ik ga met jullie mee! Lijkt me ook erg tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..
Gewoon zeggen dat je naar oekraďne gaat
En terechtquote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef DonJames het volgende:
Die trip stond hier ook gepland, maar ik wacht even de situatie in Kiev af..
Ik wil ookquote:Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog een x heen in m'n leven.. Het zou na 25.000 jaar pas bewoonbaar kunnen zijn, alhoewel er nog steeds mensen leven in de bossen enzo..
Gewoon zeggen dat je naar oekraďne gaat
Boeiend onderwerpquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef J03llV het volgende:
Toevallig zit ik een NL samenvatting te maken ( niet voor de lol, moet af morgen) over kernenergie, waaronder tsjernobyl.. Dit kan geen toeval zijn!
Ik zal de komende jaren niet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Boeiend onderwerp![]()
Maarre, wanneer plannen we deze meet?
Je maakt maar tijd en geld!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik zal de komende jaren niet kunnenTripje naar tsjernobyl kost al een paar honderd euro.. en dan nog vliegticket etc
Daarbij, binnenkort studeren dus geen tijd voor fancy tripjes! Alhoewel ik wel heel graag wil!
Dat mocht in 2010 ook al niet, maar daarna is alles dichtgetimmerd, maar nu schijnt het wel weer te kunnen.. Mogen heb ik het niet overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef soapie het volgende:
Ik ben er in september ofzo geweest, mocht nergens naar binnen.... Helaas!
Mag ik dan ook mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Boeiend onderwerp![]()
Maarre, wanneer plannen we deze meet?
Nope, maar eerst zuur en dan zoet enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef J03llV het volgende:
[..]
Omdat je psv'er bent dan..
Gaat niet zo goed met "ons" cluppie he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |