Toen heb je ff zijn bek volgescheten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:09 schreef Piles het volgende:
Altijd lekker, de dag beginnen met een verkeersruzie
Pauper in Seat Ibiza wil inhalen op landweggetje, terwijl ik de maximumsnelheid rij (met dichte mist en veel fietsers). Doet ie elke dag, maar vandaag maar eens midden op de weg blijven rijden. Moest ie toch ff uitstappen
Oh, kut
Stage SC #1343: Autoproblemen en verkeersruzies
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen heb je ff zijn bek volgescheten?
Knuppel heeft meer rangequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, als er iemand schreeuwend naast m'n auto staat hou ik liever m'n bek ff![]()
Weet nu wel waarom ik een noodhamer onder handbereik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Maar daar moet je ruimte voor hebben, dat heb ik niet als ik in de auto zitquote:
Hier ook, paar weken geleden bij de buren. Niet echt veel meegenomen, maar die mensen voelen zich meteen niet meer veilig in huisquote:In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf.
Bweeeuuuhhhh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is waar je zin in hebt
[..]
Jij ook![]()
[..]
Ook goedemorgen
a.k.a een knokploegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland is er momenteel ook een inbraakgolf. In mijn optiek wordt het tijd voor een particulier beveiligingsbedrijf welke deze vriendelijke inbrekers even laat "verdwijnen". In Naaldwijk hebben ze nu ook 3 teringlijertjes van 16 jaar gepakt welke een sloot inbraken hadden gepleegd.
Ja. Ik zie het probleem niet.. Jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
GOEIESMORGENS JOSquote:AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Soooooooo, net een ongeluk meegemaakt op den snelweg. Niet mijn eigen voiture gelukkig. Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing. Heftig.
AAAAANYWHOO, GOEDEMORGREN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
NOG SPANNEND NIEUWS?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet rustig afremmen in de berm maar meteen terugrossen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Vrouwke reed links in de berm, schoot toen keihard naar rechts tegen de railing.
Zwak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
Knokploeg nee, buurtwacht jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie van een knokploeg om inbraken tegen te gaan..?
En waarom denk je dat..? Ik word steeds agressiever van de verhalen die ik om me heen hoor over inbrekers. Die gasten deinzen tegenwoordig nergens meer voor terug. In Maasdijk werd er ingebroken bij iemand, alarm ging af en hij reed naar huis toe. Stond hij oog in oog met de inbrekers die een mes van 30 cm naar voren toverde. Die gast kon rennen voor zijn leven en is dus ook achterna gezeten door die inbreker. De kluis die in zijn muur ingemetselt was, lag al beneden bij de trap, inclusief een paar brokken beton eraan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Knokploeg nee, buurtwacht ja![]()
In een land als Nederland moet dat genoeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |