Toen heb je ff zijn bek volgescheten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:09 schreef Piles het volgende:
Altijd lekker, de dag beginnen met een verkeersruzie
Pauper in Seat Ibiza wil inhalen op landweggetje, terwijl ik de maximumsnelheid rij (met dichte mist en veel fietsers). Doet ie elke dag, maar vandaag maar eens midden op de weg blijven rijden. Moest ie toch ff uitstappen
Oh, kut
Stage SC #1343: Autoproblemen en verkeersruzies
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen heb je ff zijn bek volgescheten?
Knuppel heeft meer rangequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ff![]()
Weet nu wel waarom ik een noodhamer onder handbereik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Maar daar moet je ruimte voor hebben, dat heb ik niet als ik in de auto zitquote:
Hier ook, paar weken geleden bij de buren. Niet echt veel meegenomen, maar die mensen voelen zich meteen niet meer veilig in huisquote:In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf.
Bweeeuuuhhhh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is waar je zin in hebt
[..]
Jij ook![]()
[..]
Ook goedemorgen
a.k.a een knokploegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf. In mijn optiek wordt het tijd voor een particulier beveiligingsbedrijf welke deze vriendelijke inbrekers even laat "verdwijnen". In Naaldwijk hebben ze nu ook 3 teringlijertjes van 16 jaar gepakt welke een sloot inbraken hadden gepleegd.
Ja. Ik zie het probleem niet.. Jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
GOEIESMORGENS JOSquote:AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing.
Zwak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
Knokploeg nee, buurtwacht jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
En waarom denk je dat..? Ik word steeds agressiever van de verhalen die ik om me heen hoor over inbrekers. Die gasten deinzen tegenwoordig nergens meer voor terug. In Maasdijk werd er ingebroken bij iemand, alarm ging af en hij reed naar huis toe. Stond hij oog in oog met de inbrekers die een mes van 30 cm naar voren toverde. Die gast kon rennen voor zijn leven en is dus ook achterna gezeten door die inbreker. De kluis die in zijn muur ingemetselt was, lag al beneden bij de trap, inclusief een paar brokken beton eraan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Knokploeg nee, buurtwacht ja![]()
In een land als Nederland moet dat genoeg zijn
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het probleem niet.. Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Wacht maar totdat ze in jouw kamer hebben gestaan. Dan denk je er wel anders overquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945
Idd, we leven hier in een ontwikkeld westers, niet in een anarchie waar iedereen maar voor eigen rechter moet gaan spelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945
Ik heb persoonlijk iets van iemand die poogt spullen van je te jatten of ze sloopt mag je compleet verbouwen.quote:
Dat doe ik bij dezen wel. De technische recherche heeft bij ons thuis een beetje zitten poederen en kon geen vingerafdrukken vinden. Einde onderzoek. Nummerbord is opgegeven als gestolen maar die vind je toch niet meer terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, we leven hier in een ontwikkeld westers, niet in een anarchie waar iedereen maar voor eigen rechter moet gaan spelen
We hebben ook nog zoiets als politie hier. En nou niet gaan janken dat die niks doen, dat is geen argument...
Ja, dat snap ik, maar dan zal daar iets moeten veranderen. Knokploegen oprichten zijn daar geen oplossing voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Dat doe ik bij dezen wel. De technische recherche heeft bij ons thuis een beetje zitten poederen en kon geen vingerafdrukken vinden. Einde onderzoek. Nummerbord is opgegeven als gestolen maar die vind je toch niet meer terug.
Ja, dan was hij een inbreker en ik een moordenaar/mishandelaarquote:Hoe zou jij het vinden als iemand zich zonder toestemming in jouw huis breekt, jouw hele huis overhoop haalt om er met jouw (emotioneel) waardevolle spullen vandoor te gaan..? Die gast wil je toch het licht uit zijn ogen slaan..?
Nee, natuurlijk nietquote:Of zou jij dan netjes de meneer verzoeken te blijven wachten tot de politie komt zodat deze hem een tik op de vingers kan geven en hem weer thuis brengt..?
Je bent pas moordenaar/mishandelaar als dat bewezen is. Er zijn genoeg methodes/ is genoeg ruimte om zo een faalhaas te laten verdwijnen. Zonder lijk kunnen ze niet zo bijster veel. Ik zeg niet dat het netjes is, maar het is een beetje oorzaak-gevolg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dan zal daar iets moeten veranderen. Knokploegen oprichten zijn daar geen oplossing voor
[..]
Ja, dan was hij een inbreker en ik een moordenaar/mishandelaar
[..]
Nee, natuurlijk nietOok ik vind straffen te laag/zwak, maar om dan voor eigen rechter te spelen maakt jou geen haar beter dan die inbreker
Fijn dat je dat vínd, maar waarom vind je dat..? Kan je je ook indenken hoe jij zou denken als er bij jou thuis ingebroken was en al jouw mooie spulletjes weg zijn..? Blijf je dan ook zo relativerend? "Het zijn maar spullen"? Ook als bijvoorbeeld byzondere erfstukken weg zijn..? Waar de inbreker er misschien een tientje voor krjigt, maar ja. Het zijn maar spullen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Piles het volgende:
Dan ben jij een dwaas, maar dat wist ik eigenlijk al. Eng dat ontwikkelde mensen in Nederland zo denken.
Iemand er voor vermoorden is wel een uiterste hèquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vínd, maar waarom vind je dat..? Kan je je ook indenken hoe jij zou denken als er bij jou thuis ingebroken was en al jouw mooie spulletjes weg zijn..? Blijf je dan ook zo relativerend? "Het zijn maar spullen"? Ook als bijvoorbeeld byzondere erfstukken weg zijn..? Waar de inbreker er misschien een tientje voor krjigt, maar ja. Het zijn maar spullen..
Het is heel zwart-wit, wat het wat simpeler maakt..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand er voor vermoorden is wel een uiterste hè![]()
Ja, het zijn maar spullen, en ja, ik zou er iemand hard voor willen slaan. Maar in koele bloede iemand laten verdwijnen slaat nergens op.
Ik dacht dat dat alleen op het HBO was, in groepjes werkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Bravebart het volgende:
*zucht*![]()
Kom je op de faculteit aan, om eens fijn aan opdrachten te gaan werken met een groepje, is er niemandDe ene kon zn bed niet uitkomen, een ander zou sowieso al niet komen en de andere 2 is helemáál niks van bekend
Groepswerkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Bravebart het volgende:
*zucht*![]()
Kom je op de faculteit aan, om eens fijn aan opdrachten te gaan werken met een groepje, is er niemandDe ene kon zn bed niet uitkomen, een ander zou sowieso al niet komen en de andere 2 is helemáál niks van bekend
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben op zich wel voor een systeem dat je je eigen huis, haard en ledematen mag verdedigen, maar er zijn grenzen
We hadden ons eigen groepje gemaakt hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen op het HBO was, in groepjes werkenMaar ben je lekker mee
Ik vind dat je iemand met geweld je huis mag uitschoppen, maar als je diegene doodmept mag je gestraft worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?
Nee, een anderequote:
definieer een dodelijk wapen.. in principe kan je het draadje van een koptelefoon ook gebruiken als dodelijk wapen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?
Zelfverdedigingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cool! Succesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, een andere
Dorpje verderop, ideaal
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZelfverdedigingMaar komop gast, iemand even omleggen omdat zij jouw spullen jatten, dan ben je echt niet goed wijs
Die app bestaat ongeveer 4 maanden. Telegraaf loopt een beetje achter, want op alle grote ICT (marketing)-websites is deze app al uitvoerig besprokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)riljant__.html?p=2,1
Een mes van 30 cm waarbij de inbreker naar jou toe komt rennen om jou er kennis mee te laten maken...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
definieer een dodelijk wapen.. in principe kan je het draadje van een koptelefoon ook gebruiken als dodelijk wapen?
Dan speel je het zo dat er in de worsteling een "ongeluk" is gebeurt en hij op dat mes ging liggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZelfverdedigingMaar komop gast, iemand even omleggen omdat zij jouw spullen jatten, dan ben je echt niet goed wijs
Mja, handige gastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)riljant__.html?p=2,1
Het spijt me zeer, maar ik kan iemand gewoon niet vermoordenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan speel je het zo dat er in de worsteling een "ongeluk" is gebeurt en hij op dat mes ging liggen.
Wat zou jij dan doen..? Hem in elkaar slaan en dan de deur uit schoppen..? Denk je dat je je dan nog veilig voelt in je huis..?
Nogmaals mensen, reageer ff op het volledige plaatje.
Inbreker slaan -> inbreker komt terug
inbreker aangeven -> inbreker lacht de ballen uit zijn broek
Ik mis de stap in het plaatje: politie bellen, aangifte doen, rechtszaak enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een mes van 30 cm waarbij de inbreker naar jou toe komt rennen om jou er kennis mee te laten maken...
[..]
Dan speel je het zo dat er in de worsteling een "ongeluk" is gebeurt en hij op dat mes ging liggen.
Wat zou jij dan doen..? Hem in elkaar slaan en dan de deur uit schoppen..? Denk je dat je je dan nog veilig voelt in je huis..?
Nogmaals mensen, reageer ff op het volledige plaatje.
Inbreker slaan -> inbreker komt terug
inbreker aangeven -> inbreker lacht de ballen uit zijn broek
Tik op zijn handen en optieften maar weer meneer de inbreker..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis de stap in het plaatje: politie bellen, aangifte doen, rechtszaak enzo
Ajoh, gewoon een beetje sneaky doen, hebben ze niks door joh!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Dat is nog altijd beter dan dat jij in de bak belandt wegens moord lijkt me
De politie zei zelf tegen mij dat het hem verbaast dat er niet veel mensen verdwijnen daar de omgeving het makkelijk toelaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, gewoon een beetje sneaky doen, hebben ze niks door joh!
Net als die gozer in De Wereld Draait Door van de week, over lastige buren ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, gewoon een beetje sneaky doen, hebben ze niks door joh!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als die gozer in De Wereld Draait Door van de week, over lastige buren ofzo.
"Ik heb helaas geen tuin waar ik ze kwijt kan".Pijnlijk actueel
zeker bij de bouwgebied waar jij woont...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De politie zei zelf tegen mij dat het hem verbaast dat er niet veel mensen verdwijnen daar de omgeving het makkelijk toelaat.
Gewoon mensen inmetselenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zeker bij de bouwgebied waar jij woont...
Leg een kas op zijn buik en de komende 30 jaar vinden ze hem niet. Als het dan uiteindelijk een keertje boven water komt, is de hele zaak al verjaardquote:
Mja, het is toch niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Leg een kas op zijn buik en de komende 30 jaar vinden ze hem niet. Als het dan uiteindelijk een keertje boven water komt, is de hele zaak al verjaard
Er zit geen verjaringstermijn meer op moord..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Leg een kas op zijn buik en de komende 30 jaar vinden ze hem niet. Als het dan uiteindelijk een keertje boven water komt, is de hele zaak al verjaard
Hm.. Ach, ongebluste kalk doet wonderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zit geen verjaringstermijn meer op moord..
Raad je dan maar aan om meteen te vluchten naar Brazilië ofzo.. geen uitleveringsverdrag.
Ga nou niet iets als "downloaden" vergelijken met fysieke diefstal. Dat is een vergelijking van lik mn reet. Besides. Het is zelfs legaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef PieterBas het volgende:
maar het stelen van auteursrechtelijk materiaal vind je wel ok, Bootje.. want in feite steel je wel hun eigendommen?
en ja het is legaal in Nederland.. voor thuisgebruik.
en Horatio Caine weet toch nog de dader te vindenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef Bravebart het volgende:
Mja ach, lichaam kan je oplossen met 10M loog, botten kan je verbranden en de as kan je weer heel simpel lozen, dus echt moeilijk is het niet
Hij welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en Horatio Caine weet toch nog de dader te vinden
Is ook diefstalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga nou niet iets als "downloaden" vergelijken met fysieke diefstal. Dat is een vergelijking van lik mn reet. Besides. Het is zelfs legaal.
Werken op je stage.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:17 schreef Kn0x het volgende:
Dang, let ik 10 minuten niet op, weer een pagina verder. Er zijn mensen die echt stage lopen hier hoor. En die kunnen niet constant blijven kijken
werken op je werkquote:
Jij weet zelf ook dat het niet goed te vergelijken is. Besides. Downloaden is legaal.. Dus geen diefstal.quote:
quote:
Maar heel die discussie gaat tits up nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Downloaden is legaal, zolang het niet om bijvoorbeeld software gaat waar je licenties voor nodig hebt om te mogen gebruiken. En het is nog maar de vraag hoe lang downloaden legaal blijft
Thanks for stating the obvious.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef jna het volgende:
Iemand die zichzelf een taalnazi noemt en wel d/dt fouten maakt!
Hiermee wilde ik iedereen hier goedemorgen wensen
oh das logischerquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Go Tell a Foreign Office?
Ja, daar doe je het allemaal voor natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij is zzper zijn wel tof hoor!
dan mag je een macro pasje en je laptop opgeven als voor je bedrijf etc etc
idd, helemaal mijn stijlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt wel de lusten maar niet de lasten
QFT. Makro FTWquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik moet zeggen dat papas bedrijf me wel meerdere keren goed uit is gekomen
Wat is er mis met LANnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik ga gelukkig niet naar LANdingesen maar de macro is wel echt heeeeel tof
niet bepaald mijn dingquote:
Makro is met een Kquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet bepaald mijn ding
ik kan alleen tropico en ik geloof niet dat daar landingen (lans? lannen?) voor zijn
en ik kan ook niet zo goed de hele nacht wakker blijven
en grote groepen mensen zuigen
Dat kanquote:
Nog nooit van tropico gehoord, maar ik game vrij weinig en ga er ook heenquote:ik kan alleen tropico en ik geloof niet dat daar landingen (lans? lannen?) voor zijn
Doe ik zelden tot nooitquote:en ik kan ook niet zo goed de hele nacht wakker blijven
Daar moet je wel van houdenquote:en grote groepen mensen zuigen
Doe je dit nou expres?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Makro is met een K
Nachten wakker blijven hoeft op een LAN ook niet hoor. Daarnaast is gamen met een grote groep mensen juist gaaf. Elk spel word zo een beetje wel gespeeld.
Heb je niet ontbeten of heb je altijd honger?quote:
Kleine details...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wel tof die Makro dingen, maar ook even goed uitzoeken hoe het zit met de administratie en belastingen enzo
quote:
whoa je kent tropico niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan
[..]
Nog nooit van tropico gehoord, maar ik game vrij weinig en ga er ook heen(lanparties denk ik
)
[..]
Doe ik zelden tot nooitMoe is moe, slapen is fijn
[..]
Daar moet je wel van houden
en maar hopen voor een steady paycheckquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij is zzper zijn wel tof hoor!
dan mag je een macro pasje en je laptop opgeven als voor je bedrijf etc etc
nou gelukkig is de makro goedkoper in veel dingen dus dat maakt dan niet zo veel uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en maar hopen voor een steady paycheck
Dat is het dus... en ik weet niet in hoeverre je dat kan/mag combineren met een uitkering.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en maar hopen voor een steady paycheck
Daar vergis je je wel in.. Alleen de aanbiedingen zijn vaak goedkoper. De rest zeker niet altijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou gelukkig is de makro goedkoper in veel dingen dus dat maakt dan niet zo veel uit![]()
Gezien de (al dan niet "geleende") BMW 5 series bij het CWI mag je veel combineren met je uitkering..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het dus... en ik weet niet in hoeverre je dat kan/mag combineren met een uitkering.
Truequote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de (al dan niet "geleende") BMW 5 series bij het CWI mag je veel combineren met je uitkering..
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou gelukkig is de makro goedkoper in veel dingen dus dat maakt dan niet zo veel uit![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]Valt smerig tegen als je er een beetje op let. Net als de MediaMarkt: de aanbiedingen zijn vaak goedkoper, de rest not so much
Geen ideequote:
Dan liep ie gisteren om 17.00 uur hier door de straat denk ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zn dealer had denk ik iets nieuws in de aanbieding
Rofl. Hoe kansloos ben je dan als docent. Dan kan je jezelf toch niet meer serieus nemen..?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Kwam gisteren m'n SLB'er nog tegen, die sprak me aan ' jaaaa ik heb je mailtje gelezen! je ligt nu bijna bovenaan voor de verwerking!'
Mail eind januari gestuurd ofzo
klinkt als inholland btwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. Hoe kansloos ben je dan als docent. Dan kan je jezelf toch niet meer serieus nemen..?
Oh, zijn wij niet goed genoeg voor jequote:
Hoeft niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Kwam gisteren m'n SLB'er nog tegen, die sprak me aan ' jaaaa ik heb je mailtje gelezen! je ligt nu bijna bovenaan voor de verwerking!'
Mail eind januari gestuurd ofzo
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zijn wij niet goed genoeg voor je
[..]
Hoeft niet hoor
Alleen bij inholland komt het misschien iets vaker voor
Jij zit toch met Lucy te rommelen?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, precies. En jij bent toch nooit op de HZ.
Ik heb het wel naar m'n zin op de HZ.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En gelukkig niet zeg
Nog 1 keer, om diploma op te halen (ooit)
Of om een leraar op z'n bek te slaan, dat kan ook
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar m'n zin op de HZ.
Helder en duidelijk, hou ik wel vanquote:
Daar ben je man voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helder en duidelijk, hou ik wel van
Allemaal te ingewikkeld aan het worden..quote:
Eigenlijk best simpel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Allemaal te ingewikkeld aan het worden..
Ik ga even terug lezen want ik begrijp het niet waar jullie het nou over hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben met L.no, en verder doet hier niemand iets met elkaar.
Dat is tenminste wat ik er van kan begrijpen
Het is hier zo klein dat we het toch wel kunnen onthoudenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat FOK!overzicht is wel briljant daarin trouwens
Link?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ene lijst van vroeger wie met wie neukt op fok! ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:00 schreef jna het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon kijken of jij er al bij staat
Boebiedoequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Die ene lijst van vroeger wie met wie neukt op fok! ?
quote:
Jupquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef L.no het volgende:
Bedoelen jullie zoals deze? Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Zal wel niet nee, maar tochquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef Bravebart het volgende:
BoebiedoeKlopt geen kak (meer) van trouwens
quote:
Doe net als die Bridget, op Twitterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat Fok! daar niet echt de juiste manier voor is.
quote:
L.no!quote:
Dus mooie meisjes zijn perverse meisjes?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Moet wel zeggen dat die meiden studenteser over het algemeen prima uit zien die met de bus gaan. En het wordt natuurlijk alleen maar beter met de hogere temperaturen.
![]()
Moet jij niet bij Dzjenn zitten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Moet wel zeggen dat die meiden studenteser over het algemeen prima uit zien die met de bus gaan. En het wordt natuurlijk alleen maar beter met de hogere temperaturen.
![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus mooie meisjes zijn perverse meisjes?
Je komt ineens met een opmerking dat er meiden zijn prima uitzien in bussen zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?![]()
Er worden wel vaak dingen in mijn mond gelegd die ik helemaal niet zeg.
quote:
Nu alleen Luctor nog overtuigenquote:
Ach, je bent iig cute.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik roep ook altijd dat ik veel leuk ben dan de rest, alleen jammer dat ik niemand weet te overtuigen
Aldus mijn ondertitelquote:
Ik ga wel regelmatig met de bus naar Middelburg en zuruck.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom jou nooit tegen in de bus.
Ik stap pas in de bus naar Terneuzen in.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik ga wel regelmatig met de bus naar Middelburg en zuruck.
Dát is het probleem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stap pas in de bus naar Terneuzen in.
Het wordt nu wel een beetje vervelend Lucquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom jou nooit tegen in de bus.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt nu wel een beetje vervelend Luc
quote:
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar niet doe op het werk.
Smeer er iets op waardoor het ranzig smaakt, waardoor je vanzelf niet meer aan je handen wilt komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ben trouwens al 3 weken aan het proberen af te kicken van nagelbijten.. Iemand nog tips?Begin nu toch wat nagels te 'verliezen'...
Ik geloof niet dat het erg op prijs gesteld wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Ik ben morgen 'vrij' dus ik ga het zeker doen als het warm genoeg is
Het probleem is niet het bijten.. Ik scheur ze nu onbewust af.. Heb nog nooit in mn leven nagels gehad dus ik heb het de hele tijd te laat door als ik er weer eentje afgescheurd hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Smeer er iets op waardoor het ranzig smaakt, waardoor je vanzelf niet meer aan je handen wilt komen.
Dat is met 30 graden in de zomer nogal klote lijkt mequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het erg op prijs gesteld wordt.![]()
Daarnaast had ik van een zomer een afritsbroek aan en daarvan werd ook vriendelijk van verzorgd die niet meer aan te doen naar mijn werk.
Maar je zei net nagelbijten. Nu vat ik het niet meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het probleem is niet het bijten.. Ik scheur ze nu onbewust af.. Heb nog nooit in mn leven nagels gehad dus ik heb het de hele tijd te laat door als ik er weer eentje afgescheurd heb
Jaaaa, onze eerste date in de mini-sneeuwstorm waar jij zelfs met je korte broek liep.quote:
Ja normaal bijt ik ze er af en nu probeer ik dat dus niet meer te doen maar in plaats daarvan scheur ik ze nu onbewust afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar je zei net nagelbijten. Nu vat ik het niet meer.
Als ik het goed begrepen heb, dan moet je jezelf aanleren om te knippen zodra je het lang vindt. Misschien kan je een nagelknipper bij je bureau zetten op een plaats waar je het altijd zal zien. Dan leer je het vanzelf
een raam.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is met 30 graden in de zomer nogal klote lijkt meOf ze moeten goede airco hebben
Oh nu snap ik het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja normaal bijt ik ze er af en nu probeer ik dat dus niet meer te doen maar in plaats daarvan scheur ik ze nu onbewust afDat van die nagelknipper is wel een idee
Eens proberen!
Bagger dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een raam.![]()
Als de zon er op begint te schijnen is het nu al niet uit te houden.Dus dan weet je wel wat het 's zomers is.
Dat was mooiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Jaaaa, onze eerste date in de mini-sneeuwstorm waar jij zelfs met je korte broek liep.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een raam.![]()
Als de zon er op begint te schijnen is het nu al niet uit te houden.Dus dan weet je wel wat het 's zomers is.
Helaas verplaatsen die dingen enkel warme lucht.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het erg op prijs gesteld wordt.![]()
Daarnaast had ik van een zomer een afritsbroek aan en daarvan werd ook vriendelijk van verzorgd die niet meer aan te doen naar mijn werk.
Right. Negatief zijn zonder het te proberen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas verplaatsen die dingen enkel warme lucht.
Ik heb het afgelopen zomer al ondervonden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Right. Negatief zijn zonder het te proberen.
Nee, helaas. In dat opzicht hebben vrouwen het veel makkelijker.quote:
Oke dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen zomer al ondervonden.
Kun je geen kilt gaan dragen en zeggen dat het je geloofsovertuiging isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, helaas. In dat opzicht hebben vrouwen het veel makkelijker.![]()
En ik kan al zo slecht tegen warmte/hitte.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je geen kilt gaan dragen en zeggen dat het je geloofsovertuiging is
Even serieus, wel kut hoor, vooral als het een warme zomer gaat worden
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
Is het net winter, praten we over lente. Nu is het lente en praten we over zomer.
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
Is het net winter, praten we over lente. Nu is het lente en praten we over zomer.
Komen er pics?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef DjRex89 het volgende:
Binnenkort trouwens maar weer eens op zoek naar een zonnebril, elk seizoen een nieuwe
quote:
Als ik er aan denkquote:
Have funquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een te blije film, kan ik wel ff gebruiken![]()
Nooit last van gehad. Ik koop goedkope troep, maar ze gaan jaren mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik er aan denkMisschien dat ik morgen wel even door het dorp wandel, weet alleen niet of er al veel zonnebrillen te koop zijn. Ik ga er iig niet meer dan 10 euro aan uitgeven
Misschien is dat ook de reden dat ze altijd maar 1 seizoen meegaan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef DjRex89 het volgende:
Binnenkort trouwens maar weer eens op zoek naar een zonnebril, elk seizoen een nieuwe
Ik wil ook een oordeel gevenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn zonnebril niet mooi is.![]()
PICSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heb mijn zonnebril nu niet in de buurt.quote:
Dat lukt bij mij nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Ik koop goedkope troep, maar ze gaan jaren mee.
* L.no klopt af
Waar ligt ie? In Afrika?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb mijn zonnebril nu niet in de buurt.
Dan loop je even naar de plek waar ie ligtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb mijn zonnebril nu niet in de buurt.
En de persoon die dat gezegd heeft kan nog lopen? Of eet die sindsdien met een rietjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een fok!meet dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij nooitBen altijd wel een schroefje kwijt of er is wat afgebroken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nee, ze kan nog steeds lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En de persoon die dat gezegd heeft kan nog lopen? Of eet die sindsdien met een rietje
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Tijd voor een fok!meet dus.Ga je mond een spoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Tijd voor een fok!meet dus.Kan je gelijk mijn lelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonnebril aanschouwen.
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ze kan nog steeds lopen.
Beneden.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dan loop je even naar de plek waar ie ligt
Damn, dat moet hard voor je zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beneden.![]()
[..]Helemaal naar beneden lopen en vervolgens weer terug.
![]()
Dan is het ook niet dringendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet naar de kapper, maar ik geloof dat ik dat in elk geval niet eerder dan zaterdag over een week tijd heb
Bij mij is de kapper nooit dringendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is het ook niet dringendOf val je er nu bijna overheen?
Verf ze gelijk oranje, ben je meteen up-to-date voor het WKquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij is de kapper nooit dringendGa gemiddeld 3x per jaar ofzo
Maar het knoopt nogal bij de punten, en die zijn ook een beetje dood geloof ik. Dus de schaar moet erin
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Verf ze gelijk oranje, ben je meteen up-to-date voor het WK
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Groeit er volgens mij binnen 1 maand weer uit. En dan ben ik een wortel. No thanks
Is wel gezondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Groeit er volgens mij binnen 1 maand weer uit. En dan ben ik een wortel. No thanks
alleen zitten mijn collega's ook op Twitterquote:
Ik eet ze liever opquote:
Hoe raak je die dingen dan kwijt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Speciaal voor L.no een foto van mn zonnebril van vorig jaar
http://94.100.115.105/678(...)78588753_5_A7hK.jpeg
Maar daarvan ben ik dus 1 schroefje kwijt
Wat coool!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Speciaal voor L.no een foto van mn zonnebril van vorig jaar
http://94.100.115.105/678(...)78588753_5_A7hK.jpeg
Maar daarvan ben ik dus 1 schroefje kwijt
Da's niet zo moeilijk, gezien een bril bewegende delen bevat. Beweging zorgt er soms voor dat schroefjes losgedraaid wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe raak je die dingen dan kwijt?
Die ging de hele tijd vanzelf los dus elke keer weer aangedraaid maar was dus een keer te laat en toen was t schroefje weg.. Dus nu zit het pootje los.. Maar ik hou hem wel als reservequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe raak je die dingen dan kwijt?
Heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, gezien een bril bewegende delen bevat. Beweging zorgt er soms voor dat schroefjes losgedraaid worden
Jij koopt volgens mij geen zonnebrillen onder de 10 euro eh?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit last van gehad.
Ik had 2 jaar geleden echt een coolequote:
Ik heb hier nog twee reserve zonnebrillen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die ging de hele tijd vanzelf los dus elke keer weer aangedraaid maar was dus een keer te laat en toen was t schroefje weg.. Dus nu zit het pootje los.. Maar ik hou hem wel als reserve
Wel ergens rond die prijs.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij koopt volgens mij geen zonnebrillen onder de 10 euro eh?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden echt een cooleAlleen daar is toen iemand op gaan zitten
dus toen was ie door midden gebroken..
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En de persoon die dat gezegd gedaan heeft kan nog lopen? Of eet die sindsdien met een rietje
Dan is dat ook geen goede meer hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog twee reserve zonnebrillen.
Één is niet zo'n goede. Van de Rabobank. En de andere is wel een goede, maar die is doormidden gebroken, dus dat is ook niet zo heel handig.
gooi dat ding dan ook gelijk op de Nationale vacaturebankquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
Zo. Hoi
CV, Monsterboard en LinkedIn geupdate, laat die aanbiedingen maar komen![]()
Dat was volgens mij mn paquote:
Ach, wel jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gooi dat ding dan ook gelijk op de Nationale vacaturebank
Ah ik zie dat ze op een andere manier kapot zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |