middeltje waardoor je haar wat minder statisch is Zit er aan te denken om dat spul van Andrelon maar weer eens op te halen, maar er is vast wel iets wat beter is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 15 april 2010 @ 16:13:37 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80348161
Was dat maar waar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 15 april 2010 @ 16:16:23 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80348256


voor grammofoonplaten that is...
🐙
pi_80364592
Ik ben een man met lang bruin krullend haar.

Het is echt heeeeeel droog en het pluist and de tering.

Welke wax/gel/mousse/creme/lak moet ik gebruiken om de pluis tegen te gaan en mijn haar mee te modeleren?
Ja dat..
  donderdag 15 april 2010 @ 22:51:28 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80365758
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef Muskuspad het volgende:
Ik ben een man met lang bruin krullend haar.

Het is echt heeeeeel droog en het pluist and de tering.

Welke wax/gel/mousse/creme/lak moet ik gebruiken om de pluis tegen te gaan en mijn haar mee te modeleren?
Ik zou eerst maar aan je haar zelf werken en zorgen dat het niet meer droog is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80365830
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou eerst maar aan je haar zelf werken en zorgen dat het niet meer droog is
en hoe moet dat ? Vergeef mij mijn leekheid op het haargebied
Ja dat..
  donderdag 15 april 2010 @ 22:56:06 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80366001
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef Muskuspad het volgende:

[..]

en hoe moet dat ? Vergeef mij mijn leekheid op het haargebied
De mensen met krullen hier gaan je aanraden alleen conditioners te gebruiken denk ik, ik blijf met haarmaskers gooien.

Deze heeft mijn droge geverfde haar weer mooi gekregen http://www.drogisterij.ne(...)e_nutrition/P/176845

Dot erin, handdoek op je hoofd en even gaan fokken. Daarna gewoon douchen zoals altijd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 15 april 2010 @ 23:01:22 #265
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80366242
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De mensen met krullen hier gaan je aanraden alleen conditioners te gebruiken denk ik, ik blijf met haarmaskers gooien.
puur om te jennen, adviseer ik twee componenten lijm
🐙
  donderdag 15 april 2010 @ 23:02:05 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80366277
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

puur om te jennen, adviseer ik twee componenten lijm
Jij mag hier niet meer praten tot je met de beloofde foto's komt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer donderdag 15 april 2010 @ 23:02:52 #267
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80366317
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij mag hier niet meer praten tot je met de beloofde foto's komt
oh kut, das waar ook
🐙
  donderdag 15 april 2010 @ 23:36:44 #268
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80367719
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef Muskuspad het volgende:

[..]

en hoe moet dat ? Vergeef mij mijn leekheid op het haargebied
Gewoon 1 maal per week een goede deep conditioner gebruiken tot je haar weer gezond is. En daarna -wanneer je bereikt hebt dat je minder droog haar is- zou je Curl Keeper kunnen gebruiken (direct nadat je de douche hebt uitgezet) en als je haar dan droog is er een beetje Tweek in doen. Dan zal de pluis ook minder zijn.

Succes!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80404678
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Gewoon 1 maal per week een goede deep conditioner gebruiken tot je haar weer gezond is. En daarna -wanneer je bereikt hebt dat je minder droog haar is- zou je Curl Keeper kunnen gebruiken (direct nadat je de douche hebt uitgezet) en als je haar dan droog is er een beetje Tweek in doen. Dan zal de pluis ook minder zijn.

Succes!
Is er ook iets makkelijkers??

Ik spendeer graag niet meer dan 10 minuten per dag aan mijn haar en het liefst niet iets moelijks
Ja dat..
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:09:05 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80405189
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:58 schreef Muskuspad het volgende:

[..]

Is er ook iets makkelijkers??

Ik spendeer graag niet meer dan 10 minuten per dag aan mijn haar en het liefst niet iets moelijks
Wat is er moeilijk aan een keer conditioner ipv shampoo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:10:32 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80405262
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:58 schreef Muskuspad het volgende:

[..]

Is er ook iets makkelijkers??

Ik spendeer graag niet meer dan 10 minuten per dag aan mijn haar en het liefst niet iets moelijks
Ossevet gebruiken, gegarandeerd geen pluis meer en het kost je 3 seconden werk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80406730
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ossevet gebruiken, gegarandeerd geen pluis meer en het kost je 3 seconden werk
Geitenvet ook goed?
Ja dat..
  zaterdag 17 april 2010 @ 04:39:08 #273
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80410804


je kan je haar natuurlijk ook constant nat proberen te houden!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80428568
Met een plastic zak zie je ook geen pluis!
  Designer zaterdag 17 april 2010 @ 21:03:43 #275
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80429299
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 04:39 schreef Salt_Seafood het volgende:


je kan je haar natuurlijk ook constant nat proberen te houden!
het kost een beetje moeite, maar dan heb je ook wat ben je ook nat

🐙
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:06:38 #276
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80429396
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

het kost een beetje moeite, maar dan heb je ook wat ben je ook nat

[ afbeelding ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer zondag 18 april 2010 @ 18:37:14 #277
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80452830
en omdat ik anders straf krijg van Hara, een foto van mijn haar zonder leave-in:

🐙
  Designer zondag 18 april 2010 @ 18:38:52 #278
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80452893
een foto met een goede camera komt nog wel eens... ooit... als ik er aan denk als ik m'n camera in de buurt heb
🐙
  zondag 18 april 2010 @ 18:43:08 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80453012
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
en omdat ik anders straf krijg van Hara, een foto van mijn haar zonder leave-in:

[ afbeelding ]
Zo, gooi die kokos maar weg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 18 april 2010 @ 18:44:53 #280
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80453068
Jij hebt een stuk kleinere krullen dan ik!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer zondag 18 april 2010 @ 18:45:32 #281
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80453095
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jij hebt een stuk kleinere krullen dan ik!
het gekke is, dat verschilt per dag
🐙
pi_80453373
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo, gooi die kokos maar weg.
Eens, dit is een veel mooiere middenweg tussen afro en MJ!
  Designer zondag 18 april 2010 @ 18:58:23 #283
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80453531
ghehehe, als die cocos er een uurtje in zit is het al een stuk minder plastic-MJ-glanzend achtig hoor

maar ben zo ook wel tevreden eigenlijk
🐙
  zondag 18 april 2010 @ 18:59:07 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80453555
Wat een verschiiiiiiiiiil met die eerdere foto's. Wat voor producten gebruik je nu?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Designer zondag 18 april 2010 @ 19:08:56 #285
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80453871
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een verschiiiiiiiiiil met die eerdere foto's. Wat voor producten gebruik je nu?
inecto sjampo en conditioner, de leave in gebruik ik nauwelijks nog

en de dooie puntjes wegknippen, niet meer laten verklitten etc.

gewoon achterstallig "onderhoud" zeg maar
🐙
  zondag 18 april 2010 @ 19:29:06 #286
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80454620
Ja het ziet er wel goed uit, nou moet ik zeggen dat (krullend) donker haar er over het algemeen eerder/makkelijker gezond uitziet dan blond.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 18 april 2010 @ 19:29:51 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80454645
Sorry Zwabber, denk toch dat ik een einde maak aan onze relatie nu je haar er zo stylish uit ziet, ik hou meer van onderstaande kapseltjes (niet per sé met de persoon zelf eraan vast )



Helaas overleden van de week Mijn Peter wat doe je!



Zelfde maar dan meer krullen.



Alleen het kapsel, want die Aragorn zelf hoef ik natuurlijk niet



"without Antonio Banderas attached or his life-size blow-up doll"



Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 april 2010 @ 19:31:08 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80454694
Die mannen hebben compleet ander haar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 18 april 2010 @ 19:31:56 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80454709
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Die mannen hebben compleet ander haar.
Ik werd misleid door Zwabber ja!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zondag 18 april 2010 @ 19:31:58 #290
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80454712
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja het ziet er wel goed uit, nou moet ik zeggen dat (krullend) donker haar er over het algemeen eerder/makkelijker gezond uitziet dan blond.
wacht maar, over drie maanden is het vanzelf blond
🐙
  zondag 18 april 2010 @ 19:32:24 #291
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80454726
Nou zullen wij dan maar een relatie beginnen? Kun je me gelijk influisteren waar Andrelon in de aanbieding is!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 18 april 2010 @ 19:33:19 #292
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80454758
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nou zullen wij dan maar een relatie beginnen? Kun je me gelijk influisteren waar Andrelon in de aanbieding is!
Zwabber is vrij geloof ik, dus sla je slag zou ik zeggen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 april 2010 @ 19:33:55 #293
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80454777
Overigens vind ik dat lange haar zelden tot nooit mooi bij mannen, alleen die 3e foto staat niet verkeerd.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Designer zondag 18 april 2010 @ 19:34:04 #294
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80454782
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zwabber is vrij geloof ik, dus sla je slag zou ik zeggen
vrij hetero ja...
🐙
  zondag 18 april 2010 @ 19:34:52 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80454814
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

vrij hetero ja...
Met het licht uit is er (bijna) geen verschil joh. Vergeet niet dat S_S een metrootje is he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 april 2010 @ 19:35:34 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80454839
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

vrij hetero ja...
Wees niet bang ik richt mijn pijlen op Miss Aanbieding!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 18 april 2010 @ 19:38:32 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80454958
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens vind ik dat lange haar zelden tot nooit mooi bij mannen, alleen die 3e foto staat niet verkeerd.
Die bos haar van en bij Peter Steele vind ik wel sexay. Maar meestal als ik mannen met lang haar zie is de lengte heel dun en het haar zo vet als de neten. Yeah, no thanks Banderas zijn kapsel kan ook wel prima bij bepaalde mannen.

Maar mijn vriend hoeft echt niet met zulk lang haar aan te komen, dat dan weer niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 18 april 2010 @ 19:38:40 #298
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80454965
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Wees niet bang ik richt mijn pijlen op Miss Aanbieding!
Je bent er wel van op de hoogte dat ik dat niet ben? Dat was Breathtaking he, not me
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 18 april 2010 @ 19:39:10 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80454984
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Wees niet bang ik richt mijn pijlen op Miss Aanbieding!
Dat was toch Bt en die is er nu niet eens?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 18 april 2010 @ 19:40:06 #300
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80455020
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die bos haar van en bij Peter Steele vind ik wel sexay. Maar meestal als ik mannen met lang haar zie is de lengte heel dun en het haar zo vet als de neten. Yeah, no thanks Banderas zijn kapsel kan ook wel prima bij bepaalde mannen.

Maar mijn vriend hoeft echt niet met zulk lang haar aan te komen, dat dan weer niet.
Ja, wel met je eens dat vet haar echt niet kan, brrr. Maar gewoon lekker rock haar zonder vettigheid bij de wortels
Helaas leerde ik mijn vriend pas kennen toen hij zijn haar al gekortwiekt had
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Designer zondag 18 april 2010 @ 19:44:03 #301
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_80455167
ik zit er nu wel aan te denken om het te knippen
🐙
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')