Heh, shitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Zeikstengel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei lunaa *hartjehartjehartje* en toen zei je niks meer, wel 4 HELE MINUTEN LANG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ze is al weg trouwensquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeikstengel.
een stengel die zeikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Epic newb is epicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi !111!11!1EINZ ZWEI POLIZEI !1!11!!111 DREI VIER OFFIZIER !!1!111 FUNF SECHS ALTE HEKS !1!11!111 SIEBEN ACHT GUTE NACHT !!!111111 NEUN ZEHN AUF WIEDERSEHEN 1!1!111!!1!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar blijft mijn pm danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik host haar livestream. Dus noem ik het mijn livestream
Nu moet papa naar de coffeshop ipv eigen teelt roken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net mijn pappa's plantje gesaboteerd met slotontdooier
que?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehoord op bootvluchteling.nu
Typo, fixedquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga zo lekker uit eten. En het kost me helemaal niets.![]()
Bij welk restaurant ga je uit de containers stelen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee ikw as naar de dokter, en daarna even naar m;n homie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die zit al klaar voor de livestream, heeft alleen nog niet door dat DW nog beneden voor de pc zit
NEEEEEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
M'n collega's roepen net dat ik DW heb gehuurd op bootvluchteling.nu
Beetje inlevingsvermogen heaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
What the fuck moet dat voorstellen.
Nu je het zegt; nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Je ziet toch duidelijk een mannetje op een spoor liggen omgeven met bloed en een trein die net voorbijgereden is
Ik ook. Geloof ik.quote:
Op mij?quote:
Jij wilt wel meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
WAAROM NIET?quote:
Kutkat.quote:
Je krijgt veel centjes terug van de belasting, je kan ook een russische bruid kopen nuquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wilt wel meer.Ja, klopt, maar ik krijg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POKKEPOESquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik krijg niks
Nog 2 nachtjes slapen, dan ben je jarig. Dan krijg je vast wel iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja.quote:
chunky white?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen, dan ben je jarig. Dan krijg je vast wel iets.JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WHOEHOE
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar kan ik toch ook niks aan doen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
WHOEHOE
![]()
![]()
Hoop je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die heb ik in mijn tas zittenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoop je heIk weet wel zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha Haquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR GAYE KHANKAHZOOI.
NOU KOMT SLASH OOK AL NAAR PINKPOP EN IK GA NAAR DAT GAYE LOWLANDS.
GODVERDOMME.
STERF. OFZO.quote:
We sterven allemaal een keerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
STERF. OFZO.
NEE JOH.
OF WEL?
JA!
HIHI, NEE JOH.
OF WEL?
Geef aan mij.quote:
Verliefd op mij worden.quote:
Wel een beetje ja stiekem.quote:
Maar er is al een ander.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef aan mij.
[..]
Verliefd op mij worden.
En we kunnen niet meeten. Wat ben je ook een failhaas joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER VOOR GAYE KHANKAHZOOI.
NOU KOMT SLASH OOK AL NAAR PINKPOP EN IK GA NAAR DAT GAYE LOWLANDS.
GODVERDOMME.
Meeten hoeft van mij ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En we kunnen niet meeten. Wat ben je ook een failhaas joh.
Niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meeten hoeft van mij ook niet.
Maar dit is volgens mij al het fucking vijfde leuke wat op Pinkpop komt. Ze zorgen maar dat er op Lowlands nóg toffere dingen komen. Ookal kan dat nu niet meer.
Wie?quote:
Ik ga huilen.quote:
Jawel.quote:
* DevilsWhore huiltquote:
Ik wil je best troosten, maar je hebt nu een hekel aan me.quote:
Je hebt m;n hart gebroken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil je best troosten, maar je hebt nu een hekel aan me.
quote:
Sorry, ik ben verblind door iemand anders.quote:
ik voel me geplayedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry, ik ben verblind door iemand anders.
Ja.quote:
Nee.quote:
quote:
Dat dusquote:
Maar we hadden helemaal niks. En je maakt me bang met al die boze smilies.quote:
Dat jij zo onzeker bent, is toch niet mijn schuld?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik niet leuk genoeg ben
En onze tik-relatie op hyves dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar we hadden helemaal niks. En je maakt me bang met al die boze smilies.
Je kan in ieder geval wat leuker tegen me doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jij zo onzeker bent, is toch niet mijn schuld?
Jij bent wel leuk. Wanneer gaan we meeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik niet leuk genoeg ben
Telt dat als een relatie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En onze tik-relatie op hyves dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval wat leuker tegen me doen!
Ja.quote:
Oh, sorry.quote:
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ben verliefd op jou en niet op hiihiihi![]()
![]()
![]()
Ah well.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.
Te laat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ben verliefd op jou en niet op hiihiihi![]()
![]()
![]()
Jij snapt ;t.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te laat jong. Je hebt het verpest, nu gaat ze al naar Ez toe.
Zo jammer vind ik het nou ook weer niet hoor.quote:
Heus wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik het nou ook weer niet hoor.
Your lossquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je Pinkpop kaart al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |