Klopt, maar dan is het gewoon zonde om de vitaminefabrikanten te sponsoren, als je het toch weer uitplast.quote:Op maandag 5 april 2010 16:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Bij wateroplosbare vitamines worden ze gewoon door je lijf weer afgevoerd (urine) en dan is het dus niet schadelijk.. maar je moet niet de hoeveelheid die aanbevolen op zo'n potje staat gaan overdrijven natuurlijk.
Dat komt ervan als je twee dingen tegelijk wil doen.quote:
Ik vind die producten niet fijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kwam van de week de nieuwe Syoss stylingsproducten tegen. Twee mousses, drie haarlakken , een gel en een hittebeschermer zijn zonder siliconen of polyquats.
Gewoon ter info
Na het fiasco met de Syoss conditioner ga ik die stylingproducten echte niet gebruikenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kwam van de week de nieuwe Syoss stylingsproducten tegen. Twee mousses, drie haarlakken , een gel en een hittebeschermer zijn zonder siliconen of polyquats.
Gewoon ter info
Goed bedoeld van je hoor!!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het was maar een tip...
Over de stylingproducten durf ik niks te zeggen, maar ik heb de conditioner geprobeerd. Binnen 2 weken waren mijn haren knetterdroog, ontzettend statisch, binnen no time knopen in mn haar. Nu heb ik 5-10 cm eraf moeten knippen omdat de punten gespleten waren.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:25 schreef B.ertha het volgende:
Wat valt er dan zo aan tegen? Want stylingproducten zonder siliconen zijn zo moeilijk aan te komen, dat dit misschien iets zou zijn voor mij
Syoss gebruikt veel proteinen, als je haar dat niet prettig vind, dan gaat het alleen maar bergaf. Enige wat ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Oké, dat klinkt niet erg aantrekkelijk inderdaad.
hihi dat doe ik ook om mijn lok een beetje bij te werkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:17 schreef frame-saw het volgende:
Is het eigenlijk goed voor je haarpunten om ze te bewerken met een scheermesje? Ik gebruik altijd nieuwe, ze zijn vrij scherp. Maar ik weet niet of je dan misschien eerder gespleten haarpunten heb?
Ik ben nog steeds te dwars om naar de kapper te gaanDoe het overigens alleen bij mn pony, de rest krult en dat zie je toch niet als het met een schaar is gedaan.
te zwaar? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet maar weer laagjes denk ik, mn haar wordt te zwaar.
Dus als je haar niet van proteinen houd, gebeurd er dus wat er met mijn haar is gebeurd? Want als ik ga zoeken op proteine in cremespoeling zou het juist voedend moeten zijn, en goed zijn voor droog, beschadigd haar? Begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Syoss gebruikt veel proteinen, als je haar dat niet prettig vind, dan gaat het alleen maar bergaf. Enige wat ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn.
Lang en veel haar, dat trekt alles naar beneden.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
te zwaar? wat moet ik me daar bij voorstellen?
maar haar hangt toch altijd naar beneden?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lang en veel haar, dat trekt alles naar beneden.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar haar hangt toch altijd naar beneden?
Laagjes zorgt voor meer volume. Lang haar hangt vaak vlak naast je hoofd naar beneden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja of hangt je hoofdhuid nu over je schouders?
nog niets van gemerktquote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laagjes zorgt voor meer volume. Lang haar hangt vaak vlak naast je hoofd naar beneden.
What's in a name. Hahahaha.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
eentje gevonden met meer krullen in beeld
[ afbeelding ]
en een bad hair / good afro day:
[ afbeelding ]
Zo'n dode, pluizige bos haar kan mij echt niet bekoren. Maar ik zou het wel een leuker kapsel vinden als het wat korter was, met wat model erin.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind die afro echt veel leuker hoor![]()
Nette lange krullen vind ik niet leuk bij mannen, daar moet het wat ruiger
Niemand die hier antwoord op heeft? Of was het al een keer eerder gevraagd...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:38 schreef bellabeauti het volgende:
Wat is nou een goede haarborstel/kam? Ik zie echt door het bomen het bos niet meer..zoveel kammen/borstels in zoveel maten en materialen. Ik gebruik eigenlijk al jaren zo'n plastic kammetje![]()
Nu denk ik er de laatste tijd aan om eindelijk eens een goede haarborstel aan te schaffen. Waar moet ik op letten? Is een borstel met dierenhaar goed? en 'werkt' het ook op mijn dikke haar?
Ik zag van de week de borstelset van TOM in de etos, heeft iemand ze al geprobeerd?
Ik vind die Afro ook wel wat hebben hoor .quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henna is een one off thing elke 4,5,6 (??) weken, dat smeer je niet elke dag of elke twee dagen in je haar. Mijn haar vind eiwitten ook fijn, maar ik hoef ook weer niet te overdrijven, want dan krijg ik ook van dat draad-achtige, droge haar. Evengoed kun je andersom (dus geen proteinen, maar emolients) ook overdoseren, dan krijg je heel zacht, pluizig, vormloos haar.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dus als je haar niet van proteinen houd, gebeurd er dus wat er met mijn haar is gebeurd? Want als ik ga zoeken op proteine in cremespoeling zou het juist voedend moeten zijn, en goed zijn voor droog, beschadigd haar? Begrijp ik dat goed?
Je zei laatst ergens in dit topic dat Henna = eiwit = proteine. Maar dat werkt juist weer supergoed bij mij...
Of heb ik gewoon raar haar?
Bedankt voor je uitgebreide reactie!quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Henna is een one off thing elke 4,5,6 (??) weken, dat smeer je niet elke dag of elke twee dagen in je haar. Mijn haar vind eiwitten ook fijn, maar ik hoef ook weer niet te overdrijven, want dan krijg ik ook van dat draad-achtige, droge haar. Evengoed kun je andersom (dus geen proteinen, maar emolients) ook overdoseren, dan krijg je heel zacht, pluizig, vormloos haar.
Ik doe 'vaak' een testje met 1 haar. Het schijnt echt bullshit te zijn, maar het werkt voor mij heel goed om te kiezen voor de juiste producten als mijn haar niet mee werkt. Je neemt een haar en trekt die voorzichtig uit. Hij moet zo'n 30% uitrekken voor hij breekt. Breekt hij sneller: te veel eiwit, te weinig emolient. Breekt hij minder snel en veert niet meer te terug: te veel emolient, te weinig eiwit.
Heb dit al eens eerder in het topic gezegd, maar toen ging deze vlieger ook niet op voor iedereen. Helaas is niemands haar hetzelfde, zou wel enorm makkelijk zijn. Hadden we ook niet van die idioot grote schappen met shampoo in de drogist![]()
![]()
Euhm, terug naar Syoss, ik denk dat je sowieso een goede balans moet vinden in je haarproducten. Wellicht heb je twee setjes nodig, eentje met minder proteinen na een henna-behandeling en eentje met meer proteinen voor wanneer het effect van de henna aan het wegtrekken is. Is maar net waar je zin in hebt (letterlijk, uiteraard)
Works for me!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
de foto ziet er pluiziger uit dan het is
[ afbeelding ]
Dude,quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wel als je lang haar wilt, jij zit er niet mee maar wij moeten tegen die kop aankijken
Jij slaapt nou werkelijk nooit zo lijkt hetquote:
Whehehehehequote:
tuurlijk niet, tis haraquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jij slaapt nou werkelijk nooit zo lijkt het
Niks mis met metroquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
We hebben een metro in tha house
Klopt, maar er is ook niets mis met een cavemanquote:
mag ik mijzelf tussen die twee in plaatsen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook niets mis met een caveman
Dat magquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mag ik mijzelf tussen die twee in plaatsen?![]()
quote:ook al word er op straat mij nageroepen dat ik op Hagrid lijk
Ach, dat kan die gozer best hebben johquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nee je vergelijk hem indirect alleen maar met een caveman
*snik* *snik*quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach, dat kan die gozer best hebben joh![]()
Neem aan dat hij nu niet in een hoekje zit te janken.
En het was natuurlijk ook wel een béétje een overdrijving.
Net als dat jij vast niet de hele dag antirimpelcrème op je gezicht en aparte crème op je ogen aan het smeren bent nadat je een scrubbeurtje en ene maskertje hebt opgedaan en je oksels hebt geschoren, toch?
ik doe er hier soms kokos wax conditioner in, krullenfeest is het danquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Eindelijk een kleine pot kokosolie gevonden, ipv dat enorme ding van De Tuinen. Net in mijn haar gedaan en hoewel het altijd maar even aankijken is hoe je haar erop reageert op langere termijn, bevalt het me prima! Kokos ruikt van origine toch ook een heel stuk lekkerder dan de chemische variant...![]()
![]()
Ahhhhh, zieligerd!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*snik* *snik*![]()
*sabbelt op deekie*
[ afbeelding ]
Mijn vriendin (en ik ook) werkt in een voedingsmiddelenfabriek, die gebruikt altijd haarnetjes. Staat voor geen meter, maar werkt wel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn haar ziet er momentele niet uit, heb net het plafond gewit, dus allemaal latex in mijn haar![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhhh, zieligerd!
Mijn haar ziet er momentele niet uit, heb net het plafond gewit, dus allemaal latex in mijn haar![]()
Gelukkig 2 dagen niet gewassen, dus dan gaat de latex makkelijker uit mijn vettige haar![]()
En nu ga ik de muren nog even doen
Daarna lekker badderen en maskertje erin
veetquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef Lelijkerd het volgende:
Wat is nou het meest geweldige masker dat er is?
Voor bosjes stro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
veetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lief
No shitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
mijn haar is ook een lange tijd droog stro geweest hoor
Jaaa sinds kort...echt geweldigquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef spanishgirl het volgende:
Vraagje voor de krullenkopjes onder jullie, heeft iemand ervaring met het product ''Mixed Chicks''?
leeeeeukquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil geen dubbele, ik wil nieuwe zonder kokos.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
nja, zoiets stond er eerst:
[ afbeelding ]
Hahahaha, dat lijkt inderdaad wel een beetje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Is die foto zo onduidelijk of heb je een fatboy omgetoverd tot trui?
misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgevingquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, net of je in een zwarte dwangbuis zit![]()
je moet het niet opetenquote:Nu weer schone zachte haartjes met leave-in erin van Gühl, lekker spul is dat.
1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip, 1 kloddertje voor de haartjes, 1 kloddertje voor Kip etc etcquote:Op zondag 11 april 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien zou dat wel beter zijn voor mijn directe omgeving
[/quote
Ja, al die captain cavemans in de buurt hier moeten we niet hebben los lopen
[quote]
[..]
je moet het niet opeten
quote:Op zondag 11 april 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ligt er aan wat je er mee wilt bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |