quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef Vinceee het volgende:
Sinds kort is mijn interesse behoorlijk gewekt, lijkt me erg gaaf om eens te doen!
Maar ben helaas een echte noob qua fotografie, ben meer van het filmen maar heb eigenlijk niet echt goede apparatuur...![]()
Iemand die met mij de noob uit wil hangen?
Bedankt voor jullie enthousiasme! Pff..quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef SuperToll het volgende:
Dat doe je maar ergens anders dan op FOK!
Dude het is gewoon spam hoorquote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef SuperToll het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie enthousiasme! Pff..
En wat staat er in jou sig dan? Uhuh.. ook spam.quote:
Ja, je ziet het verschil heel goed, goed gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef SuperToll het volgende:
[..]
En wat staat er in jou sig dan? Uhuh.. ook spam.
Achja het is al best zo. Heb er niet zo bij stilgestaan. Excuse moiquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, je ziet het verschil heel goed, goed gedaan
Die locatie is ergens in België.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is die laatste plek?
Wel weer typisch dat als je google'd op Expedition Antarctiqu je allerlei foto's van dezelfde dingen ziet uit net de andere hoek. En dat is is nou net wat ik het cliche vind van urbex. Zeker in Nederland zijn er gewoon geen unieke plekken.
IJmuiden?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef DonAntoin het volgende:
Afgelopen maand ook een paar keer op pad geweest.
Hoogovens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Villa
[ afbeelding ]
Mijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kantoor
[ afbeelding ]
Wil ik nog steeds eens heen. maar heb een verbod gekregen van mijn vader en moeder. ja echt ben je 24 en zeggen ze nog je mag niet.. Ik denk dat ze het echt menenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef J03llV het volgende:
Wanneer komt er een FOT! meet in tsjernobyl?
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wil ik nog steeds eens heen. maar heb een verbod gekregen van mijn vader en moeder. ja echt ben je 24 en zeggen ze nog je mag niet.. Ik denk dat ze het echt menen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |