*meldt*quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Hier? Waar?
Dat zijn allemaal onbereikbare modellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Die's alleen onbereikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Say whut?quote:
Wie is dat?quote:
Volgens mij Stuartquote:
Stuartquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij Stuart
Maar je hoort mij niet klagen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij Stuart
Maar je hoort mij niet klagen
zekersquote:
iedereen krijgt weer weer de kolder in de kopquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt wel merken aan de laatste 2 topics dat het lente is
zelfs de mijne gaat steigerenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt wel merken aan de laatste 2 topics dat het lente is
Hoezo? Ik wil meer vergelijkingsmateriaal danquote:
Hoe doet ie da?quote:
Is Vulture ook zo van "O, tis een man jongen"?quote:
Die snap ik effe nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Vulture ook zo van "O, tis een man jongen"?
jaaaaa...quote:
Volgens mij is er genoeg materiaal geweest waar we het mee eens warenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil meer vergelijkingsmateriaal dan
Dan hebben we dezelfde smaakquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg materiaal geweest waar we het mee eens waren
Wij posten geen foto's van ons zelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En we willen de anderen niet wegjagen.
Nee dat doe ik ook maar niet hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij posten geen foto's van ons zelf
Val ik niet meer onder wij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij posten geen foto's van ons zelf
Testje danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg materiaal geweest waar we het mee eens waren
Jawel hoor... ik had verder ook geen klachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Val ik niet meer onder wij?
harige benenquote:
Weer zo'n jochiequote:
Have funquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:Naar huis!
Douchen, aankleden, eten mooier maken, treinen... Cranberries!
Ik zou bijna zeggen: Steve kom er maar in met die foto'squote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Steve kom er maar in met die foto's
Volgens mij zijn dat One Stars zo te zienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb kei hippe allstars gekocht bij de winkel naast Van Pieremaar de leuke lange verkoper met de bruine krullen en lieve smile werkt er niet meer. Of niet als ik er ben.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat One Stars zo te zien
Die werkt er nog wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb kei hippe onestars gekocht bij de winkel naast Van Pieremaar de leuke lange verkoper met de bruine krullen en lieve smile werkt er niet meer. Of niet als ik er ben.
Je moet het zo zien: 120 euro aan brandstof betekent ook 120 euro minder aan voedsel, dus die 7 kilogrammetjes zullen snel weg zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Zo! Stoere!
Ik rijd nu drie weken auto en tegen degenen van wie ik ze leen heb ik gezegd dat ik niet als een verwen d nest met hun tankpasjes wil tanken en nu heb ik in die tijd al 120 euro aan brandstof uitgegeven.Maar ik ben dan ook best wel veel aan het heen en weer rijden geweest én ik moet leren zo'n ding te laten staan en daarbij is de prijs ook nogal hoog.
Oh, kut. Maar om die schoenen nou niet aan te doen, zodat ik ze daar zaterdag kan ruilen, dat vind ik ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die werkt er nog wel.
Maar die heeft zijn krullen afgeknipt.
Ik zag 'm afgelopen weekend nog
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef oinaru_isan het volgende:
Dag Waxxer!
Ik ontdekte gisteren dat er een tros bananen al een week achterin de auto lag, die was ik vergeten eruit te halen bij het boodschappen doen.
Het valt me gewoon op dat velen van jullie echt op van die jochies vallenquote:
Nou ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: 120 euro aan brandstof betekent ook 120 euro minder aan voedsel, dus die 7 kilogrammetjes zullen snel weg zijn.
Hij zwaait altijd zo liefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh, kut. Maar om die schoenen nou niet aan te doen, zodat ik ze daar zaterdag kan ruilen, dat vind ik ook weer zoiets.
Oh die onderstequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer liggende heren.
Nja anders voel jij je wellicht zo opgelaten en ongemakkelijk...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
a.d.h.v. de TT dacht ik veel te zien te krijgen, maar het steeds dezelfde one trick pony kinderen.
Dus een stoppelbaard is een must-have.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat velen van jullie echt op van die jochies vallen
Dat doet me dus echt niets, buiten een "Awww, schattig".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kleine greep uit mijn smaak
Ik ben gewoon van veel markten thuisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Steve kom er maar in met die foto's
Dat is waar ook: jij zou natuurlijk zo moeten kunnen zeggen wie er het best do-able zijn. Commercieel gezien dan. Maar tegenwoordig wandel je in Dieren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
a.d.h.v. de TT dacht ik veel te zien te krijgen, maar het steeds dezelfde one trick pony kinderen.
omdat het net feutussen zijn? niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja anders voel jij je wellicht zo opgelaten en ongemakkelijk...
Nee, xit niet meer in Dieren. Aanstaande zaterdag is de Keukenhof aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is waar ook: jij zou natuurlijk zo moeten kunnen zeggen wie er het best do-able zijn. Commercieel gezien dan. Maar tegenwoordig wandel je in Dieren.
Nee!! Ik pest je maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja!Volgens mij heb jij allemaal beelden in je hoofd van mij die bij de frituur een bal in zijn mond stopt, of niet??
![]()
Kijk dat is beter dan die priesterjailbaits met out of bed haar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok voor een locatie-check voor een shoot of gewoon for fun?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, xit niet meer in Dieren. Aanstaande zaterdag is de Keukenhof aan de beurt.
een shoot? hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok voor een locatie-check voor een shoot of gewoon for fun?
"de handtas-versie van Joran van der Sloot"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik dacht dat ie had aangegeven dat ie klaar was met jongemannen..![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijn_toyboy_zien.html
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee!! Ik pest je maar. De bewuste beelden van een frituurbalgehakt heb ik eerder bij andere personen hier
.
20 kipnuggets, quarter pounder menu en twee hamburgers ook goed?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En ja, ik zie hier wel iemand om een kipcorn vragen inderdaad!
Ach, zo op zijn tijd is het erg lekker, maar wel met mate he.
Dat maakt niet uit, als je maar niet blijft herhalen dat het je smaak niet is, zonder zelf voorbeelden te posten van wat je wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hmm, nou heb ik trek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
20 kipnuggets, quarter pounder menu en twee hamburgers ook goed?
nehh die weer nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit iets voor de schuurpapierliefhebbers.
Rauol tochquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
Hmmzmwah.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit iets voor de schuurpapierliefhebbers.
Alsof ik dat nog nooit in het topic duidelijk gemaakt heb wat mijn smaak isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als je maar niet blijft herhalen dat het je smaak niet is, zonder zelf voorbeelden te posten van wat je wel leuk vindt.![]()
Nonsens. Er zijn best mannen met haar te vinden. Of oudere mannenquote:Beetje haar vind ik niet erg, alleen ik ken geen goede blogs met dat soort foto's. Of nou ja, ik ken ze wel, maar die zijn te expliciet om hier te posten.
Hear hearquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kijk dat is beter dan die priesterjailbaits met out of bed haar.
Steve! We zouden volhouden in het topic dat ik geen fotomodel ben!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn telefoonjongen?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve! We zouden volhouden in het topic dat ik geen fotomodel ben!. Dan post je gewoon even een foto van me
Waar zoek je op dan?quote:
Ken ik ook niet . Bel mensen en speel spelletjes op iPhone.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Van Grindr, als in "Van de applicatie Grindr bedoel je?"
die zit nog in de luiersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
en hij is acteur!
Desperate Househusband II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan. Daar is ie weer.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee hoor, die is boven de 20quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]He? mis ik iets? je kent m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan. Daar is ie weer.
dat is zo'n germknödelfunctie...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Deceit het volgende:
Wat is Grindr dan? een (gay)applicatie van iphone?
Ik heb Android.. dus geen Iphone applications
Ja ik ken 'm ja.quote:
Hoe ken je zo'n figuur dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm ja.
Hem bedoel je toch, of niet?
Anders weet ik niet wie je bedoelt met "de jongen van angel's telefoon"
Ja is een gay-apps op de iPhone ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Deceit het volgende:
Wat is Grindr dan? een (gay)applicatie van iphone?
Ik heb Android.. dus geen Iphone applications
hmm die heb ik paar weken geleden opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat is zo'n germknödelfunctie...
Is extra...
quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
He? bedoelde die jongen die je gepost had die een telefoon in de hand had!
Ohh oostenrijkfan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon maanden in de bergen en alles en Oostenrijk en restaurantjes en stadjes en dorpjes en dingen...
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe ken je zo'n figuur dan?
Komt'ie af en toe wat snuif brengen ofzo?
Ik bedoel... die zie ik hier niet bepaald even op de thee komen, zeg maar...
hmmja maar eigenlijk vind ik die van jouw interessanter jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.
En ik dacht dat deceit de jongen die ik laatst poste, van mijn telefoon.
maar hij bedoelde de jongen van net, met de telefoon.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.
En ik dacht dat deceit de jongen die ik laatst poste, van mijn telefoon.
maar hij bedoelde de jongen van net, met de telefoon.
Die is ook bereikbaarderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja maar eigenlijk vind ik die van jouw interessanter ja
Ben jij Oostenrijker??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh oostenrijkfan?
Ik ben oostenrijker
ga elk jaar daartoe.. familie in Kitzbühel zitten
Okay In Your Head he en uitkijken voor zakkenrollers!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de HMH!
Doeiiii, cranberries here I come
HOE KOM JE AAN DIE FOTO!!quote:
Ik me hele leven! ik bedoel dan eh ben half oostenrijker! Mijn vader komt er vandaan..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij Oostenrijker??Ik kom er graag ja, geweldig!
En nog familie in Kitzbühel ook, dus een slofje Camel mee en je bent weer zoet voor de komende weken?
![]()
Maar wel gaaf! Hoe lang woon je al hier in Holland dan?
Nee nee, dat niet, maar veel wintersport en zomervakanties. Bregenz, Königsleiten, Flachau, Bad Kleinkirchheim, nou ja en nog een heleboel meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik me hele leven! ik bedoel dan eh ben half oostenrijker! Mijn vader komt er vandaan..
Heb wel een in Wenen gewoond en in Innsbrück..
Wenen is niet te doen! Verschrikkelijk 'land'.
Tirol daarentegen..!
En jij was maanden in Oostenrijk?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij Oostenrijker??Ik kom er graag ja, geweldig!
En nog familie in Kitzbühel ook, dus een paarslofjeslofjes Camel Kent/Barclay mee en je bent weer zoet voor de komende weken?
![]()
Aww, en weleens in Kitzbuhel geweest? Of naar de Hahnenkammrennen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet, maar veel wintersport en zomervakanties. Bregenz, Königsleiten, Flachau, Bad Kleinkirchheim, nou ja en nog een heleboel meer.
Nee allebei niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aww, en weleens in Kitzbuhel geweest? Of naar de Hahnenkammrennen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou wel van wat beharing bij een man
aww, MOET je naar heen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee allebei niet!Nóg niet, althans..
![]()
Jaquote:
Ik heb helemaal niets om geil van te wordenquote:
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets om geil van te worden
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.quote:
Nee dan word ik viesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijken
Ja nee af en toe heb ik even "zo'n" bui en ga ik LP's luisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef creno het volgende:
[..]
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.
quote:
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...quote:
Ik zou voor de trein springen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...
Vervelend he?
Nja jij woont er dan ook vlakbij...quote:
Er staat een hek in de weg...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja jij woont er dan ook vlakbij...
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture je moet toch eens bij je om de hoek naar Verkadefabriek toe, is een fraai complex !
alleen al 6 bioszaaltjes met leuke gele bankjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertje
binnenkort nog maar eens terug als ze weer millennium triologie marathon hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in elk geval de moeite waard om op weg naar huis een tussenstop te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw pics hebben ons afgeschriktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo de rust is weer terug zie ik?
Maar goed, een erg onbereikbaar modelquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies!
Ang3l heeft geen smaak
eind juni sta ik er weer voor het 3de achtereenvolgende jaar met een voorstelling op LINK 2010quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture je moet toch eens bij je om de hoek naar Verkadefabriek toe, is een fraai complex !
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar goed, een erg onbereikbaar model
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar pagina's terug maakte Ang3l een vergelijkbare opmerking.quote:
Waarop Stuart.Alan.Jones reageerde met een foto van zichzelf:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Hier? Waar?
Dat zijn allemaal onbereikbare modellen!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Die volgens Ang3l echter vooral onbereikbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat model is wel bereikbaar?quote:
Vind dat Stuart.Alan.Jones er lang zo lekker niet uitziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:30 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug maakte Ang3l een vergelijkbare opmerking.
[..]
Waarop Stuart.Alan.Jones reageerde met een foto van zichzelf:
[..]
Die volgens Ang3l echter vooral onbereikbaar is.
Klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind dat Stuart.Alan.Jones er lang zo lekker niet uitziet.
Dat zou wel heel erg zijn, dat nieuwe apparaat staat er pas een weekquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Storing aan de koffie is ook vele malen erger.
Voor jou wel ja, maar ja jij bent vannacht niet vergeleken met een frikandel.quote:
Ach met een goeie vette frikandel op zijn tijd is niks misquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, maar ja jij bent vannacht niet vergeleken met een frikandel.
Frikandel op zijn tijd kan best lekker zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ik proef een lichte wrevel ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je SAJ nu vet?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Ach met een goeie vette frikandel op zijn tijd is niks mis
Ik had het over zijn frikandelquote:
SAJ is niet de enige frikandel hierquote:
Feitelijk helemaal niks maar als we het over een frikandel hebben is ie toch meestal vetquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat weet jij over de frikadel van SAJ ?
Sterker nog, hoe kom je aan die kennis![]()
grappen over een kwak mayo zijn zeker te voor de hand liggend om te maken ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feitelijk helemaal niks maar als we het over een frikandel hebben is ie toch meestal vet
Ik dacht aan joepiesausquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grappen over een kwak mayo zijn zeker te voor de hand liggend om te maken ?
een frikadel is een lang slap zacht weibelig ding, terwijl een kroket iets compacter en steviger en krokanter isquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter een frikandel in je broek dan een kroket.
Op een frikandel kan je lekker zuigen, een kroket nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een frikadel is een lang slap zacht weibelig ding, terwijl een kroket iets compacter en steviger en krokanter is
Ik prefereer een braadworst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Het is een afweging... lengte of dikte... misschien kun je dan nog beter een gehaktstaaf nemen... da's van alles een beetje
Ik ruil gehaktstaaf in voor braadworst en zet twee jokers in. Stopquote:
* Pietverdriet kijkt TheVulture aan....quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ruil gehaktstaaf in voor braadworst en zet twee jokers in. Stop
Dat zal niet meevallen....quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet kijkt TheVulture aan....
Laat hem niet koud worden.
Staat de frituurpan al aan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je mond spoelen.
Dat heb ik juist gedaan met al die koffie vanochtend omdat er een netwerk storing asquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je mond spoelen.
Zombiequote:
Wat had je als ontbijt, frikandellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Twee uur lang ontbijten met filosofische gesprekken met een heerlijke man is best uh... aangenaam
We hadden het nog wel even over erecties tijdens het ontbijt, maar nee, gewoon muesli en tijgerbolletjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat had je als ontbijt, frikandellen?
Ach, ik ben nu eenmaal fan van oraal en Rudy is om op te etenquote:
ow gelukkig ik dacht al dat je de man op had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden het nog wel even over erecties tijdens het ontbijt, maar nee, gewoon muesli en tijgerbolletjes
Wat heb jij opeens met frikandellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat had je als ontbijt, frikandellen?
het is niet frikandel maar Frikadel !!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met frikandellen?
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet... het warme weer brengt vreemde gedachten naar bovenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met frikandellen?
Ook daar ben ik nog niet helemaal uitquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Genoeg gezeur...tijd voor een lekkere jongen.
[ afbeelding ]
Kom ik ook niet... maar ik ben nu aan het werk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:10 schreef Deceit het volgende:
Maar je hebt een vriend, dan kom je toch geen frikadel te kort![]()
goed lijfquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Jij valt ook niet op al te oude jongens/mannen heh?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
is het de bedoeling van al die plaatjes dat Nathan weer terug keert hier ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja boven de 21quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij valt ook niet op al te oude jongens/mannen heh?
veilige margequote:
Die combi heb ik ook wel eens gehad... mijn huidige vriend is dan weer niet gespierd maar ik ben er tevreden meequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat deed ik ook, het lichaam was een extraatje
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanafquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uiteindelijk gaat het om het karakter.
mag ik dat zelf uitmakenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is 45 en een 20 kilo te zwaar, dus niets voor jullie.
Oppervlakkige hoer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind karakter net wat belangrijker dan looks... al is daar wel altijd waar ik mijn eerste selectie op maak
Daarom ben ik ook vrijgezel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanaf
Fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:22 schreef Deceit het volgende:
Hmmja het gaat alleen maar om het karakter!
Heb liever iemand die niet afgetraind is.. voel ik me weer beter bij
Tja ik heb ook maar 24 uur in een dag he... dan moet je keuzes makenquote:
Begin je nou al weer?quote:
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maakquote:
Vooruit dan maarquote:
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926quote:
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maak
Dat bedoelde ik met meer op gemak voelen, als ik naast een gespierde jongen zit zou ik me juist weer een walvis voelen! Aja enige foto van 2005staat op me Gay.nl
Neeeh maar niet af-afgetraind !quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?
Jankbal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926
nou nou...quote:
Weer vrijgezel is een betere uitdrukking.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
Stuart nog vrijgezel?
Jij komt uit Den Bosch?quote:
Ik ookquote:
Heb ik nietquote:
Je schrok?quote:
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ik ben allergisch voor profielen enzo
Nah!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!
Wat een enge overdreven spieren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |