Zie OP: [UDOWU-SC] In the reboundquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanwaar dat we hier weer terug zijn ineens?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk wel krom. Wij mogen geen crew bashen, maar andersom wel. Iets met gelijk zijn enzo
die is ook schattig maar ik krijg deze niet verkleindquote:
Dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij mogen best crew bashen![]()
Dan zijn we daarna alleen eventjes weg
Die past ook gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die is ook schattig maar ik krijg deze niet verkleind
[ afbeelding ]
Nah ik bash mijn collega's wel anders ben ik geen Panda maar een Bandaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij mogen best crew bashen![]()
Dan zijn we daarna alleen eventjes weg
ja maar ik krijg de hele tijd de meilding dat het plaatje te groot isquote:
Instellen als Webicon, niet als uploadiconquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar ik krijg de hele tijd de meilding dat het plaatje te groot is
Bandaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nah ik bash mijn collega's wel anders ben ik geen Panda maar een Banda
Hey geen kots smileyquote:
wij mogen geen postopkrikgedrag vertonen maar murp is daar ook heel goed inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk wel krom. Wij mogen geen crew bashen, maar andersom wel. Iets met gelijk zijn enzo
Beweren ze dan dat Fok! een democratie is?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wij mogen geen postopkrikgedrag vertonen maar murp is daar ook heel goed in
wij mogen geen kuttopics aanmaken maar de crew is er zo goed in
wij mogen niet flamen maar crew is daar expert in
gelukkig is fok een democratie
wat was jij schattig als kleine wormquote:
Sarcasme, herken het!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beweren ze dan dat Fok! een democratie is?
1 uitspraak die de crew met regelmaat doet is: FOK! is geen democratiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
ik herken het hoorIk zie alleen Fok! nergens beweren een democratie te zijn of te willen zijn en daarom snap ik je sarcasme niet.
huhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 uitspraak die de crew met regelmaat doet is: FOK! is geen democratie
Net in mijn pauze heerlijk buiten op een bankje gaan zitten met mijn boek en een loempiaquote:
Door een collega?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
Er wordt momenteel ijs voor me gehaald
Je stuurt die collega ook even naar mij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
Er wordt momenteel ijs voor me gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |