Die werkt er nog wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb kei hippe onestars gekocht bij de winkel naast Van Pieremaar de leuke lange verkoper met de bruine krullen en lieve smile werkt er niet meer. Of niet als ik er ben.
Je moet het zo zien: 120 euro aan brandstof betekent ook 120 euro minder aan voedsel, dus die 7 kilogrammetjes zullen snel weg zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Zo! Stoere!
Ik rijd nu drie weken auto en tegen degenen van wie ik ze leen heb ik gezegd dat ik niet als een verwen d nest met hun tankpasjes wil tanken en nu heb ik in die tijd al 120 euro aan brandstof uitgegeven.Maar ik ben dan ook best wel veel aan het heen en weer rijden geweest én ik moet leren zo'n ding te laten staan en daarbij is de prijs ook nogal hoog.
Oh, kut. Maar om die schoenen nou niet aan te doen, zodat ik ze daar zaterdag kan ruilen, dat vind ik ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die werkt er nog wel.
Maar die heeft zijn krullen afgeknipt.
Ik zag 'm afgelopen weekend nog
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef oinaru_isan het volgende:
Dag Waxxer!
Ik ontdekte gisteren dat er een tros bananen al een week achterin de auto lag, die was ik vergeten eruit te halen bij het boodschappen doen.
Het valt me gewoon op dat velen van jullie echt op van die jochies vallenquote:
Nou ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: 120 euro aan brandstof betekent ook 120 euro minder aan voedsel, dus die 7 kilogrammetjes zullen snel weg zijn.
Hij zwaait altijd zo liefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh, kut. Maar om die schoenen nou niet aan te doen, zodat ik ze daar zaterdag kan ruilen, dat vind ik ook weer zoiets.
Oh die onderstequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer liggende heren.
Nja anders voel jij je wellicht zo opgelaten en ongemakkelijk...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
a.d.h.v. de TT dacht ik veel te zien te krijgen, maar het steeds dezelfde one trick pony kinderen.
Dus een stoppelbaard is een must-have.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat velen van jullie echt op van die jochies vallen
Dat doet me dus echt niets, buiten een "Awww, schattig".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kleine greep uit mijn smaak
Ik ben gewoon van veel markten thuisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Steve kom er maar in met die foto's
Dat is waar ook: jij zou natuurlijk zo moeten kunnen zeggen wie er het best do-able zijn. Commercieel gezien dan. Maar tegenwoordig wandel je in Dieren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
a.d.h.v. de TT dacht ik veel te zien te krijgen, maar het steeds dezelfde one trick pony kinderen.
omdat het net feutussen zijn? niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja anders voel jij je wellicht zo opgelaten en ongemakkelijk...
Nee, xit niet meer in Dieren. Aanstaande zaterdag is de Keukenhof aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is waar ook: jij zou natuurlijk zo moeten kunnen zeggen wie er het best do-able zijn. Commercieel gezien dan. Maar tegenwoordig wandel je in Dieren.
Nee!! Ik pest je maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja!Volgens mij heb jij allemaal beelden in je hoofd van mij die bij de frituur een bal in zijn mond stopt, of niet??
![]()
Kijk dat is beter dan die priesterjailbaits met out of bed haar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok voor een locatie-check voor een shoot of gewoon for fun?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, xit niet meer in Dieren. Aanstaande zaterdag is de Keukenhof aan de beurt.
een shoot? hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok voor een locatie-check voor een shoot of gewoon for fun?
"de handtas-versie van Joran van der Sloot"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik dacht dat ie had aangegeven dat ie klaar was met jongemannen..![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijn_toyboy_zien.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |