Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee!! Ik pest je maar. De bewuste beelden van een frituurbalgehakt heb ik eerder bij andere personen hier
.
20 kipnuggets, quarter pounder menu en twee hamburgers ook goed?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En ja, ik zie hier wel iemand om een kipcorn vragen inderdaad!
Ach, zo op zijn tijd is het erg lekker, maar wel met mate he.
Dat maakt niet uit, als je maar niet blijft herhalen dat het je smaak niet is, zonder zelf voorbeelden te posten van wat je wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat velen van jullie echt op van die jochies vallen
Dat doet me dus echt niets, buiten een "Awww, schattig".
hmm, nou heb ik trek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
20 kipnuggets, quarter pounder menu en twee hamburgers ook goed?
nehh die weer nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit iets voor de schuurpapierliefhebbers.
Rauol tochquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik dacht dat ie had aangegeven dat ie klaar was met jongemannen..![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijn_toyboy_zien.html
Hmmzmwah.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit iets voor de schuurpapierliefhebbers.
Alsof ik dat nog nooit in het topic duidelijk gemaakt heb wat mijn smaak isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als je maar niet blijft herhalen dat het je smaak niet is, zonder zelf voorbeelden te posten van wat je wel leuk vindt.![]()
Nonsens. Er zijn best mannen met haar te vinden. Of oudere mannenquote:Beetje haar vind ik niet erg, alleen ik ken geen goede blogs met dat soort foto's. Of nou ja, ik ken ze wel, maar die zijn te expliciet om hier te posten.
Hear hearquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kijk dat is beter dan die priesterjailbaits met out of bed haar.
Steve! We zouden volhouden in het topic dat ik geen fotomodel ben!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn telefoonjongen?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve! We zouden volhouden in het topic dat ik geen fotomodel ben!. Dan post je gewoon even een foto van me
Waar zoek je op dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |