stageslaafquote:
Jij hebt jouw collega's goed afgerichtquote:
Hij is aan het fietsen met een zelfmoordfiets, die gaat het niet reddenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je stuurt die collega ook even naar mij?
Man.quote:
quote:
Ach zolang hij maar het ijs veilig en wel naar kantoor brengtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen met een zelfmoordfiets, die gaat het niet redden
[..]
Ik wil ook een zelfmoordfietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Man.
[..]
Die kerel die nu weg is werkt hier het langste
True. En toch is het ook weer compleet anders.quote:
ik heb liever het ijsquote:
tsskquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Man.
quote:[..]
Die kerel die nu weg is werkt hier het langste
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True. En toch is het ook weer compleet anders.
een collega heeft ook geen stageraportquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.![]()
Als je dat tegen een collega zegt kan die weigeren en een middelvinger naar je opsteken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad tegen stagiair kun je zeggen. He slaaf ga jij eens heel gauw ijs/kroketten/saucijzenbroodjes halen. En als je weigert zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je een slecht stagerapport krijgt. Dus vooruit in de benen en vlug een beetje.![]()
Als je dat tegen een collega zegt kan die weigeren en een middelvinger naar je opsteken
ook datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een collega heeft ook geen stageraport
Jawel een stagiair kun je een lekker voor je karretje spannen en de rotklusjes laten opknappen bij een collega kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij wilt beweren dat er geen verschil is tussen een collega en een stagiair?
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel een stagiair kun je een lekker voor je karretje spannen en de rotklusjes laten opknappen bij een collega kan dat niet.
Owh hihiquote:
Wat een uitspraakquote:En als je dan vervolgens ziet wat ze wel hebben aangenomen wil ik mezelf neer knuppelen met facepalms.
dat heeft lang geduurd. Je moet tegen hem zeggen dat hij voortaan wat sneller moet zijnquote:
Van wie?quote:
Dat kan makkelijk op een zelfmoordfietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat heeft lang geduurd. Je moet tegen hem zeggen dat hij voortaan wat sneller moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |