Dat iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Alhoewel iedereen dan wel voor de Waalbrug in de file staat, en niet op![]()
Haha ja wij wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef IrishBastard het volgende:
Betekent wel dat ik persoonlijk met een beetje mazzel altijd zo de stad in kan
M'n moeder doet mee aan dat project dat je geld krijgt als je met de bus / fiets over de waalbrug gaat. Die zegt dat de files vrijwel "weg" zijn. Zegt niks over de toekomst, maar ik had 't niet verwacht eerlijk gezegd. Misschien is die kilometerheffing toch een oplossingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat de TT niet helemaal klopt. Gok maar zo dat die verkeerslichten in Lent voor nog meer horror gaan zorgen
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, ik stond er net toch nog gewoon in
zie je, nog even en je woont hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef remlof het volgende:
Ben bijna weer in de Keizerstad. Het wordt een mooie dag
Eg nie, kan het mooie Ernem toch niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, nog even en je woont hier![]()
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
je bent er zo vanaf hier, als je 't even mist
Ik lees toch echt wel een verbetering in woonsituatie, vreemd van je hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik ga m'n huisje in Arnhem centrum niet opgeven voor iets in een buitenwijk van Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |