Een vierkante, met FSA crank.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wat voor trapas heb je Tom? En crankstel?
Oh en als het goed is herkenbaar aan het bordje "DEELNEMER 3". Fiets dus inderdaad met nog twee fietsmaten mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef thettes het volgende:
Ik ben al ingeschreven voor die giro toertocht ja
Ik ben marshall, voorrijder/begeleider van de toertoch in pelotonsvorm in Utrecht, oftewel als je te langzaam fietst:quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik neem die maandag ook vrii vanwege verwachte speirpijn enzo![]()
Maar dank je, ik zal wel tot de langzaamste deelnemers gaan behoren op beide tochten, maar vindt het belangrijker voor mezelf om beiden te rijden, dan hoe snel. Niet dat ik expres langzaam zal gaan, maar ik denk dat ik zo vroeg mogelijk weg ga, en van groepje tot groepje ga fladderen...heb ik vorig jaar bij de Boretti en dam tot dam ook gedaan, en dat werkt het best voor mij nu. Volgend jaar heb ik hopelijk de benen om voor snelheid te gaan.
Gelukkig doe ik Amsterdamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ik ben marshall, voorrijder/begeleider van de toertoch in pelotonsvorm in Utrecht, oftewel als je te langzaam fietst:, ook als je te hard fietst hoor
Amsterdam uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Utrecht of Amsterdam?
Dat is een gaaf kaartje.. wat voor systeem gebruik je?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:27 schreef thettes het volgende:
Ik heb gisteren zo'n 40 km gefietst. Was de hele week ziek geweest en dat merkte ik wel hoor. Na, en tijdens het fietsen echt helemaal dood. We waren met drie, en ik heb alleen voor de wind even een kilometertje op kop gereden. Was na 8 kilometer ook al gesloopt.
Enige pluspunt, mn benen waren verder wel goed, het lag puur aan te veel keelpijn en snotterigheid in mn longen.
de weinig indrukwekkende statistieken(ja het waaide hard uit het zuidwesten en dat hele rechte stuk oostelijk op het kaartje is bovenop een dijk
)
[ afbeelding ]
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is een gaaf kaartje.. wat voor systeem gebruik je?
ik gebruik ook runkeeper maar dat ding is de helft van de tijd de weg kwijt. Monteer je hem op het stuur dan ofzo? Die gps sensor boven je scherm moet toch verbinding kunnen maken?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef thettes het volgende:
[..]
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.
Vandaag heb ik mijn eerste training gehad. Ook om 19.00 begonnen. 20.00 gestopt. Veel later moet het inderdaad niet worden. Voor het eerst in ene groep gereden trouwens, vind het maar niks.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd hoe het morgen gaat. Het is nu 19:45 en het begint al behoorlijk te schemeren. Training begint om 19:00 dus dat wordt een kort rondje.
Haha, ik vond het de eerste keer in een groep ook k*t. Fiets meestal met z'n 2en of alleen. Dit jaar ga ik wat vaker met de groep mee waarschijnlijk, als mijn planning het toelaat.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik mijn eerste training gehad. Ook om 19.00 begonnen. 20.00 gestopt. Veel later moet het inderdaad niet worden. Voor het eerst in ene groep gereden trouwens, vind het maar niks.
Had overigens wel even mijn schakelsysteem mogen controleren. Krijg hem niet op het grote blad gezet, van eerste naar tweede lukt wel. Maar van tweede naar derde niet, terwijl ik dat toch had laten maken bij de fietsenmaker. Maar weer terug dus...
Zolang je er maar GPS tracks vanaf kan trekken kun je zo'n kaartje makenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef thettes het volgende:
Deze is van de android telefoon van een vriend van me, zelf doe ik het wel eens met de iPhone en Runkeeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |