veetquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef Lelijkerd het volgende:
Wat is nou het meest geweldige masker dat er is?
Voor bosjes stro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
veetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lief
No shitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
mijn haar is ook een lange tijd droog stro geweest hoor
Jaaa sinds kort...echt geweldigquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef spanishgirl het volgende:
Vraagje voor de krullenkopjes onder jullie, heeft iemand ervaring met het product ''Mixed Chicks''?
leeeeeukquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
eentje gevonden met meer krullen in beeld
[ afbeelding ]
en een bad hair / good afro day:
[ afbeelding ]
Ik wil geen dubbele, ik wil nieuwe zonder kokos.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
nja, zoiets stond er eerst:
[ afbeelding ]
Hahahaha, dat lijkt inderdaad wel een beetje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Is die foto zo onduidelijk of heb je een fatboy omgetoverd tot trui?
misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgevingquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, net of je in een zwarte dwangbuis zit![]()
je moet het niet opetenquote:Nu weer schone zachte haartjes met leave-in erin van Gühl, lekker spul is dat.
1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip etc etcquote:Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgeving
[/quote
Ja, al die captain cavemans in de buurt hier moeten we niet hebben los lopen
[quote]
[..]
je moet het niet opeten
quote:Op zondag 11 april 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ligt er aan wat je er mee wilt bereiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |