quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef No-P het volgende:Parkoers van het NSK is veranderd zie ik net. Het parkoers loopt nu over mijn hardlooprondje. Het is een iets korter rondje met wat meer bochten waar je moet inhouden en bij 1 bocht zelfs 270 graden moet draaien na dat je de dijk op komt. De wind heeft nog redelijk vrij spel.
He jakkie. bochten

Dat is mijn ding niet

Ik heb gister m'n eerste twee tijdritten van 't jaar gereden met de club. Eerst een sprint van 1 km, mijn favoriete bezigheid

En daarna 3 rondjes van in totaal 5km. Om half 6 m'n fiets incl nieuwe trapas opgehaald en gewacht tot de rest kwam. Omdat deze trapas wat smaller is liep m'n ketting niet helemaal lekker en sloeg ie wat over. Bij 't optrekken voor de km durfde ik dus niet voluit te gaan. Ik lag veel te laat op topsnelheid (heeft ook met m'n gebrek aan explosiviteit te maken

). Toch nog een top van 50 en een gemiddelde van 42 kunnen halen. De 5 km ging veel beter. Inmiddels wel flink verkleumd en m'n banden vol opgepompt ging ik als een van de laatsten van start. De eerste ronde heb ik een snelheid van 40 per uur aan proberen te houden, dat lukte de volgende twee ronden ook waardoor ik op een gemiddelde van net geen 39 per uur uitkwam en in de grote middenmoot eindigde, in een grote groep gasten met een A licentie, dus ik zie de komende tijdritten en het NSK wel met vertrouwen tegemoet!