Hihi ik moest lachenquote:
Huh meld watquote:
Zo niet schaart hij zich bij deze ook onder de users die bij de 'normale' TT/afkorting bedoeld worden.quote:
quote:
Wel echt goed droge handdoeken danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik werd serieus net wakker. Niet goed.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo niet schaart hij zich bij deze ook onder de users die bij de 'normale' TT/afkorting bedoeld worden.
je vergeet nananananaquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo niet schaart hij zich bij deze ook onder de users die bij de 'normale' TT/afkorting bedoeld worden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef Panda72 het volgende:
Zo irritant ik kan mijn pandameisje UI niet verkleinen tot het juiste formaat.. Nu is mijn UI nog steeds een pandajongetje
![]()
Zie OP: [UDOWU-SC] In the reboundquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanwaar dat we hier weer terug zijn ineens?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk wel krom. Wij mogen geen crew bashen, maar andersom wel. Iets met gelijk zijn enzo
die is ook schattig maar ik krijg deze niet verkleindquote:
Dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij mogen best crew bashen![]()
Dan zijn we daarna alleen eventjes weg
Die past ook gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die is ook schattig maar ik krijg deze niet verkleind
[ afbeelding ]
Nah ik bash mijn collega's wel anders ben ik geen Panda maar een Bandaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij mogen best crew bashen![]()
Dan zijn we daarna alleen eventjes weg
ja maar ik krijg de hele tijd de meilding dat het plaatje te groot isquote:
Instellen als Webicon, niet als uploadiconquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik krijg de hele tijd de meilding dat het plaatje te groot is
Bandaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nah ik bash mijn collega's wel anders ben ik geen Panda maar een Banda
Hey geen kots smileyquote:
wij mogen geen postopkrikgedrag vertonen maar murp is daar ook heel goed inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk wel krom. Wij mogen geen crew bashen, maar andersom wel. Iets met gelijk zijn enzo
Beweren ze dan dat Fok! een democratie is?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wij mogen geen postopkrikgedrag vertonen maar murp is daar ook heel goed in
wij mogen geen kuttopics aanmaken maar de crew is er zo goed in
wij mogen niet flamen maar crew is daar expert in
gelukkig is fok een democratie
wat was jij schattig als kleine wormquote:
Sarcasme, herken het!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beweren ze dan dat Fok! een democratie is?
1 uitspraak die de crew met regelmaat doet is: FOK! is geen democratiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
ik herken het hoorIk zie alleen Fok! nergens beweren een democratie te zijn of te willen zijn en daarom snap ik je sarcasme niet.
huhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 uitspraak die de crew met regelmaat doet is: FOK! is geen democratie
Net in mijn pauze heerlijk buiten op een bankje gaan zitten met mijn boek en een loempiaquote:
Door een collega?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
Er wordt momenteel ijs voor me gehaald
Je stuurt die collega ook even naar mij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
Er wordt momenteel ijs voor me gehaald
stageslaafquote:
Jij hebt jouw collega's goed afgerichtquote:
Hij is aan het fietsen met een zelfmoordfiets, die gaat het niet reddenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je stuurt die collega ook even naar mij?
Man.quote:
quote:
Ach zolang hij maar het ijs veilig en wel naar kantoor brengtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen met een zelfmoordfiets, die gaat het niet redden
[..]
Ik wil ook een zelfmoordfietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Man.
[..]
Die kerel die nu weg is werkt hier het langste
True. En toch is het ook weer compleet anders.quote:
ik heb liever het ijsquote:
tsskquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Man.
quote:[..]
Die kerel die nu weg is werkt hier het langste
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True. En toch is het ook weer compleet anders.
een collega heeft ook geen stageraportquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.![]()
Als je dat tegen een collega zegt kan die weigeren en een middelvinger naar je opsteken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.![]()
Als je dat tegen een collega zegt kan die weigeren en een middelvinger naar je opsteken
ook datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een collega heeft ook geen stageraport
Jawel een stagiair kun je een lekker voor je karretje spannen en de rotklusjes laten opknappen bij een collega kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij wilt beweren dat er geen verschil is tussen een collega en een stagiair?
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel een stagiair kun je een lekker voor je karretje spannen en de rotklusjes laten opknappen bij een collega kan dat niet.
Owh hihiquote:
Wat een uitspraakquote:En als je dan vervolgens ziet wat ze wel hebben aangenomen wil ik mezelf neer knuppelen met facepalms.
dat heeft lang geduurd. Je moet tegen hem zeggen dat hij voortaan wat sneller moet zijnquote:
Van wie?quote:
Dat kan makkelijk op een zelfmoordfietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat heeft lang geduurd. Je moet tegen hem zeggen dat hij voortaan wat sneller moet zijn
JA! JIJ OOK?quote:
JA. IK BEN IN DE JUNGLE SCHAT. IK GA DOOD.quote:
Niet gezien. Vertel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
niemand nieuwsgierig naar mn goede nieuws?
Bij nader inzien, best fout, en niet leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
ik had hem wel gezien, kon er idd niet om lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij nader inzien, best fout, en niet leuk.
Vertel?
Ah, dat wist ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Grote kans dat raph zn oproepcotract wordt omgezet in vast
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk op een zelfmoordfiets
Natuurliijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe wist jij dat nou? we weten dat zelf pas sinds een half uurtjequote:
Dan zal ik wel in de war zijn met wat andersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat nou? we weten dat zelf pas sinds een half uurtje![]()
Hij moet volgende week op cursus, week erop naar eiland en na die shift gaan ze om de tafel zitten
bied aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben klaar met mezelf in ;t zweet werken. Wie gaat er mee douchen?
Jij bent gewoon de eerstequote:
ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben klaar met mezelf in ;t zweet werken. Wie gaat er mee douchen?
Denk je dat je in de war bent met dat ik vertelde dat hij vanaf 7 april weer een vast rooster heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zal ik wel in de war zijn met wat anders
jeejquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de eerste
Kom Naatje.
Te laatquote:
Je krijgt zo een linkje naar de livestreamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jeejAlleen moet ik het wel virtueel bijwonen, want als ik nu in de trein zou moeten stappen, dan heb je je inmiddels al 50 keer kunnen douchen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt zo een linkje naar de livestream
Maatschappijleer zuigt apenballen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
GEEN PRESENTATIE VOOR MAATSCHAPPIJLEER.
HELL FUCKING YEAH!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
meid, wat heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maatschappijleer zuigt apenballen.
Zeker.quote:
Weest blijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zeker.
Moet nu alleen wel een samenvattig van 1500 woorden schrijven over een hoofdstuk.
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erinquote:
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
Rare nachtmerries heb je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.quote:
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.
In aan apenballen zuigen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ik ben heel blij voor jou.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.
Ik wou al zeggen.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:
Ja. Was het maar kut, dan had je er nog wat aan. Tijdens de les beffen of neuqen ofzo.quote:
Omdat ik geen aap benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, wat een teleurstelling. Ik sta niet meer in je sig.
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Het zijn maar nachtmerries.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.
Ik vind het niet om te lachen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.
[..]
Ik moest lachen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.quote:
Ik wel.quote:
Kan het erger dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.
Ik vind het niet om te lachen dat ik niet meer in je sig sta.quote:
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zitquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhauptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhaupt
Denk ik dat jij DW bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?
Ik hoop het nietquote:
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestreamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen livestream van je te verwachtenWant DW moet me die sturen
Heh, shitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Zeikstengel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei lunaa *hartjehartjehartje* en toen zei je niks meer, wel 4 HELE MINUTEN LANG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ze is al weg trouwensquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeikstengel.
een stengel die zeikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Epic newb is epicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi !111!11!1EINZ ZWEI POLIZEI !1!11!!111 DREI VIER OFFIZIER !!1!111 FUNF SECHS ALTE HEKS !1!11!111 SIEBEN ACHT GUTE NACHT !!!111111 NEUN ZEHN AUF WIEDERSEHEN 1!1!111!!1!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar blijft mijn pm danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Nu moet papa naar de coffeshop ipv eigen teelt roken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net mijn pappa's plantje gesaboteerd met slotontdooier
que?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehoord op bootvluchteling.nu
Typo, fixedquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga zo lekker uit eten. En het kost me helemaal niets.![]()
Bij welk restaurant ga je uit de containers stelen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee ikw as naar de dokter, en daarna even naar m;n homie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Beetje inlevingsvermogen heaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
What the fuck moet dat voorstellen.
Nu je het zegt; nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Je ziet toch duidelijk een mannetje op een spoor liggen omgeven met bloed en een trein die net voorbijgereden is
Ik ook. Geloof ik.quote:
Op mij?quote:
Jij wilt wel meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
WAAROM NIET?quote:
Kutkat.quote:
Je krijgt veel centjes terug van de belasting, je kan ook een russische bruid kopen nuquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wilt wel meer.Ja, klopt, maar ik krijg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POKKEPOESquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik krijg niks
Nog 2 nachtjes slapen, dan ben je jarig. Dan krijg je vast wel iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja.quote:
chunky white?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen, dan ben je jarig. Dan krijg je vast wel iets.JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WHOEHOE
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar kan ik toch ook niks aan doen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
WHOEHOE
![]()
![]()
Hoop je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die heb ik in mijn tas zittenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoop je heIk weet wel zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha Haquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR GAYE KHANKAHZOOI.
NOU KOMT SLASH OOK AL NAAR PINKPOP EN IK GA NAAR DAT GAYE LOWLANDS.
GODVERDOMME.
STERF. OFZO.quote:
We sterven allemaal een keerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
STERF. OFZO.
NEE JOH.
OF WEL?
JA!
HIHI, NEE JOH.
OF WEL?
Geef aan mij.quote:
Verliefd op mij worden.quote:
Wel een beetje ja stiekem.quote:
Maar er is al een ander.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef aan mij.
[..]
Verliefd op mij worden.
En we kunnen niet meeten. Wat ben je ook een failhaas joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR GAYE KHANKAHZOOI.
NOU KOMT SLASH OOK AL NAAR PINKPOP EN IK GA NAAR DAT GAYE LOWLANDS.
GODVERDOMME.
Meeten hoeft van mij ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En we kunnen niet meeten. Wat ben je ook een failhaas joh.
Niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meeten hoeft van mij ook niet.
Maar dit is volgens mij al het fucking vijfde leuke wat op Pinkpop komt. Ze zorgen maar dat er op Lowlands nóg toffere dingen komen. Ookal kan dat nu niet meer.
Wie?quote:
Ik ga huilen.quote:
Jawel.quote:
* DevilsWhore huiltquote:
Ik wil je best troosten, maar je hebt nu een hekel aan me.quote:
Je hebt m;n hart gebroken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil je best troosten, maar je hebt nu een hekel aan me.
quote:
Sorry, ik ben verblind door iemand anders.quote:
ik voel me geplayedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry, ik ben verblind door iemand anders.
Ja.quote:
Nee.quote:
quote:
Dat dusquote:
Maar we hadden helemaal niks. En je maakt me bang met al die boze smilies.quote:
Dat jij zo onzeker bent, is toch niet mijn schuld?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik niet leuk genoeg ben
En onze tik-relatie op hyves dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar we hadden helemaal niks. En je maakt me bang met al die boze smilies.
Je kan in ieder geval wat leuker tegen me doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jij zo onzeker bent, is toch niet mijn schuld?
Jij bent wel leuk. Wanneer gaan we meeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik niet leuk genoeg ben
Telt dat als een relatie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En onze tik-relatie op hyves dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval wat leuker tegen me doen!
Ja.quote:
Oh, sorry.quote:
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ben verliefd op jou en niet op hiihiihi![]()
![]()
![]()
Ah well.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.
Te laat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ben verliefd op jou en niet op hiihiihi![]()
![]()
![]()
Jij snapt ;t.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.
Zo jammer vind ik het nou ook weer niet hoor.quote:
Heus wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik het nou ook weer niet hoor.
Your lossquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je Pinkpop kaart al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |