Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maatschappijleer zuigt apenballen.
Zeker.quote:
Weest blijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zeker.
Moet nu alleen wel een samenvattig van 1500 woorden schrijven over een hoofdstuk.
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erinquote:
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En toen heb je gezien dat maatschappijleer aan de ballen van apen zuigt?
Rare nachtmerries heb je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kon ook in mijn nachtmerries erover zijn geweest.
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.quote:
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij komt er nooit in voor trouwens.
In aan apenballen zuigen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb het 2x moeten doen, en ook nog examen erin
Ik ben heel blij voor jou.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in nachtmerries voorkom waar er aan apenballen wordt gezogen.
Ik wou al zeggen.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:
Ja. Was het maar kut, dan had je er nog wat aan. Tijdens de les beffen of neuqen ofzo.quote:
Omdat ik geen aap benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, wat een teleurstelling. Ik sta niet meer in je sig.
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Het zijn maar nachtmerries.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lijkt me namelijk niet echt fijn, aan apenballen zuigen.
Ik vind het niet om te lachen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuig ook niet aan jouw ballen.
[..]
Ik moest lachen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Stoeprand het volgende:
Het is in ieder geval vervangen door de enige zin waar Trev geen één spelfout maakt.
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.quote:
Ik wel.quote:
Kan het erger dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alsnog. Mijn hele beeld van jou zou dan verpest zijn.
Ik vind het niet om te lachen dat ik niet meer in je sig sta.quote:
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zitquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhauptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM of msn bericht gekregen met een livestream überhaupt
Denk ik dat jij DW bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn livestream verspreid ofzo?
Ik hoop het nietquote:
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestreamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen livestream van je te verwachtenWant DW moet me die sturen
Heh, shitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Zeikstengel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei lunaa *hartjehartjehartje* en toen zei je niks meer, wel 4 HELE MINUTEN LANG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ze is al weg trouwensquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeikstengel.
een stengel die zeikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Epic newb is epicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi !111!11!1EINZ ZWEI POLIZEI !1!11!!111 DREI VIER OFFIZIER !!1!111 FUNF SECHS ALTE HEKS !1!11!111 SIEBEN ACHT GUTE NACHT !!!111111 NEUN ZEHN AUF WIEDERSEHEN 1!1!111!!1!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar blijft mijn pm danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Nu moet papa naar de coffeshop ipv eigen teelt roken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net mijn pappa's plantje gesaboteerd met slotontdooier
que?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehoord op bootvluchteling.nu
Typo, fixedquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga zo lekker uit eten. En het kost me helemaal niets.![]()
Bij welk restaurant ga je uit de containers stelen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee ikw as naar de dokter, en daarna even naar m;n homie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Beetje inlevingsvermogen heaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
What the fuck moet dat voorstellen.
Nu je het zegt; nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Je ziet toch duidelijk een mannetje op een spoor liggen omgeven met bloed en een trein die net voorbijgereden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |