Fokking hell, das een gaaf bakkie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 04:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
okay de izoard, dit is mijn fiets
[ link | afbeelding ]
Mijn halve club heeft Squirt Lube op de ketting. Ik heb 't ook maar gekocht en 't is echt erg goed spul!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef Yankee het volgende:
Is iemand van jullie trouwens nog opzoek naar een tweedehands Ultegra afgemonteerde Cannondale maatje 52 voor een mooi prijsje?
[..]
Dat moet inderdaad prima spul zijn
36 spaaks is wel lekker stevig, maar 't ziet er niet uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Net een vers stel wielen opgehaald, speciaal voor de Witte Nachten 1200 straks in juni. Op Ebay had ik een stel Edco naven op de kop getikt. Die nu laten inspaken met lage Rigida velgen door de beste wielenbouwer van de stad. 36 spaaks natuurlijk. De Russische (en Ardense) kuilen kunnen komen.
In een klassiek stalen frame juist wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
36 spaaks is wel lekker stevig, maar 't ziet er niet uit
Dat dan weer wel idd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In een klassiek stalen frame juist wel.
Waar zitten die testputjes op de gp4000's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef marcodej het volgende:Wanneer het loopvlak vlak is. Achter slijt daarin sneller dan voor. Een band is zeker aan vervanging toe als het canvas er doorheen komt. Met 2000km moet je het nog wel een tijdje kunnen uitzingen.
Welke banden heb je? Mijn Conti GP4000's hebben 'testputjes'. Als die weggesleten zijn moet je aan vervanging denken...
Op het loopvlak zitten twee "gaatjes".quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waar zitten die testputjes op de gp4000's?
Heb net buienradar gecheckt, maar ik denk niet dat je de dans ontspringtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:33 schreef FJD het volgende:
"Morgen blijven wolkenvelden het beeld beheersen. In de loop van de ochtend trekt een gebied met regen in noordelijke richting over het zuidoosten en oosten. Het is nog niet helemaal duidelijk hoever westelijk de regen komt, maar mogelijk blijft het in het westen droog."
Randstad
Leuke namen voor teams! Prestatie klinkt wel pretentieus, zou iets voor mij zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:13 schreef Oksel het volgende:
Ik sla vandaag ook maar even over. Morgenochtend 110km met "team 1", of 120km met "team Prestatie". Denk dat het voor mij nog even 110km wordt..
Hoezo, zit er waterverf op je bianchi?quote:
Nee, ik ben van suiker gemaakt. Hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoezo, zit er waterverf op je bianchi?
Ik heb wel slaapkamer (4 stuks) over, en een douche. Wie rijdt er met me mee?quote:Op woensdag 19 mei wordt de "Hel van Twente" weer verreden.
De start is vanaf 08.30 tot 09.30 er zijn 3 verschillende parkoersen te weten 60km, 100km en 160km.
De start is bij voetbalvereniging PH op het sportpark "Veenelanden", Almelo.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:05 schreef jakkop het volgende:
De Hel van Twente, en dan de 60 KM rijden![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Oksel het volgende:
Ze noemen het de Hel van Twente omdat de maximum luchtdruk van je banden 2 bar is. De enige manier om enige uitdaging te creeren in deze vlakte. je naar Twente moet om mee te kunnen doen
Hij staat bij mij op de agenda! Dit is een erg interessant aanbod. Misschien dat ik er gebruik van wil maken. Eens kijken wat mijn fietsmaten van plan zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef Oksel het volgende:
Gripper en andere Fok!ers die interesse hebben:
[..]
Ik heb wel slaapkamer (4 stuks) over, en een douche. Wie rijdt er met me mee?
hetzelfde vind ik ook. ik wil hem ook graag rijden, maar ik heb zin in uitslapen na hele week hadr werken. ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Yankee het volgende:
Waarom moet je toch altijd zo vroeg starten bij dergelijke tochten? Er is hier morgen in de buurt ook een tocht, 100 mijl van Drenthe geloof ik, lijkt me ook best leuk maar ook daar moet je starten tussen 08.00 en 09.00. Dat is toch veel te vroeg
Denk dat ik maar voor de helft ga, dan kan ik tenminste nog tot 12.00 starten. En met heen en terug fietsen etc is dan alsnog wel een mooie afstand te realiseren. Zou ook met de club kunnen gaan fietsen, maar daar heb ik vandaag niet zo heel veel zin inquote:
Deels het wegdek, deels de schade die de fietsen in de winter opgelopen hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:47 schreef Wombcat het volgende:
Hebben die dan hun fiets niet goed nagekeken? Of is na de winter het wegdek daar nog beroerder dan gewoonlijk?
Mooie afstandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef FredWielergek het volgende:
zo vandaag lekker 190 km gefietst, waarvan 165 van 100 mijl van drenthe, vanuit peize.
valt me een beetje tegen, dik 6 uur, ik was niet helemaal in orde en die windquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooie afstandHoelang was je ongeveer bezig?
Da's nog tegen de 30/dik 29 gemiddeld? Da's netjes hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
valt me een beetje tegen, dik 6 uur, ik was niet helemaal in orde en die wind
Ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef FJD het volgende:
@Tommeke; Er staat duidelijk "morgen" in het bericht heHet gaat dus om morgenochtend en niet om vandaag. Vandaag rustdag en dan morgenochtend mits droog om 10:00 op de fiets
Je kunt beter zeggen dat ze bij vlagen goed zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 08:44 schreef Tommeke het volgende:
Succes Ivo!
We horen wel hoe 't gegaan is
De wegen in de Ardennen kunnen bij vlagen inderdaad goed slecht zijn!
't Was ook nogal winderig, zeker?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:11 schreef Tommeke het volgende:
Gister 10 uren gewerkt en al de hele dag moe heeft z'n weerslag gehad voor vandaag. Lag er binnen twee ronden al af
Echt jammer, want als ik fit was had ik wel makkelijker uit kunnen rijden
Nogal ja! 't Ging na de eerste bocht al op de kant. Ik zat al helemaal achteraan en moest al even gas geven. Opzich ging 't in de waaiers niet zo erg lastig, maar wind mee werd er zo hard gereden. Er reden een paar gasten mee die bij de A's ook top 20 gereden hadden... En ik merk dat in een puur B/nieuwelingen peloton er niet zulke mooie bochten gereden worden. In een bocht remmen en weer optrekken kostte me ook flink kracht.quote:
Krijg je geen spijt vanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef Yankee het volgende:
Volgende keer beter Tommeke! Ik twijfel nog steeds een beetje over wedstrijden rijden, lijkt me toch best mooi. Eerst maar eens teamkleding regelen en dan zien we wel weer verder
Als je in een groepje zit moet je niet versnellen, maar een constant tempo rijden. Het is trouwens altijd wel een dilemma, want je moet vaak ook een hoger tempo rijden om weer terug te komen (of juist weg te komen).quote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van
Als je dat echt wil doen, zou ik eens, zoals al eerder gezegd, meedoen op Corpus den Hoorn.
't Is erg laagdrempelig daar en 't niveau is ook niet al te hoog.
@Wombcat: Ik had nog een vraagje aan jou als wedstrijdrijder. Op een gegeven moment kreeg ik een gaatje niet dicht en vroeg ik degene achter mij om over te nemen, maar die kreeg 't ook niet dicht. Ik ging maar even op kop van 't groepje gelosten rijden, zo rond de 34 per uur. Ik had een paar gasten achter me, geen probleem, maar voor eentje ging 't toch nog iets te snel en die moest er blijkbaar weer af (had ik niet gezien). Toen zag ik in de verte een ploeggenoot met kramp, dus ik zeg tegen de gene achter me dat ik 'm laat lopen om bij hem te fietsen. Toen werd ik ingehaald door die gast die dus loste toen ik 34 per uur ging rijden. Hij begon te schelden op me en was ontzettend kwaad dat ik eerst 'keihard' ging rijden om daarna weer rustig te fietsen naast m'n ploeggenoot. Ik heb 'm gezegd dat ie z'n bek moest houden, omdat 't als je gelost bent en uitfietst geen koers meer is.. Deed ik nou iets verkeerd? Hij kwam op mij in ieder geval ontzettend zielig over, na 1,5 ronde lossen op z'n veel te dure Specialized met Cosmic Carbone's...
Ik deed dat ook. Ik pakte een tempo wat ik lekker vol kon houden en ging midden op de weg fietsen zodat ze niet op de kant moesten. Dichtrijden lukte geen van ons meer (waar ik nog steeds van baal, met iets meer moraal had 't nog wel geluktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je in een groepje zit moet je niet versnellen, maar een constant tempo rijden. Het is trouwens altijd wel een dilemma, want je moet vaak ook een hoger tempo rijden om weer terug te komen (of juist weg te komen).
Als je gelost bent na twee ronden, dan is 't een beetje lood om oud ijzer.
En als je met 34 er af moet, dan is het wel ver op en moet je niet zeuren, het wordt dan toch niets meer.
Meestal als ze je uitschelden in zo'n situatie dan zijn ze zelf ook niet goed meer en compenseren ze hun eigen falen.
Ik heb 't zelf wel eens gehad dat ik in een wedstrijd achteraan hing, maar niet goed meer was. Ik schoof een plek op tien/twintig op toen het even stilviel. Daarna kwam een bochtig stuk en dat aanzetten verteerde ik niet goed, ik liet een gaatje vallen, kreeg het niet dicht en ging ertussen uit. Ook een hoop gescheld tot gevolg. Tsja, hadden ze me er maar niet langs moeten laten. En als ze op zo'n moment nog wel goed zijn, dan hebben ze dat gaatje in twee trappen dicht.
Wordt je sterk vanquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef jpjedi het volgende:
Machtig gereden van Eisel, van Marcke en Gilbert.. jammer van Freire. Gent-Wevelgem vind ik nou geen echte vurige klassieker maar hij is wel enorm zwaar zo met die wind in de westhoek. Waaiers.![]()
Vanmorgen met wind mee vertrokken.. man wat ben ik afgestraft op de terugweg.
Ik bedoelde dat je bij het overnemen niet moet versnellen. Of heel langzaam, zodat degene die van kop af komt de kans krijgt weer in te pikken.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik deed dat ook. Ik pakte een tempo wat ik lekker vol kon houden en ging midden op de weg fietsen zodat ze niet op de kant moesten. Dichtrijden lukte geen van ons meer (waar ik nog steeds van baal, met iets meer moraal had 't nog wel gelukt) Ik gaf nog duidelijk aan dat ik eraf ging om bij m'n ploegmaat te kijken, dus ik had inderdaad wel 't idee dat 't compensatiedrang was aangezien 't peloton al op 100 meter reed
Een hoop wielrenners zijn verschrikkelijke haantjes.quote:Maarja, als je niet goed bent compenseer je dat niet echt met een grote bek
Zal de menselijke psyche wel zijn!
Ik zat op de kant en er viel een gat dat ik niet meer dicht kreeg. Ik probeerde 't nog en iemand anders later ook, maar dat lukte niet. Iedereen zat wel stuk.. Uhu, dat deed ik ook niet, ik reed op een gegeven moment op kop van 't groepje en heb dat tempo maar vastgehouden. Dat er veel haantjes rondfietsen is mij wel duidelijk, ik doe er vaak ook vrolijk aan mee. Bij mijn vereniging is dat 'n beetje een cultuurtje, en gebeurt 't met een knipoogquote:Op zondag 28 maart 2010 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je bij het overnemen niet moet versnellen. Of heel langzaam, zodat degene die van kop af komt de kans krijgt weer in te pikken.
Hoe was je gelost? Doordat iemand voor je een gat liet vallen?
Als het gat al groot is, dan is het héél moeilijk dicht te rijden. Dan moet je al echt goed zijn. Om een gat van een meter of 100 dicht te rijden, moet je toch al wel een kilometer of 5 sneller rijden dan het peloton, anders duurt het te lang.
[..]
Een hoop wielrenners zijn verschrikkelijke haantjes.
beidequote:Op zondag 28 maart 2010 19:00 schreef Pritt het volgende:
Vraagje: Als ze het over een carbon achtervork hebben. Gaat het dan om de stang van het achterwiel naar je zadel of over de stang of je achterwiel naar je trapper of over beide?
Ah lekker fietsen in Frankrijk, mooi man!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef Superher0 het volgende:
Woensdag rijd ik naar Frankrijk, naar de Dordogne en ga ik de heuvels in. Per heveul zo'n 250 hoogtemeter en ik zal er wel zo'n 8 per tocht pakken. Van vallei naar vallei. Heb er nu al zin in!
Ow.. rijdt er iemand met Northwave schoenen? Mijn schoenen zijn op (specialized) en ik ga nieuwe kopen. Zat zelf te denken aan NOrthwave Aerlite 3, http://www.northwave.com/eu/shoes_det.php?itemid=458&catid=1&area=1 . Tips zijn welkom!
Goed bezig.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef Superher0 het volgende:
Best wel wat kilometers gemaakt. Zaterdag 108km met de club en vandaag 114 met de maten. Vandaag ging het lekker, hadden 32 gemiddeld met 80km op de teller, reden constant 30km tegen de wind totdat we de "heuvels" bij Garderen tegenkwamen en er eentje het niet meer kon opbrengen. Daarna tempo flink omlaag en vol wind tegen in de polder naar huis gefietst. 28.6km gem in 4 uur, had sneller gekund. Maar dit is het eerste weekend waarin ik beide dagen tochten van 4 uur heb gefietst. Conditie wordt beter, herstel is sneller.
Woensdag rijd ik naar Frankrijk, naar de Dordogne en ga ik de heuvels in. Per heveul zo'n 250 hoogtemeter en ik zal er wel zo'n 8 per tocht pakken. Van vallei naar vallei. Heb er nu al zin in!
Net terug en redelijk plat. 310km, 2700hoogtemeters in net boven de 20 uur. De 300 sec ging in 19.45, was dus genoeg, de rest zijn kilometers van en naar huis. Het was flink winderig in de Ardennen. Op grote stukken gaat het wegdek wel, maar af en toe zitten er hele bomkraters in de weg. O ja, veel regen gehad, vooral het laatste stuk.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:44 schreef Tommeke het volgende:
Succes Ivo!
We horen wel hoe 't gegaan is
De wegen in de Ardennen kunnen bij vlagen inderdaad goed slecht zijn!
Dat tentje is wel erg klein om jou en je fiets te herbergen... Ik neem aan dat je hem 's nachts bij je in de tent wilt stallen, en dat je er overdag mee onderweg bent. Mocht je juist overdag de fiets in de tent willen laten, en zelf weg zijn, dan kan je hem wel in zoiets kleins parkeren.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:51 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand wat goeie lichtgewicht tenten waar je je fiets in kan stallen(of zelfs aan vast kan maken).
Ik kan me herrineren dat ik een tent zag die dat had... heb geen zin om s'ochtends wakker te worden zonder fiets :p.
Maar anders koop ik deze en zet ik een alarm op mijn fiets..
http://www.ferrino.it/en/(...)_232/LIGHTENT_2_1069
Bij die tent zou ik de fiets wel buiten zetten, heb al een mooi fiets alarm op het oogquote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat tentje is wel erg klein om jou en je fiets te herbergen... Ik neem aan dat je hem 's nachts bij je in de tent wilt stallen, en dat je er overdag mee onderweg bent. Mocht je juist overdag de fiets in de tent willen laten, en zelf weg zijn, dan kan je hem wel in zoiets kleins parkeren.
In de tent kan je fiets natuurlijk nog steeds gejat worden, alleen hij staat minder in het zicht. Vaude maakt bijvoorbeeld een tent met zo'n ruime voorhal, waarin ie rechtop kan staan.
Ik ben afgelopen jaar door Europa gefietst en heb mijn fiets gewoon buiten gezet. Slot erom en het zal wel. Ook bij supermarkten is een slot handig, dus hij moet toch mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:51 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand wat goeie lichtgewicht tenten waar je je fiets in kan stallen(of zelfs aan vast kan maken).
Ik kan me herrineren dat ik een tent zag die dat had... heb geen zin om s'ochtends wakker te worden zonder fiets :p.
Maar anders koop ik deze en zet ik een alarm op mijn fiets..
http://www.ferrino.it/en/(...)_232/LIGHTENT_2_1069
Oke dat laat ik dan maar liggen.. is toch een stuk duurder.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar door Europa gefietst en heb mijn fiets gewoon buiten gezet. Slot erom en het zal wel. Ook bij supermarkten is een slot handig, dus hij moet toch mee.
Juist lekker fietsweerquote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Oksel het volgende:
En deze week is het nou niet bepaald lekker fietsweer. Koud, kil, nat weer.
Op marktplaats komen wel kaartjes vrijquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef FJD het volgende:
Die Elfstedenrijwieltocht lijkt me wel geinig maar beetje jammer dat het al vol is
Tientje voor de sleutels en nog een paar euro voor vet. Kun je het zelf doen. Niet zo moeilijk. Losschroeven, schoonmaken, drogen, invetten en weer terug. ALs je een hele nieuwe bracket nodig hebt dan kost het je tegen de 50 euro afhankelijk van merk en type.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef Tommeke het volgende:
Ik kom er net achter dat er aardig wat speling op de trapas van m'n fiets zit
Weet iemand wat zo'n geintje gaat kosten?
Doe de 125 ook, laten we bij de start even een bakkie doen ofzo, want we kunnen misschien samen starten, maar ik vermoed dat jij een stuk eerder bij de finish zal zijnquote:
Vet heb ik wel. Niet alleen van mezelf, maar ook in een potjequote:Op maandag 29 maart 2010 15:11 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Tientje voor de sleutels en nog een paar euro voor vet. Kun je het zelf doen. Niet zo moeilijk. Losschroeven, schoonmaken, drogen, invetten en weer terug. ALs je een hele nieuwe bracket nodig hebt dan kost het je tegen de 50 euro afhankelijk van merk en type.
Wat voor trapas heb je Tom? En crankstel?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vet heb ik wel. Niet alleen van mezelf, maar ook in een potje
Wat voor soort sleutel heb je d'r voor nodig? Een cranktrekker sowieso he?
On the other hand, wat als de lagers versleten zijn? Ik laat 't liever ff door 'n pro doen
Ziet er erg goed uit, jammer dat het voor mij te ver weg is en op een zaterdag, dan moet ik helaas werken.quote:
Ik rij met een groepje mee, heb geen idee wat hun plannen zijn. We zien wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Doe de 125 ook, laten we bij de start even een bakkie doen ofzo, want we kunnen misschien samen starten, maar ik vermoed dat jij een stuk eerder bij de finish zal zijn
op een gegeven ogenblik heb je het wel gezien in je eigen omgeving en wil je eens wat anders. Fietsen is een ideale manier om je land beter te leren kennen en te zien hoe mooi Nederland wel niet kan zijn. Als de start binnen 30km is wil ik ook wel op de fiets gaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Oksel het volgende:
Sowieso 100+ km rijden voor een tocht in NL begrijp ik niet echt.
Dus je rijdt twee toertochten in twee dagen? Goed bezig!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er is een tocht vanuit Utrecht, 130 km met voorrijders, en korter als tourtocht...en een tocht vanuit Amsterdam, startend in het Olympisch stadion, en over het parcours van de proloog eerst. Ik rij de laatste :
[ afbeelding ]
http://www.girotoertochtamsterdam.nl/
Ik neem die maandag ook vrii vanwege verwachte speirpijn enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus je rijdt twee toertochten in twee dagen? Goed bezig!
Een vierkante, met FSA crank.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wat voor trapas heb je Tom? En crankstel?
Oh en als het goed is herkenbaar aan het bordje "DEELNEMER 3". Fiets dus inderdaad met nog twee fietsmaten mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef thettes het volgende:
Ik ben al ingeschreven voor die giro toertocht ja
Ik ben marshall, voorrijder/begeleider van de toertoch in pelotonsvorm in Utrecht, oftewel als je te langzaam fietst:quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik neem die maandag ook vrii vanwege verwachte speirpijn enzo![]()
Maar dank je, ik zal wel tot de langzaamste deelnemers gaan behoren op beide tochten, maar vindt het belangrijker voor mezelf om beiden te rijden, dan hoe snel. Niet dat ik expres langzaam zal gaan, maar ik denk dat ik zo vroeg mogelijk weg ga, en van groepje tot groepje ga fladderen...heb ik vorig jaar bij de Boretti en dam tot dam ook gedaan, en dat werkt het best voor mij nu. Volgend jaar heb ik hopelijk de benen om voor snelheid te gaan.
Gelukkig doe ik Amsterdamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ik ben marshall, voorrijder/begeleider van de toertoch in pelotonsvorm in Utrecht, oftewel als je te langzaam fietst:, ook als je te hard fietst hoor
Amsterdam uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Utrecht of Amsterdam?
Dat is een gaaf kaartje.. wat voor systeem gebruik je?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:27 schreef thettes het volgende:
Ik heb gisteren zo'n 40 km gefietst. Was de hele week ziek geweest en dat merkte ik wel hoor. Na, en tijdens het fietsen echt helemaal dood. We waren met drie, en ik heb alleen voor de wind even een kilometertje op kop gereden. Was na 8 kilometer ook al gesloopt.
Enige pluspunt, mn benen waren verder wel goed, het lag puur aan te veel keelpijn en snotterigheid in mn longen.
de weinig indrukwekkende statistieken(ja het waaide hard uit het zuidwesten en dat hele rechte stuk oostelijk op het kaartje is bovenop een dijk
)
[ afbeelding ]
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is een gaaf kaartje.. wat voor systeem gebruik je?
ik gebruik ook runkeeper maar dat ding is de helft van de tijd de weg kwijt. Monteer je hem op het stuur dan ofzo? Die gps sensor boven je scherm moet toch verbinding kunnen maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef thettes het volgende:
[..]
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.
Vandaag heb ik mijn eerste training gehad. Ook om 19.00 begonnen. 20.00 gestopt. Veel later moet het inderdaad niet worden. Voor het eerst in ene groep gereden trouwens, vind het maar niks.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd hoe het morgen gaat. Het is nu 19:45 en het begint al behoorlijk te schemeren. Training begint om 19:00 dus dat wordt een kort rondje.
Haha, ik vond het de eerste keer in een groep ook k*t. Fiets meestal met z'n 2en of alleen. Dit jaar ga ik wat vaker met de groep mee waarschijnlijk, als mijn planning het toelaat.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik mijn eerste training gehad. Ook om 19.00 begonnen. 20.00 gestopt. Veel later moet het inderdaad niet worden. Voor het eerst in ene groep gereden trouwens, vind het maar niks.
Had overigens wel even mijn schakelsysteem mogen controleren. Krijg hem niet op het grote blad gezet, van eerste naar tweede lukt wel. Maar van tweede naar derde niet, terwijl ik dat toch had laten maken bij de fietsenmaker. Maar weer terug dus...
Zolang je er maar GPS tracks vanaf kan trekken kun je zo'n kaartje makenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef thettes het volgende:
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.
Volgens mij is het in het oosten des lands een kwartier eerder donker dat in het westen...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef Oksel het volgende:
't Is hier nog licht. Zon is nog niet eens onder, staat nog hoog aan de hemel. Dat heb je, als je in het oosten des lands woont.
Ja inderdaad, zon komt in het oosten op weet je nog? In het oosten is het vroeger, dus zon gaat eerder onder. (Ook al is dat verschil binnen Nederland erg klein natuurlijk)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:28 schreef guitarguru het volgende:
[..]
Volgens mij is het in het oosten des lands een kwartier eerder donker dat in het westen...
tja, ik kijk ook uit het raam en het is errug donker. Hopelijk blijft het droog als ik naar het station fiets.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef ursel het volgende:
Zal ut nog droog blijven rond utrecht rond 18:00
Tweede regenfront lijkt pas ca. 20:30 over te trekken. Ik ga vanavond ook de weg op, zie het wel.quote:
Ik heb als normale schoenmaat 46, mijn northwave schoenen zijn 48 en passen netquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Superher0 het volgende:
Heb gisteren gepast bij een fietsenmaker, SIDI schoenen en daar heb ik maat 46 (normale schoenmaat 43) dus nu is weer de vraag in hoeverre SIDI maatvoering afwijkt van Norhtwave. Misschien toch weer voor SIDI gaan.
He jakkie. bochtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef No-P het volgende:
Parkoers van het NSK is veranderd zie ik net. Het parkoers loopt nu over mijn hardlooprondje. Het is een iets korter rondje met wat meer bochten waar je moet inhouden en bij 1 bocht zelfs 270 graden moet draaien na dat je de dijk op komt. De wind heeft nog redelijk vrij spel.
Balen ja, maar misschien wordt het wel beter. En van de zuurstof, ik geloof dat dat al ontkracht is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:45 schreef Superher0 het volgende:
Ik ga een week te vroeg naar Frankrijk. 12 graden en regenachtig. Bah... regenkleding maar meenemen. Zonde om niet te oefenen op de lange klimmetjes. En tja, als het regent, zit er meer zuurstof in de lucht, toch?
Als 't voor je gevoel zo is, dan is het goed voor je moraalquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef No-P het volgende:
[..]
Balen ja, maar misschien wordt het wel beter. En van de zuurstof, ik geloof dat dat al ontkracht is, maar dat weet ik niet zeker.
Veel te veel wind idd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Oksel het volgende:
Even rondje van een uurtje gedaan. 20km tegen de wind in, 45km terug. Jezus wat een sterke woei vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |