quote:
Die van L'Oreal, met Royal Jelly, lijkt me wel goed. Zitten ook geen siliconen in.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil ook een haarmaskerwelke is goed?
Ik heb l'oreal Elvive speciaal voor highlights. De gele pot is dat. Krijg er een supermooie kleur blond van in mijn haar en een hele mooie glans, echt super is iequote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil ook een haarmaskerwelke is goed?
Okayquote:Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Die van L'Oreal, met Royal Jelly, lijkt me wel goed. Zitten ook geen siliconen in.
Ik heb alleen geen blond haar of highlightsquote:Op maandag 12 april 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb l'oreal Elvive speciaal voor highlights. De gele pot is dat. Krijg er een supermooie kleur blond van in mijn haar en een hele mooie glans, echt super is ie
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen vast merk wat haarmaskers betreft. Atm gebruik ik http://www.drogisterij.ne(...)e_nutrition/P/176845 en die vind ik zelf wel fijn. De geur vind ik niet heel geweldig, totdat ik mijn haar uitwas, dan ruikt het prettig
Nou ja, je gebruikt het niet elke dag hè dus je doet er best even mee.quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel duur noghoe lang/vaak doe je met zo'n masker?
Niet elke dag nee, johquote:Op maandag 12 april 2010 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, je gebruikt het niet elke dag hè dus je doet er best even mee.
Nou, ik gebruik het samen met mijn moeder en ik gok dat wij een half jaartje met een pot doen. Zo beter?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet elke dag nee, joh![]()
! Maar okay.
HIHIHI, wat cutequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik gebruik het samen met mijn moeder en ik gok dat wij een half jaartje met een pot doen. Zo beter?
Vast wel, het onderste deel van mijn haar is bruin en dat glanst ook heel mooi! maar misschien doet een andere elvive hetzelfdequote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay!
[..]
Ik heb alleen geen blond haar of highlightszou 'ie dan nog zo goed zijn?
M'n internet is zo langzaam dat je fobo niet wil ladenquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vast wel, het onderste deel van mijn haar is bruin en dat glanst ook heel mooi! maar misschien doet een andere elvive hetzelfde
op de extra foto in mn fobo kun je het eventueel zien
Ligt eraan. Soms een keer per week, soms per twee, soms per drie, ik wil het nog wel eens vergeten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HIHIHI, wat cute! Maar oké dat is aardig lang ja
en dan gebruik je het één keer per week ofzo?
Aan het begin gewoon lekker veel smeren dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms een keer per week, soms per twee, soms per drie, ik wil het nog wel eens vergeten.. Maar ook nog wel eens twee keer per week. Dus ja, valt weinig over te zeggen
Alleen in het begin sowieso wel even twee of drie keer per week.
Maar jij had last van droog haar toch? Dan zou je een renutrition kunnen proberen. Die van mijn linkje is dat ook, en die werkt goed bij mijn uitgedroogde verf.
ik ook niet, wie besteld er nou wodka redbullquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen vinden een haar masker waar ze een half jaar mee doen van 7,50 duur maar
je hoort niemand klagen als ze 6/7 euro moeten neerleggen in de kroeg voor een wodka redbullik begrijp dat nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |