Toen heb je ff zijn bek volgescheten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:09 schreef Piles het volgende:
Altijd lekker, de dag beginnen met een verkeersruzie
Pauper in Seat Ibiza wil inhalen op landweggetje, terwijl ik de maximumsnelheid rij (met dichte mist en veel fietsers). Doet ie elke dag, maar vandaag maar eens midden op de weg blijven rijden. Moest ie toch ff uitstappen
Oh, kut
Stage SC #1343: Autoproblemen en verkeersruzies
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen heb je ff zijn bek volgescheten?
Knuppel heeft meer rangequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ff![]()
Weet nu wel waarom ik een noodhamer onder handbereik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Maar daar moet je ruimte voor hebben, dat heb ik niet als ik in de auto zitquote:
Hier ook, paar weken geleden bij de buren. Niet echt veel meegenomen, maar die mensen voelen zich meteen niet meer veilig in huisquote:In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf.
Bweeeuuuhhhh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is waar je zin in hebt
[..]
Jij ook![]()
[..]
Ook goedemorgen
a.k.a een knokploegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf. In mijn optiek wordt het tijd voor een particulier beveiligingsbedrijf welke deze vriendelijke inbrekers even laat "verdwijnen". In Naaldwijk hebben ze nu ook 3 teringlijertjes van 16 jaar gepakt welke een sloot inbraken hadden gepleegd.
Ja. Ik zie het probleem niet.. Jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
GOEIESMORGENS JOSquote:AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing.
Zwak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
Knokploeg nee, buurtwacht jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
En waarom denk je dat..? Ik word steeds agressiever van de verhalen die ik om me heen hoor over inbrekers. Die gasten deinzen tegenwoordig nergens meer voor terug. In Maasdijk werd er ingebroken bij iemand, alarm ging af en hij reed naar huis toe. Stond hij oog in oog met de inbrekers die een mes van 30 cm naar voren toverde. Die gast kon rennen voor zijn leven en is dus ook achterna gezeten door die inbreker. De kluis die in zijn muur ingemetselt was, lag al beneden bij de trap, inclusief een paar brokken beton eraan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Knokploeg nee, buurtwacht ja![]()
In een land als Nederland moet dat genoeg zijn
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het probleem niet.. Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Wacht maar totdat ze in jouw kamer hebben gestaan. Dan denk je er wel anders overquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945
Idd, we leven hier in een ontwikkeld westers, niet in een anarchie waar iedereen maar voor eigen rechter moet gaan spelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind knokploegen zoooooooo 1939 - 1945
Ik heb persoonlijk iets van iemand die poogt spullen van je te jatten of ze sloopt mag je compleet verbouwen.quote:
Dat doe ik bij dezen wel. De technische recherche heeft bij ons thuis een beetje zitten poederen en kon geen vingerafdrukken vinden. Einde onderzoek. Nummerbord is opgegeven als gestolen maar die vind je toch niet meer terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, we leven hier in een ontwikkeld westers, niet in een anarchie waar iedereen maar voor eigen rechter moet gaan spelen
We hebben ook nog zoiets als politie hier. En nou niet gaan janken dat die niks doen, dat is geen argument...
Ja, dat snap ik, maar dan zal daar iets moeten veranderen. Knokploegen oprichten zijn daar geen oplossing voorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
Dat doe ik bij dezen wel. De technische recherche heeft bij ons thuis een beetje zitten poederen en kon geen vingerafdrukken vinden. Einde onderzoek. Nummerbord is opgegeven als gestolen maar die vind je toch niet meer terug.
Ja, dan was hij een inbreker en ik een moordenaar/mishandelaarquote:Hoe zou jij het vinden als iemand zich zonder toestemming in jouw huis breekt, jouw hele huis overhoop haalt om er met jouw (emotioneel) waardevolle spullen vandoor te gaan..? Die gast wil je toch het licht uit zijn ogen slaan..?
Nee, natuurlijk nietquote:Of zou jij dan netjes de meneer verzoeken te blijven wachten tot de politie komt zodat deze hem een tik op de vingers kan geven en hem weer thuis brengt..?
Je bent pas moordenaar/mishandelaar als dat bewezen is. Er zijn genoeg methodes/ is genoeg ruimte om zo een faalhaas te laten verdwijnen. Zonder lijk kunnen ze niet zo bijster veel. Ik zeg niet dat het netjes is, maar het is een beetje oorzaak-gevolg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dan zal daar iets moeten veranderen. Knokploegen oprichten zijn daar geen oplossing voor
[..]
Ja, dan was hij een inbreker en ik een moordenaar/mishandelaar
[..]
Nee, natuurlijk nietOok ik vind straffen te laag/zwak, maar om dan voor eigen rechter te spelen maakt jou geen haar beter dan die inbreker
Fijn dat je dat vínd, maar waarom vind je dat..? Kan je je ook indenken hoe jij zou denken als er bij jou thuis ingebroken was en al jouw mooie spulletjes weg zijn..? Blijf je dan ook zo relativerend? "Het zijn maar spullen"? Ook als bijvoorbeeld byzondere erfstukken weg zijn..? Waar de inbreker er misschien een tientje voor krjigt, maar ja. Het zijn maar spullen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Piles het volgende:
Dan ben jij een dwaas, maar dat wist ik eigenlijk al. Eng dat ontwikkelde mensen in Nederland zo denken.
Iemand er voor vermoorden is wel een uiterste hèquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vínd, maar waarom vind je dat..? Kan je je ook indenken hoe jij zou denken als er bij jou thuis ingebroken was en al jouw mooie spulletjes weg zijn..? Blijf je dan ook zo relativerend? "Het zijn maar spullen"? Ook als bijvoorbeeld byzondere erfstukken weg zijn..? Waar de inbreker er misschien een tientje voor krjigt, maar ja. Het zijn maar spullen..
Het is heel zwart-wit, wat het wat simpeler maakt..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand er voor vermoorden is wel een uiterste hè![]()
Ja, het zijn maar spullen, en ja, ik zou er iemand hard voor willen slaan. Maar in koele bloede iemand laten verdwijnen slaat nergens op.
Ik dacht dat dat alleen op het HBO was, in groepjes werkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Bravebart het volgende:
*zucht*![]()
Kom je op de faculteit aan, om eens fijn aan opdrachten te gaan werken met een groepje, is er niemandDe ene kon zn bed niet uitkomen, een ander zou sowieso al niet komen en de andere 2 is helemáál niks van bekend
Groepswerkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Bravebart het volgende:
*zucht*![]()
Kom je op de faculteit aan, om eens fijn aan opdrachten te gaan werken met een groepje, is er niemandDe ene kon zn bed niet uitkomen, een ander zou sowieso al niet komen en de andere 2 is helemáál niks van bekend
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben op zich wel voor een systeem dat je je eigen huis, haard en ledematen mag verdedigen, maar er zijn grenzen
We hadden ons eigen groepje gemaakt hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen op het HBO was, in groepjes werkenMaar ben je lekker mee
Ik vind dat je iemand met geweld je huis mag uitschoppen, maar als je diegene doodmept mag je gestraft worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?
Nee, een anderequote:
definieer een dodelijk wapen.. in principe kan je het draadje van een koptelefoon ook gebruiken als dodelijk wapen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan..? En wat als zij jou met een dodelijk wapen bedreigt? Mag je dan meer geweld gebruiken?
Zelfverdedigingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cool! Succesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, een andere
Dorpje verderop, ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |