Bedankt voor jullie enthousiasme! Pff..quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef SuperToll het volgende:
Dat doe je maar ergens anders dan op FOK!
Dude het is gewoon spam hoorquote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef SuperToll het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie enthousiasme! Pff..
En wat staat er in jou sig dan? Uhuh.. ook spam.quote:
Ja, je ziet het verschil heel goed, goed gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef SuperToll het volgende:
[..]
En wat staat er in jou sig dan? Uhuh.. ook spam.
Achja het is al best zo. Heb er niet zo bij stilgestaan. Excuse moiquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, je ziet het verschil heel goed, goed gedaan
Die locatie is ergens in België.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is die laatste plek?
Wel weer typisch dat als je google'd op Expedition Antarctiqu je allerlei foto's van dezelfde dingen ziet uit net de andere hoek. En dat is is nou net wat ik het cliche vind van urbex. Zeker in Nederland zijn er gewoon geen unieke plekken.
IJmuiden?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef DonAntoin het volgende:
Afgelopen maand ook een paar keer op pad geweest.
Hoogovens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Villa
[ afbeelding ]
Mijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kantoor
[ afbeelding ]
Wil ik nog steeds eens heen. maar heb een verbod gekregen van mijn vader en moeder. ja echt ben je 24 en zeggen ze nog je mag niet.. Ik denk dat ze het echt menenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef J03llV het volgende:
Wanneer komt er een FOT! meet in tsjernobyl?
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wil ik nog steeds eens heen. maar heb een verbod gekregen van mijn vader en moeder. ja echt ben je 24 en zeggen ze nog je mag niet.. Ik denk dat ze het echt menen![]()
![]()
ik ga met jullie mee! Lijkt me ook erg tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..
Gewoon zeggen dat je naar oekraďne gaat
En terechtquote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef DonJames het volgende:
Die trip stond hier ook gepland, maar ik wacht even de situatie in Kiev af..
Ik wil ookquote:Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..
Gewoon zeggen dat je naar oekraďne gaat
Boeiend onderwerpquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef J03llV het volgende:
Toevallig zit ik een NL samenvatting te maken ( niet voor de lol, moet af morgen) over kernenergie, waaronder tsjernobyl.. Dit kan geen toeval zijn!
Ik zal de komende jaren niet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Boeiend onderwerp![]()
Maarre, wanneer plannen we deze meet?
Je maakt maar tijd en geld!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik zal de komende jaren niet kunnenTripje naar tsjernobyl kost al een paar honderd euro.. en dan nog vliegticket etc
Daarbij, binnenkort studeren dus geen tijd voor fancy tripjes! Alhoewel ik wel heel graag wil!
Dat mocht in 2010 ook al niet, maar daarna is alles dichtgetimmerd, maar nu schijnt het wel weer te kunnen.. Mogen heb ik het niet overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef soapie het volgende:
Ik ben er in september ofzo geweest, mocht nergens naar binnen.... Helaas!
Mag ik dan ook mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Boeiend onderwerp![]()
Maarre, wanneer plannen we deze meet?
Nope, maar eerst zuur en dan zoet enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef J03llV het volgende:
[..]
Omdat je psv'er bent dan..
Gaat niet zo goed met "ons" cluppie he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |